ژلیش ناخن طرح و شکل ناخن شما را تغییر نمی‌دهد و روی ناخن طبیعی کار می‌شود.

ژلیش ناخن فقط برای طراحی و استفاده از رنگ های مختلف روی ناخن های شما استفاده می‌شود.

ژلیش ناخن طرفداران زیادی دارد و همین باعث شده که هزینه ای که بابت آن ها می‌پردازید نیز بالا باشد. البته گرانی انواع لاک و ژل نیز در این مورد بی تاثیر نیست.

قیمت ژلیش ناخن

در مورد قیمت ژلیش ناخن مقدار دقیقی را نمی‌توان ارائه داد اما این مبلغ با توجه به سالنی که در آن این حدمات ارائه می‌شود و میزان تجربه و معروفیت ناخن کار متفاوت است.
بسته به سالن و ناخن کاری که به او مراجعه می کنید قیمتی که برای ژلیش ناخن می‌پردازید بین ۷۰ الی ۱۵۰ هزار تومان متغیر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه »»  کاشت ناخن با تخفیف استثنایی در مرکز زیبایی ندای سلامت

ژلیش ناخن کوتاه

خیلی افراد به دلایل مختلف علاقه ای به ناخن های بلند ندارد و دوست دارند طرح کوتاه ناخن ها را حفظ نمایند که طرح های پیشنهادی بسیار زیبایی برای آن ها نیز وجود دارد.

طرح های ژلیش ناخن

در ادامه این مقاله برخی طرح های ژلیش ناخن که شاید برای شما الهام بخش باشد آورده شده است.

طرح های ژلیش ناخن طبیعی

طرح های ژلیش ناخن کوتاه

طرح های ژلیش ناخن فانتزی

ایجاد طرح های فانتزی روی ناخن یکی از کارهایی است که تازگی رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. در چنین حالت هایی ناخن کار به جای رنگ معمولی از طرح هایی زیبا و فانتزی در طراحی ناخن استفاده می‌کند که می‌تواند بسیار جذاب باشد.

پیشنهاد ویژه »»  هایفوتراپی تحت نظر بهترین متخصصین هایفو در تهران

طرح های ژلیش ناخن دخترانه

یکی از ترند های ناخن سال، استفاده از رنگ های پاستیلی به جای رنگ های جیغ و یا ماتی بود که پیش تر مورد استفاده قرار می‌گرفت. در این حالت معمولا هر ناخن به یک رنگ در می‌آید و جلوه ای زیبا و دخترانه به دست فرد می‌دهد.

طرح های ژلیش ناخن تابستانی

طرح های ژلیش ناخن تابستانی بیش تر رنگ های گرم و شاد را شامل می‌شوند. استفاده از طرح های خورشید و دریا نیز در فصل تابستان رواج زیادی دارد.

پیشنهاد ویژه »» تزریق بوتاکس در بهترین کلینیک بوتاکس در تهران

طرح های ژلیش ناخن پا

تعداد کسانی که سراغ ژلیش ناخن پا می‌روند کم تر است اما طرفداران خاص خودش را همیشه حفظ کرده است. هر ساله طرح های جذاب و جدید برای ژلیش ناخن پا عرضه می‌شود که باعث جذب افراد بیش تری به این کار می‌گردد.

برای مطالعه

حکم شرعی ژلیش ناخن

با توجه به این که امروزه تمایل افراد به زیبایی دست ها و ناخن ها زیاد شده است مراجعه عظام در این مورد به سوالات پایخ دادهاند و حکم آن را در زمینه غسل و وضو هر یک جداگانه اعلام نموده اند.

ژلیش روی ناخن طبیعی را فرا می‌گیرد و با بلند شدن ناخن نیاز به ترمیم دارد و به همین دلیل مراجع شرع هر یک بنا به مصلحتی که می‌دانند حکم خود را اعلام نموده اند.

حکم شرعی ژلیش ناخن مکارم شیرازی

بسمه‌تعالی

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

کاشت ناخن مانع رسیدن آب به عضو می شود و وضو و غسل با آن باطل است.

حکم شرعی ژلیش ناخن صانعی

ج) کاشت ناخن به خودی خود مانعی ندارد، اما برای وضو و غسل بايد آنچه مانع از رسيدن آب به بدن است، برداشته شود، ولی چنانچه برداشتن مانع، دارای حرج و مشقّت شديد باشد، برداشتن لازم نيست و وضو و غسل به صورت جبيره‌ای صحيح است.

حکم شرعی ژلیش ناخن آیت اله خامنه ای

بسمه‌تعالی

کاشت ناخن فى نفسه اشکال ندارد و با فرض صدق زینت، باید از نامحرم پوشانده شود.

در صورت کاشت ناخن، براى وضو و غسل باید مانع ـ ولو با صرف هزینه ممکن ـ برطرف گردد و چنانچه می‌داند امکان برطرف‌کردن آن نیست و یا رفع آن با مشقّت غیر قابل تحمّل همراه بوده و یا ضرر قابل توجهى دارد.

در وقت نماز باید وضو یا غسل را انجام دهد سپس مبادرت به این کار کند و وضو و غسل‌هاى بعدى را باید به‌صورت جبیره انجام دهد(یعنى با دست مرطوب مانع را مسح نماید)؛

اما در صورتى که امکان برطرف کردن آن ـ ولو در روز‌های بعد ـ باشد و برطرف نکند، وضو و غسل جبیره باطل خواهد بود.

حکم شرعی ژلیش ناخن سیستانی

بسمه‌تعالی

سلام علیکم

غسل و وضو با چنان چیزی که مانع از وصول آب می شود صحیح نیست و ناگزیر باید آنها را برای انجام غسل و وضوی صحیح زایل و پاک کرد و قصد آرایش، مجوّز چنان کاری نمی‌شود.

حکم شرعی ژلیش ناخن امام خمینی

از آن جا که مسأله کاور ناخن و همچنین کاشت آن امر جدیدی است و در سال های اخیر مطرح شده و گسترش یافته است، در باره آن از امام خمینی (س) فتوایی تحت این عنوان در اختیار نمیباشد؛

ولی در فتاوای امام خمینی مواردی وجود دارد که از آن میتوان حکم کاور و کاشت ناخن را به دست آورد؛

نظیر عمل زیبایی بینی که امام معتقدند: اگر جرّاح زن باشد و موجب ضرر هم نشود مانع ندارد. (استفتائات امام خمینی؛ ج 10، ص 396)؛

و یا مثل وصل کردن زن موی دیگری را بر موی خویش که فتوا به جایز بودن آن داده شده است. (ر.ک: العروة الوثقی مع تعالیق الإمام الخمینی؛ ص: 969 ، مسأله 46)

از این موارد معلوم می گردد : در نظر امام خمینی (س) ایجاد مانع در اعضای غسل و وضو، هر چند که بدون ضرورت و از روی اختیار باشد جایز است. اما وظیفه چنین شحصی نسبت به وضو و غسل چنین است:

1- در صورتی که کاور و یا ناخن مصنوعی قابل برداشتن نباشد یا مشقتی غیر قابل تحمل داشته باشد و یا ضرر و آسیب قابل توجه به بدن برساند حکم جبیره جاری است و غسل و وضوی جبیره کفایت می کند.

اگرچه بهنر است علاوه بر وضو و غسل جبیره ای، تیمم هم بکند : «لو کان مانع علی البشرة ولا یمکن إزالته کالقیر ونحوه یکتفی بالمسح علیه، والأحوط کونه علی وجه یحصل أقل مسمی الغسل، و أحوط من ذلک ضم التیمم» ؛

اگر روی پوست بدن مانعی مثل قیر و مانند آن باشد و از بین بردن آن ممکن نباشد، دست کشیدن روی آن کفایت میکند و احتیاط مستحب ان است که این دست کشیدنطوری باشد که حداقل مصداق شستن حاصل شود و احتیاط بیشتر ضمیمه کردن تیمم به آن است. ( ترجمه تحریر الوسیله، ج1، ص 23، م 9)

2- هرگاه برداشتن آن بدون آسیب وارد شدن به بدن و بدون حرج و مشقت ممکن باشد، هرچند با صرف هزینه ی ممکن، برداشتن آن برای تحصیل طهارت لازم است و غسل و وضوی جبیره ای صحیح نیست و کفایت نمی کند.

(ر.ک: العروة الوثقی مع تعالیق الإمام الخمینی؛ ص 129؛ تحریرالوسیلة؛ ج 1، فصل فی وضوء الجبیرة، مسأله 9)

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

منبع »  سایت https://www.nedayesalamat.com

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها