اگر به دنبال خرید کرکره برقی هستید و نمی دانید بورس کرکره برقی در تهران کجاست حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. راهنمایی خرید انواع درب برقی

پیشنهاد ویژه: برای استعلام قیمت هر متر مربع کرکره برقی و دریافت مشاوره رایگان با فروشگاه همتا تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

مرکز بورس کرکره برقی در تهران

مرکز بورس کرکره برقی در تهران و خرید و فروش آنلاین کرکره برقی، کرکره برقی دست دوم همراه با ملاحظه قیمت در شرکت همتا.

کرکره برقی از آن دسته از لوازم مدرن به حساب می آید، که از همان سال های ورود خود به صنعت کرکره سازی و نصب کرکره، رفته رفته علاقه مندان بیشتری پیدا کرد. از همین رو با گذشت زمان به تعداد مراکز خرید و فروش کرکره برقی و مرکز بورس کرکره برقی افزوده شد. تا جایی که امروزه شرکت ها و مراکز مهدنسی متعددی مشغول بورس کرکره برقی در تهران و شهرهای دیگر هستند.

قبل از ورود کرکره برقی به مرکز بورس کرکره برقی در تهران و همچنین شهرهای دیگر، این محصول باید در کارگاه های مختلف تولید و پرداخته شوند. بنابراین اگر قصد استفاده یا خرید کرکره برقی را دارید از پیش از کیفیت و اعتبار کارگاه تولید کننده کرکره های برقی اطمینان حاصل کنید.

بعضی از کارگاه های ساخت کرکره برقی که علاوه بر عقد قرارداد برای تامین محصولات یک شرکت یا فروشگاه، اقدام به عرضه مستقیم محصولات تولیدی خود به مصرف کنندگان می کنند. بعضی دیگر از تولیدکنندگان حرفه ای کرکره برقی نیز علاوه بر داشتن کارگاه تولید کرکره برقی، در فروش، تعمیر و نصب کرکره برقی نیز فعال هستند. آنچه که مهم است اعتماد به یک شرکت متعهد به رضایت مشتریان، برای خرید و نصب کرکره برقی است.

چیزی که باید بدانید است که شما اجزای کرکره برقی را بصورت مجزا انتخاب و خریداری می کنید.

پیشنهاد ویژه: قیمت کرکره برقی دست دوم در تبریز

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی اتوماتیک

تیغه کرکره : تیغه کرکره اتوماتیک را می توان در رنگ، جنس دلخواه انتخاب کرد تیغه در واقع بدنه اصلی کرکره اس که ظاهر آن را می سازد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال خرید یک تیغه کرکره حرفه ای هستید ما کرکره اکرول را به شما پیشنهاد می کنیم.

موتور: موتور کرکره اتوماتیک وظیفه بالا و پایین بردن کرکره را برعهده دارد موتور در واقع ماشینی الکترونیکی است که به وسیله نیروی برق کار می کند موتورهای کرکره اتوماتیک در دو نوع ساید و توبلار موجود هستند.

ریل: ریل های کرکره اتوماتیک پروفیلی هستند که معمولا از جنس آلومینیوم یا آهن ساخته شده. شکل آن شبیه U  بوده و محل قرارگیری آن در دو طرف دهنه است. تیغه های رولی در داخل این ریل ها بالا و پایین می-روند.

قوطی: برای اینکه بتوان ریل ها را نصب کرد دو طرف آن از قوطی هایی با اندازه مشخص استفاده می شود.

صفحه پلیت: صفحه پلیت برای نگهداری و نصب موتور و کرکره اتوماتیک استفاده می شود. و به صورت دو صفحه فلزی است که روی قوطی چهارچوب نصب شده است که شفت را از اطراف نگه می دارد.

شفت: لوله ای است که در سایز های مختلف وجود دارد و رول تیغه کرکره روی آن نصب می شود یک سمت شفت موتورو در سمت دیگر آن اندکپ وصل شده است. موتور شفت را به چرخش در میاورد و رول کرکره حرکت می کند.

جا قفلی :جا قفلی قطعه ای است که در بخش انتهایی تیغه کرکره اتوماتیک متصل شده و برای امنیت بیشتر کرکره استفاده می شود.

کاور موتور: کاور موتور عموما برای موتورهای ساید استفاده می شود چرا که این موتورها بیرون از شفت نصب می شوند. کاور، موتور را در برابر بارش برف و باران مصون کرده و همچنین صدای آن را کمتر کرده و زیبایی موتور را افزایش می دهد.

انواع درب کرکره ای در بازار کرکره برقی تهران

کرکره برقی پلی کربنات

درب کرکره ای شفاف پلی کربنات همتا یکی از کاربردی ترین نسل جدید کرکره های برقی می باشد که علاوه بر امنیت از زیبایی بصری بسیار بالایی برخوردار هستند. درب کرکره ای شفاف پلی کربنات در صنعت بعنوان فولاد پلاستیکی شناخته می شود. به گونه ایی که حتی با چکش و پتک هم قابل شکستن نمی باشد.کرکره های شفاف را با نام نانوکامپوزیت نیز می شناسند.

سبک وزن بودن درب کرکره ای شفاف سبب می شود تا موتور کشنده درب کرکره ای شفاف تحت فشار قرارنگیرد و طبعا طول عمر و کارایی موتور و کل درب کرکره ای شفاف افزایش قابل قبولی خواهد یافت . ضمن آنکه از ایجاد سر و صدا اضافی به صورت چشمگیر کاسته خواهد شد این درب کرکره ای شفاف را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین نوع کرکره به شمار آورد می باشد.

فروشنده متعهد در مرکز بورس کرکره برقی

مانند خرید هر محصول دیگری، خریدار پیش از خرید کرکره برقی نسبت به نیاز خود، کیفیت مورد انتظار و همچنین بهترین فروشنده باید به کسب اطلاعات مورد نیاز بپردازد.

به عنوان مثال جهت تصمیم گیری در مورد انتخاب کرکره برقی متناسب با نیازهای خود، باید از قبل نسبت به انواع کرکره های برقی موجود در بازار اطلاعات کافی به دست آوریم. برای به دست آوردن این اطلاعات راه های مختلفی موجود هستند؛ به عنوان مثال تماس با کارشناسان فروش کرکره برقی و یا مطالعه مطالب سایت هایی که به طور تخصصی در رابطه با کرکره برقی، قطعات و قیمت آن تولید محتوا می کنند.

تشخیص فروشنده معتبر در رابطه با هر محصولی، مخصوصا در شرایطی که قبلا از خدمات آن استفاده نکرده اید، دشوار است. اما در هر صورت چاره ای جز تحقیق و سنجش کیفیت کار، اختلاف قیمت ها، ضمانت پس از فروش و خدمات جانبی دیگر باقی نمی ماند.

در رابطه با استفاده از خدمات و محصولات فروشنده یا شرکت خاص در مرکز بورس کرکره برقی نیز روال کار به همین ترتیب است. خدمات پس از فروش مخصوصا در رابطه با ابزارآلات سنگین و الکتریکی مانند کرکره برقی، بیش از محصولات دیگر حائز اهمیت است؛ بنابراین باید قبل از انتخاب فروشنده از جزئیات خدمات پس از فروش، ضمانت کالا، نصب و تعمیر یا تعویض قطعه خاص اطلاعات به دست آورید.

بازار خرید و فروش کرکره برقی نیز بر اثر عوامل مختلف تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز و موارد دیگر قرار دارد؛ اما افزایش یا کاهش قیمت ها در هر فروشگاه یا شرکتی یکسان نیست. ممکن است بتوانید با یک جستوجوی ساده علی رغم افزایش یا کاهش قیمت ها، شرکتی را پیدا کنید که نرخ های مناسبی را در قیمت کرکره برقی تعیین کرده باشد. در نتیجه جستوجو و مقایسه قیمت ها قبل از خرید قطعی، خالی از فایده نیست.

مرکز خرید انواع کرکره برقی در تهران

همانطور که گفته شد، امروزه انواع مختلفی از کرکره های برقی برای ایمن سازی درب انواع مختلف مغازه ها و همچنین پارکینگ های ساختمان های گوناگون استفاده می شود و شرکت های مختلفی در زمینه تولید انواع گوناگون محصولات فعالیت می‌کنند و از طریق معتبرترین مراکز عرضه و فروش محصولات‌شان در سراسر کشور آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

مرکز خرید کرکره برقی در نقاط مختلفی از شهر تهران فعالیت می‌کنند و انواع گوناگونی از این محصولات را با کیفیت های متنوع و قیمت های متفاوت و مناسب برای انواع مختلف مغازه ها؛ خانه ها و ویلاها؛ پارکینگ ها و غیره در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و از طریق این مراکز می‌توانید به سادگی انواع کرکره برقی ایرانی را سفارش دهید و این فروشگاه‌ها درب خریداری شده توسط شما را برایتان ارسال و در مکان مد نظر شما نصب می‌کنند.

فروشگاه همتا

همتا به عنوان یک شرکت فعال در مرکز بورس کرکره برقی در تهران از شرکت های باسابقه در بازار خرید و فروش کرکره برقی به شمار می رود. تعمیر و نصب انواع درب اتوماتیک پارکینگ و انواع دیگر در، پنجره و سایبان در مجموعه همتا به صورتی حرفه ای انجام می شود. همتا به عنوان مجموعه ای حرفه ای، در تلاش است تا راهنمایی جامع از انواع کرکره، درب پارکینگ اتوماتیک و … در وب سایت رسمی خود انتشار دهد. علاوه بر وب سایت کارشناسان همتا آماده ارائه مشاوره حضوری یا تلفنی به مشتریان محترم هستند.

آدرس بازار آهن مکان تهران – بورس کرکره برقی

شما برای آمدن به آدرس بازار بزرگ آهن مکان می توانید از آدرس های زیر اقدام نمایید :

مسیر1 : اتوبان آزادگان-جنب پل صنیع خانی-بازار بزرگ آهن مکان

مسیر2(مترو) : بیرون مترو علی آباد – سوار اتوبوس صنیع خانی غربی شوید. روبروی ایستگاه بازار بزرگ آهن مکان

لیست خریداران انواع کرکره برقی و دستی در ایران

لیست خریداران انواع کرکره برقی و دستی در ایران لیست بلند بالایی است و با توجه به این که این محصولات با مکانیزم عملکرد پیشرفته ای که دارند می‌توانند ایمنی انواع مختلف مغازه ها و پارکینگ ها را بالا ببرند و مانع از دزدی وسایل موجود در مغازه و پارکینگ شوند و لذا همین موضوع سبب شده است که اکثر مغازه داران کشور و همچنین واحدهای مختلف مسکونی برای پارکینگ های خود و حتی درب ورودی و پنجره هایشان از این درب ها استفاده کنند و از جمله اشخاص خریدار کرکره برقی در سراسر کشور به حساب می آیند.

از طریق اشخاص فعال و متخصص در این زمینه و همچنین نمایندگی کرکره برقی در سراسر کشور می‌توانید اطلاعات دقیق تری در مورد خریداران انواع مختلف درب های کرکره برقی و دستی بدست بیاورید.

قیمت کرکره برقی عمده ای در بازار تهران

نمایندگی فروش کرکره برقی پارکینگ و مغازه در نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کنند و شرکت‌های معتبر تولید کننده این محصولات از طریق نمایندگی های فروش محصولات شان در شهرهای مختلف درصدد جذب مشتری هستند تا بتوانند فروش محصولات خود را بالا برده و درآمد بیشتری از این راه به دست بیاورند.

از طریق دفاتر رسمی شرکت های تولید کننده انواع مختلف درب های کرکره برقی مغازه و پارکینگ می توانید اطلاعات مفیدی در مورد نمایندگی های فروش انواع مختلف محصولاتشان در شهر و استان خود به دست بیاورید و از طریق این مراکز کرکره برقی مناسب برای مغازه و پارکینگ را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

چه عواملی در قیمت کرکره برقی تاثیر دارد؟

با توجه به نوع تیغه، عرض و ارتفاع مکان مورد نظر شما تعیین می شود. به علاوه فاکتورهایی مانند نوع موتور کرکره ، تعداد ریموت و لوازم جانبی در قیمت تاثیر دارند. همچنین جنس تیغه و کرکره برقی انتخاب شده نیز بر قیمت تاثیر می گذارد.

آیا محل نصب در هزینه کرکره برقی تاثیر دارد؟

خیر، محل نصب کرکره برقی و موقعیت مکانی آن هیچ گونه تاثیری بر روی قیمت ندارد.

کرکره برقی آلومینیومی با کرکره برقی فولادی چه تفاوتی در قیمت دارد؟

به طور کلی تیغه های فولادی گران تر از تیغه های آلومینیومی هستند. بنابراین کرکره برقی فولادی قیمت بالاتری از کرکره برقی آلومینیومی دارند.

آیا برای بازدید از مکان نصب هزینه ای باید پرداخت شود؟

خیر برای بازدید اولیه و مشخص شدن محل نصب هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و تنها مشاوره ای برای چگونگی نصب و برآورد هزینه ها داده می شود.

ارزان ترین نوع کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی آلومینیومی نسبت به بقیه انواع کرکره برقی، قیمت کمتری دارد.

پایین ترین و مناسب ترین نرخ کرکره برقی در سال 1402

نوسانات اقتصادی که امروز در بازار کشور وجود دارد باعث شده است که قیمت انواع محصولات از جمله نرخ کرکره برقی سال ۹۸ مدام در حال تغییر و تحول بوده و فاقد ثبات باشد و همین موضوع باعث شده است که نتوانیم اطلاعات دقیق در مورد پایین ترین و مناسب ترین نرخ قیمت این محصولات ارائه کنیم.

از طریق مشورت با افراد متخصص و فعال در این زمینه می‌توانید اطلاعات مفید و مناسبی در مورد پایین ترین و مناسب ترین قیمت روز درهای کرکره برقی در سال جاری به دست بیاورد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: 02155449212 و 09122552119

شرکت تولیدی کرکره برقی در تهران

شرکت‌های تولیدی کرکره برقی در شهر شیراز فعالیت گسترده‌ای دارند و با تولید محصولاتی بسیار باکیفیت توانسته‌اند نظر مشتریان مختلف داخلی و خارجی این محصولات را به سمت تولیدات خود جذب نموده و با عرضه محصولات با کیفیت کسب و کار خود رونق ببخشند.

با مراجعه به دفاتر رسمی این شرکت‌ها در شهرهای مختلف کشور می توانید اطلاعات دقیق و مفیدی در مورد انواع محصولات تولیدی شان؛ قیمت این محصولات و غیره به دست بیاورید.

پیشنهاد ویژه: یکی از قسمت های مهم کرکره برقی ریموت است، برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه ریموت درب پارکینگ شوید.

منابع:

منبع: بورس کرکره برقی در تهران کجاست

منبع: علت کار نکردن ریموت کرکره برقی

منبع: روش حذف باطری کرکره برقی

منبع: قیمت درب کرکره برقی دیجی کالا

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها