دیگه وقتش رسیده کسب و کار سنتی رو رها کنی و در کنارش یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنی و کسب و کارت رو رونق ببخشی. ما در آر یا تهران این اطمینان را به شما میدهیم که هر سایتی که در نظر دارید را با همان امکانات و قابلیت ها و حتی زیباتر از آنچه در نظر دارید برای تان میسازیم.

هیچ محدودیتی برای ساخت سایت فروشگاهی برای ما وجود نداره و ما از عهده طراحی هر سایتی برمیاییم. برای سفارش سایت و مشاهده نمونه کار ها و اطلاع از قیمت طراحی سایت فروشگاهی ارزان میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه طراحی سایت ارزان ما شوید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

دیگر کسب و کار های سنتی نمیتوانند تنها با روش های سنتی و فروش فیزیکی درآمد بالایی داشته باشند و باید برای ورود به عرصه رقابت کسب و کار خود را با راه اندازی سایت فروشگاهی بهبود بخشند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شرکت های مختلف متغیر میباشد اما اگر میخواهید با کمترین هزینه طراحی سایت فروشگاهی برای شما انجام شود میتوانید از تیم حرفه ای آریا تهران کمک بگیرید.

فقط ساخت یک سایت نمیتواند کسب و کار شما را بهبود بخشد شما باید سایتی بسازید که در آن اصول بازار یابی و تبلیغات رایت شده باشد تا بتوانید تمام کاربرانی که به سایت شما وارد میشوند را به مشتری تبدیل کنید. تنها در این صورت است که ساخت سایت فروشگاهی ارزان میتواند برای شما نتیجه داشته باشد.

تمام سایت های فروشگاهی که تیم اریا تهران میسازد بر اساس قابلیت هایی که در آن وجود دارد هزینه های متفاوتی دارند اما ما به شما این اطمینان را میدهیم که شما با انتخاب پکیج طراحی سایت فروشگاهی ارزان هزینه ای بسیار پایین تر از سایر شرکت ها میپردازید و با آن هزینه هیچ شرکتی برای شما سایتی با امکاناتی که ما به شما ارائه میدهیم نمیسازد.

مهمترین ویژگی که نیم ما برای طراحی سایت فروشگاهی به مشتریان ارائه میدهد این است که اصول سئو در ساخت ابتدایی سایت را رعایت میکنیم تا اگر شما در آینده قصد بهینه سازی سایت تان را داشته باشید با مشکلی رو به رو نشوید و بتوانید به راحتی در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید.

شما میتوانید در دوره های آموزش طراحی سایت آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید تا در مدت زمان کوتاهی خودتان نحوه ساخت یک سایت را یاد بگیرید و از همین راه کسب درآمدی هم داشته باشید. در انتهای این دوره به شما مدرک بین المللی فنی و حرفه ای اعطا میشود و میتوانید با این مدرک جذب بازار کار شوید.

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه طرحی سایت فروشگاهی ارزان و مشاهده نمونه کار ها با همکاران ما تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان
طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی رایگان

بعضی از سایت ها ادعا میکنند که خدمات طراحی سایت فروشگاهی رایگان ارائه میدهند اما در واقعیت این سایت ها هرگز یک سایت فروشگاه حرفه ای به شما تحویل نمیدهند.ممکن است آن ها از قالب های سایت فروشگاهی استفاده کنند و آن را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند.

دانلود قالب های آماده سایت فروشگاهی کار را بسیار راحت کرده و اگر شما با نحوه مدیریت این سایت ها آشنایی داشته باشید میتوانید به راحتی این قالب را آپلود کرده و در صورت بروز یک مشکل آن را رفع کنید.به این ترتیب بله طراحی سایت فروشگاهی رایگان به درد شما میخورد و میتوانید از امکانات این سایت های رایگان استفاده کنید.

اما مسئله ای که مطرح میشود این است که اگر شما با مدیریت یک سایت و تنظیمات پنل پیشخوان وردپرس آشنایی نداشته باشید چگونه میتوانید آن را در سایت تان اپلود کنید؟

بله در این مواقع این سایت ها از شما هزینه پشتیبانی و مشاوره دریافت میکنند و شما مجبورید برای بالا آوردن سایت تان هزینه بپردازید. تازه گاهی هم ممکن است این سایت ها باگ هایی داشته باشند و شما مجبور شوید برای آن که این ایرادات را رفع کنید از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی رایگان در سایت ساز ها نیز اتفاق میفتد که امکانات جالبی به شما ارائه میدهند.

گاهی انتخاب پکیج طراحی سایت فروشگاهی ارزان میتواند برای شما با هزینه کمتری انجام شود نسبت به استفاده از طراحی سایت فروشگاهی رایگان و بهره مندی از خدمات پشتیبانی.

چرا نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارید

یکی از سوالاتی که تقریبا همه مشتریان ابتدا زا ما میپرسند این است که چرا باید سایت فروشگاهی بسازیم؟ با ساخت سایت فروشگاهی ارزان شما میتوانید دبدون محدودیت زمانی و بدون نیاز به مکان فیزیکی محصولات تان را به کاربران معرفی کنید و آن ها را بفروشید و کسب درامد داشته باشید.

مهمترین امکاناتی که سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار میدهد این است که میتوانید از برندینگ سازی انجام دهید و نام برند و لوگوی خود را در ذهن مخاطبان تان ثبت کنید. به این ترتیب کاربران میتوانند در مواقع مختلف از برند شما تصویر ذهنی داشته باشند و با دیدن محصولا و یا نام برند شما به آن اعتماد کرده و خرید خود را انجام دهند.

دیگر زمان اجاره و یا خرید مغازه و فروشگاه تمام شده و شما نباید به این فکر کنید که سرمایه خود را برای خرید و اجاره مغازه صرف کنید تا به سود برسید. شما میتوانید بدون محدودیت زمانی و مکانی از فروش محصولات خود کسب درآمد کنید و به درامد های بسیار بالایی برسید.

با این کار هم در بین کاربان از سراسر کشور شناخته میشوید و میتوانید اعتماد افراد را جلب کنید و محصولات تان را با شرایط ویژه به ان ها بفروشید.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

برای ساخت سایت فروشگاهی شما باید نکاتی را در نظر داشته باشید. این نکات به موفقیت سایت فروشگاهی شما کمک میکند و میتواند شما را سریعتر به اهداف تان برساند.

در این قسمت میخواهیم مهمترین نکات در طراحی سایت فروشگاهی را به شما بگوییم تا قبل از راه اندازی سایت تان این نکات را لحاظ کنید:

  • یک نام دامنه برای فروشگاه خود انتخاب کنید

نام دامنه نشانی است که در URL بوده و نام فروشگاه شما را مشخص می کند. یک نام دامنه خوب کلید راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق است.

این باعث ایجاد اعتماد در مشتریان می شود و به ایجاد برند شما کمک می کند. یک نام دامنه برای خود انتخاب کنید که کوتاه بوده و در ذهن ها ثبت شود. از استفاده از کلمات اختصاری و بی ربط خودداری کنید و سعی کنید نامی را برای دامنه تان انتخاب کنید که برای برندینگ سازی شما نقش مهمی ایفا کند.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی
نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی
  • بهترین تم را برای سایت خود انتخاب کنید

اول از همه، شما باید تم مناسب را انتخاب کنید. تم سایت شما مانند ستون فقرات سایت است و به طور مستقیم بر نظر و تجربه کاربری و احساس همه جانبه سایت شما تاثیر می گذارد.

شما میتوانید از سایت های ایرانی و یا سایت های خارجی مانند تم فارست برای پیدا کردن یک تم جذاب برای سایت تان کمک بگیرید. در این سایت ها هزاران نمونه سایت فروشگاهی وجود دار و شما میتوانید باتوجه به موضوع کاریتان بهترین تم سایت را انتخاب کنید.

اولین چیزی که میتواند نظز کاربران را جلب کند و آن ها را به ماندن در سایت تان ترغیب کند ظاهر ابتدایی سایت و تم سایت فروشگاهی میباشد. پس سعی کنید برای این بخش زمان زیادی صرف کنید و یک تم مناسب با توجه به سلیقه کاربران تان انتخاب کنید.

یکی دیگز از سایت هایی که در این زمینه میتواند به شما کمک کند سایت میباشد که در این سایت هم هزاران قالب آماده وجود دار و شما میتوانید از این قالب ها برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان خود ایده بگیرید.

  • اجتناب از شلوغ کردن سایت

رایج ترین مشکل در طراحی سایت فروگاه اینترنتی ، بارگذاری بیش از حد سایت با اطلاعات زیاد است.

شما وسوسه خواهید شد که هر چیزی را که در سایت فروشگاهی خود به نمایش بگذارید، خواه انبوهی از اطلاعات باشد یا مجموعه ای از هر محصولی که تا به حال ساخته اید.

شاید تصورکنید که مشتریانی وجود خواهند داشت که می خواهند کل محصولات برند شما را ببینند، اما این افراد بسیار اندک هستند. محصولات برتر خود را دریابید و به آنها جایگاهی برتری در سایت خود بدهید.

سعی کنید یک سایت جمع و جور برای خود طراحی کنید که کاربر با ورود به ان گیج نشود و بداند که قرار است چه چیزی را از چه دسته بندی ببیند و خریداری کند.

  • بهبود زمان بارگذاری

زمان‌های بارگذاری طولانی می‌توانند کل کسب و کار شما را در صورت طولانی شدن و ادامه دار بودن از بین ببرند. هر ثانیه اضافی که صفحه شما طول می کشد تا بارگذاری شود، ایمرشن ها را ۷٪ و بازدید صفحه را ۱۱٪ کاهش می دهد.

حتی خارج از تجربه مشتری، سایت‌های سریع‌تر در گوگل رتبه‌بندی بالاتری کسب می‌کنند، بنابراین بهبود زمان بارگذاری شما به UX و SEO شما کمک می‌کند.

در حالی که بسیاری از عوامل مختلف می توانند زمان بارگذاری شما را کاهش دهند، چند تکنیک وجود دارد که به طور کلی به کاهش زمان بارگذاری کمک می کند:

  1. فشرده سازی تصاویر : مطمئناً، شما می خواهید تصاویر محصول با کیفیت بالا به فروش کالاهای خود کمک کند، اما نقطه ضعف این است که بارگیری آنها زمان بیشتری می برد. ابزارهای آنلاین رایگان مانند Compressor.io می توانند حجم فایل را تا حدود ۵۰ درصد کاهش دهند بدون اینکه تأثیر قابل توجهی بر کیفیت تصویر داشته باشند.
  2. افزونه های غیرضروری را حذف کنید : لوازم جانبی سایت مانند ویجت‌ها، برنامه‌ها و سایر افزونه‌ها می‌توانند زمان بارگذاری را کاهش دهند. برای ساده‌سازی سایت خود، به جز موارد ضروری، همه چیز را حذف کنید.

سایر موارد در کلاس هایآموزش سئو به شما آموزش داده میشود تا بتوانید با بهره گیری از این نکات و اصول سئو رتبه سایت تان را در گوگل بهبود بخشید و در صفحات برتر گوگل حضور داشته باشید.

  • بهترین طراح سایت فروشگاهی را پیدا کنید

یک متخصص را برای کمک به طراحی سایت تان استخدام کنید. حتی اگر قبلاً سایت‌هایی را طراحی کرده باشید، تجربه یک طراح حرفه‌ای می‌تواند شما را به بینش‌های جدیدی هدایت کند.

مانند هر صنعت دیگری، طراحان در زمینه ها و پلتفرم های خاصی تخصص دارند. می‌توانید یک طراح متخصص در آریا تهران را برای این کار انتخاب کنید که این طراح با تم‌ها، پلاگین‌ها و ویژگی‌های مختلف ساخت سایت فروشگاهی آشناست.

  • روش های پرداخت را انتخاب کنید

در مرحله بعد، باید روش پرداخت خود را تنظیم کنید. این بخش مهمی از تبدیل کاربر به خریدار است.

طراحان سای فروشگاه اینترنتی این کار را برای شما آسان می کنند. آنها فرآیند را بهینه می‌کنند تا بتوانید با بهترین (و موثرترین) گزینه‌های پرداخت دست به کار شوید. شما میتوانید از روش های مختلف برای اتصال به د رگاه پرداخت بهره ببرید مثل زرین پال، ایدی پی و …

  • تنظیمات حمل و نقل سایت را تنظیم کنید.

شما محصولات و گزینه‌های پرداخت را برای مشتریان اضافه کرده‌اید تا آنها را بخرند. مرحله بعدی این است که مطمئن شوید می توانید آن محصولات را تحویل دهید یا خیر و هزینه ارسال این محصولات چقدر است.

برای درک نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین، باید بدانید که گزینه های حمل و نقل چگونه کار می کنند.

سازندگان وب سایت های تجارت الکترونیک مختلف با گزینه های حمل و نقل مختلفی همراه هستند. دقت داشته باشید که برای هزینه ارسال کالا وزن و مسافت و موارد دیگر را اعمال کنید و از فرمول های خاص این موضوع استفاده کنید تا ضرری برای شما اتفاق نیفتد.

اگر میخواهید مشکلی در این خرید ها در فروشگاه اینترنتی برای شما ایجا نشود حتما مقاله قوانین سایت را مطالعه کنید تا در ساخت سایت تان مواردی را رعایت کنید تا مشکلات حقوقی گریبان گیر شما نشود.

امکانات در طراحی سایت فروشگاهی

اگر میخواهید یک سایت فروش اینترنتی حرفه ای داشته باشید باید یک سری امکانات در آن قرار دهید تا کاربارن بتوانند تجربه خوبی در سایت شما داشته باشند و از آن به بعد برای خرید محصولات شان به سایت شما مراجعه کنند.

امکاناتی که میتوان در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای باید در نظر گرفت موارد زیر میباشد:

  • سیستم سبد خرید
  • حساب مجازی
  • امکان فیلتر کردن محصولات
  • سیستم b2b
  • لیست علاقه مندی ها
  • دسته بندی محصولات
  • مدیریت واحد های پولی
  • امکان درج قیمت متفاوت برای نوع خاصی از مشتریان
  • روش های خرید و ارسال
  • قابلیت ثبت نظر
  • امکان ثبت نام کاربر در سایت فروشگاهی
  • امکان جستجوی محصول
  • امکان پرداخت در محل
  • امکان پرداخت آنلاین
  • و …

با شرکت در کلاس های بهترین دوره وردپرس مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت کسب درآمد کنید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در شسرکت های طراحی سایت بر اساس امکانتی که این سایت ها دارند تعیین میشود. به طور کلی یک سایت فروشگاهی باید قابلیت هایی مانند امکان افزودن به سبد خرید و لیست علاقه مندی هاُ امکان مقایسه محصولاتُ فیلتر کردن محصولات و … را باید داشته باشد که اضافه شدن امکاناتی به جز امکانات معمول هزینه طراحی سایت فروشگاهی را بیشتر میکند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در آریا تهران ارزان تر از سایر شرکت های طراحی سایت بوده و شما میتوانید با هر بودجه ای یک سایت فروشگاهی از تیم حرفه ای ما دریافت کنید.

مهمترین ویژگی که مشتریان را از ما راضی نگه داشته است این است که برای هر بودجه ای یک سایت داریم و شما میتوانید از میان گزینه های موجود بهترین گزینه متناسب با کاربردتان را انتخاب کنید.

اگر میخواهید یک سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید بهتر است از طراحی اختصاصی سایت شرکتی بهره ببرید. هزینه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی بیشتر از سایر پکیج هاست زیرا در این نوع طراحی سایت از کد نویسی استفاده میشود و سایت به صورت صفر تا صد کد نویسی میشود.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی از ۱۰ میلیون تومان به بالا میباشد که این هزینه شامل خدمات پشتیبانی و آموزش ویدیویی رایگان کار با پنل مدیریت میباشد.

اگر میخواهید برای ساخت سایت خرید اینترنتی کمتر هزینه کنید میتوانید طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را انتخاب کنید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس از ۴ الی ۵ میلیون تومان میباشد و شما میتوانید با این هزینه بهترین و جذاب ترین سایت خرید اینترنتی را خریداری کنید.

اگر باز هم میخواهید با هزینه کمتر یک سایت فروشگاهی برای خود راه اندازی کنید میتوانید از خدمات خرید سایت ما بهره مند شوید. در این خدمات شما میتوانید قالب های آمده سایت را با هزینه ای بسیار پایین تر خریداری کنید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی آماده از ۵۰۰ هزارتومان به بالا میباشد. شما میتوانید برای اطلاع قیمت طراحی سایت فروشگاهی با همکاران ما تماس بگیرید تا برای خرید سایت فروشگاهی آمده به شما مشاوره رایگان بدهند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی
قیمت طراحی سایت فروشگاهی

شرکت طراحی سایت فروشگاهی

آریا تهران یکی از بهترین و متخصص ترین شرکت های طراحی سایت در تهران است که با تجربه بیش از ده سال توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

مهمترین ویژگی که ما داریم این است که خدمات پشتیبانی به مشتریان ارائه میدهیم و شما میتوانید برای مدیریت سایت تان از ایرادات احتمالی از خدمات پشتیبانی ما بهره مند شوید.

تیم ما بهترین طراحان سایت تهران ر گرد هم اورده است که برای طراحی هر سایت فروشگاهی هیچ محدودیتی ندارند و شما میتوانید هر سایتی که در نظر دارید را به ما بگویید تا بهترین نمونه سایت را به شما تحویل دهیم.

ما از عهده طراحی هر سایت فروشگاهی برمیاییم و هیچ محدودیتی برای ما وجود ندارد.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان ساخت سایت فروشگاهی با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را برای ساخت یک سایت فروشگاهی حرفه ای راهنمایی کنند.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها