در دنیای امروز طاح سایت شرکتی کار راحتی است و هر کسب و کاری میتواند با هر بودجه ای یک وبسایت برای معرفی خدمات و محصولات خود داشته باشد. مهمترین فاکتوری که سبب تمایز شما از سایر شرکت ها میشود طراحی حرفه ای سایت شرکتی میباشد که تنها از عهده شرکت های طراحی سایت حرفه ای و متخصص در این حوزه برمیاید.

شرکت طراحی سایت آریا تهران خدمات طراحی سایت را با امکانات ویژه و قیمت بسیار ارزان فراهم کرده تا هم شما یک سایت حرفه ای برای کسب و کارتان داشته باشید و هم با پرداخت هزینه پایین از خدمات پشتیبانی ساخت ساخت آماده بهره مند شوید.

برای سفارش طراحی سایت ارزان و مشاهده قیمت نمونه کار های آریا تهران وارد صفحه طراحی سایت ارزان ما شوید.

سایت شرکتی چیست

شرکت ها و سازمنان ها برای اهداف مختلفی به فکر راه اندازی سایت شرکتی میفتند که این اهداف عبارتند از:

  • معرفی خدمات
  • معرفی محصولات
  • به روز رسانی کاتالوگ شرکتی
  • ارائه سرویس های آنلاین
  • برندینگ سازی
  • کسب اعتبار بیشتر بین مشتریان
  • و …

ساتیت های شرکتی معمولا جنبه فروش محصولات ندارند و صرفا برای معرفی خدمات و محصلات ساخته میشوند ولی اگر این وبسایت به صرت حرفه ای طراحی شود میتواند در مدت زمان کوتاهی کسب و کار شما را رونق بیشتری ببخشد.

تیم حرفه ای آریا تهران از عهده ساخت و طراحی هر سایتی بر میاید و شما میتوانید هر سایتی که مد نظر دارید را برای ساخت به ما بسپارید.

مهمترین ویژگی که نمونه سایت شرکتی آریا تهران را از سایر شرکت های طراحی سایت متمایز میکند خلاقیت و تجربه در این کار است. تیم ما مخاطب شما را میشناسد و با بهره گیری از علوم روانشناسی و بازاریابی مشتری بیشتری را جذب خدمات شما میکند.

شرکت طراحی سایت را با یک شرکت تبلیغاتی اشتباه نگیرید و شرکتی را برای این کار انتخاب کنید که تخصص و تجربه کاری زیادی در این حوزه داشته باشد و بتواند به درخواست های شما برای طراحی منحصر به فرد یک سایت شرکتی پاسخ دهد.

مراحل طراحی سایت شرکتی

برای آن که سایت شرکتی شما بتواند موفق عمل کندو هرآنچه در نظر دارید را به کاربران القا کند باید برای طراحی و ساخت آن یک سری مراحل طی شود. در این قسمت میخواهیم مراحل طراحی سایت شرکتی را با هم بررسی کنیم تا شما قبل از انجام این کار مراحل را در ذهن تان مرور کنید.

  • هدف اصلی وب سایت خود را تعیین کنید.

مهمترین کاری که باید در ابتدا تعیین کنید این است که بگویید شرکت شما چه کاری انجام می دهد؟ این تعریف باید در صفحه اصلی به زبان ساده اتفاق بیفتد تا مخاطب برای خواندن ادامه ترغیب شود.

به تجربه کاربری خاص خود و مسیری که کاربر در هنگام گشتن در سایت شما طی خواهد کرد فکر کنید. هدف اساسی وب سایت شرکتی شما باید این باشد که کاربران به راحتی بتوانند به هدف خود در سایت دست یابند و شما باید به بهترین شیوه آن ها را به اهداف شان در سایت تان برسانید.

مراحل طراحی سایت شرکتی
مراحل طراحی سایت شرکتی
  • نام دامنه خود را تعیین کنید.

نام دامنه شما یکی از مهمترین ویژگی های وب سایت شماست. این نشانی اینترنتی یا نام دامنه سایت شماست است که با مشتریان فعلی و بالقوه خود به اشتراک می گذارید و در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید.

بنابراین، باید توصیفی باشد و به راحتی قابل یادآوری و تایپ باشد. سعی کنید آن را کوتاه انتخاب کنید و در صورت امکان از اختصارات، کلمات اختصاری و اعداد دوری کنید تا از سردرگمی مشتری جلوگیری شود.

هنگامی که نام دامنه خود را انتخاب کردید، باید در دسترس بودن آن را تأیید کرده و آن را از یک شرکت معتبر خریداری کنید.

  • یک میزبان وب (هاست) مناسب انتخاب کنید.

هر وب سایتی به یک هاست نیاز دارد (سروری که تمام داده های آن برای دسترسی عموم در هر زمان ذخیره می شود).

بسته به بودجه خود می توانید از بین دو مسیر مختلف را انتخاب کنید.

  • یک میزبان وب اشتراکی، گزینه کم هزینه تر، به این معنی است که شما یک سرور را با سایت های دیگر به اشتراک خواهید گذاشت.
  • یک هاست اختصاصی . هزینه میزبانی اختصاصی به طور قابل توجهی بیشتر است، اما به این معنی است که شما سرور خصوصی خود را دریافت می کنید و مجبور نیستید با سایت های دیگری که می توانند سرعت شما را کاهش دهند رقابت کنید.

اگر به دنبال گزینه های میزبانی وب سایت رایگان هستید، مهم است که به یاد داشته باشید که میزبانی وب سایت به هیچ وجه برای شرکت میزبان رایگان نیست. بنابراین، آنها ممکن است از روش های دیگری مانند قرار دادن تبلیغات بنری در وب سایت شما برای جبران هاست رایگان استفاده کنند.

  • ساخت سایت شرکتی

یک وب سایت خوب بیشتر از یک صفحه اصلی ثابت دارد. شما می خواهید چندین صفحه اختصاص داده شده به جنبه های مختلف کسب و کار خود، مانند یک کاتالوگ دقیق از محصولات یا خدمات خود، یا یک بخش وبلاگ برای به روز رسانی های شرکت ایجاد کنید.

در مورد وب‌سایت کلی شما، مطمئن شوید که هر صفحه از هدف اصلی سایت پشتیبانی می‌کند و هدف مشخصی دارد و شامل یک فراخوان برای تعامل با کاربر است (به عنوان مثال، «بیشتر بدانید»، «ثبت‌نام»، «تماس با ما» یا «این را بخرید»).

صفحه تماس با ما، به عنوان پیوند مستقیم مشتریان با شما، یکی از مهم ترین بخش های یک وب سایت است. بنابراین تا آنجا که می توانید اطلاعاتی را درج کنید (شماره تلفن، آدرس ایمیل و مکان کسب و کارتان، پیج اینستاگرام و تلگرام).

همچنین ایده خوبی است که اطلاعات مربوط به تیم یا کارکنان موسس را در صفحه «درباره» قرار دهید تا مشتریان بتوانند نام و چهره واقعی را برای برند شما قرار دهند.

اگر کسب‌وکار شما قبلاً لوگو ندارد، یک طراح گرافیک استخدام کنید یا خودتان یک لوگو ایجاد کنید تا در وب‌سایت، کارت‌های ویزیت و پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. این به مشتریان شما کمک می کند تا شرکت شما را به سرعت و به راحتی در وب شناسایی کنند. این امر میتواند به برندینگ سازی خدمات و نام شما کمک زیادی کند.

نکات ایجاد صفحات کارآمد و غنی از محتوا برای وب سایت شرکتی:

  1. درباره کاری که کسب و کار شما انجام می دهد شفاف باشید. کاری که کسب و کار شما انجام می دهد را در یک بیانیه واضح و مختصر تقطیر کنید و با آن پیش بروید. بازدیدکنندگان باید بتوانند درک کنند که شما در چند ثانیه پس از فرود در صفحه اصلی شما چه می کنید. چند صفحه که به خوبی نوشته شده اند، موثرتر از ده ها صفحه ضعیف هستند.
  2. فراخوان های استراتژیک برای اقدام قرار دهید. دکمه های CTA زمانی بهترین عملکرد را دارند که با اطلاعات موجود در صفحه مطابقت داشته باشند. برای مثال، دکمه “خرید” در صفحه محصول منطقی است، یا دکمه “برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید” ممکن است در صفحه “درباره ما” مناسب تر باشد.
  3. بهبود سرعت سایت را جدی بگیرید. تا جایی که می توانید بهبودهای خودکار سرعت را تنظیم کنید. اگر از سیستم مدیریت محتوا (CMS) وردپرس استفاده می‌کنید، نصب افزونه‌های مناسب بخش‌هایی از سایت شما را کش می‌کند تا بازدیدکنندگان نیازی به دانلود بیش از یک بار نداشته باشند. (مطالعه بیشتر: وردپرس چیست)
  4. از عکس های تکراری در فضای مجازی استفاده نکنید. عکاسی منحصر به فرد سریع‌ترین راه برای تبدیل یک سایت عالی به یک سایت متوسط ​​است. اگر به دنبال عکس هایی برای استفاده در صفحه خود هستید، بهتر است از تصویر تیم یا دفتر واقعی خود استفاده کنید.
  5. فیل اضافه کرد که تصاویر باکیفیت از محصولات باعث افزایش فروش می شود، بنابراین روی عکس های خوب محصولات یا خدماتی که می فروشید سرمایه گذاری کنید.
  • وب سایت شرکتی را تست و منتشر کنید.

قبل از اینکه اعلام کنید سایت شما در وب فعال است، مطمئن شوید که روی همه مرورگرهای اصلی مانند Internet Explorer، Microsoft Edge، Firefox، Safari و Chrome کار می کند.

روی هر صفحه و ویژگی در هر مرورگر کلیک کنید تا مطمئن شوید که تصاویر نشان داده می شوند، پیوندها صحیح هستند و فرمت آن درست به نظر می رسد.

این کار کمی طول می‌کشد، اما تلاشی که اکنون انجام می‌دهید، از شکایات بعدی بازدیدکنندگانی که نمی‌توانند به ویژگی‌های خاصی دسترسی پیدا کنند، نجات می‌دهد.

همچنین مطمئن شوید که وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها به درستی نمایش داده می شود. این مرحله را نباید نادیده گرفت، زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو به نمایه سازی موبایل اول مهاجرت کرده اند، که عملکرد نسخه موبایل وب سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو در اولویت قرار می دهد.

  • وب سایت شرکتی را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید.

رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین یا پینترست و اینستاگرام بهترین راه برای افزایش دسترسی مخاطبان و آگاه کردن مشتریان از آنچه در شرکت شما می‌گذرد است.

هر زمان که وب سایت خود را به روز می کنید، در مورد آن در رسانه های اجتماعی خود پست منشر کنید، اما آن را با تعامل واقعی و غیر تبلیغاتی متعادل کنید.

همچنین پیوندهایی به رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت خود در قسمت تماس با ما و یا پایین تمام صفحات قرار دهید.

بهینه سازی سایت شرکتی

تنها ساخت سایت شرکتی کافی نیست و شما باید برای آن که سایت تان را به کاربران معرفی کنید از خدمات بهینه سازی سایت و یا سئو بهره بگیرید.

تعریف تگ‌های عنوان، توضیحات متا و بهره گیری از اصول سئو که به شرکت شما و جنبه‌های صنعت شما مرتبط است، می‌تواند رتبه‌بندی شما را در موتورهای جستجو برای محصولات یا خدماتی که می‌خواهید بازاریابی کنید، افزایش دهد.

شما میتوانید برای بهینه سازی سایت تان با همکاران ما در شرکت سئو آریا تهران تماس بگیرید و از تعرفه سئو سایت در مورد کلمات کلیدی مورد نظرتان مطلع شوید.

«ساخت کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود از همان مراحل اولیه ساخت و سئو وب‌سایت، و تمرکز قوی روی سئو از زمان راه‌اندازی وب‌سایت، به شما کمک می‌کند تا در مراحل اولیه ترافیک برای وب سایت تان ایجاد کنید».

  • کلمات کلیدی مناسب را برای سایت شرکتی تان انتخاب کنید. کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مرتبط با کسب و کار شما هستند و مشتریان بالقوه شما به صورت آنلاین به دنبال آن هستند. برای یافتن راه حلی که می تواند به شما در شناسایی، تجزیه و تحلیل و ردیابی این کلمات کلیدی کمک کند، از راهنمای ما برای یافتن بهترین استراتژی سئو دیدن کنید.
  • لینک های داخلی و خارجی قرار دهید. پیوندهای داخلی پیوندهایی در صفحات وب سایت شما هستند که به صفحات دیگر در سایت شما منتهی می شوند(سئو داخلی چیست)، در حالی که پیوندهای خارجی پیوندهای شما به سایر وب سایت های محبوب و معتبر هستند. این پیوندها را به صورت استراتژیک در سراسر وب سایت خود قرار دهید (سئو خارجی چیست). اطمینان حاصل کنید که پیوندها منطقی هستند، متناسب با زمینه هستند و برای خواننده ارزش ارائه می کنند. در غیر این صورت، پیوند ممکن است علیه شما حساب شود.
  • بهینه سازی تصاویر تصاویر را فشرده کنید تا زمان بارگذاری سایت شما را کاهش ندهند. همین رویکرد را در مورد ویدیو اتخاذ کنید، مطمئن شوید که کلیپ ها به سرعت بارگذاری می شوند و سرعت حرکت کلی سایت شما را کاهش نمی دهند. متن جایگزین تصاویر، مانند برچسب‌ها و زیرنویس‌ها به موتورهای جستجو اطلاع می‌دهند که تصاویر درباره چه چیزی هستند.
  • سرعت سایت خود را به حداکثر برسانید. صفحات باید در سریع ترین زمان ممکن بارگیری شوند. در عرض چند ثانیه ایده آل است. می‌توانید از بررسی‌کننده‌های رایگان سرعت سایت مانند PageSpeed ​​Insights Google استفاده کنید تا ببینید آیا سایت شما عملکرد مطلوبی دارد یا خیر.

طراحی سایت شرکتی ارزان

شما با هر هزینه و بودجه ای در شرکت طراحی سایت آریا تهران میتوانید یک وب سایت شرکتی حرفه ای داشته باشید و خدمت و محصولات خود را در آن جا معرفی کنید.

مهمترین ویژگی که یک شرکت طراحی سایت باید به شما ارائه دهد تا مطمئن باشید یک سایت حرفه ای به شما داده میشود این است که از اصول بازاریابی و تبلیغات مدرن بهره بگیرد و در ساخت سایت شما این نکات را لحاظ کند.

صرفا ساخت یک سایت زیبا کافی نیست باید در ساخت این سایت نکاتی رعایت شود که به صورت روانشناسانه کاربرانی که به سایت شما میایند را به مشتری تبدیل کند. در این صورت میتوان گفت سایت شما یک سایت شرکتی حرفه ای است.

از خدماتی که ما به مشتریان مان ارائه میدهیم طراحی سایت شرکتی ارزان میباشد و شما میتوانید یک سایت حرفه ای با کمترین هزینه را برای خودتان بسازید.

یک سایت شرکتی باید دارای ظاهر جذابی باشد که ابتدا کاربر را به خود جذب کند و سپس باید دارای دکمه های به جا بوده که تعامل کاربر با سایت را فراهم کند.

سعی کنید در طراحی سایت شرکتی ارزان از تصاویر یونیک و منحصر به فرد و با کیفیت استفاده کنید. دقت داشته باشید وقتی یک سایت شرکتی خریداری میکنید در دستگاه های مختلف ریسپانسیو باشد.

ریسپانسیو بودن در دستگاه های مختلف یکی از ویژگی هایی است سبب حرفه ای تر دیده شدن سایت شما میشود و همین امر میتاند کاربارن شما که با دستگاه های مختلف به سایت تان وارد شده اند را به مشتری تبدیل کند.

قیمت طراحی سایت شرکتی ارزان در آریا تهران بسیار ارزان تر از سایر شرکت ها بوده و شما میتوانید با هر بودجه ای یک سایت شرکتی حرفه ای برای خود داشته باشید.

البته باید بدانید به ازای قابلیت هایی که به سایت تان برای منحصر به فرد دیده شدن اضافه میشود لازم است که هزینه بیشتری پرداخت کنید اما مهمترین مزیتی که طراحی سایت شرکتی ارزان در آریا تهران دارد این است که ما خدمات پشتیبانی به شما ارائه میدهیم و شما میتوانید هر زمانی که به نیاز برای مدیریت سایت تان احتیاج داشتید با ما تماس بگیرید و از خدمات پشتیبانی مطابق با قرار داد بهره مند شوید.

طراحی سایت شرکتی ارزان
طراحی سایت شرکتی ارزان

ویژگی های وب سایت شرکتی حرفه ای

یک سایت شرکتی باید دارای خدمات و ویژگی هایی باشد که ان را از سایر سایت ها متمایز کند و کاربران را به سرعت به خواسته های خود برساند.

از جمله امکانات طراحی سایت سایت شرکتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ریسپانسیو بودن صفحات سایت شرکتی
  • داشتن صفحه درباره ما
  • داشتن صفحه تماس با ما
  • داشتن صفحه معرفی خدمات شرکت
  • داشتن گالری تصاویر
  • داتن بخش امتیاز دهی به شرکت
  • داشتن فرم ثبت نظرات انتقادات و پیشنهادات
  • داشتن بخش سوالات متداول برای راحت کار کاربران
  • معرفی شبکه های اجتماعی شرکت
  • خدمات پشتیبانی
  • صفحه مربوط به اعلام قیمت خدمات و محصولات
  • بخش پشتیبانی آنلاین و چت

ویژگی های یک وب سایت شرکتی حرفه ای این است که به راحتی با کاربران خود تعام برقرار ند و ان ها را به مشتری واقعی و دائمی تبدیل کند.

در یک وب سایت شرکتی حرفه ای باید اصول سئو رعایت شده باشد و از تکنیک های سئو و بازاریابی برای جذب مشتری بهره گرفته شده باشد.

قیمت طراحی سایت شرکتی

برآورد هزینه طراحی سایت شرکتی یکی از مسائلی است که همیشه ذهن مشتریان را درگیر خود میکند. قیمت طراحی سایت شرکتی در شرکت های طراحی سایت مختلف میباشد و نمیتوان یک نرخ ثابت و واحد برای ان تعیین کرد.

مهمترین ویژگی که ما را از سایرین متمایز کرده است این است که شما با هر بودجه ای میتوانید یک سایت شرکتی برای خودتان بسازید و ما گزینه های مختلفی برا باتوجه به بودجه تان در اختیار شما قرار میدهیم.

قیمت طراحی سایت شرکتی در صورتی که به صورت اختصاصی کدنویسی شود در اریا تهران از ۸ میلیون به بالا میباشد و شما میتوانید با این هزینه یک وب سایت اختصاصی داشته باشید.

اگر بخواهید هزینه برای شما از این مقدار پایین تر باشد میتوانید طراحی سایت شرکتی با وردپرس را انتخاب کنید که در این صورت میتوانید با هزینه ای در حود ۴ الی ۵ میلیون تومان یک سایت شرکتی منحصر به فرد برای خود بسازید.

تیم طراحی سایت ما از عهده ساخت هر سایتی بر میاید فقط کافیست حدود سایت مورد نظرتان را به ما بگویید تا ما بهترین سایت را به شما تحویل دهیم. برای ما هیچ محدودیتی در طراحی سایت هنای شرکتی وجود ندارد فقط سلیقه شما مهم ترین فاکتور است.

اگر میخواهید هزینه ساخت سایت شرکتی شما از این هزینه هم پایین تر باشد تیم ما پیشنهاد ویژه ای بری شما دارد. شما میتوانید از طریق خرید سایت نمونه سایت های ما را مشاهده کنید و هر سایتی که مد نظرتان بود را خریداری کنید.

ما قالب های آماده سایت های ارزن ما را با قیمتی بسیار ارزان تر از آنچه که فکر میکنید به فروش میرسانیم وشما میتوانید با خرید سایت های آماده از ما خدمات پشتیبانی و آموزش مدیریت سایت به صورت ویدیویی و رایگان دریافت کنید.

برای برآورد هزینه طراحی سایت شرکتی میتوانید با همکاران ما تماس بگیردی تا از مشاوره رایگان برا خرید انواع سایت آماده و یا طراحی سایت شرکتی ارزان بهره مند شوید.

قیمت طراحی سایت شرکتی
قیمت طراحی سایت شرکتی

اهداف سایت شرکتی

یک سایت شرکتی باید اهدافی را که مشتری در نظر دارد را برآورده کند. اهداف سایت شرکتی عبارتند از:

  • تعامل با مشتری
  • تبدیل کاربر به مشتری
  • معرفی خدمات و محصولات سایت
  • کسب سود بیشتر از راه اندازی سایت
  • تبلیغ از طریق سایت و سودآوری بیشتر
  • فعالیت ۲۴ ساعته در سایت
  • ارائه خدمات پشتیبانی در سایت
  • صرفع جویی در هزینه های انسانی و مخارج شرکت
  • تعدیل نیرو و ارتقا فعالیت ها از طریق سایت

نمونه سایت شرکتی

تیم آریا تهران با ده ها نمونه سایت شرکتی توانسته رضایت تمام مشتریان را جلب کند و در طراحی این سایت ها خلاقیت را چاشنی کار خود کند.

ما تصمیم گرفتیم نمونه سایت شرکتی را در این قسمت قرا ر دهیم تا شما بتوانید با نمونه کار های ما بیشتر اشنا شوید و برای دریافت خدمات طراحی سایت شرکتی ارزان سریع تر اقدام کنید.

مهمترین نکته ای که در نمونه سایت شرکتی رعایت کرده ایم تعامل بیشتر با کاربر و تبدیل او به مشتری بود. ما هدف خود را روی بازدهی بیشتر از سایت قرار دادیم و تصمیم گرفتیم سایت هایی را بسازیم که با بهبود فروش بیشتر سبب جلب رضایت صاحب پروژه شویم.

شما میتوانید نمونه سایت شرکتی را در این قسمت مشاهده کنید و از هر نمونه که رضایت بیشتری داشتید ساخت سایتی در همان تیپ شکل و محتوا ر به ما سفازش دهید.

اگر میخواهید قالب آماده از ما خریدای کنید ما نمونه قالب سایت شرکتی را نیز در این قسمت قرار داده ایم که شما میتوانید لز میان نمونه قالب سایت شرکتی قابل مورد نظرتان را انتخاب کرده و برا یسفارش آن و اطلاع از حدود قیمت با ما تماس بگیرید.

آموزش طراحی وب سایت شرکتی

مهمترین خدماتی که ما ارائه میدهیم آموزش طراحی وب سایت شرکتی در کوتاهترین زمان به صور ت فشرده و مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور میباشد.

کلاس های آموزش طراحی وب سایت شرکتی در آریا تهران در روز ها و ساعات متنوع برگزار میشود و شما میتوانید بدون محدودیت در این کلاس ها شرکت کنید و مهارت های ساخت سایت شرکتی و سایز سایت ها را به صورت تخصصی یاد بگیرید.

با شرکت در بهترین دوره وردپرس در انتهای دوره به شما مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای داده میشود وشما میتوانید با این مدرک معتبر به سرعت جذب بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

برای اطلاع از شرایط برگزاری کلاس ها و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها