امروزه با زیاد شدن درخواست برای کسب زیبایی بیشتر از جانب پوست و همچنین رفع چین و چروک روش های زیادی برای برطرف کردن این موارد به وجود آمده که یکی از اصلی ترین و مرسوم ترین روش های جوان سازی و رفع چین و چروک پوست تزریق بوتاکس می باشد.

اما بوتاکس نیز دارای انواع می باشد که شما می توانید در مقاله انواع بوتاکس با آن ها آشنا شوید. در این مقاله ما در خصوص بوتاکس مسپورت که یکی از جدید ترین و همچنین موئثر ترین بوتاکس ها می باشد صحبت می کنیم.

بوتاکس مسپورت چیست

بوتاکس مسپورت که یکی از محبوب ترین انواع بوتاکس می باشد و بیشتر مخاطبان آن ایرانی نیز باشند ساخت کشور ایران می باشد که کاملا شبیه به مشابه خارجی آن یعنی بوتاکس مسپورت می باشد.

برخلاف بوتاکس مسپورت بوتاکس دیسپورت دارای قیمتی بیشتر و همچنین دارای ماندگاری بیشتر حدود دوماه بیشتر می باشد که برای برطرف کردن چین و چروک های پوست آن هم با عمق زیاد و لیفتینگ ابرو های به کار می رود.

بوتاکس مسپورت که گاها با نام مصپورت نیز شناخته می شود مدت زمان مشاهده نتیجه آن اندکی بیشتر از بوتاکس دیسپورت مشخص می شود.

باید بدانید که شرکت های زیادی در ایران هستند که بوتاکس مسپورت را تولید می کنند. نکته جالبی که در خصوص بوتاکس مسپورت وجود دارد این است که این بوتاکس قابل رقابت با دیگر بوتاکس ها خارجی می باشد و دارای کیفیت لازم برای از بین بردن چین و چروک های پوست آن هم به طور موئثر می باشد.

نکته ای که هنگام تزریق هرگونه بوتاکس و نه تنها بوتاکس مسپورت باید رعایت شود آن است که قبل از تزریق در صورت داشتن هرگونه سابقه بیماری و یا حساسیت آن را به پزشک زیبایی خود اطلاع دهید.

همچنین بخوانید: تزریق ژل در بهترین کلینیک زیبایی

شما می توانید از مشاوره رایگان مطب تزریق بوتاکس ندای سلامت از طریق شماره ها و آدرس زیر استفاده نمایید.

شماره تماس ها مرکز تزریق بوتاکس سلامت ندای سلامت: 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

آدرس مرکز تزریق بوتاکس ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

پیشنهاد ویژه: استفاده از تخفیف تزریق بوتاکس در بهترین مطب بوتاکس تهران و توسط بهترین متخصصین تزریق بوتاکس

تفاوت بوتاکس مسپورت و بوتاکس دیسپورت

بوتاکس مسپورت و دیسپورت با هم متفاوت می باشند و تفاوت های بسیار زیادی دارند هم از نظر کیفیت و هم از نظر نوع برند این دو تا رو هم کاملاً متفاوت می باشد.

و معمولا از بوتاکس مسپورت برای از بین بردن چین و چروک استفاده می‌شود در حالی که از مزایای دیسپورت بیشتر برای قسمت های پیشانی و همچنین از بین بردن چین و چروک در ناحیه های بالایی صورت استفاده می شود.
همچنین بخوانید: دستگاه لیزر دایود

بوتاکس مسپورت با دیسپورت تفاوت های بسیار زیادی دارد بوتاکس مسپورت بسیار جدید تر می باشد و تکنولوژی جدیدتری در ساخت آن استفاده شده است.

و همچنین قیمت آن نیز به قدری بیشتر از بوتاکس دیسپورت است اگر می‌خواهید از این دو بوتاکس برای زیباتر کردن صورت خود و همچنین انجام اعمالی مانند تزریق کردن بوتاکس استفاده کنید باید با پزشک خود مشورت کنید زیرا در بعضی از موارد مشاهده شده است که این بوتاکس دارای حساسیت می باشد و افرادی که از آن استفاده می‌کنند دچار حساسیت می شوند.

توصیه می‌کنیم برای آن که هر چه سریعتر و بهتر بتوانید از مشاوره تخصصی یک دکتر مجرب در خصوص بوتاکس مسپورت و دیسپورت استفاده کنید با پزشکان مجرب مرکز تخصصی ندای سلامت تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد ویژ: استفاده از تخفیف لیزر موهای زائد در بهترین مطب لیزر موهای زائد تهران و توسط بهترین متخصصین لیزر درمانی

قیمت بوتاکس مسپورت

قیمت بوتاکس مسپورت بیشتر از دیسپورت می باشد زیرا در این بوتاکس تکنولوژی های جدیدی استفاده شده است.

و همچنین از لحاظ دلار نیز قیمت آن بیشتر است اگر بخواهیم از بوتاکس مسپورت استفاده کنیم کنیم باید هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهیم زیرا این بوتاکس به گونه ای طراحی شده است که اگر از تاریخ مصرف آن گذشته باشد اتفاق بدی در زمان استفاده آن می افتد بنابراین همیشه باید به تاریخ مصرف آن توجه داشته باشیم.

برای مطالعه » نقاط تزریق بوتاکس

در نظر داشته باشید که قیمت بوتاکس مسپورت با دلار کم و زیاد می شود اگر قیمت دلار بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند و اگر کاهش یابد قیمت آن نیز کاهش پیدا می‌کند بنابراین اگر بسته در رابطه با این مارک را دارید توصیه می کنیم که سریعتر اقدام کنید همچنین اگر بخواهید که دقیقا از قیمت هم اکنون و فعلی آن مطلع شوید می توانید به کارشناسان مجرب تیم ندای سلامت تماس حاصل فرموده و قیمت این بوتاکس را بدانید.

برای مطالعه » بوتاکس ابرو

شما می توانید از مشاوره رایگان مطب بوتاکس ندای سلامت از طریق شماره ها و آدرس زیر استفاده نمایید.

شماره تماس ها مرکز تزریق بوتاکس سلامت ندای سلامت: 02188503893 – 02188509414 – 09128881646  – 02188503986

آدرس مرکز تزریق بوتاکس ندای سلامت: خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان بهشتی، ابتدای شهرتاش، پلاک 75 طبقه 2 واحد 4

پیشنهاد ویژ: استفاده از تخفیف تزریق ژل لب در بهترین مطب تزریق ژل تهران و توسط بهترین متخصصین تزریق ژل لب

ماندگاری بوتاکس مسپورت

در صورتی که شما بوتاکس مسپورت را از یک کمپانی معتبر و شناخته شده خریداری نمایید، و یا بوتاکس مسپورت را در یک کلینیک معتبر و دارای مجوز از سازمان نظام پزشکی و تحت نظر یک پزشک مجرب متخصص پوست تزریق نمایید.

می توان به طور قطع گفت که بوتاکس مسپورت می تواند بین 4 تا 8 ماه برای شما ماندگاری داشته باشد.

که این میزان ماندگاری بوتاکس مسپورت (بین 4 تا 8 ماه) می تواند به عواملی زیر بستگی داشته باشد :

  • سن افراد
  • ساختار صورت
  • حالات چهره
  • مصرف دخانیات الکلی
  • مصر سیگار و مواد مخدر

عوامل ذکر شده می تواند بر روی میزان ماندگاری بوتاکس مسپورت بر روی پوست صورت شما تاثیر گذار باشند.

برای مطالعه » بوتاکس زیربغل

بوتاکس مسپورت خوبه

بوتاکس مسپورت یکی از بهترین روش های بوتاکس می باشد، که همکاران و متخصصین ما در مرکز زیبایی ندای سلامت به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند که در این زمینه به شما عزیزان مشاوره لازم را ارائه دهند.

که شما برای انجام بوتاکس مسپورت چه کارهایی را باید انجام دهید، و نکته مهم دیگر این که بعد از بوتاکس مسپورت چه مراقبت هایی را باید انجام دهید که هزینه ای که برای انجام این کار صرف کرده اید، بیهوده دور نریزید و از همه مهم تر به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کنید.

بوتاکس مسپورت یکی از روش های بوتاکس است که امروزه طرفداران بسیار زیادی بویژه در بین خانم ها پیدا کرده است.

برای مطالعه » تزریق بوتاکس کف دست

که البته نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که انجام این روش باید حتما تحت نظر پزشک متخصص و در یک مرکز شناخته شده که دارای تجهیزات مدرن پزشکی می باشد حتما انجام شود.

و از آن جایی که مرکز زیبایی ندای سلامت یک مرکز مدرن و شناخته شده در شهر تهران است پذیرای شما عزیزان برای انجام کلیه امور مربوطه می باشد.

همچنین بخوانید: بوتاکس گردن

پیشنهاد ویژه: استفاده از تخفیف هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

سایر خدمات کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت :

میکرونیدلینگ

تزریق چربی

فیشیال صورت

کرایوتراپی

مزووایت تراپی

در بخش زیر هم می توانید سایر مقالات مرتبط با خدمات بوتاکس را مطالعه نمایید :

بوتاکس لب

بوتاکس واژن

علت بروز سردرد بعد از انجام بوتاکس

چند بار در سال میتوان بوتاکس انجام داد

بهترین مارک بوتاکس

راه های از بین بردن اثر بوتاکس

بوتاکس زیر چشم

بعد از بوتاکس چه نکاتی را باید رعایت کرد

درمان میگرن با تزریق بوتاکس

بوتاکس دیسپورت

بهترین روش های افزایش ماندگاری اثر بوتاکس

بوتاکس زئومین

انواع بوتاکس ایرانی و خارجی

حرف آخر:

اگرچه تزریق بوتاکس یکی از متداول ترین روش های درمان چین و چروک پوست می باشد اما همیشه به شما پیشنهاد می شود که در گام اول اقدام به برطرف کردن مشکلات خود به صورت طبیعی نمایید.

و در گام دوم اقدام به تزریق کردن بوتاکس و دیگر روش ها مانند جراحی کنید.

درصورتی که مطالب ارائه شده رضایت شما را جلب نموده است پایین تر از همین خط گوشه سمت چپ، به این مطلب امتیاز دهید. و در انتهای مقاله دیدگاه ها و سوالات خود را مطرح فرمایید.

سئوالات متداول در مورد بوتاکس مسپورت ؟

بوتاکس مسپورت چیست ؟

بوتاکس مسپورت که یکی از محبوب ترین انواع بوتاکس می باشد و بیشتر مخاطبان آن ایرانی نیز باشند ساخت کشور ایران می باشد که کاملا شبیه به مشابه خارجی آن یعنی بوتاکس مسپورت می باشد.

قیمت بوتاکس مسپورت ؟

جهت استعلام هزینه بوتاکس مسپورت با شماره های 02188503893 و 09128881646 تماس بگیرید.

بوتاکس مسپورت کجاییه ؟

بوتاکس مسپورت که اصطلاحت به آن بوتاکس مصپورت هم گفته می شود ساخت کشور ایران است، و امروزه در کلینیک های معتبر پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

مراقبت های بعد از بوتاکس مسپورت ؟

بعد از این که بوتاکس مسپورت درکلینیک تخصصی پوست برای شما تزریق شما یکسری توصیه ها توسط پزشک مربوطه به شما ارائه می شود که شما ملزم به رعایت آن ها هستید.

به عنوان نمونه شما نباید به محل تزریق فشار وارد کرده و یا آن را ماساژ دهید، تا مدت یک هفته از لوازم آرایشی در محل تزریق استفاده نکنید.

تا ندت یک ماه از دخانیات استفاده نکنید، بعد از تزریق در محل مورد نظر کمی قرمزی و کبودی وجود دارد که کاملا طبیعی است و جای هیچگونه نگرانی نیست، و بعد از چند ساعت برطرف می شود.

اما اگر این عوارض ادامه داشت، حتما این موضوع را بهپزشک خود اطلاع دهید.

بهترین کلینیک برای تزریق کردن بوتاکس مسپورت ؟

کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده از بوتاکس مسپورت باشد، چرا که این مجموعه با مدیریت خانم دکتر ندا بابازاده یکی از بهترین کلینیک های زیبایی تهران با مجوز رسمی  از سازمان بهداشت و درمان، و همچنین استفاده از برترین متخصصین پوست و کادری مجرب به شما خدمت رسانی می کند.

منبع :

nedayesalamat.com/بوتاکس-مسپورت/

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها