گرانی لباس های بچه گانه یکی از مسائلی است که والدین را آزار می دهد. مخصوصا در اوضاع اقتصادی فعلی که صرفه جویی در هر قسمت از زندگی، برای رساندن درآمد به آخر ماه لازم و ضروری است. اما چرا لباس بچه گانه اینقدر گران است؟ آیا خرج کردن بودجه برای خرید لباس بچه گانه، اتلاف پول است؟ ما در این مطلب به صورت کامل به عوامل گرانی لباس بچه گانه خواهیم پرداخت و پیشنهادهای فوق العاده ای را برای کاهش هزینه های خرید لباس بچه گانه به شما ارائه خواهیم کرد. 

نیروی کار گران، دلیل اصلی قیمت بالای لباس بچه گانه

بگذارید با شما صادق و روراست باشیم. نیروی کار، مجانی کار نمی کند. هر نیروی کاری، چه بدون مهارت باشد و چه زبده، برای تامین هرینه های زندگی خود باید در ازای انجام اموری مانند دوخت و دوز، دستمزد دریافت کند. اما نکته جالب این است که نرخ دوخت و دوز با توجه به مساحت پارچه تعیین نمی شود. مثلا نمی توانید انتظار داشته باشید که نرخ دوخت یک لباس بچه گانه، از نرخ دوخت یک لباس زنانه کمتر باشد. 

لباس های بچه گانه دقت و صرف زمان مساوی و یا حتی بیشتر از لباس های بزرگسالان را طلب می کنند و به همین دلیل، نمی توانید کوچک بودن لباس بچه گانه را دلیلی برای ارزان بودن آن در نظر بگیرید. 

استفاده از مواد و پارچه های با کیفیت

پوست کودکان، از برگ گل نازک تر و حساس تر است. بنابریان احتمالا شما هم موافق هستید که باید از بهترین متریال و پارچه ها برای دوخت لباس های بچه گانه استفاده شود. پارچه های طبیعی مانند پنبه، کتان، ابریشم و … به علت محدودیت در تولید، دارای قیمت های بالایی هستند. پس لباس های تهیه شده از این پارچه ها هم نسبتا گران قیمت خواهند بود. 

یک فرد بزرگسال ممکن است یک لباس با پارچه پلی استر را بپوشد و اتفاق خاصی هم نیوفتد، اما لباس کودکان بایستی از پارچه های طبیعی و با کیفیت ساخته شود. 

جزئیات و ظرافت بیشتر

لباس کودکان معمولا با ظریف دوزی ها، گلدوزی ها و انواع شکل های حیوانات تزئین می شوند. انجام این کارها بر روی لباس بچه گانه نیاز به زمان و صرف هزینه دارد.جزئیات و طرح های کار شده بر روی لباس کودکان به ندرت در لباس بزرگسالان بکار گرفته می شود و به همین دلیل دستمزد یک خیاط برای طراحی و دوخت لباس بچه گانه در مقایسه با لباس بزرگسالان، بیشتر خواهد بود. 

عرضه و تقاضا

تقاضا برای خرید لباس بچه گانه همیشه بالا است. بخشی از این تقاضای بالا، به تمایل والدین برای تهیه بهترین لباس ها برای فرزند خود است. همچنین بخش دیگری از این تقاضای بالا، به رشد سریع کودکان و کوچک شدن لباس های قبلی به آن ها و لزوم تهیه لباس های جدید بر می گردد. 

افزایش تقاضا در تمامی بازار ها می تواند منجر به افزایش قیمت و ایجاد حباب قیمتی شود. یکی از علل گرانی لباس های بچه گانه، اطلاع فروشندگان از تمایل پدر و مادرها به خرید لباس های زیبا برای فرزندشان برمی گردد. 

هزینه های برندینگ

برندهای معروف تولیدی لباس بچه گانه، معمولا به دلیل فروش مناسب و تضمین شده، قیمت گذاری بالایی را بر روی محصولات خود انجام می دهند. این امر موجب افزایش قیمت میانگین لباس های بچه گانه می شود. همچنین برندهای رقیب با مشاهده افزایش قیمت محصول مشابه، احتمالا به فکر افزایش قیمت محصولات خود می افتند و به همین ترتیب یک سونامی افزایش قیمت توسط لیدرهای بازار ایجاد می شود. 

ترند ها و قیمت بالای مدل های جدید

تمایل جامعه به بروز بودن و استفاده از آخرین طراحی ها و مدل ها، قیمت مدل های جدید و نوبرانه را در بازار به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. یک طراحی بدیع و زیبا و جدید، احتمالا با قیمت های بسیار بالایی در مقایسه با محصولات قدیمی در فروشگاه های حضوری و اینترنتی فروخته می شود. مردم هم به علت جدید بودن محصول جدید، آن را با هر قیمتی می خرند. در اینجا قیمت محصول تثبیت می شود و میانگین قیمت لباس بچه گانه مجددا بالاتر می رود. 

این ها اصلی ترین عواملی هستند که باعث گران بودن لباس بچه گانه می شوند. اما شما می توانید با روش هایی، این افزایش قیمت و ارزش گذاری های غیر منصفانه را دور بزنید و خرید خود را با حداقل قیمت انجام دهید. در ادامه به معرفی برخی از محل های خرید مطمئن با قیمت هایی مناسب خواهیم پرداخت:

لباس بچه گانه در سایت ترب

سایت ترب، یک فروگاه اینترنتی نیست، اما یکی ار بهترین وبسایت های مقایسه قیمت در ایران است. این سایت با الگوریتم ها مختلف و با استفاده از هوش مصنوعی، میلیون ها محصول از فروشگاه های اینترنتی مختلف را در یک جا جمع کرده و محصولات با مشخصات یکسان را از نظر قیمتی با هم مقایسه می کند.

به عنوان مثال می توانید لباس های بچه گانه این سایت را از ظریق لینک زیر مشاهده نمایید:

https://bitly.cx/sRs

فروشگاه های ثبت شده در ترب، عموما دارای اعتبار بالایی هستند و این سایت، فروشگاه های بدون نماد اعتماد الکترونیکی را مورد پذیرش قرار نمی دهد. 

خرید لباس بچه گانه از فینگیلی

فروشگاه لباس کودک فینگیلی، یکی از معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین لباس بچه گانه در ایران است. این فروشگاه انواع لباس بچگانه دخترانه، لباس کودک پسرانه، عینک بچه گانه، ساعت مچی بچه گانه، جوراب بچه گانه و … را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها ارائه می کند. همچنین با خرید بیشتر از 500 هزار تومان از این فروشگاه معتبر، از ارسال رایگان به سراسر ایران بهره مند خواهید شد. 

جهت خرید لباس بچه گانه از فینگیلی، کافی است به سایت www.fingilii.com وارد شوید و با دنیایی از لباس های زیبای بچه گانه با قیمت عالی روبرو شوید. اگر خوش شانس باشید، با استفاده از کد تخفیف sdf657 می توانید در خریدهای بالای 700 هزار تومان، 100 هزار تومان تخفیف هم بگیرید. 

خرید لباس بچه گانه از بازار تهران

بازار تهران، یکی از بزرگترین بازار های جهان است که دارای مغازه های متعدد در هر زمینه ای با قیمت هایی عالی است. شما می توانید با مراجعه به بازار تهران و دیدن کردن از پاساژهایی مانند المهدی 1، 2 و 3، خرید های خود را با بهترین قیمت انجام دهید. رقابت بالا برای فروش لباس بچه گانه در این بازار باعث ایجاد قیمت های منصفانه و رقابتی شده است. البته به خاظر داشته باشید که اکثر مغازه ها، تک فروشی ندارند و فروش خود را به صورت عمده انجام می دهند. 

از هر کدام از محل های معرفی شده در بالا که خرید خود را انجام می دهید، در خاطر داشته باشید اولویت شما برای انتخاب و خرید لباس بچگانه، کیفیت باشد. 

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها