یکی از دغدغه های شرکت های تازه تاسیس پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی برای مدیریت امور مالی شرکت و کسب و کار است. به همین خاطر در این مقاله به معرفی لیست کاملی از بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی سال 99 و 1400 پرداخته ایم.

برای اطلاع از لیست نرم افزارهای رایگان در این حوزه روی لینک زیر کلیک کنید:

نرم افزار حسابداری رایگان

همانطور که می دانید، امروز انجام کار حسابداری بدون استفاده از نرم افزار های حسابداری کاربردی و جامع امکان پذیر نیست. از این رو هر شرکت و کسب و کاری برای انجام فعالیت های مجموعه حسابداری خود اقدام به انتخاب و خرید بهترین نرم افزار های حسابداری می کند.

با توجه به اینکه در ایران تعداد نرم افزارهای حسابداری شرکتی زیاد است باید به دنبال این بود که، یک نرم افزار حسابداری شرکتی خوب را با چه معیاری می تواند پیدا کرد؟

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی سال 99 و 1400 را به شما معرفی کنیم.

همانطور که در مقاله انواع حسابداری چیست گفته شد، نرم افزار حسابداری ابزاری برای حسابداران و مدیران مالی می باشد. مدیران شرکت ها و کسب و کار ها تصمیمات خود را با توجه به اطلاعات و گزارشات به دست آمده توسط حسابداران و مدیران مالی خود اتخاذ می کنند که این اطلاعات از طریق نرم افزار های حسابدرای پردازش و تهیه شده و در اختیار مدیر عاملان قرار می گیرند.

پس بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی نرم افزاری است که نیاز واحد مالی را برای تهیه گزارشات و اطلاعات مالی در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین گزاشات پاسخگو باشد.

بطور کلی در داخل کشور نرم افزار های حسابداری شرکتی زیادی وجود دارد و نمی توان به قطع در مورد نرم افزار حسابداری خوب و بد اظهار نظر کرد ولی بطور کلی می توان از خصوصیات بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی نام برد تا خود شما بتوانید به راحتی بهترین و مناسب ترین نرم افزار حسابداری شرکتی را تشخیص و در نهایت انتخاب مناسبی در تهیه نرم افزار حسابداری داشته باشید.

اگر به یادگیری نرم افزارهای حسابداری علاقمند هستید می توانید از لینک زیر کمک بگیرید:

آموزش نرم افزار حسابداری

ویژگی یک نرم افزار حسابداری شرکتی خوب

  • اولین عامل کاربری آسان و میزان محبوبیت آن در بین سایر حسابداران و شرکت ها است.
  • عامل دوم امکانات و کنترل های داخلی و رعایت اصول حسابداری در ساخت نرم افزار است.
  • عامل سوم قیمت نرم افزار حسابداری شرکتی نسبت به نرم افزارهای مشابه است
  • و در نهایت مهمترین عامل بعد از خرید، کیفیت و هزینه خدمات پشتیبانی نرم افزار حسابداری شرکتی است.

انتخاب نرم افزار حسابداری شرکتی

در بالا چهار عامل اساسی و مهم برای انتخاب نرم افزار حسابداری مطرح شد. در ادامه در مورد هریک از این عوامل وضیحات بیشتر ارائه می گردد تا بتوانید در انتخاب نرم افزار حسابداری شرکتی خود مطمئن تر اقدام کنید.

در وهله اول بدانید که اگر نرم افزاری خدمات پشتیبانی نداشته باشد هرگز آن را جز انتخاب های خود قرار ندهید. اما خدمات پشتیبانی شامل چه مواردی می شود؟

ویژگی های خدمات پشتیبانی نرم افزار های حسابداری شرکتی خوب

  • پاسخگویی تلفنی برای رفع مشکلات
  • اتصال اینترنتی برای ریموت کردن و…
  • امکان ارسال نیروی متخصص به صورت حضوری به شرکت
  • خدمات آموزش برای تیم حسابداری شما
  • هزینه مناسب خدمات پشتیبانی

در مورد پاسخگویی تلفنی باید گفت که یک خدمات پشتیبانی یک نرم افزار حسابداری شرکتی خوب در هر زمانی در دسترس بوده و بدونه وقفه به کمک کارشناس پشتیبانی مشکلات کاربران را حل می کنند

در مورد خدمات پشتیبانی باید گفت که این خدمات می بایست شامل اتصال اینترنتی نیز باشد. مثل ریموت شدن روی سیستم مشتری و رفع ابهام و اشکال آن

حضور نیروی تخصصی نیز یک کار ضروری در خدمات پشتیبانی است. در این حالی در صورت نیاز، شرکت تولید کننده نرم افزار حسابداری شرکتی برای رفع هر چه بهتر ابهامات و اشکالات یا بهبود خدمات خود باید بتواند هر لحظه نیروی متخصص به صورت حضوری به شرکت شما ارسال کند

خدمات آموزش برای تیم حسابداری شما نیز یک امر ضروری است. در این حالت خود شرکت تولید کننده نرم افزار حسابداری می بایست واحد آموزش نرم افزار داشته باشد.

در انتها نیز خدمات پشتیبانی می بایست هزینه پایین و مناسبی داشته باشد و بصورت پکیج های مختلف ارائه شود تا مشتری بسته مناسب خودش را درخواست نماید.

به عنوان مثال نرم افزار حسابداری هلو این امکان را گذاشته تا شما برای ساعت کارهای های مختلف بتوانید بسته پشتیبانی فعال کنید که در این صورت اگر شما کمتر و یا محدود از نرم افزار حسابداری شرکتی استفاده کنید هزینه پشتیبانی کمتری هم متحمل می شوید و در هزینه پشتیبانی صرفه جویی می کنید.

اگر به یادگیری نرم افزار حسابداری شرکتی هلو علاقمند هستید از لینک زیر استفاده کنید:

آموزش نرم افزار هلو

بهترین نرم افزار های حسابداری شرکتی ایران

در ادامه قصد تعدای از بهترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی ایران را به شما معرفی می کنیم تا در میان این تعداد بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نرم افزار حسابداری شرکتی هلو

نرم افزار حسابداری شرکتی هلو به پشتوانه قیمت مناسب، آسان بودن کار با آن و مشاوره ای که در طی 20 سال به مشتریان خود ارائه داده است، امروزه یکی از نام آشناترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی به شمار می آید.

این نرم افزار محیط مناسبی برای شرکت ها، فروشگاه ها و اصناف درست کرده تا مدیریت مالی خود را در آن انجام دهند.

نرم افزار حسابداری هلو قیمت مناسبی دارد و یادگیری آن بسیار آسان است. از این رو توانسته است در لیست بهترین نرم افزار های حسابداری سال 99 و 1400 قرار بگیرید.

علاوه بر شرکت های کوچک و متوسط، فروشگاه ها  نیز می توانند از این نرم افزار استفاده کرده و حساب های مالی خود را مدیریت نمایند.

از مهمترین مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • امکان خرید آسان و نصب آن روی انواع سیستم
  • تقسیم بندی نرم افزار به بخش هایی همچون حسابداری، بازرگانی، انباراری، خزانه داری و تولید
  • قابلیت اتصال نرم افزار به امکانات و تجهیزات سخت افزاری همچون دستگاه پوز

برای اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار می توانید فیلم آموزش ثبت عملیات تولید در هلو را مشاهده کنید.

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار

سال ها است که شرکت معتبر و قدیمی همکاران سیستم اقدام به تولید نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار نموده است. این نرم افزار برای انجام فعالیت های حسابداری شرکت های کوچک و متوسط طراحی شده است.

قدمت این نرم افزار تا جایی است که شرکت های بسیار معتبری برای انجام فعالیت های حسابداری خود از این نرم افزار کمک گرفته و در آموزشگاه های حسابداری نیز اساس آموزش روی این نرم افزار قرار دارد.

اما چه ویژگی هایی این نرم افزار را پرکاربرد نموده است؟ مزیت نرم افزار سپیدار از جمله مهمترین ویژگی های مثبت نرم افزار سپیدار می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تهیه مغایرت بانکی خودکار برای هر حساب
  • چاپ چک و کلر بانک • تهیه گزارش آخرین وضعیت چک‌ های دریافتی و پرداختی
  • دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت‌خوان
  • استفاده از گزارش ‌های روزانه و تجمیعی برای ثبت دفاتر قانونی
  • تکمیل اظهارنامه ‌ی مالیاتی با استفاده از گزارش ‌های تراز آزمایشی، ترازنامه و صورت سود و زیان
  • انجام عملیات پر حجم پایان سال مالی به شکل خودکار و ساده این امکانات باعث شده است که بیشتر شرکت ها برای انجام فعالیت های حسابداری خود نرم افزار حسابداری سپیدار را انتخاب نمایند.

اگر به یادگیری نرم افزار حسابداری سپیدار علاقمند هستید حتما از لینک زیر استفاده کنید:

کلاس آموزش نرم افزار سپیدار

نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس

نرم افزار حسابداری شرکت پارمیس یکی از مشهورترین نرم افزارهای ایرانی است که با امکانات خود، کار حسابداری و مدیرت را برای شرکت های بازرگانی و فروشگاه ها آسان نموده است.

به عبارتی این شرکت بیشتر برای اداره امور مالی فروشگاه ها طراحی شده است. اما جالب است بدانید که این شرکت برای انجام حسابداری شخصی، نرم افزاری سازگار با نسخه اندروید و iOS نیز به بازار عرضه نموده است.

این نرم افزار کمک می کند بتوانید حساب های شخصی خود را مدیریت نمایید. ویژگی های نرم افزار حسابداری پارمیس همراه شما به کمک نرم افزار حسابداری پارمیس می توانید موارد زیر را مدیریت نمایید.

  • بودجه بندی
  • مدیریت هزینه ها و درآمد
  • مدیریت وام و قسط
  • مدیریت چک ها
  • مدیریت هزینه اعضای خانواده و اتفاقات جدید پیش رو
  • ثبت اطلاعات شخصی مربوط به حساب بانکی
  • تنظیم آلارم برای هشدار سر رسید وام ها و چک ها این نرم افزار به واقع می تواند برای هر فرد کمک کند تا زندگی و کسب و کار خود را مدیریت نماید.

از دیگر نرم افزار های حسابداری شرکتی می توان از نرم افزارهای زیر نام برد:

  • نرم افزار حسابداری قیاس
  • نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد
  • نرم افزار حسابداری محک
  • نرم افزار حسابداری شایگان
  • نرم افزار حسابداری تدبیر
  • نرم افزار حسابداری پیوست
  • نرم افزار حسابداری آرین سیستم

پیشنهاد مطالعه:

کلاس آموزش نرم افزار هلو

معایب نرم افزار هلو

نرم افزار حسابداری تحت وب چیست

لیست نرم افزار های حسابداری پر کاربرد

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها