کرکره برقی فولادی

معمولا از کرکره برقی فولادی در ساخت در و پنجره ساختمان ها استفاده می شود. کرکره برقی فولادی دارای قیمت و مقاومت بالاتری نسبت به سایر کرکره برقی ها می باشد. به دلیل مقاومت بالاتر امنیتی که کرکره برقی فولادی برای منازل تامین می‌کند بالاتر می باشد در این مقاله قصد داریم درباره خرید و فروش کرکره برقی فولادی و قیمت آن مطالب مفیدی را بیان کنیم.

کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه

شرکت ایران کرکره با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید و فروش انواع کرکره برقی در سراسر ایران کرکره برقی فولادی باکیفیت با ورقه های 0.7 تا 0.9 میلی متر را تولید و روانه بازار کرده است. کرکره برقی فولادی در ایران کرکره در انواع ضد سرقت به فروش میرسد. مزیتی که کرکره فولادی نسبت به کرکره برقی های آلومینیومی دراد این است که مقاومت بالایی داشته و به همین دلیل سارقین نمیتوانند به راحتی آن را با فشار به سمت پایین خراب کرده و به داخل ساختمان نفوذ کنند. کرکره فولادی در کنار امنیت بالا و ضد سرقت بودن عیبی دارد که برای خرید آن بهتر است این نکته را در نظر بگیرید. کررکه های فولادی چون از تیغه فولادی ساخته شده اند دارای قوس های زیادی هستند و همین امر باعث میشود که کرکره فولادی در حین کار کردن صدا زیادتری نسبت به تیغه های دیگر تولیدی کند.

کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه

ویژگی کرکره برقی فولادی

یکی از سوالاتی که در زمان انتخاب کرکره برقی به ذهن شما میاید این است که چرا کرکره فولادی بخرم ؟؟؟؟

کرکره برقی فولادی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که شما را به خرید آن ترغیب میکند.

  • ضد ضربه بودن کرکره فولادی

به عنوان مهمترین ویژگی کرکره برقی فولادی می توان به ضد ضربه بودن و مقاومت بالای آن در برابر آسیب و فرسایش اشاره کرد. این نوع کرکره گالوانیزه در برابر عواملی مانند فشار، باد و باران، تغییرات دمایی و هرگونه ضربه ای مقاوم میباشد. همین ضد ضربه بودن باعث میشود که کرکره در گذر زمان آسیب کمتری ببیند و به طول عمر آن کمک زیادی میکند.

ویژگی کرکره برقی فولادی
  • ضد سرقت بودن کرکره گالوانیزه

مقاومت بالای کرکره فولادی باعث شده که سطح ایمنی و امنیت آن بالاتر از سایر کرکره های برقی باشد..دلیل مقاومت بالای کرکره فولادی این که به‌عنوان کرکره برقی ضد سرقت واقعی شناخته شده است.

  • طول عمر بالا کرکره برقی گالوانیزه

کرکره برقی گالوانیزه دارای طول عمر بیشتری نسبت به سایر کرکره‌برقی ها می باشند و به طور معمول بالای ۳۰ سال عمر میکنند. بر روی کرکره برقی گالوانیزه یک پوشش رنگ دائمی از جنس متالیک و الکترواستاتیک قرار گرفته است که باعث مقاومت آن در برابر نور خورشید و تغییرات جوی و دما می شود. به همین دلیل کرکره های گالوانیزه بیشتر از کرکره های فولادی عمر میکنند و همین امر قیمت بالاتر آن ها را جبران میکند.

  • عایق بودن کرکره گالوانیزه

کرکره های گالوانیزه به گونه طراحی و ساخته شده اند که عایق بوده و انرژی داخل ساختمان را هدر نمیدهند. به همین دلیل در صرفه جویی انرژی کاربرد زیادی دارند.

  • رنگ دائمی کرکره برقی گالوانیزه

یکی از مزیت های کرکره برقی فولادی نسبت به کرکره های معمولی این است که با گذر زمان دچار رنگ پریدگی نخواهند شد و زیبایی خود را از دست نمیدهند. کرکره های فولادی یا گالوانیزه به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نمیدهند و شما هر چند سال یکبار برای رنگ کردن کرکره برقی گالوانیزه هزینه نخواهید کرد.

تیغه کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه

کرکره برقی معمولی دارای معایب زیادی می باشند و به طور معمولا و سلطه مالی کمتری خراب می‌شود به همین دلیل است که تیغه کرکره برقی فولادی گالوانیزه در ساخت کرکره برقی استفاده میشود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از تیغه کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه بسیار پیشرفت کرده است توصیه می‌شود که برای کرکره برقی منازل و مراکز اداری و تجاری از این نوع کرکره برقی فولادی استفاده شود.

علت محبوبیت تیغه کرکره برقی گالوانیزه به دلیل صدای کم آن در هنگام کار کردن تعداد دفعات خراب شدن پایین آن نسبت به سایر کرکره‌برقی های معمولی می باشد.

اگر شما قصد خرید تیغه کرکره برقی فولادی را دارید باید به این نکته دقت داشته باشید که امکان دارد که کرکره خریداری شده از جنس فولاد نباشد.

کرکره فولادی گالوانیزه

معمولاً تیغه ای که اجزاء آهن گالوانیزه ساخته شده را به نام تیغه کرکره برقی فولادی در بازار به فروش می رسانند و این تیغ احتمال زنگ‌زدگی بیشتری نسبت به تیغه فولادی دارد و کیفیت آن پایین تر می باشد.

برای آنکه مطمئن شوید که یک را برای خریداری شده از جنس فولاد می باشد یا نه می‌توانید قیمت آن را با تیغه آلومینیوم در مقایسه کنید.

قیمت تیغه کرکره برقی فولادی حدوداً سه برابر جنس آلومینیوم می باشد.همچنین اگر تیغه کرکره برقی شما جنس گالیسیا فولاد نباشد به وسیله آهن ربا جذب نمی شود.

تیغه کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه

مقایسه تیغه کرکره فولادی با تیغه کرکره آلومینیومی

همانطور که در آن سال به بالا اشاره شد قیمت تیغه کرکره فولادی بالاتر از تیغه کرکره آلومینیومی می باشد.

یکی دیگر از تفاوت های این دو نوع تیغه در کیفیت و رنگ آمیزی آنها می باشد که معمولاً تیغه آلومینیومی کیفیت بالاتری نسبت تیغه کرکره گالوانیزه دارد.

تیغه کرکره آلومینیومی معمولاً در کارگاه ها ساخته می شوند تیغه کرکره فولادی به صورت کارخانه ای ساخته می شوند.

یکی از مشکلات تیغه کرکره گالوانیزه این است که بعد از مدت ها کمی تغییر شکل می دهد و در هنگام کار کردن به سر و صدا میافتد.

منبع : بیرام کبیر

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها