ما امروز قصد داریم برای شما مبحث سرامیک خودرو را شرح دهیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

شاید  که این جمله برای شما عجیب آور باشد که : اتومبیل چیزی شبیه به بدن انسان است.

تمام خودروها مثل بدن انسان نیاز به نگهداری و مراقبت و رسیدگی دارند. از بنزینی که برای خودروی خود استفاده می کنید و تا روغن موتورو و لوازم یدکی و مواد شوینده و هر چیز دیگری که برای مراقبت و نگهداری از اتومبیل خود استفاده میکنید و… همه و همه بر سلامت فنی و ظاهری آن تاثیر می گذارند.

این روزها برای  نگهداری صحیح از خودرو  خود و دیگر فقط از عاشقان خودرو انتظار نمی رود که امروزه همه می خواهند از ماشین های خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنند. جالب اینجاست که برای حفظ سلامت فنی خودرو باید راننده خوبی باشید، اما مسئله این است که برای نگهداری از ظاهر خودرو نه فقط به مهارت رانندگی، بلکه به مقداری سلیقه هم احتیاج خواهید داشت.

سرامیک خودرو چیست؟

سرامیک خودرو نوعی روکش عالی است که استفاده از این روکش عالی  بر روی خودرو را می توانیم تقریبا چیزی مثل  گلس برای صفحه نمایش گوشی های هوشمند بدانیم، البته با قابلیت های خیلی بیشتر و فراتر.

سرامیک خودرو لایه ی محافظی است که روی  رنگ خودرو قرار می گیرد و محافظ این روکش از صدمات ، ضربات جزئی به رنگ خودرو جلوگیری می کند و در زمانی بلند مدت  به دوام بیشتر رنگ خودرو کمک می کند.

سرامیک خودرو چی نیست؟

به اینکه دلیل که  سرامیک خودرو این روزها به عنوان یکی، از بهترین روش های نگهداری ، از بدنه خودرو خود  به شمار می آید ، محصولات بسیار زیادی همچون اسپری های مختلف  و به عنوان سرامیک و خودرو معرفی می شود، و در حالی که هیچکدام از این موارد حتی ذره ای ، از مزایای سرامیک را ندارند. سرامیک خودرو در واقع یک خدمت تخصصی است که باید توسط متخصصین مجرب و آموزش دیده انجام شود.

متاسفانه در برخی موارد ، به دلیل استفاده از مواد تقلبی یا و عدم ارائه خدمات تخصصی به عنوان  هزینه سرامیک خودرو حتی به خودرو آسیب نیز زده می شود ، اما در صورتی که این خدمت ، به صورت تخصصی و از طریق مراکز معتبر و انجام شود نه تنها باعث آسیب رساندن به خودرو نبوده بلکه مزایای زیادی برای مراقبت و زیبایی خودرو خواهد داشت.

چه مواردی به خودرو آسیب می زنند و چرا سرامیک خودرو لازم است؟

مواردی مثل:

  • شستشوی خودرو ها
  • خط و خش ها
  • لکه های رنگی یا اسیدی
  • نور مستقیم آفتاب و اشعه های گوناگون
  • برف و یخبندان و باران های اسیدی
  • سنگ ریزه، خاک و گِل و گرد و غبار
  • صمغ درختان و فضولات پرندگان
  • و حتی آلودگی هوا

این موارد در طولانی مدت و میان مدت آسیب  بسیار جدی به رنگ خودرو وارد می کنند، به نحوی که بعد از مدتی ،کاملا تفاوت رنگ خودرو با روز اول آن متفاوت است پس شما میتوانید قبل از سرامیک خودرو جاهای ضرب دیده را صافکاری یا صافکاری بدون رنگ انجام دهید.

مرسی از شما دوستان که تا آخر این مقاله همراه ما بودید شما میتوانید برای قیمت سرامیک خودرو به سایت autosafkar.com وارد شوید و از قیمت ها و… را استعلام کنید

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها