ارسال پیامک انبوه روش‌های مختلفی دارد که شاید منطقی‌ترین آن‌ها، ارسال از طریق سامانه پیام کوتاه است؛ اما ممکن است عده‌ای قصد استفاده از سامانه‌ها و ارسال پیامک با سیم کارت شخصی را نداشته باشند و بخواهند با استفاده از نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه از طریق کامپیوتر پیامک خود را ارسال کنند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود افراد به دنبال استفاده از نرم‌افزارهای ارسال پیامک باشند، تعرفه ارسال پیامک انبوه است؛ هرچند که در مقابل، سامانه پیامکی امکانات مفیدی در اختیارتان می‌گذارد؛ در ادامه تعدادی از این نرم‌افزارها را که می‌توانید برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر استفاده کنید،  با هم مرور و بررسی کوتاه خواهیم کرد.

نرم‌ افزار Mighty Text برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتری

نرم‌ افزار Mighty Text برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتری

MightyText یک نرم‌افزار است که با استفاده از آن مدیریت پیامک‌ها و اعلان‌ها برای دستگاه‌های اندروید امکان‌پذیر است. این نرم‌افزار امکان ارسال و دریافت پیامک‌ها از راه دور از طریق کامپیوتر یا دستگاه‌های دیگر را برای کاربران فراهم می‌کند. در ادامه تعدادی از ویژگی‌های این نرم‌افزار را بررسی می‌کنیم که برای استفاده از آن لازم است بدانید:

  • محدودیت‌ در نسخه رایگان: نسخه رایگان MightyText دارای محدودیت‌هایی است و برخی از ویژگی‌ها فقط در نسخه پرداختی قابل دسترس است که این خود کمی ماجرا را سخت می‌کند.
  • وابستگی به اینترنت: برای استفاده از MightyText، نیاز به اتصال به اینترنت دارید.
  • تماس از راه دور: این نرم‌افزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا از راه دور تماس‌های خود را مدیریت کنند و حتی از طریق کامپیوتر تماس برقرار کنند.

نرم افزار My SMS برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

MySMS یک نرم‌افزار مدیریت پیامک برای دستگاه‌های اندروید و دیگر پلتفرم‌هاست. این نرم‌افزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیامک‌ها و اطلاعات مرتبط با پیامک‌ها را از طریق دستگاه‌های مختلف مدیریت کنند. در ادامه برخی از ویژگی‌های مربوط به این نرم‌افزار را با هم بر می‌شماریم:

  • این نرم‌افزار چندین دستگاه را به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.
  • این نرم‌افزار می‌تواند با تلفن همراه شما هماهنگ می‌شود.
  • یکی از مهم‌ترین مزایا این نرم افزار، ایمن بودن آن است؛ این ویژگی نگرانی شما را بابت امنیت اطلاعات خود رفع می‌کند.
  • نرم افزار My SMS اعلان‌های تماس را روی دسکتاپ شما نمایش می‌دهد تا دسترسی به آن‌ها برایتان راحت‌تر و سریع‌تر باشد.
  • اگر نسخه پولی این نرم‌افزار را تهیه کرده باشید، قابلیت سفارشی سازی هم دارد.

نرم افزار Pushbullet برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

Pushbullet یک نرم‌افزار مدیریت پیامک و اعلان‌ها است که امکان ارسال اطلاعیه‌ها، لینک‌ها، فایل‌ها و پیامک‌ها بین دستگاه‌ها فراهم می‌کند. این نرم‌افزار به کاربران امکان مدیریت اطلاعات از راه دور و اشتراک‌گذاری آن‌ها بین دستگاه‌های مختلف را می‌دهد. در ادامه شاهد برخی ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار هستیم:

  • اشتراک‌گذاری لینک و فایل: کاربران می‌توانند لینک‌ها، فایل‌ها، عکس‌ها و سایر محتویات را بین دستگاه‌ها به سرعت به اشتراک بگذارند. البته در گوشی‌ها ممکن است فایل و عکس قابلیت دریافت نداشته باشد.
  • پشتیبانی از چند پلتفرم: Pushbullet برای اندروید، iOS، و افزونه‌های مرورگرهای مختلف مانند Chrome و Firefox قابل دسترس است.

نرم افزار AirDroid برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

AirDroid یک نرم‌افزار مدیریت دستگاه‌های اندروید است که این امکان را فراهم می‌کند تا از راه دور به دستگاه اندروید خود از طریق یک کامپیوتر یا دستگاه دیگر دسترسی داشته باشید. این نرم‌افزار یک برنامه چند پلتفرمی است و از اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. در ادامه ویژگی‌های اصلی AirDroid برای ارسال پیامک و مدیریت دستگاه‌های اندروید را می‌خوانید:

  • AirDroid به شما امکان انتقال فایل‌های مختلف میان گوشی و کامپیوتر را فراهم می‌کند.
  • تعامل میان گوشی همراه و کامپیوتر در این برنامه تنها از طریق وای فای انجام می‌شود.

نرم افزار Multi SMS Sender برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

این نرم‌افزار برای ارسال پیام‌های متعدد به چندین مخاطب استفاده می‌شود؛ معمولاً این نوع نرم افزارها به کاربران خود این امکان را می‌دهند تا پیام‌ها را به گروه‌های مختلف مخاطبان یا شماره‌ها ارسال کرده و از قابلیت‌های چندپیامی برخوردار شوند. چند ویژگی این نرم‌افزار عبارتست از:

  • استفاده از قالب‌های ذخیره‌شده: قابلیت استفاده از قالب‌های از پیش تعریف شده برای سرعت بخشیدن به فرآیند ارسال پیام.
  • زمان‌بندی ارسال: تنظیم زمان مشخص برای ارسال پیام‌ها به صورت خودکار در آینده.
  • گزارش تحویل پیام: دریافت اعلان در مورد وضعیت تحویل پیام به مخاطبان.
  • مدیریت مخاطبان: اضافه کردن و حذف مخاطبان، ایجاد گروه‌های مختلف و مدیریت مخاطبان بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف.
  • ارسال پیام‌ها به گروه‌ها: امکان انتخاب یک گروه از مخاطبان و ارسال پیام به همه آن‌ها به صورت یک‌باره.

نرم‌افزار Group Messaging برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

این نرم افزار محیط کاربری سختی دارد و کار با آن ممکن است برای همه افراد چندان راحت نباشد؛ در این نرم افزار می‌توانید مخاطب هدف خود را به صورت گروهی انتخاب کنید و پیامک خود را به شکل برنامه‌ریزی شده‌ای برای همان گروه ارسال کنید. البته این نرم‌افزار برای داخل کشور ما و اپراتورهای ایرانسل و همراه اول ممکن است چندان مناسب نباشد.

بهترین روش ارسال پیامک انبوه

بهترین روش ارسال پیامک انبوه

روش‌های مختلفی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی وجود دارد؛ از جمله:

  • ارسال پیامک با خط شخصی
  • ارسال پیامک با سامانه پیامکی
  • ارسال پیامک با نرم‌افزارهای رایگان

انتخاب هر یک از این روش‌های ارسال، تا اندازه زیادی به انتظارات شما بستگی دارد؛ اینکه بخواهید به چه تعداد پیامک خود را ارسال کنید و هدف‌تان از ارسال پیامک چیست؟

  • اگر قصد دارید تحت هر شرایطی پیامک‌تان رایگان ارسال شود، بهتر است از نرم‌افزارهای رایگان استفاده کنید. اما بهتر است بدانید که برخی از این نرم‌افزارها در داخل کشور ممکن است به صورت کامل و درست کار نکند.
  • اگر می‌خواهید با هزینه کم و در تعداد بسیار بسیار کم پیامک ارسال کنید، شاید بتوانید از روش ارسال پیامک با سیم کارت شخصی هم استفاده کنید، اما باید بدانید که هر لحظه ممکن است سیم کارت شما مسدود شود.
  • اگر قصد دارید به روشی ایمن و منطقی پیامک خود را ارسال کنید و در طول مدت ارسال، از پشتیبانی برخوردار شوید، استفاده از سامانه پیامک آموت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. علاوه بر این، شما می‌توانید در مرحله پیش از ارسال از مشاوره رایگان تیم فروش هم برخوردار شوید تا راه آزموده شده را به درستی طی کنید. علاوه بر این نکات، امکانات دیگری هم در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌تواند در روند درست اجرا شدن کمیپن تبلیغاتی‌تان بسیار موثر باشد.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها