بلوتوث دار کردن ضبط ماشین موضوعی است که بسیاری از رانندگان علاقه‌مند هستند که آن را یاد بگیرند چرا که زمانی که مانیتور ماشین خود را به بلوتوث متصل کنند به راحتی می توانند آهنگ های مورد علاقه و تمامی فایل های صوتی و تصویری در تلفن همراه خود را به ضبط خودروی خود منتقل کنند.

در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد بلوتوث دار کردن ضبط ماشین و اینکه چگونه ضبط ماشین را بلوتوث دار کنیم صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

برای مطالعه » نصب سیستم صوتی خودرو

فیلم بلوتوث دار کردن ضبط ماشین

قبل از اینکه به سراغ ارائه توضیحات لازم برای بلوتوث دار کردن ضبط ماشین برویم ما در این بخش یک فیلم آموزشی جهت نحوه انجام بلوتوث دار کردن ضبط خودرو برای شما مهیا کرده ایم که امیدواریم با مشاهده این فیلم بتوانید نحوه اضافه کردن قابلیت بلوتوث به ضبط خودرو را یاد بگیرید و در ادامه می توانید با مطالعه محتوای درست شده آموزش خود را در این زمینه تکمیل کنید.

پیشنهاد ویژه » خرید مانیتور تصویری بی ام و E90 با گارانتی معتبر

اینکه چگونه ضبط ماشین با بلوتوث دار کنیم باید گفت که ابتدا باید بدانیم که بلوتوث چه کاربردی در خودروی ما دارد.
به طور کلی بلوتوث امکان برقراری تماس صوتی و پخش موسیقی را از طریق موج بلوتوث فراهم می کند.

فیلم مربوطه را می توانید با مراجعه به لینک زیر مشاهده نمایید.

بلوتوث دار کردن ضبط ماشین

برای مطالعه » ساب ووفر چیست و چگونه کار می کند

کدام خودروها مجهز به سیستم بلوتوث هستند ؟

حالا سالی که در اینجا برای شما ممکن است مطرح شود این است که چه خودروهایی مجهز به سیستم بلوتوث هستند.

که در پاسخ به این سوال باید گفت که امروزه اکثر خودروها دارای سیستم بلوتوث هستند شما می توانید در سایت فروشگاه دی وی دی ماشین برای مشاهده محصولات مختلفی که این قابلیت را دارند به صفحاتی مانند مانیتور پراید، مانیتور پژو، ضبط 407، مانیتور پرشیا، مانیتور سمند، مانیتور ۲۰۶، و یا در صورتی که از خودروهای خارجی استفاده می کنید می توانید به صفحات مانیتور تویوتا، مانیتور بنز، مانیتور بی ام و، مانیتور رنو، مانیتور مگان، مانیتور هیوندای، مانیتور بسترن، مانیتور برلیانس، مانیتور ام وی ام، مانیتور کوییک، مانیتور کیا، مانیتور زانتیا، مانیتور ماکسیما، مانیتور اوتلندر، و غیره مراجعه نمایید.

حالا در صورتی که خودروی شما دارای قابلیت بلوتوث نیز در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه بلوتوث دار کردن ضبط ماشین آشنا شوید.

راهکار نصب بلوتوث روی ضبط ماشین

در این بخش یک راهکار ساده برای نصب کردن بلوتوث روی ضبط ماشین را به شما ارائه می دهیم.

برای مطالعه » بهترین مارک آمپلی فایر ماشین

کیت بلوتوث ماشین

در ابتدا شما باید با وسیله‌ای به نام کیت بلوتوث آشنا شوید.

این وسیله که ورودی آن موج بلوتوث بوده و خروجی آن جک AUX می باشد، وسیله مناسب و کارآمد به شمار می رود و نام دیگر این قطعه AUX بلوتوث می باشد، که شما در قسمت زیر می توانید تصویر این قطعه را مشاهده نمایید.

و همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این وسیله از یک گیرنده بلوتوث و از یک قطعه رابط به منظور ایجاد ارتباط وسیله با درگاه AUX ساخته شده از و توجه فرمایید نیروی بدنی آن یک میکروفون کوچک برای انتقال صدا در هنگام برقراری تماس تبدیل شده است و دکمه خاموش و روشن کردن دستگاه نیز بر روی آن قرار دارد.

شما با کمک این قطعه به راحتی می توانید ضبط ماشین خود را بلوتوث دار کنید.

برای مطالعه » اتصال گوشی به ضبط ماشین و خودرو

قیمت کیت بلوتوث خودرو

با توجه به نوسانات که در بازار ارز وجود دارد متاسفانه امروز نمی توان قیمت مشخصی برای کیت بلوتوث خودرو در نظر داشت.

اما شما می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان دی وی دی ماشین ارتباط برقرار کرده و قیمت کیت بلوتوث خودرو را از همکاران ما استعلام نمایید و در صورت نیاز به بلوتوث دار کردن ضبط ماشین خود می توانید راهنمایی لازم را از آنها دریافت کنید.

برای مطالعه » بهترین برندهای سیستم صوتی ماشین

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، شما می توانید نظرات، و سئوالات خود را پیرامون این موضوع در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات وارد نمایید، و در صورتی که قصد خرید مانیتور با کیفیت و خوب را برای خودروی خو را دارید، پیشنهاد می کنیم که مقاله راهنمای خرید مانیتور خودرو را مطالعه نمایید.

منبع :

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها