جراحی لیفت سانترال لب چگونه انجام می شود؟

5/5
جراحی لیفت سانترال لب چگونه انجام می شود؟

لیفت سانترال که اصطلاحا به آن لیفت لب با جراحی سانترال یا اصطلاحا لیفت سانترال لب هم گفته می‌شود، یکی از پرطرفدارترین روش ها در بین روش های جراحی لب می باشد.

در صورتی که شما برای زیباتر کردن و جذاب شدن فرم لب های خود به کلینیک تخصصی مراجعه نمایید و تشخیص پزشک استفاده از روش‌های جراحی برای این مورد باشد، قطعا اولین گزینه ای که به شما پیشنهاد خواهد شد استفاده از روش لیفت سانترال لب است.

در این روش برش های لازم در ناحیه زیر بینی ایجاد می شود و با برداشتن بخشی از پوست این قسمت مرکز لب به سمت بالا کشیده می شود، در نهایت یک فرم زیبا و جذاب برای لب های شما به وجود می آید.

پیشنهاد ویژه>> راهکار های متفاوتی برای پاک کردن انواع تاتو وجود دارد که افراد می توانند از آن استفاده کنند. برای آشنایی با این راهکار ها به صفحه پاك كردن تاتو ابرو با دكلره مراجعه نمایید.

لیفت سانترال لب

لیفت سانترال لب چیست

لیفت لب یا سانترال لب یک عمل زیبایی است که در آن با بالا کشیدن لب بالایی و کاهش فاصله لب بالایی و نوک بینی فرم جذابی را برای لب های شما بوجود می آورد.

ضمنا این عمل زیبایی باعث افزایش وسعت ناحیه قرمز رنگ لب های خواهد شد، که در حالت طبیعی این ناحیه بسیار نازک است.

عمل سانترال لب در صورت اجرای صحیح روند دارای مزایای متعددی است.

با بالا رفتن سن در اثر تاثیر نیروی جاذبه بخش هایی از صورت کشیده شده و طول آن ها بیشتر می شود یکی از این بخش ها لب است.

این امر اغلب باعث می شود تا بخش قرمز رنگ لب ها به سمت داخل کشیده شود و شکل ظاهری نازکی را در لب ایجاد نماید.

به علاوه لب بالا به سمت داخل کشیده می شود و دندان های بالا را پوشش می دهد.

همین امر باعث پیرتر نشان داده شدن دهان می شود.

با جراحی سانترال لب این تغییرات تحت کنترل در آورده می شوند و بخش میانی صورت نیز بالا کشیده شده و شکل ظاهری جوان تری را به خود می گیرد.

نشان داده شدن بیشتر ناحیه قرمز رنگ لب ها ، باعث برجسته تر دیده شدن آن ها شده و تاثیر مثبتی را بر روی چهره بیمار بر جای می گذارد.

تکنیک های متعددی در طول دهه های اخیر برای لیفت لب مورد استفاده قرار گرفته است.

تکنیک اصلی شامل بالا کشیدن لب از طریق برداشتن بخشی از پوستی است که درست در بالای لب قرار گرفته و فاصله بین لب بالا و بینی را تشکیل می دهد.

تکنیک برداشتن بخشی از پوست بین لب بالا و بینی را می توان در عرض بخش مرکزی لب (cupids bow) یا در گوشه های لب بسته به تغییرات مورد نیاز در فرایند لیفت لب انجام داد.

در تکنیک های مدرن تر برش درست در زیر بینی قرار داده می شود.

هدف از این کار جلوگیری از برجای ماندن اسکار یا جای زخم می باشد.

نوار کوچکی از پوست در این ناحیه برداشته می شود و سپس بخیه ها با دقت بسته می شوند.

لیفت لب مادیفاید (modified) پیشرفته ترین تکنیک تا به امروز بوده و تحت آن بخش قرمز رنگ بیشتری از لب نمایان می شود و نتیجه به دست آمده از آن طبیعی تر و ماندگار تر می باشد.

فیلم لیفت سانترال لب

فیلم مربوط لیفت و سانترال لب بزودی در این بخش درج خواهد شد.

مزایای لیفت سانترال لب؟

مهمترین مزیت لیفت لب کاهش فاصله لب بالایی با بینی(البته برای کاهش فاصله لب بالایی با بینی می توان از روش لیفت بینی نیز استفاده کرد.) ایجاد حالت برجسته و حجیم برای لب بالایی و در نهایت ایجاد یک فرم زیبا و جذاب برای لب های شما می باشد، و استفاده از روش لیفت لب می تواند مشکلاتی نظیر افتادگی لب را نیز برطرف نماید.

در صورتی که شما از روش‌های غیر جراحی برای لیفت لب استفاده نمایید، دیگر نیازی به بیهوشی و یا بستری شدن، و سپری کردن دوران نقاهت طولانی مدت هم ندارید و این روش به صورت سرپایی و بدون عوارض برای شما انجام خواهد شد.

شاید از نظر روانشناسی هم یکی دیگر از مزایای بسیار مهم لیفت لب را افزایش اعتماد به نفس افرادی که از این متد زیبایی استفاده می کنند دانست.

توجه » به غیر از عمل زیبایی لیفت لب، فرآیند لیفت و زیباسازی برای دیگر بخش های صورت هم انجام می شود، به عنوان مثال با انجام دادن لیفت ابرو، شما می توانید دم ابروهای خود را بالا ببرید و یک فرم زیبا برای ابروهای خود ایجاد کنید، و یا با انجام لیفت شقیقه این بخش از صورت را بالا کشیده و صورت خود را زاویه دار نمایید.

عوارض لیفت سانترال لب

در صورتی که شما از روشهای بدون جراحی و کم خطر برای لیفت لب استفاده نمایید به طور قطع می توان گفت که استفاده از این روش زیبایی هیچگونه عوارضی را برای شما به همراه ندارد.

البته به یاد داشته باشید که استفاده از روش های بدون جراحی هم باید حتما در یک کلینیک تخصصی و معتبر پزشکی و تحت نظر یک پزشک متخصص و کاربلد انجام شود.

مثلا در زمان استفاده از روش لیفت لب با ژل اگر از یک برند غیر معتبر و یا فاسد استفاده شود این مورد می تواند به زیبایی و سلامت پوست شما ضربه بزند.

اما در صورتی که از روش های جراحی برای لیفت لب استفاده نمایید طبیعتا عوارضی نظیر خونریزی، درد و سوزش در ناحیه لبها، تورم و کبودی در ناحیه لبها، باقی ماندن جای بخیه و زخم به مدت طولانی روی لب ها، از جمله عوارض اجتناب ناپذیری هستند که شما باید آنها را تحمل کنید.

برای مطالعه » آشنایی با روش لیفت لب با ژل و نحوه انجام آن

هزینه لیفت سانترال لب

برای استعلام هزینه لیفت سانترال لب شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

هزینه سانترال لب در کرج

برای استعلام هزینه لیفت سانترال لب در کرج شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

لیفت سانترال لب نی نی سایت

کلینیک ندای سلامت به عنوان معتبرترین مرکز انجام لیفت لب در تهران، این روش زیبایی بسیار پرطرفدار را با استفاده از به کارگیری بهترین متخصصین پوست در این مجموعه انجام می دهد.

در این مجموعه عمل لیفت لب با استفاده از روش‌های غیر جراحی که در مورد آن صحبت شد انجام می شود.

در صورت درخواست مراجعه کننده می توان از روشهای جراحی نظیر سانترال لب نیز برای این موضوع استفاده کرد.

در این مجموعه به غیر از خدمات لیفت لب، خدمات دیگری نیز برای زیبایی و جوانسازی صورت انجام می شود.

لیفت سانترال لب دکتر اکبر بیات؟

برای ارتباط با مطب دکتر اکبر بیات جهت انجام لیفت سانترال لب شما می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ و ۰۹۱۲۸۸۸۱۶۴۶ تماس بگیرید.

لیفت سانترال لب نظرات؟

اکثر مراجعه کنندگانی که در کلینیک تخصصی ندای سلامت تهران عمل سانترال لب را انجام می دهند نتیجه دلخواه خود را از این عمل زیبایی دریافت کرده اند.

نتیجه دلخواه مراجعه کنندگان کاهش فاصله لب بالایی با نوک بینی، و افزایش وسعت فرم لب ها است، به حالتی که فرم لب ها عروسکی و مدل روسی شود.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت nedayesalamat.com و دریافت نمونه کارهای سانترال لب از کارشناسان این مجموعه نظرات زیباجویانی که سابقه انجام این عمل زیبایی را داشته اند نیز دریافت نمایید.

منبع » سایت nedayesalamat.com

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *