مزیت کرکره برقی ضد سرقت

استفاده از کرکره برقی ضد سرقت میتواند نزیت های زیادی داشته باشد که مهمترین آن با توجه به الگوریتم های تعبیه شده در این محصول امنیت بالای آن در مقایسه با کرکره های سنتی است.

  • ضد سرقت بودن و امنیت کرکره برقی درب آپارتمان

مهمترین مزیتی که کرکره های ضد سرقت نسبت به کرکره های سنتی دارند این است که این رکرکره ها علاوه بر دارا بودن قفل کرکره برقی دارای جاقفلی روی موتور و گیربکس کرکره برقی هستند که امکان باز کردن آن ها بسیار سخت است.

  • در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است

کرکره های ضد سرقت در ایران کرکره با رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی میشوند و شما میتوانید با خیال راحت باکیفیت ترین و زیباترین کرکره را از ما خریداری کنید و رنگ آن را با نمای ساختمان تان هماهنگ کنید. شما در ایران کرکره میتوانید کرکره ضد سرقت در رنگ دلخواه و طرح چوب را سفارش دهید و با قیمتی ارزان کرکره برقی دلخواهتان را خریداری کنید.

  • در صورت قطع برق شما میتوانید آن را به صورت دستی باز و بسته کنید

این کرکره ها طوری طراحی شده اند که با قطع جریان برق امکان باز و بسته شدن آن ها به صورت دستی وجود دارد و شما میتوانید به راحتی آن ها را باز و بسته کنید.

  • نمای زیبا به ساختمان میدهد

کرکرهای ضد سرقت در صورت جمع شدن در بالا تنها ریل و رول هایش دیده میشود و در زیبا نشان دادن نمای ساختمان بسیار موفق عمل کرده است.

  • راحتی شستشو و تمیز کردن کرکره

یکی از مزیت های مهم کرکره عای ضد سرقت راحتی شستشو و تمیز کردن آن هاست. در صورتی که از رنگ های باکیفیت روی کرکره ضد سرقت استفاده شده باشد شما میتوانید آن را شستشو دهید و نگران خرابی و زنگ زدگی آن نباشید.

  • امکان نصب کاور روی کرکره های ضد سرقت

شما میتوانید در قسمت بالای کرکره برقی کاوری نصب کنید که در این صورت حتی با جمع شدن کرکره برقی نمای ساختمان زشت نمیشود.

  • امکان تغییر قدرت موتور کرکره برقی

شما میتوانید متناسب با سایز و وزن کرکره برقی موتور مناسب با سیستم تان را تغییر دهید. در ایران کرکره بهترین موتور کرکره برقی متناسب با ویژگی های کرکره ضد سرقت روی آن نصب میشود.

  • استفاده آسان از کرکره برقی تنها با یک ریموت

حتی یک کودک اگر ریموت کرکره برقی را داشته باشد میتواند درب را باز کند و استفاده از این سیستم برای همه کاری بسیار راحت است.

مشخصات کرکره برقی ضد سرقت اتوماتیک

  1. کرکره ضد سرقت میتواند از دمای +70 درجه سانتی گراد تا -25 درجه سانتی گرادمقاومت کند و در محیط هایی با این محدوده دمایی مورد استفاده قرار گیرد.
  2. قفل کرکره ضد سرقت اتوماتیک قرقره ای است.
  3. کرکره ضد سرقت میتواند در ابعاد عرض 6متر و ارتفاع 5 متر نصب شود.
  4. برای آن که کرکره های ضد سرقت مقاومت بالایی داشته باشند در آن ها از مفتول فولادی استفاده شده است.
  5. کرکره های ضد سرقت در ایران کرکره دارای استاندارد BOTHE HILD آلمان میباشند.
  6. از کرکره ضد سرقت رول گیتر میتوان برای محیط های باز و در معرض باد با سرعت حداکثر 150 کیلومتر در ساعت استفاده کرد.
  7. موتور کرکره ضد سرقت اتوماتیک آپارتمان و مغازه از هر دو نوع موتور توبولار و موتور ساید میباشد.
مشخصات کرکره برقی ضد سرقت اتوماتیک

بالا بردن امنیت کرکره برقی

در این بخش اقدام به ارائه راهکار هایی برای بالا بردن امنیت کرکره برقی می کنیم.

خرید قفل کرکره برقی

همانطور که گفته شد خلاصی کرکره برقی راهی برای سرقت از آن برای خیلی از سارقین می باشد. از این رو خرید قفل کرکره برقی می توانید تا حد بسیار زیادی احتمال سرقت از کسب و کار شما را کم نماید. به خصوص آن اگر قفل کرکره برقی شما از نوع الکتریکی باشد تا زمانی که باز نشده خلاص کن و باطری کرکره برقی کار نکند.

از این حتی با شکستن قفل نمی توان درب آن را باز کرد. شرکت تهران کابینت تولید کننده انواع مختلف قفل های کرکره برقی می باشد.

دوربین مداربسته

حداقل یک دوربینت مداربسته کرکره برقی لازم است تا هیچ سارقی جرعت نکند اقدام به سرقت از کسب و کار شما کند. از این شما می توانید با نصب دوربین مداربسته اقدام به ضد سرقت کردن کرکره برقی خود نمایید.

تیغه ضد سرقت کرکره برقی

برخی از دزدان و سارقین اقدام به باز کردن لولا های تیغه کرکره برقی یا سوراخ نمودن و حتی برش حرارت آن برای سرقت از مراکز مختلف می کنند. یکی از بهترین اقدامات در جهت افزایش امنیت کرکره برقی درواقع خرید تیغه نسوز و ضد سرق می باشد.

همان طور که گفته شد ایرا ن کرکره تولید کننده انواع کرکره برقی فولادی ضد سرقت می باشد . علاوه برآن که خود ایران کرکره نیز تولید کننده تیغه های ضد سرقت و نسوز و ضد گلوله کرکره برقی می باشد.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

شما می توانید با تماس با ایران کرکره برای دریافت قیمت کرکره برقی ضد سرقت به صورت تضمینی از ارائه بهترین قیمت در شرایط اخیر وجود گرانی و تورم شدید و همچنین تضمین ارائه بهترین کیفیت ارائه شده از کرکره برقی فولادی ضد سرقت نمایید.

علاوه بر آن با خرید از محصولات ایرانی علاوه بر دریافت محصولی با کیفیت از خدماتی همچون گارانتی خرید نیز دریافت نماید.

شما می توانید در صفحه قیمت کرکره برقی اقدام به مشاهده بهترین مدل های تیغه های ضد گلوله کرکره برقی و ضد سرقت آن که توسط ایران کرکره تولید شده نمایید.

از جمله نمونه کار های ایران کرکره در زمینه کرکره های ضد سرقت و ضد گلوله برای طلا فروشی ها در لینک زیر قابل روئیت می باشد.

منبع : بیرام کبیر

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها