ویژگی قفل دیجیتالی گاوصندوق

قفل استفاده شده در گاو صندوق ها دارای ویژگی های می باشند که ویژگی هر نوع قفلی سبب تمایز آن گاوصندوق با سایر گاوصندوق ها میشود. نام تعدادی از ویژگی های قفل گاوصندوقی را برای شما توضیح خواهیم داد.

ویژگی قفل دیجیتالی گاوصندوق

  • مقاومت زیاد

مهمترین ویژگی قفل دیجیتال گاوصندوق مقاومت زیاد آنها در سیستم گاوصندوق می‌باشد که باعث پیشرفت امنیت سیستم گاوصندوق در برابر عوامل محیطی و فشارهای فیزیکی می شود. این مقاومت زیاد برای نگهداری اسناد و مدارک ارزشمند یک مزیت به شمار می رود.

  • امنیت بالا و استفاده راحت

ویژگی دیگر قفل دیجیتالی گاوصندوق امنیت بالاتر نسبت به قفل مکانیکی و همچنین استفاده راحت و آسان آن توسط عموم مردم است. با استفاده از قفل دیجیتال گاوصندوق شما دیگر نگران گم کردن کلید صندوق نخواهید بود و به راحتی می توانید با وارد کردن رمزی که برای گاوصندوق خود تعیین کرده اید آن را باز کنید.

امنیت بالا طرح این قفل سببب می‌شود که اگر شما برای تعداد دفعات محدودی رمز گاوصندوق را اشتباه وارد کنید به صورت اتوماتیک درب گاوصندوق قفل میشود و یک آلارم هشدار برای شما ارسال خواهد شد.

انواع قفل دیجیتال

شما در این قسمت از مقاله با انواع قفل دیجیتال آشنا خواهید شد. دو نوع قفل دیجیتال داریم به نام قفل های کیبوردی و قفلهای بایومتریک. شما میتوانید از این گاوصندوق ها به عنوان گاوصندوق خانگی با بالاترین درجه ایمنی استفاده کنید.

که قابلیت ها و کاربرد های آن ها متفاوت می باشد ولی به طور کلی می توان گفت امنیت هر دو بالا می باشد و هر دو با صفحات نمایشگر لمسی و کیبوردی کار می کنند.

  • قفل های بیومتریک

در قفل های بیومتریک از کدهای ژنتیکی برای بازگشایی رمز قفل دیجیتال استفاده می شود که معمولاً از الگوی اثر انگشت و یا عنبیه چشم برای بازگشایی قفل گاو صندوق استفاده می شود.

انواع قفل دیجیتال

این اطلاعات در حافظه ها گاوصندوق ذخیره می‌شوند و همانطور که می دانید الگوی ژنتیکی هر شخص با اشخاص دیگر متفاوت می باشد و به همین دلیل منحصر به فرد بوده و می تواند باعث امنیت بالاتر قفل دیجیتالی گاوصندوق شود.

  • قفل کیبوردی

قفل کیبوردی ساده‌ترین نوع قفل دیجیتال گاوصندوق می باشد که تنها کافیست رمز خود را بر روی صفحه نمایشگر وارد کنید دیگر نیازی به ویژگی‌ها و الگوهای ژنتیکی نیست.

  • قفل اسکنر عنبیه چشم

برای طراحی قفل اسکنر عنبیه چشم از الگوریتم های تشخیص ژنتیکی استفاده شده است. عنبیه چشم از دیگر ویژگی های منحصر به فرد افراد است که در هیچ دو انسانی یکسان نیست و به همین دلیل به یکی از ارکان مهم افزایش امنیت گاوصندوق تبدیل شده است. اگر شما جز افرادی هستید که رمز های عددی و حروفی را زود فراموش میکنید خرید گاوصندوق مجهز به سیستم اسکنر عنبیه چشم به شما پیشنهاد میشود. استفاده از گاوصندوق های مجهز به این سیستم 10 برابر ایمن تر گاوصندوق های اثر انگشتی است. برای خرید باکیفیت ترین گاوصندوق اثر انگشتی با سطح ایمنی بالا با ما تماس بگیرید. ما در زمینه تولید گاوصندوق های اثر انگشتی و بهبود امنیت گاوصندوق پیشتاز عرصه رقابت در ایران هستیم.

قیمت قفل دیجیتال گاوصندوق

یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید قفل دیجیتال گاوصندوق به شما می رسد قیمت قفل دیجیتال گاوصندوق میباشد. همان طور که می دانید قفل دیجیتال جزو جدیدترین قفل گاوصندوق به شمار می رود و امنیت بالاتری نسبت به سایر قفل ها دارد.

برای تعیین قیمت قفل دیجیتالی گاوصندوق باید نوع قفلی را که می‌خواهید تهیه کنید را در نظر گرفت. استفاده از قفل های بیومتریک در قفل دیجیتالی گاوصندوق قیمت بالاتری نسبت به قفل های کیبوردی دارد زیرا در آنها از الگوریتم پیشرفته ای استفاده شده است.

قیمت قفل دیجیتال گاوصندوق

شما می توانید برای اطلاع از قیمت قفل دیجیتال گاوصندوق با کارشناسان ما در گنج بان تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان ما برای خرید انواع قفل گاوصندوق و انواع گاوصندوق بهره مند شوید.

قفل بیومتریک گاوصندوق (Biometric Locks)

قفل های مدل بیومتریک دارای ۲ نوع می باشند:

قفل بیومتریک مکانیکی

قفل بیومتریک دیجیتالی

قفل های بیومتریک در هر ۲ نوع مکانیکی  و دیجیتالی، مشکل مدیریت کلید را بشکلی مطلوب و جدی حل کرده اند چرا که در صورت فراموش کردن رمز قفل گاوصندوق هم نیازی به کلید اضراری نمی باشد چرا که این نوع قفل ها امکان باز کردن قفل گاو صندوق فقط از طریق ویژگی های فیزیکی متمایز در هر فرد مثل شبکیه چشم یا اثر انگشت می باشد، که در کاربردهای خانگی، احراز هویت عموما از طریق اثر انگشت صورت می گیرد.

در قفل های بیومتریک دیجیتالی امکان تنظیم رمز دیجیتالی نیز وجود دارد، در واقع دارای ۲ بخش می باشند، یک بخش برای وارد کردن رمز دیجیتالی، و بخش دیگر برای احراز هویت از طریق اثر انگشت.

احراز هویت از طریق اثر انگشت بسیار کاربردی، آسان و امن می باشد، زیرا اثر انگشت هر فرد مختص اوست و غیر قابل کپی می باشد از این روی شما نمیتوانید آن را اشتباه وارد کنید، و از طرفی همیشه همراهتان است.

قفل زمان گاوصندوق (Time Locks)

این نوع از قفل ها اصولا بخشی از قفل یک دستگاه می باشند، و عموما در بخش نگهداری سپرده های بانکی یا دیگر بخش های ضروری بانک مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر بخواهیم تعریف درستی از قفل زمان ارائه دهیم، باید بگوییم، قفل زمان یک زمان سنج است که کنترل می کند درب گاوصندوق تا قبل از رسیدن به دوره از پیش تعریف شده حتی درصورت وارد کردن رمز درست، باز نشود.

منبع : بیرام کبیر

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها