طریق تنظیم تایمر بسته شدن اتوماتیک کرکره برقی. در این آموزش قصد داریم تا آموزشات لازم جهت تنظیم تایمر درب اتوماتیک سیماران اتوماتیک برای بسته شده آن را ارائه دهیم.

اگر میخواهید خیلی سریع نحوه تنظیم تایم کرکره برقی را برای انواع مختلف این دستگاه یاد بگیرید میتوانید به صفحه تنظیم تایم کرکره برقی مراجعه کنید.

قبل از هرچیزی به این نکته توجه لازم رو داشته باشید که این تنظیم تایمر کرکره برقی بیشتر برای پارکنیگ های فعال استفاده می شه و استفاده از اون برای مغازه و یا فروشگاه به شما توصیه نمیشه ام اگر میخواهید برای فروشگاه و یا مغازه خود این کار رو انجام بدید بهتره با توجهات لازم صورت بگیره.

تنظیم تایمر کرکره برقی معمولا به دو صورت انجام میشه.

در اولین روش ابتدا شما می بایست با توجه به مدار فرمان کرکره برقی خود دکمه تایم (TIME) آن را به مدت چند ثانیه نگه دارید تا چراغ آن چشمک بزند.

تنظیم تایمر کرکره برقی - ایران کرکره نصب و ساخت و تعمیر کرکره برقی
دکمه time اولین دکمه از سمت چپ و پایین می باشد

پس از آن دکمه (D) کرکره برقی می زنیم. پس از زدن دکمه D تایمر بسته شدن کرکره برقی شروع به ثبت شدن می کند و شما باید پس از سپری شدن زمان دلخواه برای بسته شدن کرکره برقی دوباره کلید D ریموت کرکره برقی را فشار دهید.

دقت کنید که زمان بین اولین فشار دادن کلید D و دومین بار فشار دادن آن به عنوان تایمر بسته شدن کرکره برقی حساب می شود.

تنظیم تایمر کرکره برقی

تنظیم تایمر کرکره برقی به روش دیب سویچ

بر روی مدار فرمان سه عدد دیپ سویچ وجود دارد که از آن ها می توان برای فعال و غیر فعال کردن تایمر اتوماتیک و چپ گرد و راست گرد موتور کرکره برقی و همچنین برقراری ارتباط بین کرکره برقی و ریموت استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر در ورد این روش تنظیم تایمر کرکره برقی به صفحه تنظیم تایمر درب اتوماتیک سیماران مراجعه کنید.

برای فعال کردن تایمر کرکره برقی شما می بایست کلید dip switch اتو کلوز یا auto close را بر روی وضعیت فعال on قرار دهید تا در زمان دلخواه کرکره برقی به پایین بیاید همچنین برای غیر فعال کردن این برنامه می توانید آن رو روی حالت off قرار دهید.

اگر قصد خرید درب های اتوماتیک شیشه ای را دارید و میخواهید مدل های متنوع این درب ها را مشاهده کنید میتوانید به صفحه درب اتوماتیک شیشه ای مراجعه کنید.

همانطور که گفته شد استفاده از برنامه تایمر بسته شدن کرکره برقی بیشتر برای کرکره های پارکینگی به کار می رود. شما می توانید برای آگاهی از جزئیات بیشتر در رابطه با کرکره برقی پارکینگ مقاله زیر را مطالعه کنید.

منبع : https://beyram-kabir.ir/%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%85%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b3%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86/

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها