قیمت کرکره برقی پنجره

برای تعیین قیمت کرکره برقی پنجره عوامل مختلفی دخیل هستند و با توجه به ابعاد و اندازه پنجره هایی که قصد دارید برای آنها کرکره برقی تهیه کاری این قیمت می تواند متفاوت باشد.

بهتر است بدانید که برای نصب کرکره برقی پنجره ابعاد تیغه می تواند نوع نصب را تغییر دهد. همچنین با توجه به ابعاد کرکره پنجره نوع موتوری که در مورد استفاده می شود متفاوت میباشد که استفاده از انواع موتور با توجه به قدرت آنها می‌تواند در قیمت کیک پنجره تاثیرگذار باشد. معمولاً در پنجره از موتور تیوبلار استفاده می‌شود.

بنابراین به طور کلی می توان گفت آنچه در قیمت کرکره اتوماتیک پنجره موثر است ابعاد و متراژ مورد استفاده از کرکره پنجره و همچنین نوع موتور استفاده شده در کرکره برقی پنجره می باشد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان جهت نصب و خرید کرکره اتوماتیک پنجره با همکاران ما در ایرانگرد تماس گرفته تا علاوه بر دریافت مشاوره جهت ثبت سفارش کرکره پنجره با ارزانترین قیمت اقدام کنید.

قیمت کرکره برقی پنجره

خاصیت عایقی کرکره برقی پنجره ای

کرکره ای که برای پنجره استفاده می‌شود باید از هر نظر در برابر گرما و سرما و صدای اطراف عایق باشد زیرا وقتی شما از یک گره برای پنجره ساختمان خود استفاده می کنید از آن علاوه بر امنیت انتظار خاصیت عایقی کرکره برقی پنجره را نیز دارید. نکته ای که باید برای کرکره ای که نصب می‌شود در نظر داشته باشید این است که امکان نفوذ نور در آن وجود داشته باشد زیرا وقتی برای پنجره خود کره ای تهیه می کنید نمی خواهید که نورگیر خانه تان از بین برود. اگر بخواهید کرکره شما نور را از خود عبور دهد باید از کرکره برقی پلی کربنات شفاف استفاده کنید در غیر این صورت استفاده از کرکره برقی آلومینیومی توصیه می‌شود.

فیلم مقایسه کرکره برقی پنجره آلومینیومی و استیل

کرکره پنجره دستی

یکی از راههای افزایش امنیت در منازل و محل کار استفاده از کرکره برقی پنجره است که علاوه بر حفظ امنیت باعث صرفه جویی در انرژی و زیبایی ساختمان نیز می شود. کرکره های پنجره می تواند به دو صورت کرکره پنجره دستی و گردشگری یک پنجره برقی باشد.

مواد مورد استفاده در ساخت کرکره پنجره دستی باید مقاوم در برابر حرارت و رطوبت باشد و علاوه بر آن باید ضدزنگ بوده تا از هر گونه فرسایش و زنگ‌زدگی در امان باشد و عمر طولانی تری داشته باشد. نکته مهم کرکره های پنجره دستی این است که برخلاف تصور عموم مردم در صورتی که برق قطع شود هنوز هم می توانید از این کرکره استفاده نمایید.اگر هیچ گونه دسترسی به برق ندارید کرکره های پنجره با دست باز و بسته می شود و این تصور که بدون برق کرکره های پنجره کار نمی کند کاملا غلط می باشد.تیغه هایی که در کرکره های پنجره دستی استفاده میشود باید مقاومت زیادی در برابر حرکت و فشار باد داشته باشند تا با وزش باد هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود.

کرکره پنجره دستی

قیمت کرکره پنجره دستی

قیمت کرکره پنجره دستی نیز ابعاد پنجره ای که قصد دارید برای آن کرکره تهیه کنید بستگی دارد.همچنین نوع موتور مورد استفاده در کرکره پنجره در تعیین قیمت آن بسیار موثر می باشد. می‌توانید برای اطلاع از قیمت کرکره پنجره دستی با همکاران ما در ایران کرکره تماس گرفته و اقدامات لازم را جهت ثبت سفارش کرکره برقی پنجره انجام نمایید.

ایران کرکره بهترین تولید کننده کرکره اتوماتیک ، کرکره هوشمند و بهترین ارئه دهنده خدمات نصب کرکره برقی می باشد.

از کرکره برای پشت پنجره خود استفاده می کنید حتماً فواید آن را می دانید ولی در این قسمت قصد داریم تعدادی از این فواید را برای شما بازگو کنیم تا اگر برای خرید این نوع کرکره ها تردید دارید می توانید با اطمینان بهترین نوع کرکره های پشت پنجره ای را خریداری کنید.

قیمت کرکره پنجره دستی

ویژگی کرکره اتوماتیک پنجره

از ویژگی های کرکره اتوماتیک پنجره ای می توان به زیبایی و ظرافت آن اشاره کرد زیرا معمولاً اینکه ها در ابعاد کوچکتر از تیغه های ۶۰ مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این که کره حرکت روان و بدون صرف انرژی اضافه می باشد که در عین حال امنیت ساختمان را نیز بالاتر می برد.

اشغال فضای کم و همچنین افزایش زیبایی نمای پنجره از دیگر مزایای کرکره اتوماتیک پنجره می باشد. از این نوع کرکره می توان برای حفاظت در برابر سرقت و حفاظت در برابر عوامل نامساعد جوی استفاده کرد.

فواید نصب کرکره های پشت پنجره ای

از کرکره برای پشت پنجره خود استفاده می کنید حتماً فواید آن را می دانید ولی در این قسمت قصد داریم تعدادی از این فواید را برای شما بازگو کنیم تا اگر برای خرید این نوع کرکره ها تردید دارید می توانید با اطمینان بهترین نوع کرکره های پشت پنجره ای را خریداری کنید.

یکی از مهمترین فواید نصب کرکره برقی های پشت پنجره ای کاهش آلودگی صوتی و سر و صدا در اطراف ساختمان می باشد که تا حدود ۸۰ درصد می‌تواند جلوی صدا را بگیرد و محیط آرام و دلنشین را برای شما به وجود آورد.

منبع : بیرام کبیر

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها