قیمت بهترین موتور کرکره برقی

اگر به دنبال قیمت بهترین موتور کرکره برقی هستید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در ادامه با انواع موتور کرکره برقی آشنا شده و در مورد قیمت کرکره برقی کامل توضیح داده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت موتور کرکره برقی همین حالا با بهترین فروشگاه کرکره برقی در تهران تماس بگیرید.

موتور کرکره برقی

در ابتدا باید گفت کرکره برقی نوعی درب اتوماتیک است که از پنل های فولاد ضد زنگ و روکش آلومینیوم می ساخته شده است، که برای ورودی و پنجره های مختلف استفاده می شود.

موتور کرکره برقی به عنوان مغز متفکر کرکره برقی به حساب آمده و در واقع وظیفه کنترل عملکرد و کارایی کرکره را برعهده دارد.

انتخاب نوع موتور کرکره برقی بهتر است با توجه به وزن و عرض و کاربرد آن در ساختمان و حتی تعداد دفعات باز و بسته شدن کرکره در طول روز انجام شود، تا به لحاظ قدرت موتور و هزینه بهینه مشکلی پیش نیاید.

موتور کرکره برقی به سه نوع زیر در حالت های کلی تقسیم می شود که عبارتند از:

  • استوانه‌ای یا تیوبلار (tubular)
  • سانترال (central)
  • ساید (side)

در ادامه مطلب به بررسی هر کدام از موارد بالا به صورت اجمالی خواهیم پرداخت.

مزایای موتور کرکره برقی

موتور کرکره برقی برای کرکره از لوله های فولادی ساخته شده است. لوله های این ماده به طور کلی در اندازه های استاندارد موجود است. هرچه اندازه لوله ها بزرگتر باشد، اندازه موتور بزرگتر است. موتور لوله ای به عنوان سیم پیچی شناخته می شود.

تفاوت های زیادی بین موتور کرکره برقی با قیمت به تنهایی و درب غلتکی ساخته شده برای دوام وجود دارد، اما مطمئن باشید که درب غلتکی با قیمت پایین احتمالاً در دراز مدت با تعمیر و نگهداری هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت و این برای همه انواع کرکره صدق می کند.

عملکرد چنین موتوری کاملاً به دو عامل اساسی بستگی دارد. اولاً، به یک منبع تغذیه ثابت نیاز دارد. ثانیاً، فقط در یک زمان روان اجرا می شود. می توان آن را از موقعیت خاموش کردن سرد راه اندازی کرد و سوئیچ محدود باید در حین کار آن برای مدت زمان روان فشار داده شود.

موتور کرکره برقی برای کرکره نورد عمدتاً برای کاربردهای فضای باز طراحی شده است و دارای ویژگی منحصر به فردی است.برای چنین برنامه هایی، برنامه باید قابل حمل باشد. به عبارت دیگر باید وزن کمتر و گشتاور بیشتری داشته باشد. به عبارت دیگر، قدرت چنین موتوری با وزن آن نسبت مستقیم دارد. هر چه وزن بیشتر باشد، گشتاور بیشتر است و بالعکس.

برای بسیاری از کاربردهایی که در درب کرکره ای دستی نیاز است، مکانیزمی خواهید دید که یک کرکره برقی فولادی گالوانیزه سنتی را به حرکت در می آورد، که در بیشتر موارد از بخش های منحنی از لت فولادی پیچ خورده ساخته شده است که با یکدیگر قفل می شوند.

موتور کرکره برقی با کشیدن زنجیر باز و بسته می‌شود که یا حرکت را از طریق مجموعه‌ای از چرخ دنده‌ها به حرکت در می‌آورد، برای درب‌های بزرگ‌تر، یا به کمک فنر در اندازه‌های کوچک‌تر. هر دو در اندازه ها و کاربردهای خاصی استفاده خواهند شد.

پیشنهاد ویژه: قیمت کرکره برقی دست دوم در تبریز

برای یک درب دستی اولیه طبق تعریف، مشتریان به دنبال پایین ترین قیمت هستند،با هر درب کرکره‌ای، اجزای متحرک زیادی وجود دارد و در درب‌های کرکره‌ای ارزان‌تر، مصالحه‌هایی در زمینه‌هایی  از آن، قفل‌های انتهایی که پرده را به هم نگه می‌دارد – ممکن است درجه پایین‌تر انجام شود. به جای فولاد، نوع پلاستیکی که به راحتی آسیب می بیند.

تفاوت های زیادی بین موتور کرکره برقی با قیمت به تنهایی و درب غلتکی ساخته شده برای دوام وجود دارد، اما مطمئن باشید که درب غلتکی با قیمت پایین احتمالاً در دراز مدت با تعمیر و نگهداری هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت و این برای همه انواع کرکره صدق می کند.

عملکرد چنین موتوری کاملاً به دو عامل اساسی بستگی دارد. اولاً، به یک منبع تغذیه ثابت نیاز دارد. ثانیاً، فقط در یک زمان روان اجرا می شود. می توان آن را از موقعیت خاموش کردن سرد راه اندازی کرد و سوئیچ محدود باید در حین کار آن برای مدت زمان روان فشار داده شود.

تمامی محصولات موتور کرکره برقی با قیمت مستقیم کارخانه عرضه می شوند. تمامی محصولات ما با گارانتی اصلی سازنده تکمیل می شوند. موتور لوله ای برای کرکره نورد نمونه ای از مهندسی با کیفیت است. فناوری مورد استفاده حاصل سالها تحقیق و توسعه است. به خوبی برای صنایع و کاربردهای مختلف از جمله مسکونی و تجاری مناسب است.

ویژگی های موتور کرکره برقی

به منظور دستیابی به بهترین عملکرد، و اطمینان از اطمینان و دوام بهینه، ما از طیف انحصاری با کیفیت بالا موتورهای لوله‌ای توسط نام معتبر و معتبر جهانی در کالاهای الکتریکی استفاده می‌کنیم. این حداکثر طول عمر، حداکثر قابلیت اطمینان و عملکرد بالا را تضمین می کند. تمام محورهای موتور ما با دقت جوش داده شده اند تا تضمین مادام العمر را ارائه دهند. همه محصولات ما به دقت تست می شوند تا مطمئن شویم که مطابق با بالاترین استاندارد ممکن عمل می کنند.

موتور کرکره برقی را برای تقریباً هر کاربرد قابل تصور در محیط های تجاری یا صنعتی عرضه می کند. تفاوت در مشخصات همیشه آشکار نیست، اما ضروری است که هر موتور کرکره برقی مطابق انتظار عمل کند و برای این امر ضروری است که به بسیاری از سوالات از نظر اندازه، استفاده، عملکرد، کاربرد و محیط پاسخ داده شود.

قطعات باکیفیت مانند موتور لوله ای برای کرکره نورد استفاده می شود. مراحل تست در تمام نقاط چرخه عمر محصول انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که محصول با استانداردهای با کیفیت مطابقت دارد. همه اجزاء در معرض محدوده دما و فشار قرار می گیرند تا توانایی خود را در تحمل تأثیر شرایط آب و هوایی شدید و شرایط نامساعد آزمایش کنند. تمام تست ها در یک محیط کنترل شده برای اطمینان از بهترین کیفیت انجام می شود.

موتور ساید کرکره برقی
موتور ساید کرکره برقی

موتور ساید کرکره برقی

موتور هایی که به عنوان موتور های صنعتی شناخته شده و برای کرکره هایی با وزن و تردد بالا کاربرد دارند موتور ساید نام دارند. در واقع این موتور ها به قابلیت جلوگیری ازافتادن کرکره به هنگام سقوط احتمالی آن مجهز می باشند و از این لحاظ نیز ایمن هم محسوب می شوند. با خرید موتور ساید کرکره برقی در واقع از یک محصول با ویژگی های زیر بهره خواهید برد:

  • مناسب برای میزان تردد بالا
  • مناسب برای کرکره‌های سنگین وزن
  • در صورت خرابی نیازی به مونتاژ کل کرکره برقی نیست و موتور از بیرون قابل تعویض و تعمیر می‌باشد
  • دارای سیستمی که در صورت خرابی کرکره از افتادن ناگهانی آن جلوگیری می‌کند.

قیمت موتور کرکره ساید بالاتر از مدل های تیوبلار است و معمولا مناسب برای تیغه‌های پلی کربنات شفاف و غضروف دار و برای مکان‌هایی با تردد بالا توصیه می‌شود.

پیشنهاد ویژه: برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه موتور ساید کرکره برقی شوید.

مزایا موتور ساید کرکره برقی

تمام موتور های ساید مجهز به خلاص کن میباشند و اگر برق قطع شود میتوانند به کارشان ادامه دهند. موتور ساید یکی از بهترین موتور کرکره برقی در بازار ایران است که محدودیت تحمل وزن ندارد. این موتور ها میتوانند کرکره هایی با وزن بسیار بالا را باز و بسته کنند.

موتور ساید کرکره برقی کاملا بدون صدا بالا و پایین میرود و برای مکان های کم سر و صدا مناسب است. از این موتور میتوان برای مکان های پر رفت و امد استفاده کرد زیرا این ها قابلیت باز و بسته شدن به تعداد بالا را دارند. نصب این موتور ها آسان است که شما میتوانید برای نصب آن و یا نصب کرکره برقی تان از خدمات نصب کرکره برقی ما در همتا بهره مند شوید.

معایب موتور ساید کرکره برقی

همان طور که اشاره شد موتور های ساید داخل شفت قرار نمیگیرند برای نصب نیاز به فضای بیشتری نسبت به موتور های توبولار دارند. موتور ساید قیمت بیشتری دارد و برای خرید آن باید هزینه بیشتی نسبت به موتور های دیگر بپردازید. زمان باز و بسته شدن درب توسط موتور ساید طولانی تر است. این موتور ها میتوانند باعث زشت شدن دکوراسیون شوند زیرا داخل شفت قرار نمیگیرند و نمای بیرونی دارند.

عملکرد موتور ساید کرکره برقی در قطع برق

همان طور که در قسمت مزایا این موتور گفته شد این موتور های دارای زنجیر خلاص کن میباشند که در موقع قطع برق به کمک شما میاید. موتور های ساید به وسیله یک کاور پوشانده شده اند و در زمان قطع برق باید کاور را بردارید. در این مرحله شما زنجیر هایی را مشاهده میکنید که به صورت رفت و برگشت میباشند.

با چرخاندن این زنجیر ها میتوانید کرکره برقی را بالا و پایین ببرید. دقت داشته باشید که ر زمان بالا و پایین کشیدن زنجیر ها فشار زیادی به آن وارد نکنید زیرا امکان شکستن اهرم کلاچ وجود دارد.

برند های موتور ساید کرکره برقی

در بازار ایران موتور های ساید مختلفی وجود دارند که هرکدام ویژگی های خاصی دارند. با توجه به تجربه ما در فروش موتور کرکره برقی در انواع مختلف تعدادی از برند های این موتور را برای شما توضیح داده ایم.

موتور کرکره ساید بتا 300 DC  با UPS

این موتور، دارای وزن کم، نصب راحت و عملکرد با کمترین صدا است و جهت نصب روی کرکره های سنگین تا وزن 300  کیلو گرم مناسب است. قابلیت محافظت دمایی باعث می شود در صورت افزایش بیش از حد دما، عملکرد موتور به طور اتوماتیک قطع شود تا از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری کند.این موتور مجهز به باتری پشتیبان است و اجازه کنترل کرکره در زمان قطع برق را می دهد.

موتور ساید سیرون AC300

شرکت سیرون با سابقه طولانی خود در تولید سیستم های پیشرفته ترددی همچون کرکره برقی و متعلقات جانبی با کیفیت، به نامی شناخته شده در بین مشتریان این نوع محصولات تبدیل شده است.موتور کرکره برقی که در دو نوع اصلی ساید و توبلار تولید می شود، پس از نصب هر کدام از این دو نوع با توجه به ویژگی های در نظر گرفته شده برای موتور کرکره، میزان وزن تیغه (300،600 کیلو گرم) را جا به جا و تردد معین شده را انجام می دهند.

موتور کرکره ساید Siron از نوع تک فاز می باشد که به همین خاطر، قادر به جا به جایی تیغه کرکره با وزن 300 و 600 کیلوگرم می باشد. برای نصب موتور ساید کرکره برقی بر روی ورودی های مغازه یا ساختمان تجهیزاتی تهیه می شود که این قطعات به ترتیب صفحه موتور، ریموت، رسیور، بلبرینگ، اند کپ، موتور Side کرکره برقی با متعلقات داخلی، تیغه، ریل کناری، لوله می باشد، در کنار این قطعات، پردازنده ای با نام میکرو سوئیچ وجود دارد که جهت بالا رفتن امنیت ورودی مکان در نظر گرفته شده، که کرکره بر روی آن نصب می گردد و مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور ساید نوبل 300 موتور

ساید نوبل یکی از بهترین برندهای موتور کرکره در ایران است که کیفیت بالایی دارد و مزیت اصلی آن مس بودن سیم پیچ آن است که دوام بیشتری در تردد های بالا دارد.این محصول دارای دو مدل 300 و 600 نیوتن AC و 500 نیوتن DC با باطری بکاپ میباشد.ساید نوبل لرزش و صدای کمی دارد و دارای 1 سال گارانتی است.

موتور کرکره ساید بتا 500 DC  با UPS

این موتور جهت نصب روی کرکره های سنگین تا وزن 500 کیلو گرم مناسب است. قابلیت محافظت دمایی باعث می شود در صورت افزایش بیش از حد دما، عملکرد موتور به طور اتوماتیک قطع شود تا از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری کند.این موتور مجهز به باتری پشتیبان است و اجازه کنترل کرکره در زمان قطع برق را می دهد.علاوه بر این، در صورت خرابی یا شارژ نبودن باتری امکان عملکرد به صورت دستی، وجود دارد. لیمیت سوییچ تعبیه شده در موتور، امکان تنظیم حد باز شو و بسته شو را فراهم می کند.

موتور ساید تیونی 300

موتور ساید تیونی در رده موتور های پر قدرت قرار دارد؛ زیرا موتور های ساید با دارا بودن قدرت بسیار بالا و عملکرد انتقال قدرت  برای ورودی هایی با مساحت بالا استفاده می شوند. واضح است که هرچه مساحت بیشتر باشد، تعداد و ابعاد تیغه ها و در نتیجه وزن آن ها بالا تر خواهد بود. همچنین موتور های ساید این قابلیت را دارند که با ولتاژ های 220 و 24 ولت کارکنند. می توان نوع 24 ولت موتور ساید تیونی را مجهز به یو پی اس نمود.

که مبنع تغذیه بدون وقفه نام دارد، می تواند در هنگام قطعی برق و یا نوسانات و اختلال در شدت جریان برق، به عنوان منبع تغذیه جایگزین استفاده شود که عملکرد موتور کرکره با مشکل مواجه نشود.

موتور کرکره برقی ساید تور 300 TOR AC

موتور ساید تور با سیم پیچ آلومینیومی به عنوان فول آپشن ترین موتور کرکره برقی موجود در بازار شناخته می شود. لازم به ذکر است که قیمت موتور ساید تور TOR AC نیز نسبت به این آپشن ها بی نظیر بنظر می رسد. این موتور کرکره دارای 4 کانال می باشد که قابلیت اتصال فلاشر و چشمی را داراست.

این محصول در دو نوع TOR AC 300 و TOR AC 500 تولید می شود که به ترتیب دارای ظرفیت بالاکشندگی 300 و 500 کیلوگرم است.کارکرد روان و بی صدا این محصول در کنار رضایت مشتریان باعث پر طرفدار شدن این محصول در زمینه تولید کرکره برقی شده است. ضمن آن که تور برای تضمین کیفیت قطعات و محصولات خود و همچنین برای فراهم کردن آسایش خیال مشتریان خود گارانتی یک ساله را برای محصولات خود تدارک دیده است.

موتور توبلار سیرون 140 نیوتن

موتور توبلار 140 نیوتن سیرون یکی از موتور های قدردتمند و با کیفیت است که قابلیت کشش تیغه های کرکره تا 14 متر مربع را دارد.موتورهای توبلار سیرون جهت کرکره برقی مغازه و همچنین کرکره پارکینگ های کم تردد استفاده می شوند. این موتورها در انواع استاندارد تا حداکثر ۱۴۰ N/m تولید و جهت کرکره های کوچک تا حدود 14 متر مربع نصب می گردند.

موتور ساید لیفت توربو DC 300

موتور ساید کرکره  لیفت توربو با بک آپ یکی از  موتور های سایدی به حساب می آید که توانسته تا عملکرد قابل قبولی را داشبه باشد و در طول مدتی که به بازار عرضه شده رضایت کاربران مصرف کننده را به دست بیاورد.از مهم ترین ویژگی های یک موتور ساید می توان به قرار گرفتن این موتور در قسمت خارجی سایبان و کرکره برقی اشاره داشت که این امر باعث می شود تا در زمانی که محصول دچار نقص و خرابی می شود برای تعمیر نیازی به پایین آوردن کل سایبان و دمونتاژ کردن کرکره نداشته باشیم.

گفتنی است که موتور ساید لیفت توربو با بک آپ فقط در یک نوع تولید و روانه بازار شده است که آن هم قادر به جابجا کردن کرکره برقی با وزن 300 کیلوگرم می باشد. ناگفته نماند که این موتور ساید لیفت توربو به مانند سایر موتور های ساید موجود در بازار زمانی که بیرون از محور کرکره قرار بگیرد تحت فشار کمتری قرار می گیرد و در نتیجه عمر بیش تری را دارا می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش ارایه شده توسط کمپانی توربو یک ساله در نظر گرفته شده است تا در صورت هر گونه خللی در عملکرد بتوانیم راه حلی توسط خود آن کمپانی داشته باشیم.

موتور کرکره برقی ساید اسمارت DC 500

موتور کرکره ساید اسمارت 500ups برای به حرکت در آوردن درب های کرکره ای اتوماتیک با وزن بالا استفاده می گردد.یکی از موتورهای پرکاربرد و قوی در رده موتورهای ساید، موتور اسمارت می باشد .قدرت ورودی موتور کرکره اسمارت 220 وات و دور موتور 6.3  می باشد .این موتورها دارای خلاص کن زنجیری بوده که در زمان قطع برق با صرف انرژی خیلی می توانید توسط زنجیر روی موتور کرکره را بالا یا پایین ببرید. ضمنا رسیور بهمراه پک این موتور می باشد.

موتور ساید AC بارزانته

موتور کرکره برقی ساید بارزانته تحت لیسانس کشور ایتالیا تولید می شود. این موتور کرکره برقی جزء موتورهای ساید با کیفیت به حساب می آید و با یکسال گارانتی و در انواع 150kg, 300kg, 500kg,600kg,750kg,800kg در دو مدل ساده و upsدار ارائه می گردد.

موتور ساید دیسکاوری 300AC

دیسکاوری یکی از موتورهای ساید خوب و با کیفیت بازار است که در انواع 300,600,800, ACوDC تولید میشوند.قدرت بالا و کیفیت سیم پیچ در کنار قیمت مناسب از مزایای این موتور ساید میباشد.این موتور مانند دیگر موتورهای ساید دارای خلاص کن زنجیری ومدارفرمان به همراه 2 عدد ریموت کنترل است.

موتور کرکره برقی ساید تسلا 500DC

موتور ساید تسلا مدل 500 UPS امکان جا به جایی کرکره هایی با وزن زیاد و میزان تردد بالا را دارد و همین امر باعث می شود که این محصول در رده موتور های قدرتمند کرکره برقی جای گیرد. موتور ساید تسلا بر خلاف موتور توبلار در کنار شفت و تیغه ها قرار می گیرد و توسط زنجیر و چرخ دنده باعث به حرکت در آمدن تیغه ها می گردد.

قیمت موتور کرکره تسلا نسبت به کارایی و کیفیت این محصول بسیار مقرون به صرفه از نظر کاربران تلقی می شود. لیمیت سوییچ این محصول با بدنه فلزی بوده و همچنین 4 میکرو سوییچه بودن و کنترل باکس با ترانس قدرتمند از دیگر مزیت های این محصول به شمار می آید. گارانتی این محصول نیز برای تضمین کیفیت و کارایی 12 ماهه در نظر گرفته شده است.

موتور کرکره برقی ساید AC 300 SDC

موتور ساید SDC موتوری است که قادر است کرکره های برقی با ابعاد و مساحت بزرگ و میزان تردد بالا را جا به جا نماید. این موتور ها قدرتمند ترین نوع موتور کرکره برقی به شمار می آیند. موتور های ساید کرکره برقی دارای دو نوع 24 ولت و 220 ولت می باشد. نوع 24 ولت آن می تواند دارای ups نیز باشد (یو پی اس منبع تغذیه ای است که در هنگام افت شدید ولتاژ و یا قطعی برق، به عنوان منبع تغذیه جایگزین استفاده می گردد).

بنابراین اگر در جایی، استفاده از شرایطِ وجود یو پی اس حائز اهمیت باشد، استفاده از موتور های ساید بهترین گزینه به شمار می روند. لازم به ذکر است موتور های ساید کرکره برقی به دلیل جا به جا کردن کرکره هایی با وزن بالا، سرعت بالایی در حرکت ندارند.

موتور کرکره ساید بتا DC 300

مهمترین ویژگی موتور کرکره برقی ساید بتا DC300 نصب راحت آن می باشد. این موتور می‌تواند تا وزن سیصد کیلو گرم مقاومت داشته باشد و در حین کار کردن صدای کمی تولید کند.

از ویژگی های منحصر به فرد این موتور کرکره برقی خاموش شدن اتوماتیک آن در هنگام گرم شدن بیش از حد می باشد. این موتور قابلیت استفاده از برق اضطراری ups را دارد و شما می توانید در هنگام قطع برق از قابلیت های کرکره برقی استفاده کنید.

قیمت موتور کرکره برقی ساید بتا در حدود 2/500/000 تومان می باشد. این قیمت ممکن است با توجه به شرایط و نوسانات ارزی متغیر باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان همتا  تماس بگیرید.

موتور کرکره ساید بتا DC 500

این موتور کرکره برقی میتواند تا وزن ۵۰۰ کیلوگرم را تحمل کند و در هنگام افزایش دما به طور خودکار قطع می گردد.

با خاموش شدن اتوماتیک موتور کرکره برقی تا حد زیادی از آسیب به کرکره‌ برقی پیشگیری و جلوگیری می شود. در زمان قطع برق شما می توانید از برق اضطراری را موتور استفاده کنید. در صورتی که باتری موتور کرکره شارژ نداشته باشد می توانید به صورت دستی از قابلیت های آن استفاده نمایید. در این موتور لیمیت سوئیچ تعبیه شده است و شما می توانید حد باز و بسته شدن کرکره برقی را تنظیم نمایید.

موتور کرکره برقی ساید تور TOR AC 300

این موتور دارای سیم پیچ آلومینیومی می باشند و به عنوان بهترین موتور کرکره برقی در بازار ایران شناخته شده است. با توجه به قابلیت هایی که این موتور کرکره برقی دارد قیمت آن بسیار مناسب و منصفانه می باشد.

از قابلیت‌های آن می‌توان به اتصال فلاش و چشمی اشاره کرد. قدرت بالا کشندگی ایموتور در حدود ۵۰۰ کیلوگرم می باشد. مهمترین ویژگی آن کار کردن بدون صدا می باشد. از دیگر ویژگی های آن قابلیت برق اضطراری ups می باشد.

موتور تیوبلار کرکره برقی
موتور تیوبلار کرکره برقی

موتور تیوبلار کرکره برقی

موتور های پرکاربرد و رایج موجود در بازار که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و برای مکان‌هایی با تردد کمتر و با عرض و طول کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد، موتور تیوبلار می توان نام گذاری کرد. اصولا این نوع موتور در داخل لوله نصب گردیده و نمای خود موتور قابل مشاهده نیست. این موتور کرکره اغلب به خاطر اشغال فضای کم و پایین بودن قیمت دارای محبوبیت بالا می باشد ولی دارای معایبی نیز می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دارا نبودن ارتباط با ups و استفاده از خلاص کن در مواقع قطع برق
  • محدودیت در تردد و تحمل وزن کم
  • برای تعمیر موتور باید کل کرکره پایین کشیده شود تا بتوان به موتور دسترسی پیدا کرد و آن را تعمیر کند
  • در صورت آسیب دیدن گیربکس کرکره به یک باره سقوط می کند.

پیشنهاد ویژه: برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه موتور توبلار کرکره برقی شوید.

مزایا موتور توبولار کرکره برقی

موتور های توبولار کرکره برقی در داخل شفت قرار میگیرند و فضای کمی را اشغال میکنند. به همین دلیل شما میتوانید از این موتور برای مکان هایی که با کمبود فضا رو به رو هستند استفاده کنید.

قیمت موتور توبولار کرکره برقی مناسب تر از سایر موتور هاست ولی باید در نظر داشته باشید که این موتور را برای مکان های پر رفت و آمد نمیتوان استفاده کرد. سرعت باز و بسته شدن کرکره های مجهز به موتور توبولار مناسب است و میتوان آن را طوری تنظیم کرد که در زمان کوتاهتری درب را باز و بسته کند. ظاهر این نوع از موتور ها مناسب است و میتوان به زیبایی دکوراسیون نیز کمک کرد.

معایب موتور توبولار کرکره برقی

موتور های توبولار میتوانند میزان محدودی وزن را تحمل کنند و به همین دلیل برای درب های سنگین وزن مناسب نیستند. از موتور هی توبولار نمیتوان برای مکان های پر رفت و آمد استفاده کرد. این موتور ها دارای قابلیت ups نیستند و زمانی که برق قطع میشود نمیتوان درب را به صورت دستی باز و بسته کرد.

بدترین عیب این موتور ها این است که سیستم پاراشوت ندارند و اگر گیربکس آن ها خراب شود امکان سقوط وجود دارد و میتواند برای افراد خطرناک باشد. در صورتی که موتور کرکره برقی شما خراب شد میتوانید از خدمات تعمیر موتور کرکره برقی ما در همتا بهره مند شوید و یا با مراجعه به صفحه تعمیر موتور کرکره برقی با روند این کار آشنا شوید.

عملکرد موتور توبولار کرکره برقی در قطع برق

وقتی برق میرود موتور های توبولار دارای آچار خلاص کن میباشند که با استفاده از آن ها میتوان کرکره را بالا و پایین برد. شما باید دستگیره خلاص کن را بگیرید و آن را داخل سایبان قرار داده و بچرخاهنید تا کرکره شما بالا و پایین رود. در صورتی که آچار خلاص کن ندارید میتوانید از آچار جک ماشین نیز استفاده کنید.

دقت داشته باشید که موتورهای توبولار در انواع upsدار و بدون ups تولید میشوند که اگر شما از نوع upsدار استفاده کنید در زمان قطع برق کرکره برقی شما به کار عادی خود ادامه خواهد داد.

برند های موتور توبولار کرکره برقی

در ایران چندین برند معتبر برای موتور توبولار وجود دارد که هر کدام ویژگی خاصی دارند. در این قسمت تعدادی از معتبرترین برند ها را برای شما معرفی کرده ایم تا خرید آگاهانه تری داشته باشید

موتور توبولار SDC

موتور توبلارSDC  موتوری است که توانایی به حرکت در آوردن کرکره برقی با وزن و میزان تردد پایین را دارند.موتور توبولار یکی از انواع موتورهای کرکره برقی (اتوماتیک) می باشد، این موتور به شکل یک لوله است و به دلیل این شکل ظاهری راحت در داخل شفت لوله کرکره قرار می گیرد و به همین دلیل فضای بسیار کمتری نسبت به سایر موتور ها اشغال می کند . این موتور برای کرکره برقی های با وزن تا ۱۸۰ کیلوگرم مناسب است.

موتور توبلار SDC با قطر 59 میلی متر شامل انواع موتور توبلار SDC 50 نیوتون، موتور توبلار SDC 80 نیوتون، موتور توبلار SDC 100 نیوتون، موتور توبلار SDC 120 نیوتون و موتور توبلار SDC 140 نیوتون موجود می باشد.

موتور سانترال کرکره برقی

موتور سانترال یا موتور کرکره مرکزی که این نام در واقع از قرارگیری در مرکز شفت الهام گرفته است، جزو موتور هایی کم کاربرد در بازار فروش به شمار می رود. مزیت اصلی این محصول نسبت به موتور کرکره های دیگر سرعت بالا در حرکت است. در نصب موتور سانترال کرکره برقی باید فنربندی شفت کرکره برقی انجام شود؛ و به همین دلیل نصب آن مشکل و نسبت به موتورهای ساید و تیوبلار هزینه بیشتری را در بر دارد. خرید موتور سانترال کرکره برقی بیش تر به دلیل حرکت سریع و روان کرکره، دارا بودن خلاص کن و عملکرد سریع و آسان در زمان قطع برق و قابلیت نصب بر روی کرکره های قدیمی و تبدیل به کرکره اتومات انجام می شود. اما معایب این موتور کرکره برقی را نیز می توان به صورت کلی در موارد زیر جست و جو کرد:

  • بالا بودن هزینه نصب و دشوار بودن نصب موتور
  • در صورت نیاز به تعمیر کل شفت کرکره برقی باید باز شود و امکان تعمیر جداگانه موتور وجود ندارد.
  • در صورت نصب اشتباه موتور موجب خط افتادن بر روی تیغه های کرکره می شود.
  • بالا بودن هزینه نگهداری

مزایا موتور سانترال کرکره برقی

بالا و پایین رفتن سریع و روان کرکره برقی از ویژگی هایی است که این موتور فراهم میکند. نصب آسان موتور سنترال سبب تمایز آن از سایر موتور ها میشود. تبدیل کردن کرکره های قدیمی لانه زنبوری به کرکره اتومات به وسیله موتور سنترال.

در زمان قطع برق میتوان از خلاص کن این موتور استفاده کرد و کرکره را بالا و پایین برد. به ور کلی استفاده از این نوع موتور ها رو به کاهش است و امروزه بیشتر افراد از بهترین موتور کرکره برقی که در قسمت پایین اشاره شده است استفاده میکنند.

معایب موتور سانترال کرکره برقی

به دلیل قدیمی بودن نصاب های زیادی با نصب این موتور آشنایی ندارند به همین دلیل کسانی که این مهارت را دارند هزینه بیشتری برای نصب موتور از شما دریافت میکنند. در صورت اشتباه در نصب این موتور امکان دارد که فنر ها روی بدنه کرکره خش ایجاد کنند.

در صورتی که این موتور خراب شود لازم است که حتی در بعضی مواقع کل کرکره برقی تعویض شود. برای خرید، نصب کرکره برقی، اطلاع از قیمت کرکره برقی و مطالب آموزشی در مورد نصب کرکره اتوماتیک با ما تماس بگیرید.

موتور کرکره برقی سیرون

کرکره برقی سیرون با سابقه طولانی خود در تولید سیستم های پیشرفته ترددی همچون کرکره برقی و متعلقات جانبی با کیفیت، به نامی شناخته شده در بین مشتریان این نوع محصولات تبدیل شده است. کرکره برقی که در دو نوع اصلی ساید و توبلار تولید می شود، پس از نصب هر کدام از این دو نوع با توجه به ویژگی های در نظر گرفته شده برای موتور کرکره، میزان وزن تیغه (300،600 کیلو گرم) را جا به جا و تردد معین شده را انجام می دهند.

 با ما همراه باشید تا با این دو معیار اصلی و دیگر خصوصیات این سری محصولات که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت موتور کرکره برقی سیرون دارد آشنا شوید.

موتور ساید بارزانته

وقتی صحبت از نصب کرکره برقی می شود یکی از مواردی که باید به آن توجه داشت، انتخاب موتور مناسب با توجه به ابعاد و وزن درب مورد نظر می باشد.همچنین محل نصب و سیکل کاری از مواردی است که باید در نظر گرفت.اگر در محل مورد نظر قطعی برق زیاد است بهتر است از موتورهای UPS دار استفاده کرد که در همه زمانها امکان استفاده از موتور فراهم باشد.

موتور ساید بارزانته 750 کیلوگرم سیم پیچ مس از سری موتورهای یو پی اس دار کپانی بارزانته است که در بازار کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است و در پروژه هایی که نیازمند یک موتور با کیفیت و پر قدرت است بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.این موتور ساید جهت کرکره های بالای 400 کیلوگرم که در طول روز به میزان زیادی باز و بسته میشوند بسیار مناسب است.

موتور کرکره برقی اسمارت

به طور کلی موتورهای کرکره برقی به سه دسته کرکره برقی توبولار، ساید و سنترال دسته بندی میشوند.موتورهای توبلار یا استوانه ای بیشتر برای دربهای با عرض کم و کوچک استفاده می شوند. موتورهای ساید برای فضاهای پرتردد و دربهای سنگین مورد استفاده قرارمی گیرند.استفاده ازموتورهای سنترال آنچنان زیاد نبوده و بیشتربرای اتوماتیک کردن کرکره های قدیمی استفاده میشود.

شرکتهای بسیاری درسراسر دنیا مشغول طراحی وتولید موتورهای کرکره برقی هستند.اما آنچه که بیشتر در بازار کشوربه چشم می خورد انواع محصولات چینی بوده که اکثرا از کیفت بالایی نیزبرخوردارهستند. برندکرکره پارکینگ اسمارت ازجمله این برندهای چینی است که دارای تنوع بالای محصول بوده و بعنوان برندی شناخته شده به حساب می آید.

موتور کرکره برقی دکو

موتور یکی از یراق‌آلات کرکره برقی می‌باشد که نقش مهمی در نحوه کارکرد کرکره برقی دکو دارد. موتور کرکره برقی شامل موتور ساید و موتور توبلار می‌باشد.انواع موتور کرکره برقی یا اتوماتیک شامل موارد زیر است:موتور ساید یکی از یراق‌آلات کرکره برقی است که مورداستفاده در درب اتوماتیک می‌باشد. موتور ساید مجهز به سیستم پاراشوت (سیستم پاراشوت برای جلوگیری از سقوط تیغه کرکره برقی هست.) است.

برای کرکره‌های سنگین و با وزن بالا مانند کرکره‌های گالوانیزه و پلی کربنات از موتور ساید استفاده می‌شود. همین‌طور در پارکینگ مجتمع‌های مسکونی به علت تردد بالا و استفاده مکرر کرکره، از موتور ساید استفاده می‌شود.

بهترین موتور کرکره برقی

بهترین موتور کرکره برقی با توجه به کاربرد نیاز موردنظر به شما تعریف می شود. مهمترین ویژگی که یک موتور کرکره برقی باید داشته باشد این است که در طی زمان مقاومت بالایی داشته و طول عمر بیشتری داشته باشد.

در هنگام خرید اینترنتی موتور کرکره برقی باید میزان تردد و رفت و آمد مکان مورد نظر خود را در نظر گرفته و بهترین موتور کرکره برقی را متناسب با وزن کرکره برقی و میزان تردد انتخاب کنید. به طور کلی می‌توان گفت استفاده از موتور توبولار کرکره برقی برای مکان هایی که ابعاد کمی داشته و نیاز به جابجایی در ارتفاع زیاد ندارد بسیار رایج می باشد.

استفاده از موتور ساید کرکره برقی برای مکان های پر رفت و آمد و جابجایی کرکره برقی تا ارتفاع زیاد گزینه مناسبی است. آنچه در قیمت بهترین موتور کرکره برقی دخیل است جنس تیغه کرکره برقی و باتری آن می باشد. برای آنکه بهترین موتور کرکره برقی را خریداری کنید حتما به قدرت و توان موتور دقت داشته باشید.

به طور کلی برند های معتبر انواع موتور کرکره برقی در قسمت بالا ذکر شد ولی اگر بخواهیم کلی تر بهترین برند موتور کرکره برقی را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که برای موتور های ساید برند های زیر اعتبار بالاتری دارند :

برند موتور ساید اروپایی : مارانتک آلمان ، BTF ایتالیا

برند موتور ساید چینی : SDC چینی ، بارزانته ، موتور اسمارت ، اورال ، بتا ، سیگما ، سیماران ، اتومات ، هیوث، توربو

در همتا همکاران ما متناسب با کاربردتان بهترین برند موتور کرکره برقی را به شما معرفی خواهند کرد. به طور کلی در ایران استفاده از موتور های چینی ساخت این کشور یا تحت لیسانس چین بسیار مرسوم است. فقط باید دقت داشته باشید تا این وتور ها را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید تا جنس درجه یک به شما بفروشند.

متاسفانه در بازار ایران جنس درجه دو و سه چینی زیاد شده که کیفیت بالایی ندارند و خیلی زود خراب میشوند. پ س مهمترین نکته برای خرید بهترین برند موتور کرکره برقی اعتبار نمایندگی فروش موتور کرکره برقی است.

در قسمت زیر تعدادی از بهترین موتورهای ساید و توبولار کرکره برقی را همراه با ویژگی به شما معرفی کرده ایم تا برای خرید آگاهی بیتشری داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت بهترین موتور کرکره برقی

هر کدام از موتورهای کرکره برقی ساید و توبولار با توجه به کارایی و قدرت قیمت های متفاوتی دارند. در قسمت پایین مقاله کارایی تعدادی از موتورهای کرکره برقی را برای شما به طور اختصار توضیح خواهیم داد. آنچه در تعیین قیمت موتور کرکره برقی دخیل است برند موتور و قدرت کارایی آن می باشد.

کشور سازنده موتور کرکره برقی و امکان استفاده از برق اضطراری ups از دیگر عواملی است که در قیمت موتور کرکره برقی بسیار تاثیرگذار است. بهتر است بدانید که قیمت بهتیرن موتور کرکره برقی در همتا ارزان تر از سایر نمایندگی هاست که دلیل آن حذف واسطه ها و سود کمتر ماست.

شما میتوانید برای خرید اینترنتی موتور کرکره برقی با کیفیت بالا و گارانتی و بهره مندی از خدمات پس از فروش با ما تماس بگیرید و یا به صفحه زیر مراجعه کنید تا با قیمت حدودی این موتور ها بیشتر آشنا شوید.

قیمت موتور کرکره برقی ktm

کرکره برقی ktm قابلیت کار کردن با برق اضطراری در زمان قطع برق را دارد و جزو کرکره های اتوماتیک محسوب می شود. این محصول در انواع مختلفی تولید شده که می توانند از وزن ۱۵۰ کیلوگرم تا ۱۸۰۰ کیلوگرم را تحمل کنند.

این کرکره برقی در دو نوع AC,DC تولید می‌شود که مدل DC دارای ups بوده و در هنگام قطع بر می تواند از دو باتری که در آن تعبیه شده است استفاده کند. قیمت موتور کرکره برقی ktm در حدود 1/800/000 تومان می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت موتور کرکره برقی ktm و ویژگی های این محصول با کارشناسان همتا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

قیمت موتور کرکره برقی توبولار بارزانته

موتور کرکره برقی توبولار بارزانته با قدرت ۱۴۲ کار می‌کند و ساخت کشور ایتالیا می باشد. این موتور به صورت لوله ای شکل بوده و در قسمت بالای کرکره برقی نصب میشود.

قیمت موتور کرکره برقی توبولار بارزانته 1/800/000 تومان می باشد. در همتا با خرید این محصول می توانید از گارانتی یک ساله بهره مند شوید.این موتور کرکره برقی برای مکان هایی که میزان تردد در آنها کم است گزینه مناسبی می باشد.

نکته ای که در هنگام خرید اینترنتی موتور کرکره برقی توبولار بارزانته باید در نظر داشته باشید این است که این محصول در انواع مختلف با قدرت های متفاوت 80 نیوتن, 100 نیوتون, 120 نیوتون, 140 نیوتن موجود می باشد.

شما میتوانید برای خرید بهترین موتور کرکره برقی متناسب با نیاز و کاربرد خود از مشاوره رایگان همکاران ما در همتا بهره مند شوید.

قیمت موتور کرکره برقی ساید بارزانته

موتور ساید بارزانته در انواع مختلف موجود می باشد که میتوانند از وزن ۳۰۰ کیلوگرم تا ۸۰۰ کیلوگرم را تحمل کنند‌.موتور کرکره برقی ساید بارزانته دارای سیم پیچ آلومینیومی و سیم پیچ مسی می باشد.

این محصول برای مکان های پر رفت و آمد مناسب میباشد و در صورتی که بعضی از مدل های این محصول از سیم پیچ مسی استفاده شده باشد قیمت ارزان تری نسبت به سیم پیچ آلومینیومی خواهد داشت.

قیمت موتور کرکره برقی ساید بارزانته 2/700/000 تومان می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در همتا تماس بگیرید و از قیمت انواع مدلهای این محصول مطلع شوید.

قیمت موتور کرکره برقی سیماران

کرکره برقی سیماران برای مکان هایی مانند حضرت خانه ها و انبارها استفاده می شوند و مجهز به سنسور فتوسل ایمنی می باشند.در ساخت این کرکره برقی از موادی استفاده شده است که می‌تواند از دمای -20 درجه سانتیگراد تا +50 درجه سانتی گراد را تحمل کند.

کرکره برقی سیماران برای مکان های پر تردد انتخاب مناسبی بوده و در دو مدل دارای ups و بدون ups موجود می باشد. این موتور کرکره برقی قابلیت فرمان پذیری از طریق کلید دستی و ریموت کنترل و کارتخوان را دارا می باشد. در این محصول چهار لیمیت سوئیچ تعبیه شده است قیمت موتور کرکره برقی سیماران 500 ، در حدود 1/200/000 تومان می باشد.

البته لازم به ذکر است که قیمت موتور کرکره برقی سیماران ذکر شده در این قسمت حدودی میباشد و با توجه به نوسانات قیمتی بهتر است برای خرید موتور کرکره برقی سیماران حتما با همکاران ما تماس بگیرید تا لیست قیمت موتور کرکره برقی سیماران در مدل های مختلف را برای شما ارسال کنند.

این محصول تحت لیسانس کشور ایتالیا بوده و در آن از سیم پیچ مسی استفاده شده است. کرکره برقی سیماران 500 میتواند تا وزن ۵۰۰ کیلوگرم را تحمل کرده و برای کرکره برقی هایی تا ارتفاع ۹ متر انتخاب مناسبی است.

قیمت موتور کرکره برقی تسلا

موتور کرکره برقی تسلا در مدل های مختلف در بازار ایران موجود است که بعضی از آن ها مجهز به ups میباشند. موتور کرکره برقی تسلا دارای یک سال گارانتی میباشد و در صورتی که این موتور را از نمایندگی معتبر خریداری کرده باشید میتوانید از خدمات پس از فروش و نصب نیز بهره مند شوید.

قیمت موتور کرکره برقی تسلا در حدود 1/700/000 میباشد که باتوجه به نوسانات قیمیت ممکن است این قیمت کاهش و یا افزایش داشته باشد. یکی از مزایای موتور کرکره برقی تسلا این است که در خارج از شافت نصب شده است و در صورت خرابی دیگر نیازی نیست که تیغه ها را از کار بیندازید. این موتور ها بی صدا کار میکنند.

موتور کرکره برقی تسلا میتواند وزن های سنگین را جابجا کند و برای مکان های پر تردد نیز مناسب است. شمنا میتوانید برای دریافت لیست قیمت موتور کرکره برقی تسلا و اطلاع از شرایط خرید این موتور کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

قیمت موتور کرکره برقی تیونی

در ساخت موتور کرکره برقی طیوری از سیم پیچ آلومینیومی استفاده شده است و این محصول میتواند تا وزن ۳۰۰ کیلوگرم را تحمل کند.

موتور کرکره برقی تیونی در انواع مختلف تولید شده و بعضی از انواع آن می‌توانند با برق اضطراری ups کار کنند. قیمت موتور کرکره برقی تیونی ابعاد تیغه ها و وزن آنها بستگی دارد و هرچه ابعاد بالاتر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد شد. انواع موتور کرکره برقی تیونی با قدرت های 300 و 500 کیلوگرم در بازار موجود می باشند. قیمت موتور کرکره برقی تیونی مدل ساید 1/800/000 تومان می باشد.

این قیمت برای وزن های بالاتر از ۳۰۰ کیلوگرم بیشتر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت موتور کرکره برقی تیونی میتوانید با همکاران ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان خرید موتور کرکره برقی بهره مند شوید.

قیمت موتور کرکره برقی پاور اکو

موتور کرکره برقی پاور اکو میتواند تا حداکثر ارتفاع 6 متر کرکره را بالا ببرد و در داخل این موتور از سیم پیچ آلومینیوم استفاده شده است.

در این موتور از سیستم چرخدنده و زنجیر استفاده شده است به همین دلیل قدرت و مقاومت بالایی دارد. این موتور ها برای مکان هایی که رفت و آمد در آن ها زیاد است مناسب بوده و مجهز به سیستم پاراشوت برای جلوگیری از سقوط ناگهانی در هنگام قطع برق میباشد.

این موتور در مدل های AC و DC تولید میشوند که مدل های DC قابلیت تجهیز به ups را دارند تا در زمان قطع برق از برق اضطراری برای بالا و پایین رفتن کرکره برقی استفاده کنند.

قیمت موتور کرکره برقی پاور اکو در حدود 1/400/000 میباشد. البته باید بدانید که قیمت موتور کرکره برقی پاور اکو ذکر شده مربوط به زمان ویرایش این مقاله میباشد و شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت موتور کرکره برقی پاور اکو در مدل های مختلف با ما تماس بگیرید.

قیمت موتور کرکره ساید بتا 300 DC  با UPS

رنج قیمت قیمت موتور کرکره ساید بتا 300 DC  با UPS بین 3.700.000 تا 4 میلیون

قیمت موتور ساید سیرون AC300

رنج قیمت موتور ساید سیرون AC300 بین 2.550.000 تا 3 میلیون تومان

فروش انواع موتور کرکره برقی در تهران

در این مقاله قیمت و قدرت انواع موتور کرکره برقی معرفی کردیم. شما نیز میتوانید برای مشاهده انواع مدل های کرکره برقی و موتور کرکره برقی به همراه قیمت میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

باید بدانید که به طور کلی موتور های کرکره برقی در دو برند محبوب به فروش می رسند. اولین نوع آن ها موتور توبولار نام دارد که برای استفاده عموم و اغلب مردم کارایی دارد. طول عمر بالا و همچنین قدرت و قیمت مناسب و این که قابلیت نصب باطری را نیز دارا می باشند از ویژگی های آن است. که به صورت کامل در در بخش بعدی معرفی می شود.

برند دیگر محبوب موتور کرکره برقی موتور ساید می باشد که علاوه بر اینکه قدرت بسیار بالا تری نسبت به توبولار دارد برای مصارف صنعتی و یا کرکره های پارکینیگی که نیاز دائم به باز و بسته شدن را دارا می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین باید بدانید که قیمت این موتور های نسبت به موتور توبولار کرکره برقی بیشتر می باشد که برای اطلاع از قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی مطالب ما را در این مقاله دنبال کنید.

اگر برای ست کردن ریموت درب پارکینگ با مشکلی مواجه شدید میتوانید با مطالعه مقاله ما در کمتر از 5 دقیقه ریموت پارکینگ خود را تنظیم کنید.

بهترین فروشگاه اینترنتی فروش موتور کرکره برقی

تهیه موتور کرکره برای مصرف کننده در حالت عادی می بایست مشکل باشد. اما ما در فروشگاه همتا  این امکان را فراهم آوردیم که هر کسی بتواند با توجه به ابعاد تیغه خود، موتور کرکره برقی مناسب خودش را تهیه نماید. خرید موتور کرکره برقی می تواند به صورت حضوری یا اینترنتی از طریق همین صفحه انجام پذیرد. این امکان نیز فراهم شده تا همه ی موتورها به صورت لیستی قرار گرفته تا بتوان آنها را با یکدیگر مقایسه نمود.

موتورهای کرکره برقی ساید، توبلار، سانترال هر یک به صورت لیستی در بالا قرار گرفته اند که با کلیک بر روی هر یک بتوان آنها را با قدرتهای متفاوت تهیه نمود.

موتور کرکره برقی دست دوم

اگر نمیخواهید برای خرید موتور کرکره برقی زیاد هزینه کنیدو در عین حال میخواهید بهترین برند موتور کرکره برقی را داشته باشید بهترین راه حل خرید موتور کرکره برقی دست دوم است.

سایت های شیپور و دیوار برای فروش موتور کرکره برقی دست دوم پیش قدم شده اند و مانند یک واسطه عمل میکنند اما اگر تخصصی در زمینه شناسایی ویژگی های موتور سالم از نیم سوز و خراب ندارید ممکن است که سرتان کلاه برود و یا موتوری را خریداری کنید که خیلی زود خراب شود.

ما در همتا کار جالبی انجام داده ایم که وقتی مشتریان مان قصد فروش کرکره برقی شان را دارند ما پس از بررسی از سلامت محصول آن را خریداری میکنیم و پس از سرویس آن را با قیمتی مناسب به فروش میرسانیم.

این محصولات در صحهت و سلامت کامل به فروش میرسند و ما پس از بررسی های زیاد و تضمین کیفیت آن را به شما میفروشیم . شما میتوانید برای خرید و حتی فروش موتور کرکره برقی دست دوم تان با ما تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه قیمت کرکره برقی دست دوم از شرایط این کار مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله قیمت موتور کرکره برقی دست دوم و همچنین قیمت کرکره برقی دست دوم در تبریز را مطالعه کنید.

موتور کرکره برقی اروپایی بهتر است یا چینی؟

یکی از چالش‌هایی که در زمان خرید موتور کرکره برقی برای مشتریان مطرح می‌گردد، انتخاب میان مدل‌های اروپایی و چینی است. کشورهای اروپایی که از دیرباز در صنعت و تکنولوژی پیشگام بوده‌اند و شماری از بهترین و پیشرفته‌ترین موتورهای کرکره برقی را در جهان عرضه نموده‌اند. با این وجود به دلایل متعددی، استفاده از آنان در ایران توصیه نمی‌گردد. این دلایل را می‌توان در محورهای گوناگونی مورد بررسی و بحث قرار داد.

  • قیمت موتور کرکره برقی اروپایی در مقایسه با همتایان چینی
  • محدودیت‌های استفاده از موتورهای اروپایی
  • کمبود قطعات جانبی موتورهای اروپایی در بازار
  • کیفیت قابل قبول موتورهای چینی
  • پشتیبانی قدرتمند از قطعات موتورهای چینی

مهم‌ترین دلیلی که ایرانیان از موتورهای اروپایی استفاده نمی‌کنند، اختلاف قیمت غیرمنطقی آنان در کشور است. قیمتی که یک موتور کرکره برقی اروپایی بر بودجه شما تحمیل می‌کند به تنهایی دو تا سه برابر قیمت کل خرید و نصب یک کرکره برقی خوب با موتور چینی است.

علاوه بر آن، موتورهای کرکره برقی اروپایی، نیازمند برق سه فاز صنعتی هستند. چنین ویژگی‌ علاوه بر محروم ساختن کاربران خانگی از این موتورها، امکان استفاده از برق اضطراری را نیز منتفی می‌سازند. اگر این موضوع را در کنار نایابی قطعات مصرفی و یدکی این ماشین‌آلات در ایران بگذارید، می‌توانید به راحتی متوجه شوید که چرا موتورهای اروپایی گزینه‌ای مناسب در انتخاب موتور کرکره برقی به شمار نمی‌رود.

مزیت موتورهای کرکره برقی چینی

در طرف مقابل، موتورهای چینی علاوه بر اینکه کیفیت خوبی دارند، از پشتیبانی بسیار خوبی در ایران برخوردار هستند و قطعات جانبی آن‌ها در بازار به فراوانی موجود است. این موتورها با برق ۲۲۰ ولت شهری به راحتی کار می‌کنند.

اگر این موضوع را در کنار تولید موتورهای با کیفیت چینی  و تحت لیسانس کمپانی‌های معتبر اروپایی بگذارید، به راحتی درمی‌یابید که چرا تا این حد شرکت‌های نصب کرکره برقی شما را به استفاده از موتورهای چینی ترغیب می‌کنند. موتورهای موسوم به بارزانته از برجسته‌ترین موتورهای چینی تحت لیسانس در بازار است.

چگونه یک موتور کرکره برقی مناسب انتخاب کنیم ؟

شرکت فنی و مهندسی آسیا دُر  با توجه به داشتن دو دهه تجربه کاری و بهرگیری از کادر فنی آموزش دیده و متخصصان خود در زمینه فروش و نصب کرکره برقی  سعی بر این دارد  تا در این مطلب نکاتی کاربردی درباره شناسایی انواع موتور کرکره برقی مناسب و انتخاب بهترین آن را با شما به اشتراک بگذارد.

بطور کلی می توان گفت انتخاب مناسب ترین موتور برای کرکره برقی به هدف و کاربری خریدار کرکره برقی بستگی دارد. در ادامه این مطلب با طرح چند سوال و پاسخ صحیح برای این سوالات شما را در انتخاب و خرید موتور کرکره برقی همراهی و یاری خواهیم کرد. بعد از پاسخ به سوالات مطرح شده، دیگر شما کارفرمای عزیز می‌دانید چه نوع موتور کرکره برقی برای خواسته و نیاز شما مناسب است.

برای مشاوره‌ کامل و بهرمندی از اطلاعات بیشتر می توانید در 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان ما جهت کسب اطلاعات مورد نظرتان تماس حاصل فرمائید.

عوامل مؤثر در انتخاب و خرید کرکره برقی

  • انتخاب نوع کرکره برقی و کاربری آن چگونه باشد ؟
  • میزان تعداد تردد کرکره برقی چقدر است ؟
  • مقدار وزن کرکره چه تاثیری در انتخاب موتور آن دارد ؟
  • شرایط جوی و محیطی چه تاثیری در انتخاب موتور کرکره برقی دارد ؟
انتخاب نوع کرکره برقی و کاربری آن چگونه باشد ؟

اولین شاخصه‌ای که باید به آن توجه داشته باشید نوع کرکره برقی و کاربری آن است، بنابراین می بایست موتوری را انتخاب کنید که حتماً متناسب با فضای و نوع کاربری کرکره در ساختمان شما باشد. بر این اساس می توان کاربری  موتور کرکره برقی  را به چند دسته تقسیم نمود که عبارتند از:

  • موتور کرکره برقی مسکونی 
  • موتور کرکره تجاری و اداری
  • موتور کرکره صنعتی
میزان تعداد تردد کرکره برقی چقدر است ؟

تعداد تردد در انتخاب بهترین موتور کرکره برقی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب موتور برای درب های کرکره ای است. هر چه تعداد باز و بسته شدن بیشتر باشد واضح تر است که برای داشتن کیفیت ایده‌آل باید از موتورهایی با کیفیت و تردد بالاتر استفاده نمائید.

مقدار وزن کرکره چه تاثیری در انتخاب موتور آن دارد ؟

داشتن تحمل وزن از ویژگی‌های مهم در انتخاب سیستم موتور کرکره برقی است . هرچه مقدار وزن کرکره بالاتر باشد نیاز به انتخاب موتور کرکره پر قدرت تر خواهد بود.

شرایط جوی و محیطی چه تاثیری در انتخاب موتور کرکره برقی دارد ؟

یکی دیگر از عوامل مهم انتخاب در موتور کرکره برقی نصب کرکره برقی در محیطی با فضای باز یا بسته و شرایط جوی آن منطقه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر خواندن مقاله قیمت موتور کرکره برقی خالی از لطف نیست.

سوالات متداول

موتور کرکره برقی چند وات است؟

یکی از سوالاتی که در زمیبنه موتور کرکره برقی مطرح میشود این است که موتور کرکره برقی چند وات است ؟ موتور کرکره برقی چقدر برق مصرف میکند ؟ مصرف انرژی موتور کرکره برقی چقدر است ؟

در پاسخ به این سوالات باید به شما بگوییم که اگر مطابق با هزینه برق سال 1395 حساب کنیم برای یک موتور 410 واتی هزینه برق در سال حدود 175 هزار تومان میشود. البته میزان مصرف برق موتور های مختلف به میزان باز و بسته شدن آن های نیز بستگی دارد.

توان موتور ها روی آن ها نوشته شده است. معمولا توان موتور کرکره برقی ساید ۴۱۰ وات است. به طور کلی، استفاده از موتور های ساید و توبلار که توان بالایی دارند هزینه برق زیادی برای شما در پی نخواهد داشت. بنابراین اگر هنگام خرید درب کرکره ای برقی نگران هزینه های برق هستید بهتر است به این موضوع فکر نکنید چرا که هزینه آن ها بسیار پایین خواهد بود. هنگام خرید درب کرکره ای برقی بهتر است روی مسائلی مانند تعداد باز و بسته شدن درب در طول روز، وزن مورد نیاز، ظاهر مناسب و کاربرد درب ها تمرکز کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

هرچه کرکره ها بیشتر باز و بسته شوند اصطلاک موتور هتا بیشتر شده و انرژی بیشتری را مصرف میکنند.

در پاسخ به سوال موتور کرکره برقی چند وات است باید به شما بگوییم که در برند های مختلف این میزان وات متفاوت است اما روی بدنه آن ها برچسبی نصب شده است که میزان قدرت موتور بر حسب وات (w) روی آن ها نوشته شده است.

بهترین موتور کرکره برقی چیست

در این مقاله تعدادی از بهترین موتور های کرکره برقی را برای شما معرفی کرده ایم. البته باید بدانید که تعریف ما از بهترین موتور کرکره برقی موتوری است که متناسب با کاربرد مشتری باشد. ممکن است یک موتور برای مصارف صنعتی خوب باشد و یک موتور برای مصارف خانگی مناسب باشد. برای آشنایی با ویژگی هر موتور مقاله را مطالعه کنید.

قیمت موتور کرکره برقی

در همتا به طور کلی قیمت موتور کرکره برقی از حدود 2 میلیون تومان شروع شده و بسته به نوع موتور تا 4 میلیون تومان متغیر میباشد. برای خرید موتور کرکره برقی و انتخاب بهترین نوع موتور کرکره برقی متناسب با کاربردتان با ما تماس بگیرید.

انواع موتور کرکره برقی

کدامند به طور کلی در بازار ایران دو نوع موتور کرکره برقی وجود دارد که متناسب با کاربرد مشتریان بهترین مدل را به آنها پیشنهاد میدهیم. موتور توبولار و موتور ساید از انواع موتور کرکره برقی هستند.

نحوه انتخاب موتور کرکره برقی به چه صورت است؟

انتخاب موتور کرکره برقی باید بر اساس این موارد انتخاب شود. • توان موتور • وزن تیغه‌های کرکره • گشتاور و ضریب اطمینان موتور • نوع استفاده • ابعاد چارچوب درب مورد نظر برای محاسبه توان مورد نیاز موتور، ابتدا وزن هر متر مربع از تیغه را در ابعاد کرکره برقی ضرب کنید تا وزن کلی کرکره به دست آید. با این کار می‌توانید تخمینی کلی از میزان فشار وارد بر موتور را در اختیار باشید. سپس این عدد را در ضریب اطمینان و شعاع تیوب کرکره ضرب کنید تا میزان گشتاور مورد نیاز مشخص شود. شعاع تیوب کرکره همان ضخامت تیغه، به علاوه شعاع محور اصلی می‌باشد.

موتورهای مناسب کرکره برقی در بازار چه مدل هایی هستند ؟

پرقدرت ترین موتورهای موتورهای ساید هستند. در حالی که رایج‌ترین آن‌ها موتورهای توبولار می باشند. موتورهای سانترال کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرا موتور ساید، موتور کرکره برقی های بزرگ است؟

مهمترین ویژگی موتورهای ساید قدرت بالاتر آنان است. به همین دلیل از آن در مکان‌های بسیار بزرگ و پرتردد استفاده می‌شود.

منابع:

منبع: قیمت بهترین موتور کرکره برقی

منبع: قیمت موتور کرکره برقی ایتالیایی

منبع: موتور ساید آلمانی کرکره برقی

منبع: آموزش نصب کرکره برقی pdf

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *