لرزه گیر لاستیکی چیست

با پیشرفت تکنولوژی جهان به سمت آرامش بیشتر حرکت میکند و تولید محصولات برای رسیدن به رفاه و آرامش بیشتر مردم ساخته میشوند. یکی از این محصولات صنعتی لرزه گیر لاستیکی یا لرزه گیر های پلاستیکی هستند که جلوی انتقال و انتشار لرزش و شوک حاصل از استهلاک قطعات داخلی محصولات صنعتی را گرفته و مانع انتفال لرزش به قسمت های مختلف خط لوله میشود. لرزه گیر های لاستیکی جلوی انتقال جریان الکتریکی را میگیرند و قابلیت تحمل فشار و گرمای محدودی را دارند. وزن لرزه گیر لاستیکی سبک بوده و از دو تا چندین لایه الیاف و نخ فشرده شده ساخته شده است. فروشگاه خانی تامین کننده لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنتی ایران بوده و این محصولات را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت عرضه میکند. ما بزرگترین وارد کننده لرزه گیر لاستیکی مهار دار در ایران هستیم که محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه میکنیم. بریا خرید بهترین و با کیفیت ترین لرزه گیر ها با ما تماس بگیرید.

لرزه گیر لاستیکی چیست​

لرزه گیر لاستیکی مهار دار

انواع دیگری از لرزه گیر های پلاستیکی وجود دارند که با نام لرزه لاستیکی مهار دار شناخته شده اند. علت نامگذاری این لرزه گیر های این است که دارای میله ای بوده که مقاومت آن ها را در برابر سیالات بیشتر میکند. معمولا از لرزه گیر لاستیکی مهار دار برای سازه هایی که بیشتر در معرض سیالات هستند استفاده میشود بریا مثال برای صنعت پل سازی و ساختمان سازی ، ساخت خطوط راه آهن و به طور کلی سازه هایی که در معرض سیالات هستند از این لرزه گیر پلاستیکی استفاده میشود. تنها نکته ای که میتوان به عنوان معایب لرزه گیر لاستیکی مهار دار محدودیت تحمل فشار و دمای این محصولات است. شما میتوانید این اتصالات پلاستیکی را از بزرگترین عرضه کننده لرزه گیر لاستیکی مهار دار یعنی فروشگاه خانی خریداری کنید. همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات فروش و مشاوره به صورت رایگان به شما عزیزان هستند.

اجزا لرزه گیر لاستیکی مهار دار

لرزه گیر های لاستیکی مهار دار از اجرای مختلفی ساخته شده است. از اجزا لرزه گیر لاستیکی مهاردار جداره داخلی است که در صنایع مختلف از مواد متفاوتی برای ساخت آن استفاده میشود. قطعه دیگری کع در این لرزه گیر تعبیه شده است بیدوایر است. برای آن که لرزه گیر لاستیکی مهار دار مقاومت بالایی در برابر لرزش و ارتعاش داشته باشد در این محصول لایه تقویت کننده قرار داده شده است. میله مهار نیز برای آن که لرزه گیر قدرت تحمل بالاتری در برابر لرزش و ارتعاش داشته باشد نصب شده و برای آن که طول لرزه گیر در زمان جذب ارتعاش خیلی کوچک نشود از قطعه ای به نام غلاف مهار در این محصول استفاده شده است. به دلیل استفاده از همین میله مهار نیز به آن لرزه گیر لاستیکی مهار دار گفته میشود.

لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران

برای معرفی لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران میتوان گفت که لرزه گیر های ارتعاشات صنعتی کیفیت بالایی داشته و در طی چندین سال سابقه ما در فروش انواع لرزه گیر این موضوع به ما ثابت شده است. لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران توانایی زیادی در برابر مهار لرزش و ارتعاش قطعات داخلی دارد و میتواند لرزش و نیروی ایجاد شده در جهت عمودی و افقی را مهار کند. فروشگاه خانی به عنوان نمایندگی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران و بزرگترین نمایندگی تامین و فروش لرزه گیر لاستیکی مهار دار در ایران است که به صورت شبانه روزی آماده ارائه مشاوره رایگان به شماست. برای خرید انواع لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران با گارانتی و خدمات پس از فروش همین حالا با ما تماس بگیرید.

لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران

مزایا لرزه گیر لاستیکی

تا اینجا با کاربرد وکارایی لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران آشنا شدید و میدانید که استفاده از این محصول در صنایع بسیار مهم است. از مزایا لرزه گی لاستیکی میتوان به مقاوت آن در برابر لرزیدن و ارتعاش اشاره کرد. درگر مزیت های لرزه گیر پلاستیکی عبارتند از  :

  • مقاوت در برابر تغییر شکل در اثر منقبض و منبسط شدن
  • انعطاف پذیری زیاد با اعمال فشار کم و ضزبه با نیروی کم
  • مقاوت دربرابر عبور جریان الکتریکی
  • توانایی جذب صدا و نویز
  • بی نیاز به درزبند و واشر
  • سبک وزن بودن و سادگی نصب
  • کاهش اتلاف انرژی گرمایی و حرارت

نحوه اتصال لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران

برای اتصال لرزه گیر های لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران باید ابتدا نوع لرزه گیر که فلنجدار یا مهار دار است را مشخص کنید. برای اتصال لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران شما به دو عدد فلنج جوشی نیاز خواهید داشت. بهتری است برای صنایع خود از لرزه گیر های فلنج دار استفادهذ کنید زیرا در این صورت به راحتی میتوانید اتصالات را باز و بسته کنید و برای تعمیر و نگهداری مورد بررسی قرار دهید. مهمترین مریت لرزه گیر های لاستیکی فلنجدار امکان باز و بسته شدن آن هاست.

قیمت لرزه گیر لاستیکی

قیمت لرزه گیر لاستیکی به مارک و عوامل مختلفی بستگی دارد. باتوجه به نوسانات اقتصادی و تغییرات بازار ارز فروشگاه خانی وارد کننده لرزه گیر لاستیکی مهار دار تمام تلاش خود را کرده است تا لرزه گیر ها را با قیمتی منصفانه و ارزان تر از سایر نمایندگی ها به فروش برساند. قیمت لرزه گیر لاستیکی به بنرد سازنده آن و قطعات مختلفی که در آن ها استفاده شده است تعیین میگردد.قیمت لرزه گیر لاستیکی مهار دار به دلیل وجود قطعات اضافی بیشتر از لرزه گیر های معمولی میباشد. همچنین کشور سازنه لرزه گیر عامل دیگری است که در قیمت لرزه گیر لاستیکی مهار دار و بدون مهار تاثیر گذار است. شرکت ارتعاشات صنعتی ایران از برترین شرکت های تولید کننده لرزه گیر لاستیکی است که لرزه گیر های تولید شده این شرکت قابل مقایسه با نمونه های خارجی میباشند و کیفیتی بسیار بالا دارند. این لرزه گیر ها با توجه به اینکه ساخت داخل کشور هستند از قیمت مناسب تری برخوردارند. شما برای خرید لرزه گیر لاستیکی خارجی و ایرانی میتوانید از خدمات فروشگاه خانی تامین کننده لرزه گیر لاستیکی مهار دار و بدون مهارو همچنین وارد کننده لرزه گیر لاستیکی مهار دار بهره مند شوید. برای دریافت لیست قیمت لرزه گیر لاستیکی مهار دار و بدون مهار ایرانی و خارجی همین حالا با ما تماس بگیرید. همکاران ما برای ارسال لیست قیمت لرزه گیر لاستیکی در سریع ترین زمان در خدمت شما هستند.

انواع لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران

لرزه گیر های لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران برحسب مقدار تحمل و مقاومت شان در برابر فشار و حرارت تقسیم بندی میشوند. در ادامه انواع لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران را برای شما تفکیک کرده ایم.

لرزه گیر لاستیکی مارک زرد 

این لرزه گیر های قابلیت تحمل مقدار زیادی فشار را دارند و به همین دلیل در سیستم های تهویه مورد استفاده قرار میگیرند. لرزه گیر لاستیکی زرد برای مکان هایی با حداکثر دمای 60 درجه سانتی گراد و فشار 10 بار مناسب میباشد. برای اطمینان از اصالت کالا بهتر است آن را از تولید کننده لرزه گیر لاستیکی خریداری کنید. چون دسترسی به تولید کننده برای همه امکان پذیر نیست فروشگاه خانی عرضه کننده لرزه گیر لاستیکی مهاردار زرد در ایران این محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه میکند.

منبع : بیرام

مقالات مرتبط :

فروش لرزه گیر در قم

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها