تهران یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران است که ساختمان‌های تجاری و مسکونی و مرکز خریدهای بسیاری در آن تاسیس شده‌اند که ممکن است هر کدام از این واحدها یا کسب و کارها فاقد انباری باشند برای مثال اگر دارای یک تولیدی پوشاک در شهر تهران باشید حتما برای نگهداری پوشاک تولید شده خود به یک انبار نیاز دارید زیرا حجم کالاهای تولید شده شما آنقدر زیاد است که نمی‌توانید آنها را در انباری یا واحد خود نگهداری نمایید. بنابراین همه مردم ساکن تهران به هر علتی نیاز دارند تا اجناس خود را در یک محیط امن نگهداری نمایند. در اینجاست که اجاره انبار در تهران جزو نیازهای اساسی ساکنین این شهر می‌شود و مردم به دنبال شرکت‌های معتبر انبارداری در تهران هستند تا بتوانند با قیمت مناسبی یک انبار را برای نگهداری از اجناس خود کرایه نمایند؛ اما قیمت اجاره انبار در هر شرکت انبارداری متفاوت می‌باشد و هر کدام از شرکت‌ها یک قیمت را به مشتریان خود اعلام می‌کنند که ممکن است علت این مورد را ندانید. در ادامه همراه ما باشید تا با عوامل موثر بر هزینه اجاره انبار در شهر تهران آشنا شویم.

عوامل موثر بر قیمت اجاره انبار در تهران

عوامل موثر بر قیمت اجاره انبار در تهران
عوامل موثر بر قیمت اجاره انبار در تهران

موارد زیر جزو اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت اجاره انبارها هستند:

1.     شهرت شرکت

برخی از شرکت‌ها یا مجموعه‌ها که خدمات اجاره انبار را به مردم ارائه می‌دهند، دارای سابقه طولانی مدت در این زمینه هستند بنابراین این دسته از شرکت‌ها به سبب شهرت برند شرکت خود و اعتبارشان ممکن است هزینه بیشتری را برای اجاره انبار از مشتریان خود دریافت نمایند. بنابراین می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خود از خدمات شرکت‌های تازه تاسیس استفاده نمایید اما حتما تمامی مواردی امنیتی و نظرات مشتریان آنها را بررسی نمایید سپس به آنها اعتماد کنید و وسایلتان را به آنها بسپارید.

2.     نوع انبار

یکی از مزایای شرکت‌های انبارداری این است که دارای انبارهای متنوعی هستند در صورتی که انبارهای موجود در واحدهای مسکونی و تجاری فقط به یک شکل می‌باشند. شرکت‌های انبارداری دارای انواع انبارهای کانتینری، کانکس، سوله، انبارهای عمومی و … هستند. بنابراین این مهم است که شما کدام انبار را می‌خواهید اجاره نمایید زیرا به طور مثال هزینه اجاره سوله از هزینه اجاره انبارهای عمومی بیشتر است زیرا سوله‌ها بسیار بزرگ و مانند یک خانه و سرپوشیده هستند در صورتی که انبارهای عمومی ممکن است به صورت قفسه بندی باشند و حتی برخی از آنها مسقف نیستند.

3.     متراژ انبار

مورد دیگری که بر هزینه اجاره انبار در تهران موثر است، متراژ انبار می‌باشد. طبیعتا قیمت اجاره یک انبار 6 متری کمتر از اجاره انبار 10 متری است زیرا هر چه متراژ انبار بیشتر باشد هزینه کرایه آن نیز بیشتر خواهد بود.

4.     منطقه و موقعیت مکانی

قیمت اجاره انبار در هر منطقه از تهران متفاوت است به اینصورت که اجاره انبار در محله‌های شمال تهران گرانتر از اجاره انبار در جنوب تهران می‌باشد؛ بنابراین اگر برایتان مهم نیست که انبار کرایه‌ای شما نزدیک به محل سکونتتان باشد می‌توانید از انبارهای جنوب تهران و مناطق پایین‌تر استفاده نمایید تا هزینه کمتری را برای اجاره انبار بپردازید.

5.     امکانات مجموعه

شرکت‌های انبارداری دارای امکانات متفاوتی مانند بسته‌بندی اجناس مشتریان، نظافت دوره‌ای، بیمه‌ آتش سوزی و حوادث و … هستند که معمولا این امکانات بر هزینه کرایه انبارها تاثیرگذار هستند.

6.     امنیت انبارها

امنیت انبارها باید حرف اول را بزند و از همه موارد دیگر مهم‌تر است. بنابراین شرکت‌های انبارداری امکانات امنیتی مانند استفاده از نیروی حیوانی برای نگهبانی، دوربین‌های مدار بسته، آژیر خطر، سیستم ضد سرقت، قفل‌های امنیتی و … هستند. بنابراین هر چه یک شرکت یا مجموعه انبارداری دارای سیستم‌های امنیتی بیشتری باشد، هزینه کرایه انبارهای آن بیشتر خواهد بود.

روش‌هایی برای اجاره انبار در تهران با هزینه مقرون به صرفه

در بالا عوامل موثر بر هزینه کرایه انبار در تهران را بررسی کردیم اما اگر می‌خواهید با هزینه‌ای پایین یک انباری را کرایه نمایید می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده نمایید:

  • از شرکت‌های انبارداری یا شعبه‌های آنها در جنوب یا مرکز تهران استفاده نمایید زیرا ممکن است هزینه خدمات در این مناطق از شعبات شمال و غرب آنها ارزانتر باشد.
  • باتوجه به نیاز خود، متراژ انباری را انتخاب نمایید تا هزینه‌ای بیهوده را صرف هزینه اجاره یک انبار با متراژ بزرگ نکنید.
  • سعی کنید از اعیاد و مراسم‌های خاص که بسیاری از شرکت‌ها تخفیفات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند از خدمات آنها استفاده نمایید و انبار خود را در زمان مناسب کرایه نمایید.
  • اگر وسیله‌ای که می‌خواهید آن را انبار کنید گران قیمت نباشد، می‌توانید از انبارهای روباز یا عمومی استفاده نمایید که هزینه کمتری نیز دارند.

قیمت اجاره انبار در تهران چقدر است؟

قیمت اجاره انبار در تهران چقدر است؟
قیمت اجاره انبار در تهران چقدر است؟

هزینه اجاره انبار در تهران نرخ ثابتی ندارد و اگر برای اجاره انبار به چندین شرکت یا مجموعه انبارداری مراجعه نمایید ممکن است هر کدام از آنها قیمت متفاوتی را به شما اعلام نمایند زیرا قیمت اجاره انبارها به عواملی که پیشتر گفتیم بستگی دارد اما به طور کلی قیمت اجاره انبار در تهران در سال 1403 از 1 میلیون تا 10 میلیون به صورت ماهیانه می‌باشد.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها