در این مقاله به صورت جامع باز کردن فایل cdr در اندروید را به شما عزیزان اموزش خواهیم داد، گاهی ممکن است بخواهید یک فایل cdr که همانه پسوند فایل های نرم افزار گورل دراو می باشد را در تلفن همراه خود باز کرده و یا آن ها را تغییر دهید. در این صورت تنها در شرایطی میتوانید این نرم افزار را داخل تلفن همراه خود باز کنید که برنامه کورل دراو را بر روی تلفن همراه خود نصب داشته باشید، در غیر این صورت شما نمیتوانید فایل های کورل دراو را داخل تلفن همراه خود باز کرده و یا تغییرات را روی آن اعمال کنید.

فیلم آموزش باز کردن فایل cdr در اندروید

در این قسمت به صورت رایگان فیلم آموزشی باز کردن فایل cdr در اندروید را برای شما عزیزان قرار داد ه ایم در این آموزش به صورت مرحله به مرحله نحوه باز کردن فایل cdr در اندروید برای شما آموزش داده شده است.

 اگر به دنبال فیلم های آموزشی کورل دراو به زبان فارسی هستید و نمیخواهید برای یادگیری کورل دراو هزینه های زیادی پرداخت کنید پیشنهاد میکنیم مقاله فیلم آموزش کورل دراو به زبان فارسی اریا تهران را از دست ندهید.

برنامه باز کردن فایل cdr در اندروید

بریا باز کردن فایل cdr در اندروید CDR File Viewer‏ یکی از برنامه های اندروید می باشد که شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل های کورل دراو و یا همان cdr را با آن باز کرده و آن ها را تغییر دهید.

این برنامه فایلهای .cdr (CorelDRAW) را پیش نمایش می دهد. بدون خرید مجوز پرهزینه ، محتوای پرونده CorelDRAW (.cdr) را در دستگاه Android خود مشاهده کنید.

خطای زمان اجرا زمانی رخ می دهد که CorelDRAW در هنگام اجرا هنگ کند یا خراب شود. این لزوماً به معنای خراب بودن کد نیست، این نوع خطا به عنوان یک اعلان آزار دهنده روی صفحه شما ظاهر می شود ، مگر اینکه رسیدگی و اصلاح شود. در مقاله رفع ارور کورل دراو علائم ، دلایل و راه های عیب یابی رفع ارور کورل دراو برای شما عزیزان قرار گرفته شده است.

در این نسخه:
فایلهای CDR را از طریق برنامه CDR Viewer به PNG تبدیل کنید.

  1. بخش PNGs برای مشاهده پرونده CDR تبدیل شده به PNG.
  2. کلیه پرونده های CoralDRAW (.cdr) موجود در دستگاه تلفن همراه را لیست کنید.
  3. برای بزرگنمایی نمایش پیش نمایش بزرگ ، بزرگنمایی کنید.

برنامه باز کردن فایل کورل دراو CDR Pages Preview‏

برای باز کردن فایل cdr در اندروید این بر نامه نیز همانند برنامه CDR File Viewer می باشد با این تفاوت که شما در این برنامه میتوانید تمامی فایل های کورل دراو و یا فایل هایی که با پسوند cdr هستند را باز کرده و به صورت لایه ای آن ها را تغییر دهید.

صفحات فایل CorelDraw خود را در گوشی خود مشاهده کنید، از X4 و بالاتر پشتیبانی کنید.
برنامه نمایش بندانگشتی فایل های CDR برای اندروید، می توانید تمام تصاویر کوچک صفحات را از coreldraw x4 یا بالاتر مشاهده کنید و در گوشی اندروید خود ذخیره کنید.

در Android نسخه ۶٫۰ یا بالاتر، مجوز کارت sd باید به صورت دستی تنظیم شود -> برنامه ها و اعلان -> مجوزهای برنامه -> پیش نمایش صفحات CDR یا نماد پیش نمایش صفحات CDR -> اطلاعات برنامه -> مجوزها را لمس کنید و نگه دارید.

برای باز کردن فایل cdr در اندروید ابتدا یکی از برنامه هایی که در قسمت بالاتر ویژگی ها و قابلیت های آن ها را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم را نصب کنید و آن را باز کرده و وارد بر نامه شوید.

پس از وارد شدن به داخل برنامه فایل مورد نظرتان را باز کرده و هر تغییری که میخواهید روی آن انجام دهید را اعمال کنید.

شما با شرکت در دوره آموزش کورل دراو CorelDraw در کمتر از  دو ماه بصورت فشرده و بازارکاری با تمام قابلیت های این نرم افزار گرافیکی آشنا خواهید شد.  داوطلبان شرکت کننده در دوره های آموزشگاه آریا تهران علاوه بر یادگیری کامل می توانند مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنند. در کنار تمام این تسهیلات شما می توانید برای یادگیری بیشتر از فیلم های آموزشی جلسه به جلسه و جزوات کمک آموزشی استفاده نمایید.

CorelDraw Design : Free CDR templates برنامه باز کردن فایل کورل دراو

‏‏برای باز کردن فایل cdr در اندروید از نرم افزار CorelDraw Design برای دانلود قالب های رایگان CDR استفاده کنید و از آن برای ایجاد خلاقیت ها و طرح های زیبا برای کسب و کار خود استفاده کنید.
‏تصاویر متحرک با کیفیت بالا تصاویر DSLR کاملا رایگان است. یادگیری طراحی با آموزش های با کیفیت ما. از آخرین نکات و ترفندها با برنامه طراحی CorelDraw مطلع شوید.
‏با طراحان نرم افزار CorelDraw به جامعه طراح در سراسر جهان بروید.
تغییرات در نسخه جدید
‏‏رفع اشکال.
‏۱٫ پیوندهای رسانه های اجتماعی اکنون کار می کنند.
‏۲٫ تمام صفحه YouTube Player اکنون کار می کند.
‏۳٫ آموزش باز کردن در YouTube اکنون کار می کند.
‏۴٫ دکمه اشتراک گذاری اکنون کار می کند.
‏۵٫ بارگذاری عکس پروفایل اکنون کار می‌ کند.

این برنامه مناسب برای گوشی های آیفون می باشد که شما میتوانید به آسانی فایل های کورل دراو خود را با آن باز کرده و از آن ها استفاده کنید و حتی تا مرحله چاپ از آن ها خروجی بگیرید.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها