قیمت روشویی سرامیکی متناسب با نوع آن و همچنین ابعاد مورد نظر شما متغیر خواهد بود. هنگام طراحی حمام و دستشویی ، باید اطمینان حاصل کنید که نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه کیفیت محصولات شما در طول عمر خود باقی می ماند.

یک روشویی سرامیکی می تواند در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف و همچنین مواد بسیاری باشد. هنگام خرید روشویی سرامیکی به خاطر داشته باشید که چندین بار در روز از آن استفاده می کنید، می خواهید مطمئن شوید که مواد بادوام و نگهداری آسان است.

برای استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626، برای دریافت مشاوره در رابطه با نوع روشویی مناسب برای استفاده در ساختمان نو ساز نیز تماس بگیرید.

امروزه معمولا افراد برای داشتن یک سرویس بهداشتی و حمام لاکچری و شیک به دنبال خرید و سفارش روشویی سرامیکی ها در طرح های متنوع هیتند.

روشویی های سرامیکی در برابر دماهای شدید مقاوم است و به شما این اطمینان را می دهد که تغییرات مداوم دما و استفاده از هر محصول حرارتی در دراز مدت بر کیفیت آن تأثیر نمی گذارد.

با روکش سفید درخشان خود که هر فضایی را روشن می کند و در عین حال به لوکس می افزاید. همچنین می‌توانید سرامیک‌ها را با دست رنگ کنید یا لعاب دهید تا یک روکش شخصی‌سازی کنید.

نگهداری آسان – دارای سطح سخت و صافی است که فرآیند تمیز کردن را سریعتر و آسان تر می کند، که همیشه مفید است! به یاد داشته باشید که هنگام تمیز کردن با پاک کننده های غیر ساینده همیشه از یک اسفنج یا پارچه نرم استفاده کنید.

بهداشتی – چون سرامیک متخلخل نیست، باکتری ها جذب نمی شوند.

با پاک کردن کثیفی و گرد و غبار با یک پارچه خشک نرم، تمیز کردن آسان‌تر می‌شود و به شما آرامش می‌دهد که روشویی سرامیکی شما تمیز می‌ماند.

برای استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626

قیمت روشویی سرامیکی

اگر قصد دارید یک روشویی سرامیکی جدید برای خانه خود در نظر بگیرید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا روشویی سرامیکی اکریلیک یا سرامیکی گزینه بهتری است. هر دو ماده مزایا و معایب خاص خود را دارند، بنابراین مهم است که نیازهای خود را قبل از تصمیم گیری بسنجید.

وقتی صحبت از روشویی سرامیکی یا آشپزخانه می شود، چند گزینه مختلف برای انتخاب دارید. روشویی سرامیکی اکریلیک و سرامیکی ظاهری مشابه دارند، اما مزایای متفاوتی دارند.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد روشویی سرامیکی های مختلف بیشتر بدانید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خانه خود بگیرید. روشویی سرامیکی اکریلیک در انتخاب روشویی سرامیکی روشویی برای حمام یا آشپزخانه باید چند مزیت کلیدی را در نظر داشته باشید. یکی از مزایای اصلی روشویی سرامیکی های اکریلیک ضد میکروبی و ضد باکتری بودن آن ها است که آن ها را برای مکان های پرکاربرد مانند آشپزخانه یا حمام ایده آل می کند.

اول اینکه روشویی سرامیکی های اکریلیک بسیار سبک تر از مواد سنتی مانند چینی هستند و نصب آنها را آسان تر می کند. ثانیاً، آنها غیر متخلخل و مقاوم در برابر لکه هستند، به این معنی که برای سال های آینده ظاهری جدید خواهند داشت. در نهایت، روشویی سرامیکی های اکریلیک اغلب مقرون به صرفه تر از سایر گزینه های موجود در بازار هستند.

بنابراین اگر به دنبال یک روشویی سرامیکی شیک و باکیفیت می‌گردید که از بین نرود، یک گزینه اکریلیک ممکن است برای شما مناسب باشد.

برای استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626

سینک های سرامیکی مزایای زیادی نیز دارند که آنها را به انتخابی عالی برای هر بازسازی منزل تبدیل می کند. اول اینکه سینک های سرامیکی بسیار بادوام هستند.

آنها در برابر خراش و لکه مقاوم هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که سینک ظرفشویی شما برای سال های آینده عالی به نظر می رسد. دوم اینکه سینک های سرامیکی به راحتی تمیز می شوند. آنها به هیچ پاک کننده خاصی نیاز ندارند – فقط یک پاک کردن ساده با یک پارچه مرطوب تمام چیزی است که برای تمیز نگاه داشتن سینک شما لازم است. سوم، سینک های سرامیکی به خانه شما ارزش می بخشد.

اگر قصد فروش خانه خود را در آینده دارید، نصب سینک سرامیکی می تواند به افزایش ارزش آن کمک کند. سینک های سرامیکی نیز در برابر حرارت مقاوم هستند، بنابراین می توانید بدون نگرانی قابلمه ها و تابه های داغ را در آنها قرار دهید. با این حال، سینک‌های سرامیکی گران‌تر از سینک‌های اکریلیک هستند و برای حفظ روکش نیاز به مراقبت بیشتری دارند. بنابراین، حکم چیست؟ وقتی صحبت از انتخاب بین سینک اکریلیک و سینک سرامیکی می شود، مهم است که بودجه و سبک زندگی خود را در نظر بگیرید.

اگر به دنبال سینکی هستید که هزینه کمتری داشته باشد و نگهداری آن آسان باشد، سینک اکریلیک ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر به دنبال سینکی هستید که دوام و دوام بیشتری داشته باشد، سینک سرامیکی انتخاب بهتری خواهد بود. هر نوع سینک را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که با سبک حمام یا آشپزخانه شما مطابقت دارد تا با بقیه دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد.

برای استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626

لیست قیمت روشویی سرامیکی

سینک های سنگی آثار هنری فردی هستند که از یک قطعه سنگ تراشیده شده اند. هر بلوک سنگ دارای ویژگی های متمایز خود از جمله تنوع رنگ، رگه، حفره های جزئی و تکه هایی از مواد معدنی مانند مس، نقره یا طلا است. سینک های سنگ طبیعی دارای رنگ و ویژگی هایی هستند.

برخی از سینک ها کاملاً شکل گرفته و صیقلی هستند، در حالی که سایر سینک های سنگی با ویژگی های ناتمام برای کنتراست چشمگیر باقی مانده اند. هر سینک سنگی در شرایط طبیعی ایجاد می شود و آن را کاملا منحصر به فرد می کند.

آیا دستورالعمل خاصی برای نصب وجود دارد؟ از آنجایی که بیشتر سنگ ها متخلخل هستند، مهم است که از سینک خود مراقبت کنید تا در برابر مواد مضر محافظت کنید.

پس از دریافت سینک خود، با محصولی مانند StoneTech Heavy Duty Sealer آب بندی کنید. برای حفظ درخشش طبیعی سینک خود، سالی یک یا دو بار سینک خود را مجدداً ببندید.

هنگام نصب سینک خود، با احتیاط از سیلیکون برای درزگیری فاضلاب استفاده کنید و برای دور نگه داشتن سیلیکون از ناحیه در معرض سینک احتیاط بیشتری کنید. درزگیرهای روغنی یا بتونه لوله کش هرگز نباید روی سینک های سنگ طبیعی استفاده شوند.

برای استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626

قیمت روز روشویی سرامیکی

سینک های سرامیکی با استفاده از ترکیبی از خاک رس، پرکننده ها و فلاکس هایی ساخته می شوند که در طی فرآیند پخت با یکدیگر مخلوط و ذوب می شوند. با توجه به فرآیند پخت و مواد طبیعی استفاده شده، هیچ دو روشویی سرامیکی هرگز 100٪ یکسان نیستند.

مواد و فرآیند پخت مورد استفاده برای ایجاد روشویی سرامیکی های سرامیکی می تواند تأثیر زیادی بر دوام آنها داشته باشد. خاک رس ها و لعاب های با آتش بالا که تا دمای 1200 درجه سانتیگراد (2200 درجه فارنهایت) گرم می شوند، مقاومت بسیار بالایی در برابر محو شدن، لکه گیری، سوختن و خراش دارند. آنها همچنین در برابر اسیدها مقاوم هستند. از طرف دیگر خاک رس های کم آتش در دمای زیر 1200 درجه سانتیگراد پخته می شوند.

در حالی که این روشویی سرامیکیها هنوز به طور قابل توجهی بادوام هستند و جذب رطوبت بسیار پایینی دارند، اما بیشتر در معرض خراشیدگی و همچنین سایش و پارگی ناشی از پیری هستند. فواید همانطور که در بالا ذکر شد، می توانید یک سینک سرامیکی را از طریق مقدار قابل توجهی تنبیه آشپزخانه قرار دهید.

اگرچه نسبت به مواد دیگر به حرارت حساس تر هستند، اما می توانید بدون مشکل یک قابلمه یا کتری داغ روی آن ها قرار دهید. همچنین، بر خلاف روشویی سرامیکی های استیل ضد زنگ، نمی توانید در روشویی سرامیکی فرورفتگی ایجاد کنید. متداول ترین ظاهر روشویی سرامیکی سفید براق است، اما در واقعیت در رنگ های دیگر نیز موجود است. اگر واقعاً می‌خواهید روشویی سرامیکی شما چشم‌ها را به خود جلب کند، روشویی سرامیکی سیاه یا سنگی را در نظر بگیرید. جدای از موجود بودن در یک پالت رنگ نسبتاً گسترده که تطبیق با کابینت آشپزخانه شما را آسان می کند. این سینک‌ها نیز در اشکال و طرح‌های مختلف عرضه می‌شوند.

برای استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626

می توانید روشویی سرامیکی های سرامیکی یک، دو و حتی سه کاسه ای پیدا کنید و حتی می توانید یک طراحی سفارشی داشته باشید. روشویی سرامیکی معمولاً به صورت یکپارچه در پیشخوان آشپزخانه نصب می شوند. فضای کمی برای جمع شدن کثیفی و کثیفی وجود دارد و سطح لعاب آن‌ها باعث می‌شود لکه‌ها به عمق سطح روشویی سرامیکی نفوذ کنند.

سطح غیر قابل نفوذ آنها کمک می کند تا روشویی سرامیکی آشپزخانه با استفاده از محصولات تمیز کننده همه منظوره ساده تمیز شوند. اگر روشویی سرامیکی شما نیاز به تمیز کردن عمیق تری دارد، آن را با محلول سفید کننده یا سرکه رقیق شده پاک کنید.

برای استعلام قیمت روز روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626

روشویی سرامیکی یک لوازم جانبی ضروری است که به بهبود ارزش زیبایی شناسی حمام کمک می کند. اگر قصد دارید چند روشویی سرامیکی منحصر به فرد جدید نصب کنید یا روشویی سرامیکی های موجود را جایگزین کنید، متوجه خواهید شد که انواع و سبک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

متداول‌ترین سبک‌هایی که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید شامل روشویی سرامیکی شیشه، گرانیت، مس، سنگ، چوب، ترازو، بتن، سنگ صابون، پلاستیک، مرمر، سرامیک، فولاد ضد زنگ و روشویی سرامیکی ظروف استیل یا چدن میناکاری شده است.

همه این انواع مختلف مواد، که برای ایجاد طرح های مختلف روشویی سرامیکی ظروف استفاده می شود، مزایا و معایب خاص خود را دارند.

سینک های شیشه ای ترند جدید و معاصر برای روشویی سرامیکی هستند. روشویی سرامیکی حمام شیشه ای زیبا به یک نماد مد و سبک انتخابی برای صاحبان خانه های ثروتمند تبدیل شده است. این روشویی سرامیکی ها بسیار ظریف و در عین حال بسیار کاربردی هستند. اگر به دنبال مدرن کردن خانه خود هستید، باید به سراغ این روشویی سرامیکی ها بروید.

علاوه بر این، با تنوع رنگ‌ها و الگوهای موجود، تغییر کل تم دکور حمام شما با تغییر ظرف شیشه‌ای بسیار ساده‌تر است تا کل روشویی.

خرید روشویی سرامیکی

برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوه خرید روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626. سینک های سنگی قدیمی ترین سبک سینک های حمام شناور هستند.

سینک های ساخته شده از سنگ برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته اند. برخی از محبوب ترین سنگ ها برای طراحی سینک حمام شامل گرانیت، مرمر، اونیکس، سنگ صابون و تراورتن هستند. این نوع سینک ها برای یک دکوراسیون خانه مدرن با الهام از طبیعت عالی هستند.

از بین انواع سینک حمام ظرفشویی، نگهداری از آنها ساده ترین است. با این حال، سینک های ساخته شده با استفاده از سنگ های مرغوب و سطح بالا مانند سنگ مرمر هزینه زیادی برای ساخت دارند.

سینک های بتنی، ترازو و چوب جایگزین های بسیار خوبی هستند که می توانند برای افزایش جذابیت زیبایی حمام استفاده شوند. مبلمان چوبی را می توان برای تکمیل مواد دیگر مانند فولاد ضد زنگ استفاده کرد.

پرسلن سخت ترین خاک رس موجود است. این ماده سرامیکی در یک کوره در دمای بسیار زیاد گرم می شود و باعث می شود خاک رس کمتر متراکم و متخلخل شود. پرسلن از نظر دوام سخت و از نظر ظاهری نرم است.

پرسلن نوعی سرامیک است که از خاک رس تصفیه شده ساخته می شود و در دمای بین 1200 درجه فارنهایت تا 1400 درجه فارنهایت پخته می شود. چینی به دلیل جذب رطوبت کم و سهولت در تمیز کردن، معمولاً در سینک ها استفاده می شود، اما برای تزئین اقلامی مانند دستگیره شیر، دکمه های ورودی، سخت افزار حمام و سر دوش نیز استفاده می شود.

در خانه‌های قدیمی، سینک‌های چینی بسیار رایج هستند، اما معمولاً یک پوشش چینی روی پایه‌های چدن یا فلزات دیگر هستند. تمام سینک های چینی از خاک نسوز ساخته شده اند، نوع خاصی از خاک رس که می تواند در برابر دمای بسیار بالا مقاومت کند، اما می تواند به روش های مختلف تولید شود.

“روش قدیمی” که از چینی به عنوان پوشش روی چدن استفاده می کرد، در نیمه اول قرن بیستم رایج بود، اما امروزه به ندرت استفاده می شود. یک روش مدرن تر، استفاده از فولاد ضد زنگ به جای چدن است، جایی که پرسلن با حرارت بسیار بالا به فلز ذوب می شود.

برای استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626

سفارش روشویی سرامیکی

برای سفارش روشویی سرامیکی و استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626.

سرامیک به خصوص سخت، صاف و کاملاً مهر و موم شده است. به دلیل این ویژگی ها، کثیفی نمی تواند به سطح سینک نفوذ کند. این کار تمیز کردن و نگهداری را بسیار آسان می کند.

به سادگی پاک کردن کثیفی و گرد و غبار با یک پارچه خشک نرم برای تمیز کردن روزانه کافی است.

برای تمیز کردن کامل تر، توصیه می کنیم از یک محصول تمیز کننده همه منظوره ملایم و یک اسفنج یا پارچه نرم استفاده کنید.

اگر سینک سرامیکی با دست رنگ شده یا لعاب دار دارید، با یک پاک کننده غیر ساینده تمیز کنید. از برس های مویی یا اسفنج های ساینده استفاده نکنید، زیرا ممکن است به سطح تزئینی آسیب برسانند.

اجازه ندهید پاک کننده ها روی سطح سینک شما خیس بخورند. پس از استفاده و تمیز کردن، برای جلوگیری از تجمع صابون، آن را با یک پارچه خشک نرم بشویید و پاک کنید.

حوضچه های سرامیکی، علیرغم اینکه از این دو نوع سنتی تر هستند، به طور یکپارچه با اصول طراحی معاصر ترکیب می شوند و در بیشتر موارد می توانند آن جلا دهنده نهایی و مدرن را به حمام شما اضافه کنند. با این حال، حوض های سنگی، حس متمایزتر و منحصر به فردی را به حمام شما می دهند.

استفاده از مواد سنگی خاص همچنین می تواند زیبایی شناسی ارزشمندی مانند سنگ تراش تیره و خشن برای اهداف روستایی یا سنگ مرمر سفید و ترد برای فضایی سلطنتی تر به آن اضافه کند. نگهداری تفاوت بین سهولت تمیز کردن لگن های سرامیکی یا سنگی بسیار ناچیز است، با این حال، حوض های سنگی دارای خاصیت ارزشمندی هستند که در برابر تجمع کف صابون مقاوم هستند.

این مقاومت تضمین می کند که زمان کمتری را برای انجام تعمیرات منظم حوضه سنگی خود صرف خواهید کرد. با وجود این، حوضچه‌های سرامیکی هنوز راحت‌تر تمیز می‌شوند، تا حدی به دلیل شکل سنتی‌تر و منحنی‌شان و عدم نیاز به استفاده از محصولات تمیزکننده اختصاصی. ظاهر حوضچه های سرامیکی برای مدت طولانی وجود داشته اند و تطبیق پذیری بی بدیل آنها در ترکیب با مواد دیگر به خوبی مشهور است. حوضچه های سرامیکی می توانند سنگ مرمر، الوار و سایر ویژگی های مادی حمام را کاملاً تکمیل کنند، اغلب بر این مواد تأکید می کنند و آنها را برجسته می کنند. با این حال، حوضه های سنگی به خودی خود برجسته می شوند، تا حدی به دلیل اشکال قابل توجهی که می توان آنها را در هم آمیخت.

برای سفارش روشویی سرامیکی و استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626.

حوض های سنگی ویژگی های طراحی عالی خود را دارند و مورد علاقه خاصی برای بازسازی آشپزخانه جدید هستند، زیرا به راحتی نقاط کانونی خود را در منطقه شلوغ ایجاد می کنند. صرف نظر از اینکه حوض‌های سرامیکی یا سنگی را ترجیح می‌دهید، JLT Renovations – که پیشروترین طراح حمام و آشپزخانه در سطح ملبورن است می‌تواند روکش رومیزی یا نیمکت‌های آشپزخانه شما را واقعاً خیره‌کننده ارائه دهد.

ما فقط با کیفیت ترین مواد و محصولات سرامیکی و سنگی موجود را تهیه می کنیم و می توانیم آنها را مطابق با نیازهای خاص شما برش دهیم. امروز با ما با شماره 09104762626 تماس بگیرید تا در مورد نحوه طراحی آشپزخانه یا حمام ایده آل به شما کمک کنیم.

برای سفارش روشویی سرامیکی و استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626.

کاتالوگ روشویی سرامیکی

روشویی سرامیکی وسایل متداول در حمام و آشپزخانه هستند و عموماً بادوام هستند. اما با استفاده منظم کثیف و لکه می شوند و باید مرتب تمیز شوند.

می توانید این کار را با استفاده از یک ساینده ملایم مانند جوش شیرین یا یک ماده شیمیایی قوی تر مانند سفید کننده انجام دهید. برنامه ریزی کنید تا سینک سرامیکی خود را به صورت ماهانه تمیز کنید تا از ایجاد لکه و سایر کثیفی ها جلوگیری کنید.

سینک خود را مرطوب کنید. قبل از استفاده از جوش شیرین، لگن سینک سرامیکی را به آرامی مرطوب کنید. می توانید این کار را با اجازه دادن به سینک پر از آب و سپس تخلیه آن یا استفاده از دست خود برای پاشیدن آب به اطراف در دو طرف حوض انجام دهید.

مطمئن شوید که آب ساکن در سینک نمانده است، زیرا این کار باعث حل شدن جوش شیرین و بی مصرف می شود.همچنین اسفنجی را که قصد دارید سینک را با آن تمیز کنید، مرطوب کنید. شما نمی خواهید اسفنج خیس باشد، بنابراین قبل از شروع تمیز کردن، آن را به خوبی فشار دهید.

امروزه یکی از مدل های روشویی که با استقبال زیادی روبرو شده است ، روشویی سرامیکی است که به تنهایی می تواند ظاهر سرویس بهداشتی و حمام شما را تغییر دهد. این مدل روشویی ها از نوعی سرامیک (سفال) ساخته شده است دارای سطحی فوق العاده قوی هستند که در برابر خرد شدن ، خراشیدگی مقاوم هستند.

مدل روشویی های سرامیکی برای جاهایی که مدام و به طور روزمره مورد استفاده قرار می گیرد مناسب است. از نظر نظافت هم به علت مقاوم بودن سرامیک بسیار ساده و کم دردسر است و این یکی از نقاط قوت آن می باشد . در وب سایت پخش تهران ما مدل های بسیار زیادی را تولید کرده ایم و حتی بسیاری از کارهای سرامیکی در حال تولید می باشند، شما می توانید با مراجعه به قسمت پایین محصولات را مشاهده کنید روشویی های سرامیکی دوام بالایی دارد زیرا هماهنطور که گفتیم این روشویی ها از خاک رس تقویت شده استفاده می شود و از سرامیک های معمولی محکم تر است.

جوش شیرین را داخل سینک بپاشید. می توانید با اضافه کردن حدود ½ فنجان (0.25 لیتر) شروع کنید.

با انگشتان خود یا قاشق، جوش شیرین را در سینک ظرفشویی بپاشید تا زمانی که سرامیک کاملاً پوشانده شود. اطمینان حاصل کنید که جوش شیرین را در مناطقی که کثیف یا لکه دار هستند بمالید.

تفاوت روشویی‌های سرامیکی با روشویی معمولی

روشویی سرامیکی در مقایسه با روشویی‌های معمولی از مقاومت بیشتری برخوردار است.

این محصول به دلیل برخورداری از جنس مقاوم و سطح صیقلی، نیازی به سرویس مداوم ندارد.

می‌توانید روشویی‌های سرامیکی را در ابعاد مختلف سفارش دهید؛ در حالی که روشویی‌های معمولی به صورت آماده ارائه می‌شوند.

روشویی سرامیکی به جهت برخورداری از عمر طولانی، مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. اما روشویی‌های معمولی آسیب پذیر بوده و طول عمر کمتری دارند

جوش شیرین را با یک اسفنج مرطوب بشویید. جوش شیرین به عنوان یک ساینده ملایم عمل می کند و در تمیز کردن تجمع مواد معدنی، باقی مانده خمیر دندان و کثیفی و کثیفی از سرامیک موثر است.

اسفنج را در صورت نیاز بشویید و مطمئن شوید که قبل از اینکه به شستشوی سرامیک برگردید، آن را کاملاً از بین ببرید. وقتی سینک را تمیز کردید، آن را به خوبی با آب بشویید.

در حالی که در حال تمیز کردن هستید، باید متوجه شوید که جوش شیرین به صورت توده های کوچک به هم می چسبد. این یک نشانه خوب است: به این معنی است که جوش شیرین خیلی مرطوب نیست و به طور موثر خاک را از سینک شما می گیرد.

4 سینک را با برش های لیمو سفید کنید. برای «سفید کردن» طبیعی سینک سرامیکی خود، با بریدن یک لیمو به چند قسمت شروع کنید. هر گوه را بردارید و آن را در اطراف لگن سینک بمالید و مطمئن شوید که مقدار زیادی آب لیمو روی سرامیک بمالید.

می توانید از پوست سفت لیمو برای مالش دادن لکه ها یا سایر نواحی تیره استفاده کنید.برای پوشاندن کامل سرامیک با آب لیمو، باید حداقل از چهار یا پنج برش لیمو استفاده کنید.

اجازه دهید آب لیمو به مدت 30 دقیقه بماند. وقتی سرامیک با آب لیمو پوشانده شد، اجازه دهید 30 دقیقه بماند. این به اسیدیته طبیعی آب لیمو زمان می دهد تا لکه ها را از بین ببرد.

وقتی آب لیمو به مدت نیم ساعت جا افتاد، برگردید و سینک را بشویید. بقایای پوست لیمو را دور بریزید یا در زباله دان سینک آشپزخانه خود خرد کنید.

برای سفارش روشویی سرامیکی و استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626.

منبع : قیمت روشویی سرامیکی در تهران

سوالات متداول

قیمت روشویی سرامیکی چقدر است؟

قیمت روشویی سرامیکی متناسب با نوع آن و همچنین ابعاد مورد نظر شما متفاوت می باشد. برای استعلام قیمت روشویی سرامیکی تماس بگیرید 09104762626.

جنس روشویی سرامیکی چیست؟

جنس روشویی سرامیکی اغلب از نوع سرامیک می باشد اما میتوان به صورت رزین و کورین نیز کار کرد.

برای استعلام قیمت روشویی سرامیکی چه کار کنیم؟

برای استعلام قیمت روشویی سرامیکی با شماره تلفن ما در کارگاه رجینا تماس بگیرید 09104762626.

قیمت روشویی سرامیکی ارزان چقدر است؟

قیمت روشویی سرامیکی ارزان متناسب با ابعاد مورد نظر شما متغیر می باشد. در رجینا تماس بگیرید 09104762626.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها