اگر به دنبال صافکاری بدون رنگ در تبریز هستید، حتما در ادامه با ما همراه باشید. تا بهترین صافکاری تبریز را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد ویژه: اگر شما هم صاحب صافکاری و یا تعمیرگاهی خاص در تبریز هستید، حتما آگهی صافکاری و تعمیرگاه خود را بصورت رایگان در صافکاری در مجموعه صافکاری ماشین  اتوصافکار ثبت کنید.

در سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com شرایطی فراهم شده است که شما می توانید با انتخاب شهر و استان و منطقه مورد نظر خود به لیستی از بهترین و معتبرترین صافکاری ها در تبریز دسترسی پیدا کنید.

انواع بدون رنگ و بارنگ انجام میشود و در صورتی که میزان آسیب ماشین زیاد باشد صافکاری بدون رنگ کارساز نیست. اگر به دنبال بهترین صافکاری بدون رنگ در تبریز هستید و میخواهید با مناسب ترین هزینه و در کمترین زمان صافکاری بدون رنگ ماشین را تجربه کنید می توانید به صفحه صافکاری ماشین مراجعه کنید.

صافکاری بدون رنگ چیست؟

قبل از اینکه درباره ی این نوع صافکاری صحبت کنیم باید با مفهوم خود صافکاری آشنا شویم. صافکاری یکی از شاخه های تعمیر ماشین می باشد که مربوط به تعمیرات بدنه خودرو و ظاهر خودرو می باشد. در نتیجه می توان گفت صافکاری مجموعه فعالیت هایی می باشد. که یک صافکار برای تعمیر و ترمیم بدنه خودرو شما، بر روی خودرو شما انجام می دهد. صافکاری خودرو را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

  • صاف کاری با رنگ
  • صافکاری بدون رنگ ( صافکاری بی رنگ )

تفاوت انواع صافکاری

همانطور که از نام این دو دسته پیداست تفاوت آن ها در رنگ شدن بدنه خودرو بعد از انجام فرآیند صاف کاری می باشد. این کار زمان انجام می شود که آسیب وارد شده بر خودرو شدت زیادی داشته باشد و یا در هنگام تصادف رنگ بدنه از بین رفته باشد. یا حتی نیاز به تعویض قطعات بدنه خودرو باشد.

در این صورت صافکار بعد از فرآیند صافکاری، خودرو را به یک نقاش می دهد تا با نقاشی فرایند صافکاری را به اتمام برساند.

صافکاری بدون رنگ یا همان صافکاری pdr برای زمانی می باشد که بدنه خودرو دچار ریزش رنگ نشده باشد و یا در آسیب دیدگی به طوری نباشد که در هنگام صافکاری رنگ بدنه خودرو آسیب ببیند.

تاثیر صافکاری بی رنگ در قیمت خودرو

صافکاری بی رنگ یکی از آن دساه از کار ها است که می توان برای تعمیرات بدنه خودرو انجام داد ولی از قیمت آن در هنگام فروش کم نشود. اگر از ان دسته از افراد هستید که میخواهید اتومبیل خود را بفروشید اما اتومبیل شما دارای فرورفتگی هایی می باشد حتما از قیمت خودروی شما کم خواهد شد بنابر این کاری که باید انجام دهید این است که به پیش یک تعمیر کار بروید و این فرورفتگی ها و آسیب هارا درست کنید.

هرچند ممکن است است کسی که این کار را برای شما انجام می دهد ناشی بوده و کار را خراب کند اما توجه داشته باشید که تعمیر گاه ها و صافکاری هایی در سطح شهر تبریز قرار دارند که می توانند این کار را بدون این که ذره ای معلوم شود برای شما انجام دهند.

چرا باید از صافکاری بدون نقاشی استفاده کنیم؟

اگر از آن دسته افراد هستید که بین صافکاری بی رنگ و صافکاری معمولی دو دل هستید و نمی دانید کدام یک را باید انتخاب کنید بزارید این را بگوییم که صافکاری بی رنگ با صافکاری معمولی کمی تفاوت دارد ولی همین میزان تفاوت باعث می شود که شما از کار راضی باشد و انگار نه انگار که اتومبیل شما آسیب دیده است.

صافکاری بی رنگ خودروی شما را بدون اینکه به آن رنگ بزند درست می کند برای همین رنگ بدنه خودروی شما سالم می ماند و هیچ گونه علائمی از این که این خود رو قبلا دچار آسیب شده است نشان نمی دهد اما اگر از صافکاری معمولی استفاده کنید ممکن است که بدنه خود رو یا قسمتی از آن را رنگ کنند که این تازه یک نشانه از این است که اتومبیل شما قبلا آسیب دیده است وگرنه چه لزومی برای رنگ شدن وجود داشته است.

مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ صافکاری بدون رنگ

همانطور که مزایایی از قبیل نداشتن افت قیمت هنگام خرید و فروش و زمان کمتری که نسبت به نقاشی دارند، معایبی هم می‌تواند داشته باشد. در بیشتر مواقع در صافکاری بی رنگ نیاز به استفاده از لیسه‌ی زیاد است که این کار باعث می‌شود سطح بدنه آن طور که می‌خواهیم صاف نشود و در یکسری شرایط ممکن است از پولیش زیادی استفاده شود که این امر موجب برداشتن یک لایه رنگ از قسمت آسیب دیده می‌شود. در نتیجه نباید همیشه از این روش برای صافکاری بدنه خودرو استفاده کرد.

صافکاری بی رنگ

بدنه خودرو از قطعات بسیاری تشکیل شده است. این قطعات شامل بدنه اصلی، درب ها، ستون‌ها، کاپوت‌ها، سپرها، گلگیرهای عقب و جلو، سقف، درب صندوق عقب، کف صندوق، سینی های جلو، سرشاسی ها و … می شود. برخی از این قطعات با توجه به نقشی که در خودرو به لحاظ ایمنی ایفا می‌کنند ممکن است دارای چند لایه فلز باشند. این لایه های فلزات از رسیدن آسیب به راننده در جریان تصادفات جلوگیری می نمایند و ضربه های وارده را به حداقل می رسانند. صافکاری هر یک از این بخش ها با یکدیگر متفاوت است.

صافکار با تشخیص میزان آسیب وارده شده به اتومبیل تصمیم به تعمیر یا تعویض قطعه می‌گیرد. در برخی موارد شدت آسیب به قدری وسیع است که صافکار ناگریز از برش قسمتی از بدنه زیرین خواهد بود و برای ترمیم بهتر قسمت آسیب دیده ناچار از رنگ زدن آن قسمت است.

در مواقعی که ضربات وارده به بدنه اتومبیل شدید نبوده و باعث ایجاد خراش و پارگی در بدنه اتومبیل نگردد، صافکار با انجام تقه گریسی بدنه تو رفته یا قر شده اتومبیل را صاف می کند. تقه گریسی قسمتی از صافکاری است که بدون استفاده از برش و رنگ کاری منجر به ترمیم بخش آسیب دیده مانند روز اول می شود.

مراحل صافکاری بدون رنگ

در تصادفات پس از مراجعه به صافکاری برای درست کردن نقاط آسیب دیده، شخص صافکار با توجه به شدت ضربه می بایست نسب به تعویض قطعه، صافکاری بدون رنگ و یا صافکاری با رنگ تصمیم بگیرد. در حالت کلی اگر ضربه به حدی نباشد که به ورق و رنگ آسیب وارد شود و تنها در بدنه خودرو فرورفتگی ایجاد شده باشد، این مشکل اصطلاحا با تقه گریسی حل می شود. این روش یکی از مرسوم ترین و قدیمی ترین روش ها برای صافکاری بدنه خودرو است که با چرب کردن بدنه توسط گریس و در نهایت صاف کردن ورق با برخی از ابزارآلات انجام می شود.

علاوه بر تقه گریسی، روش حرارتی و با استفاده از نور خورشید نیز جزو روش هایی است که برای صافکاری بدون رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از هر یک از این روشه ها با توجه به میزان خرابی توسط صافکار تعیین می شود. صافکاری بدون رنگ دارای مراحلی است که می بایست به ترتیب طی شود.

  • دسترسی به نقطه آسیب دیده
  • فرم دهی بخش آسیب دیده
  • موج گیری
  • میزان کاری قطعات
  • قلم گیری

در ابتدا می بایست قطعات اضافی جدا شود. صافکار باید قطعاتی مانند گل پخش کن بر روی گلگیر و یا رودری ها بر روی درب ها را باز کند تا زمانی که بتواند دسترسی کامل به نقطه آسیب دیده داشته باشد. سپس سطح داخلی بدنه را با استفاده سمباده و آب به طور کامل تمیز و صیقلی کند تا ضربه های لازم را به دقیق ترین حالت ممکن به بخش های مورد نیاز وارد کند.

جهت وارد کردن ضربه به نقطه آسیب دیده بایستی چکش خواری آن بخش را افزایش داد تا بیشترین تاثیر را بتواید دریافت کنید. به همین جهت بخشی که نیاز به صاف کردن دارد را از طریق شعله مستقیم در پشت قطعه گرم می کنیم تا روی ورق نرم شده و خاصیت چکش خواری آن افزایش یابد. در ادامه می توان با وارد کردن ضرباتی بدنه را به فرم صحیح برساند.

با اجرای مرحله دوم بر روی بدنه موج هایی ایجاد می شود. در این مرحله می بایست بدنه را در مقابل نور خورشید قرار داد و شروع به موج گیری کرد. موج گیری از موج های درشت به سمت موج های ریز با استفاده از مشتی ها، قالب تنه مخصوص صافکاری بی رنگ و یا انواع فنرها با شکل و اندازه مختلف انجام می شود.

پس ازموج گیری بخش صاف شده، وسایل و قطعات مجددا روی خودرو بسته و الگو می شود. صافکاران اتوصافکار در این مرحله قطعات دیگر را نیز مورد بررسی قرار می دهند تا در نهایت یک کار تمیز تحویل مشتری دهند. چرا که ممکن است برخی از قطعات مانند گوشه سینی چراغ ها در اثر ضربه کج شده باشند، به همین دلیل میزان کاری قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر خودرو خود را به یک متخصص خبره سپرده باشید در نهایت پس از مراحل صافکاری، به قلم گیری خودرو شما می پردازد. مثلا ممکن است بخشی از ورق خودرو تا خورده باشد یا در اثر برخورد تکه های کوچکی از رنگ خودرو به صورت قطره ای ریخته شده باشد. برای اینکه ظاهر کار تمیز باشد، صافکار این بخش ها را قلم گیری می کند. در واقع در این مرحله رنگ خودرو را ساخته و یا لیسه و یا فلم موی مخصوص بخش های مورد نظر را رنگ میزند. پس از خشک شدن، بخش های قلم گیری شده با سمباده بسیار نرم باید تراشیده شود تا رنگ قلم گیری با رنگ بدنه هم سطح شود و سپس آن قطعه به طور کامل پولیش گردد.

برای صافکاری بی رنگ خودرو باید چه مورادی داشته باشید

برای اینکه شما خودرویتان را بتوانید صافکاری مدرن یا صافکاری با مکش داشته باشید شرایطی مورد نیاز است. اولین شرط این اسن که آسیبی به رنگ خودرو شما وارد نشده باشد. البته ما در مواردی که خودرو دچار آسیب به رنگ هم شده باشد، خودرو رو بی رنگ در میارویم. البته ابتدا باید مشکل رنگ توسط اتوصافکار به صورت کامل بررسی شود. اگر این مشکل و ریختگی رنگ زیاد نباشد، خودرو بی رنگ در میاید. مورد دوم آسیب بدنه است.

در این مورد اگر آسیب به بدنه نیز جدی نباشد، خودرو میتواند بدون رنگ صافکاری شود. این موضوع هم بستگی به تخصص صافکار و میزان آسیب دارد. ما در اتوصافکار 80 درصد خودرو ها را بی رنگ و با این نوع خدمات در میاوریم.

دیگر مسئله ای که دارای اهمیت است توان بدنه خودرو است. بسیاری از خودرو ها بدنه ضعیفی حتی برای صافکاری به روش سنتی دارند. البته ما در اتوصافکار توان صافکاری برای هر خودرو را بالا میبرین. در واقع ما با ابزار آلات خاصی این توان را برای صافکاری خودرو حفظ میکنیم. این سه مورد موضوعات اصلی ما برای صافکاری بدون رنگ در تبریز اتوصافکار است. ما پس از بررسی این موضوعات به راحتی شرایط خودرو شما را برای این خدمات بررسی میکنیم.

در صورت داشتن هرگونه ایراد و هر گونه نیاز ابتدا به اطلاع مشتری میرسانیم. صافکاری pdr اتوصافکار یک شیوه برای صافکاری بی رنگ در تبریز است.

صافکاری بدون رنگ با دستگاه

صافکاری بدون رنگ با دستگاه یکی از روش هایی است که همه صافکارها نمی توانند به خوی از پس ان بربیایند. بنابراین در ابتدا می بایست یک صافکار معتبر و متخصص پیدا کنید که بتوان تشخیص داد خودروی شما با صافکاری بدون رنگ قابل تعمیر است و یا اینکه به رنگ آمیزی نیاز دارد.

معمولا در تصادف های کوچک که بخشی از بدنه ممکن است دچار تورفتگی و یا برآمدگی شود شما ممکن است به صافکاری نیاز داشته باشید. در این حالت رنگ ماشین از بین نمی رود و می توان خودروی شما را بدون رنگ آمیزی نیز به حالت اولیه بازگرداند. اما در تصادف های شدید که رنگ بدنه خودرو آسیب می بیند صافکار مجبور است که قسمتی از اتومبیل را با رنگ آمیزی ترمیم کند.

در این فرم از صافکاری، قطعات خودرو بدون نقاشی مجدد ترمیم می شوند؛ از همین رو در صافکاری مجدد قطعه ی آسیب دیده سبب افت قیمت خودروی شما نمی شود. از طرفی در صافکاری بدون رنگ معمولا از متدهایی استفاده می شود که زمان کمی را به خود اختصاص دهد. در نتیجه خودروی شما با سرعت بالاتری تعمیر می شود. شما عزیزان می توانید برای صافکاری بدون رنگ با دستگاه خودروی خود با شماره های مندرج تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم را از مشاورین ما کسب کنید.

بهترین صافکاری بدون رنگ

به نظر شما بهترین صافکاری بدون رنگ را چه کسی می تواند انجام دهد؟ همیشه انتخاب یک صافکار مناسب برای رانندگان دغدغه محسوب می شود و به همین خاطر شما باید به این نکته توجه داشته باشید که صافکار باید در زمینه های مختلفی تخصص داشته باشد و اصولا تجربه کاری مهم ترین چیزی است که نباید از آن غافل شد؛ چرا که در تجربه بالا صافکار فوت فن هایی را فرا می گیرد که فوت و فن ها صددرصد می تواند بر روی کیفیت کار تاثیر بگذارد.

صافکاری بدون رنگ حساسیت بسیار بالایی می طلبد؛ چون که اگر صافکار مهارت بالایی نداشته باشد شما علاوه بر هزینه بالایی که متحمل می شوید باید ظاهر نامناسب تری را در پایان کار بر روی بدنه مشاهده کنید و به همین دلیل است که برای انجام صافکاری بی رنگ همیشه توصیه می‌شود تا صاف کار را به خوبی بشناسید.

صافکاری pdr در تبریز

صافکاری pdr با استفاده از میله های پی دی ار انجام می شود و صافکار این میله ها را در بخش های مختلف خودرو قرار می دهد و با فشار مناسب در جهت درست در جهت رفع فرورفتگی های ایجاد شده در خودرو تلاش میکند.

در صافکاری پی دی ار تخصص صافکار از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل بهتر است برای یافتن بهترین صافکاری تبریز به تخصص صافکار و تجربه و نمونه کار های او توجه داشته باشید.

هر چه صافکار تخصص بیشتری در این حوزه داشته باشد نمونه کار های با کیفیت تری دارد و همین امر می تواند رضایت مشتریان را جلب کند.

صافکاری های زیادی در تبریز خدمات صافکاری پی دی ار در تبریز ارائه میدهند اما بهتر است برای آن که بتوانید خدمات باکیفیت دریافت کنید بررسی بیشتری برای یافتن بهترین صافکاری pdr انجام دهید و زمان بیشتری برای یافتن بهترین مرکز صافکاری پی دی ار در تبریز صرف کنید.

یکی از راه های یافتن بهترین مرکز صافکاری pdr در تبریز که توانسته باشد رضایت بیشتر  مشتریان را جلب کند و خدمات باکیفیت ارائه دهد مراجعه به صفحه صافکاری pdr می باشد.

در این صفحه لیستی از صافکاری های معتبر در سراسر تبریز و شهر های ایران موجود است که می توانید مناسب ترین مرکز را برای دریافت خدمات صافکاری انتخاب کنید.

بهترین صافکاری در تبریز

یافتن بهترین صافکاری در تبریز نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی دارد زیرا شما باید میان ده ها و یا شاید صد ها صافکاری در بخش های مختلف تبریز بگردید و فاکتور های مختلفی را برای یافتن بهترین و تخصصی ترین صافکاری در تبریز در نظر بگیرید تا در نهایت موفق به یافتن مرکزی با این فاکتور ها شوید.

مهمترین ویژگی که باید برای بهترین صافکاری در تبریز در نظر داشته باشید حضور بهترین و متخصص ترین صافکار ها در این مرکز می باشد.

هرچه صافکار ها متخصص تر باشند می توانند از ابزار ها و تجهیزات مختلفی برای رفع آسیب های ماشین ها استفاده کنند و تشخیص بهترین برای انتخاب روش صافکاری دارند و می توانند بهترین نتیجه را به مشتری ارائه دهند. همین امر می تواند سبب جلب رضایت مشتریان و قرار گرفتن مرکز در لیست بهترین صافکاری ها در تبریز شود.

یکی از راه هایی که می توانید بهترین صافکاری در تبریز را پیدا کنید این است که به سایت اتوصافکار مراجعه کنید و با انتخاب منطقه مورد نظر خود لیستی از صافکاری هایی که توانسته اند خدمات باکیفیتی ارائه دهند و رضایت مشتریان خود را جلب کنند مشاهده کنید.

در بهترین صافکاری ها در تبریز از روش های مختلف صافکاری مانند صافکاری با چسب حرارتی استفاده می شود و می توان انواع آسیب های بدنه خودرو را رفع نمود.

اگر میخواهید بدانید صافکاری با چسب حرارتی چیست و در چه مراکزی این خدمات ارائه می شوند می توانید به صفحه صافکاری با چسب حرارتی مراجعه کنید.

صافکاری با دستگاه مکش در تبریز

یکی دیگر از روش هایی که در صافکاری های تبریز برای رفع ایرادات بدنه ماشین استفاده می شود استفاده از دستگاه مکش برای رفع فرورفتگی ها می باشد. در این روش صافکار دستگاه مکش را روی فرورفتگی های بدنه ماشین قرار می دهد و با تکنیک هایی که به آنها مسلط است در جهت رفع فرورفتگی ها تلاش میکند.

صافکاری با دستگاه مکش در تبریز با استفاده از ابزار های مختلف انجام می شود و انتخاب این روش صافکاری  برعهده صافکار متخصص می باشد.

صافکار با توجه به میزان و ناحیه آسیب نوع روش صافکاری را انتخاب میکند و در صورتی که میزان آسیب زیاد باشد روش های صافکاری با رنگ در نظر گرفته می شود.

یکی دیگر از روش هایی که در صافکاری های تخصصی در تبریز انجام می شود صافکاری مغناطیسی می باشد. در صافکاری مغناطیسی امواجی روی بدنه ماشین تابیده می شود. در اثر این امواج مولکول های فلز بدنه خودرو به جنبش درمیایند و همین جنبش توسط صافکار به گونه ای هدایت می شود که قسمت های تو رفته ماشین ترمیم شود و به این ترتیب آسیب های بدنه ماشین از بین بروند.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد صافکاری مغناطیسی کسب کنید و مراکزی که در تبریز خدمات صافکاری مغناطیسی ارائه میدهند را پیدا کنید به صفحه صافکاری هاتباکس مراجعه کنید.

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش به چه صورت است

خب در این بخش قصد داریم در مورد صافکاری با مکش به شما اطلاعات بیشتری را ارائه کنیم. صافکاری به روش بدون رنگ یا پی دی ار جز روش های محبوب صافکاری است. در ویدیویی زیر که مشاهده میکنید، متخصصین اتوصافکار بدون رنگ خودرو را در میاورند. در این ویدیو یکی از متخصصین اتوصافکار، امید عزیز با دستگاه مخصوص روی خودرو ام جی کار میکند.

در این ویدیو به علت اینکه دست زیر بدنه خودرو نمیرود، با دستگاه آن را صاف میکنیم. متخصص عزیزمون اقا امید، با سال ها کسب تجربه به خوبی این خودرو رو صافکاری میکنه. امیدواریم دیدن این ویدیو از متخصصین اتوصافکار کمک شایانی به شما عزیزان بکنه. حتما تا انتهای این ویدیو رو تماشا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله قیمت دستگاه صافکاری را مطالعه کنید.

صافکاری تگرگ زدگی ماشین در تبریز

یکی از آسیب هایی که برای ماشین ها ایجاد می شود در اثر برخورد تگرگ با سطح بدنه ماشین می باشد. این برخورد تگرگ با بدنه ماشین می تواند فرورفتگی هایی در بدنه ایجاد کند که برای رفع آن ها نیاز به صافکاری احساس می شود. در این زمان پیدا کردن مرکز صافکاری تگرگ زدگی ماشین در تبریز اهمیت زیادی پیدا میکند زیرا رفع این آسیب های جزیی نیاز به ابزار های خاصی دارد.

شما می توانید به تمامی مراکزی که اتوصافکار به شما معرفی کرده است برای صافکاری تگرگ زدگی ماشین در تبریز مراجعه کنید. دقت داشته باشید که این مراکز می توانند در حداقل زمان و با کمترین هزینه ایرادات بدنه ماشین تان را رفع کنند به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده ماشین تان را به این مراکز بسپارید.

صافکاری دوبل بدون رنگ

صافکاری دوبل بی رنگ این گونه است که شما باید قسمتی‌که دو جداره است را در پنج مرحله انجام دهید که معمولا برای درب ها و یا درب موتور از این نوع صافکاری بدون رنگ استفاده می کنند.

در مرحله اول شما باید هر قسمت مهم را کاملا شناسایی و باز کنید تا در مرحله دوم محل آسیب دیده را بررسی نمایید.

در مرحله سوم عملیات صافکاری بدون رنگ را انجام می دهید تا بتوانید در مرحله چهارم ایرادات جزئی را به راحتی از بین ببرید.

در مرحله پنجم شما به پایان کار نزدیک می شوید و با پولیش این اختیار را دارید که صافکاری بدون رنگ خود را به اتمام برسانید.

عمدتا از میله های پی دی آر، مشتی و قالب تنه بدون رنگ، ابزار چوبی صافکاری بدون رنگ و گیره های مخصوص استفاده می شود این چنین به صرفه ترین روش صافکاری دوبل را می توانید مشاهده کنید.

صافکاری بدون رنگ در محل

اگر فکر می کنید که خودروی شما به صافکاری نیاز دارد و شرایط رفتن به تعمیرگاه را ندارید، میتوانید با اتوصافکار تماس بگیرید و از خدمات صافکاری بدون رنگ در محل بهره ببرید. همیشه هم سعی بر این داشته باشید که حتما آن را بدون رنگ انجام دهید. اگر از صافکاری استفاده کنید که قسمت آسیب دیده ی خود روی شما را نقاشی کند.

این مسئله باعث میشود که هنگام فروش خودرو دچار مشکل شوید چرا که جایی که رنگ شده است معلوم میشود و افراد متوجه رنگ شدگی می شوند و به همین دلیل میخواهند اتومبیل شما را با قیمت پایین تر از شما بخرن، حال به این فکر کنید که  اتومبیل شما هیچ مشکلی ندارد و فرورفتگی ها هم درست شده اند اما می بایست با قیمت پایین تری خودروی  خودتان را به فروش برسانید.

صافکاری بی رنگ از آن دسته از کار ها است که شما می توانید برای اتومبیل خود انجام دهید و با خیال راحت از آن استفاده کنید و دیگر نگران این نباشید که هنگام فروش قیمت اتومبیل شما کاهش پیدا کند.

صافکاری سیار در تبریز

پیدا کردن صافکاری که بتواند نیرو متخصص به محل مورد نظر شما اعزام کند تا خدمات صافکاری در محل را به شما ارائه دهد کمی سخت است. در همه مراکز صافکاری خدمات صافکاری در محل ارائه نمیشود و شما برای یافتن صافکاری که هم خدمات تخصصی ارائه دهد و هم در سریع ترین زمان نیرو متخصص  به محل مورد نظر شما اعزام کند کمی سخت است.

ارائه خدمات صافکاری سیار در تبریز از دیگر خدماتی است که مجموعه بزرگ اتوصافکار برای کمک به حال مشتریان ارائه می دهد.

به این ترتیب شما می توانید در هر منطقه ای از تبریز و حتی سایر شهر های ایران خدمات صافکاری در منزل را با مناسب ترین هزینه و بهره مندی از حضور صافکار متخصص دریافت کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت اتوصافکار به نشانی www.autosafkar.com منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید و درخواست صافکاری سیار را ثبت کنید.

نزدیک ترین صافکار سیار برای ارائه خدمات به محل مورد نظرتان اعزام می شود و شما می توانید در سریع ترین زمان ایرادات ماشین تان را رفع نمایید.

با توجه به این مورد که صافکاری های سیار رها از هزینه های اجاره مغازه و هزینه های جانبی هستند می توان گفت هزینه صافکاری در این مراکز می تواند هزینه کمتری به همراه داشته باشد.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه صافکاری در تبریز و سایر هزینه ها یا با همکاران ما در اتوصافکار تماس بگیرید و یا عکسی از ماشین تان برای همکاران ما ارسال کنید تا بر اساس میزان آسیب حدود هزینه صافکاری در تبریز برای شما ارسال شود.

هزینه صافکاری بدون رنگ

صافکاری بدون رنگ با دستگاه دارای مزایای بسیاری است ولی معایبی نیز می تواند داشته باشد و نباید همیشه برای ترمیم قطعات و نواحی آسیب دیده از آن استفاده کرد. در بسیاری از مواقع صافکاری بدون رنگ نیاز به استفاده از لیسه به مقدار زیاد دارد که این موضوع سبب می شود بر روی بدنه خودروی شما ناهمواری های مختلفی ایجاد شود. همچنین در صورتی که عمق آسیب دیدگی بالا باشد، صافکار باید از مقدار زیادی پولیش استفاده کند که این موضوع بع رنگ خودروی شما آسیب می زند و ممکن است سبب کدری و رنگ پریدگی رنگ بدنه خودرو شود.

باید بدانید که صافکاری بدون رنگ با دستگاه تنها زمانی ارزشمند است که اثر موج را بر بدنه خودرو بر جای نذارد. پدیدار شدن موج که در راستای  به هم خوردن بالانس و ضخامت رنگ حاصل‌شده، کیفیت ترمیم بدنه را خدشه‌دار کرده و این مورد می‌تواند با رنگ‌نکردن قطعه آسیب دیده به راحتی پدیدار‌ شود. از همین رو لازم است صافکاری بدون رنگ زمانی صورت پذیرد که بهترین نتیجه را بتوان با آن بدست آورد. بهتر است قبل از اقدام به صافکاری با مشاورین اتوصافکار مشورت های لازم را انجام دهید.

در صورتی که هزینه صافکاری بدون رنگ را برای خودرو خود نمی دانید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و محدوده هزینه را دریافت کنید. البته مهم ترین گزینه در مورد مشخص شدن هزینه صافکاری بدون رنگ این است که میزان صدکه وارد شده به خودرو مشخص شود

در چه مواقعی می توان از صافکاری بدون نقاشی استفاده کرد؟

صافکاری بی رنگ یکی از روش هایی است که همه صافکاری ها نمی توانند به خوبی از پس آن بر بیایند. بنابر این اول از همه می بایست یک صافکاری معتبر پیدا کنید و سپس اقدام به انجام صافکاری کنید. اگر میخواهید از صافکاری بدون نقاشی استفاده کنید این را باید بگوییم که ممکن است که اتومبیل شما نیازی به صافکاری بی رنگ نداشته باشد یا اصلا مشکل چیز دیگری باشد. عجله نکنید. اگر فکر میکنید که اتومبیل شما به صافکاری بی رنگ نیاز دارد آن را پیش تعمیرکار ببرید و او این را برای شما مشخص می کند که آیا نیاز به صافکاری است یا خیر.

شما معمولا در هنگام تصادف های کوکچک به این نوع صافکاری نیاز پیدا خواهید کردف در این نوع تصادف ها معمولا رنگ ماشین از بین نمی رود، بنابر این صافکار می تواند خود روی شما را بدون نقاشی صافکاری کند، اما اگر دچار تصادف های شدید شده اید باید بگوییم که ممکن است به صافکاری با رنگ نیاز داشته باشید. در این نوع تصادف ها که معمولا شدید هم است رنگ بدنه ی خودرو از بین می رود یا به اصطلاح میریزد و صافکار مجبور می شود که قسمتی از بدنه اتومبیل که رنگش ریخته را دوباره رنگ بزند.

ابزار صافکاری بدون رنگ چیست؟

  • مشتی و قالب تنه مشتی
  • میله های pdr
  • تگرگ کش چسبی
  • ابزار چوبی بدون رنگ

مشتی و قالب تنه مشتی دارای یک سطح صاف و یا منحنی است که در پشت بدنه خودرو قرار می گیرد  مشتی ها ادر انواع و اشکال مختلف وجود دارد که برای بخش های مختلف بدنه به کار برده می شوند.

میله های pdr یکی از متنوع ترین ابزارها برای صافکاری بدون رنگ محسوب می شود از این میله ها درواقع به عنوان اهرم استفاده می شود که به پشت محل تورفتگی فشار وارد می کنند.

تگرگ کش چسبی با استفاده چسب، گیره هایی که بر روی دستگاه قرار دارد به بخش فرو رفته خودرو می چسبد و با اعمال نیرو توسط صافکار فرورفتگی رفع می شود.

ابزار چوبی بدون رنگ می توان به دسته چوبی چکش اشاره کرد دلیل کارایی بسیار زیاد این ابزار بافت چوبی آن است که می تواند مقدار نیروی لازم برای صافکاری بدون رنگ را ایجاد کند.

خدمات آنلاین صافکاری بدون رنگ

امروزه استفاده از صفحات وب بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به گونه ای که شما این اختیار را دارید تا از انواع گوناگون خدمات متنوع در حوزه های مختلف تعمیراتی مانند تعمیرات بدنه خودرو به شکل آنلاین استفاده کنید. تنها کافیست با یک سرچ کوچک یک سایت معتبر را انتخاب و با کارشناس و پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. این چنین قادر هستید به راحتی هر چه تمام تر از خدمات آنلاین به نحو احسن استفاده کنید.

شما هم چنین با مشورت تیم پشتیبانی می توانید صافکاری بدون رنگ را به صورت سیار در محل مشاهده نمایید و به هر حال صافکارانی وجود دارند که در محل حتی می‌توانند تمرکز و دقت خود را به خوبی حفظ کنند و به بهترین شکل ممکن با ابزار آلات مناسبی که در اختیار دارند عملیات صافکاری ماشین را در انواع و مدل های گوناگون به ثمر برسانند.

صافکاری تقه‌گریسی تقه گریسی

یکی از رایج ترین و قدیمیترین روش ها صافکاری بدون رنگ است. در این روش با گریس‌کاری بدنه خودرو و بهره گرفتن از ابزارآلات لازم اقدام به صاف‌کردن بدنه خودرو می‌کنند. تقه‌گریسی به عنوان یک روش منسوخ شناخته می‌شود اما همچنان برخی از صافکاران از آن برای صافکاری صدمات جزیی استفاده می‌نمایند.

صافکاری حرارتی

صافکاری حرارتی مهمترین بخش صافکاری است که می تواند به تنهایی بدون رنگ آمیزی بدنه خودرو مورد استفاده قرار گیرد. صافکار در این نوع صافکاری با شناسایی دقیق محل آسیب دیده اقدام به بازنمودن قطعه می نماید. همانطور که گفتیم بدنه اتومبیل از قطعات زیادی تشکیل می شود که هریک از آنها امکان جدا سازی و حتی تعویض دارد. صافکار پس از جدا کردن قطعه با استفاده از سمباده و آب سطح داخلی قطعه را کاملا سمباده زده تا میدان دید مناسب خود برای وارد کردن ضربات پیدا کند.

پس از آن قسمت مشخص شده برای چکش کاری از پشت، توسط دستگاه‌های حرارتی، در معرض شعله مستقیم قرار می گیرند تا آهن به کار رفته در آنها نرم شده و خاصیت چکش خواری پیدا کند. در این زمان صافکار با وارد کردن ضربات اصولی و حساب شده به وسیله چکش یا مشتی اقدام به صاف کردن قسمت قر شده می کند.

پس از طی این مرحله قطعه صاف شده را در معرض نور خورشید قرار می دهند تا مرحله موج گیری و ترمیم خطوط را انجام دهند. این مرحله بسیار حساس است و تنها صافکار حرفه ای می توانند موج گیری را به گونه ای انجام دهند که هیچ اثری از آن بر روی بدنه خودرو باقی نماند.

موج گیری شامل ترمیم خطوط و انحناهای ایجاد شده در بدنه است که با استفاده از مشتی و انواع فنر رد ابعاد و اندازه های متفاوت انجام می گردد. پس از موج گیری قطعات جدا شده پس از میزان کاری به بدنه خودرو متصل می گردند.

اگر اتومبیل خود را به یک صافکار حرفه ای سپرده باشید با گذراندن همین مراحل ماشین شما صافکاری شده و دیگر نیازی به طی مراحل دیگری ندارید.

نکاتی که برای صافکاری باید به آن توجه کنید

از آنجایی که در کشور ایران مرسوم است که برای هر قطعه تعویضی از بدنه، هرچقدر هم که مانند قطعه اورجینال آن تعمیز تعمیر شده باشد، هزینه هنگفتی هنگام فروش کم می شود. بهتر است این موضوع را هنگام صافکاری و تعویض قطعات در نظر داشته باشید.

اکثر صافکاران خبره و ماهر صافکاری بدون رنگ را به شما پیشنهاد می دهند مگر اینکه قسمتی از بدنه خودرو شکافته شده باشد و نتوان با صافکاری بدون رنگ آن را ترمیم کرد.

صافکارانی که تبحر خاصی در صافکاری بدون رنگ دارند، در صورتی که رنگ ریختگی قطعه کم باشد خود اقدام به ترمیم و لکه گیری می کند تا کار بی نقص تحویل داده شود.

چگونه به نوع صافکاری پی ببریم؟

کارشناسی بدنه خودرو نیاز به مهارت خاصی دارد که می بایست حتما توسط کارشناس خبره با نگاهی دقیق و تیزبینانه انجام شود. معمولا این کارشناسی با توجه به انعکاس غیر منظم جریان نور مشخص می شود. همچنین کارشناسان موج های ریز و درشتی که در اثر وارد شدن ابزارآلات صافکاری ایجاد شده است را می توانند تشخیص دهند و شما را از وضعیت بدنه خودروی مورد نظر آگاه کنند.

در برخی مواقع می توان با استفاده از دستگاه های مخصوص میزان ضخامت رنگ را در بخش های مختلف اندازه گیری کرد. خودروها دارای یک ضخامت بسیار کم از رنگ اصلی می باشند. در صورتی که صافکاری با رنگ باشد، اختلاف ضخامت با دستگاه قابل تشخیص است.

در صورتی که می خواهید با چشم غیر مسلح رنگ خوردگی خودرو را تشخیص دهید می بایست بخش های زیر را بررسی کنید.

بررسی لبه های کاپوت، صندوق و درب ها یکی از مطمئن ترین راه هاست. برای این کار کافیست موم لبه درب و کاپوت را بررسی کنید. درب فابریک کارخانه دارای موم خاصی است که در صورت صافکاری می بایست موم کنده شود.

با استفاده از نور چراغ قوه نیز می توان رنگ خوردگی را تشخیص داد. در صورتی که نور را به بدنه خودرو بتابانید ممکن است رنگ خودرو در نقاطی کدر شود و یا کنتراست آن متفاوت باشد. در رنگ های متالیک و روشن می توانید این کار را با زاویه 160 درجه انجام دهید.

بررسی لگیر از دیگر روش ها است. گلگیر یکی از قطعاتی است که بیشترین تعویض و رنگ شدگی را دارد. برای بررسی این بخش پیچ های متصل شده با شاسی خودرو را بررسی کنید. این پیچ ها نباید آچارخوردگی داشته باشند.

با بررسی لبه های زیرین دستگیره خودرو می توان به نکات قابل توجهی دست یافت. پیچ های متصل کننده دستگیره به بدنه را چک کنید. ممکن است رنگ پاشیدگی، کدری یا اثر بتونه را در این بخش مشاهده کنید.

بررسی سیم هایی که از دربها و گلگیر می گذرند را نیز فراموش نکنید. روی سیم ها ممکن است اثر پاشیدگی رنگ مشاهده شود، بدین طریق می توانید پی بررید که احتمالا آن ناحیه ضربه دیده و یا رنگ شدگی صورت گرفته است.

صافکاری بدون رنگ خودروهای خارجی

یکی از مهم‌ترین هنرهای صافکاری خودرو خارجی ، انجام صافکاری و نقاشی بدون رنگ می‌ باشد. که جلوی افت شدید قیمت اتومبیل شما را خواهد گرفت .این نوع از جنس بدنه نیازمند صافکاری و نقاشی با دستگاه و ابزار صافکاری دقیقی می‌باشد.

صافکاری تخصصی خودروهای پورشه (Porsche) پورشه

یک شرکت خودروساز آلمانی است و با ظاهری زیبا و خاص جزء خودروهای لوکس و لاکچری در ایران هستند. بدنه خودرو‌های پورشه معمولا منحصر به فرد است و هنگام تصادفات آسیب‌های متفاوتی می‌بیند زیرا آلیاژهایی که در ساختار بدنه خودروهای پورشه بکار رفته است، مواد ارتجاعی هستند و هنگام برخورد ضربه، مقداری از نیروی وارد شده را به سمت مخالف هدایت می‌کنند. همین موضوع باعث شده که صافکاری خودروهای پورشه به یک کار تخصصی تبدیل شود. مجموعه اتوصافکار با بررسی بدنه خودروهای پورشه، تیم متخصص از صافکارهای حرفه‌ای را دور هم جمع کرده تا در تعمیر بدنه و صافکاری خودروهای پورشه پیش قدم باشد. در اکثر تصادفات خودروهای پورشه‌ رنگ بدنه از بین نمی‌رود و این امکان برای صافکار محیا می‌شود که از روش‌های صافکاری بدون رنگ استفاده کند.

صافکاری تخصصی خودروهای لکسوس (Lexus)

خودروهای لکسوس از پرتقاضاترین و محبوب‌ترین خودروهای خارجی در ایران است. دارندگان خودرو‌های لکسوس در صورت خسارت‌های بدنی خودرو باید به صافکاری حرفه‌ای مراجعه کنند. زمانی که بدنه خودروی لکسوس دچار فرورفتگی شود، صافکار با استفاده از ابزارهای مخصوص می‌تواند آن را به حالت اولیه خود بازگرداند. در برخی از تصادفات که میزان خسارت بیشتر است صافکار با استفاده از دستگاه‌های تخصصی شروع به صافکاری قسمت‌های آسیب دیده‌ی خودرو می‌کند. صافکاری بدنه تمام خودروهای لکسوس به همین روش انجام می‌شود.

مجموعه اتوصافکار یکی از بهترین صافکاری‌های تبریز است. ما در اتوصافکار ترمیم انواع ضربه و خط‌و‌خش بدنه لکسوس شما را با برترین و بهترین دستگاه‌های روز دنیا انجام می‌دهیم. پس از انجام کار به دلیل کیفیت بالای تیم صافکاری ما متوجه تغییرات بدنه خودروی خود نخواهید شد. بدنه خودروهای لکسوس با توجه به سال ساخت‌، مدل و نوع خودرو در انواع متفاوتی وجود دارد. معمولا بدنه خودرو لکسوس از چند لایه ساخته شده است حتی رنگ به کار رفته در خودرو نیز دارای لایه‌های زیادی است. از این رو با توجه به مدل خودرو و سال ساخت آن و میزان فرورفتگی خودرو، قیمت صافکاری و تعمیر آن نیز متفاوت است و باید کارشناسی شود.

صافکاری تخصصی خودروهای هیوندای (Hyundai)

بخشی از خودروهای گران قیمت که معمولا در ایران بیشتر دیده می‌شوند خودروهای هیوندای هستند. اغلب خودروهای هیوندای جزء خودروهای لوکس بشمار می‌آیند درنتیجه صافکاری این خودرو‌ها اهمیت بالایی دارند. بدنه‌ی خودروهای هیوندای بسیار ظریف و زیبا طراحی شده است، بنابراین صافکاری بدون موج بدنه‌ی آسیب دیده بدون شک نیاز به صافکار مجرب و متخصص دارد. صافکاری بدون رنگ اتوصافکار برای تمام دارندگان خودروهای هیوندای با هدف جلب رضایت مشتریان عزیز تجهیز شده است.

صافکاری تخصصی خودروهای بنز (Mercedes Benz)

خودروهای بنز خودروهای لوکس و حساسی هستند که در صورت آسیب افت قیمت زیادی دارند که نباید دست هر صافکار یا تعمیرکاری بیفتد زیرا هر صافکاری مهارت تعمیر بنز را ندارد. بسیاری از بنز سواران به خاطر اینکه نمی‌خواهند ظاهر خودرویشان از چشم بیفتد، دوست دارند صافکاری بیرنگ برای آن‌ها صورت گیرد. انتخاب صافکار حرفه‌ای برای این مدل از خودروها اهمیت بالایی دارد زیرا ممکن است خرابی بدنه خودرو بیشتر شود. انتخاب نوع و روش صافکاری در این سری از خودرو‌ها اهمیت بالایی دارد. برای صافکاری خودروی بنز باید از بهترین و بروزترین ابزارها و دستگاه‌ها استفاده شود. بهترین ابزارها برای صافکاری بنز از کشورهای اروپایی وارد ایران می‌شود و به دلیل هزینه‌ی بالا تعداد آن‌ها در ایران کم است.

قیمت صافکاری بنز به عواملی همچون گستردگی آسیب بدنه بنز، عمق صدمه، صافکاری کردن بخش تصادف، نوع تعمیر، مدل خودرو بنز و … بستگی دارد. مجموعه اتوصافکار بهترین خدمت را با پایین‌ترین قیمت برآورد می‌کند.

صافکاری تخصصی خودروهای بی‌ام‌دبلیو (BMW) BMW

جزء محبوب تربن و شیک‌ترین خودروهای وارداتی ایران از گذشته تا الان است. امروزه بسیاری از مدل‌های این برند در خیابان‌های تبریز دیده می‌شود که بیشتر افراد ثرمتمند از این نوع استفاده می‌کنند. صافکاری خودروهای بی ام دبلیو شامل تخصصی‌ترین روش‌های صافکاری می‌باشد و صافکاری که BMW را تعمیر می‌کند باید مهارت و تجربه بالایی داشته باشد. روی بدنه اکثر مدل‌های بی ام دبلیو خطوطی وجود دارد که برای ایرودینامیک کردن خودرو بکار رفته است به همین دلیل صافکاری این برند از خودروها بسیار مهم و سخت است.

خوشبختانه ما در مجموعه اتوصافکار از ماهرترین صافکار‌های بی ام دبلیو برای خدمات دهی به مشتریان عزیز بهره‌مند هستیم. اجرت صافکاری BMW به میزان و عمق فرورفتگی بستگی دارد. در اتوصافکار به دلیل حجم کاری بالا و تلاش برای رفاه حال مشتریان، اجرت صافکاری بی ام دبلیو پایین‌تر از سایر مراکز است.

صافکاری تخصصی خودروهای تویوتا (Toyota)

شرکت تویوتا یک شرکت ژاپنی است که محصولاتش در ایران جزء خودروهای لوکس و با کیفیت به شمار می‌رود و برای صافکاری این نوع خودرو‌ها نمی‌توان به هر صافکاری اعتماد کرد و باید دنبال بهترین صافکار در تبریز باشید. صافکاری خودروی تویوتا از عهده هر صافکاری بر نمی‌آید و تنها صافکار‌هایی که تجربه و تخصص کافی در این زمینه داشته باشند می‌توانند صافکاری را با ظرافت بالایی انجام دهند. درصورتی که خودروی تویوتای شما آسیب زیادی ندیده باشد می‌توان از روش‌های صافکاری بدون رنگ استفاده کرد.

برخی از مراکز صافکاری توانایی صافکاری بی رنگ و بدون موج بدنه‌ی تویوتا را ندارند. خوشبختانه تیم صافکار اتوصافکار بهترین صافکار تویوتا در تبریز است که توانسته بسیاری از تویوتا سواران را به سمت خود جذب کند.

صافکاری تخصصی خودروهای جک (Jac)

جک یکی از خودروهای با کیفیت چینی است که در ایران طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. تعداد صافکارهای جک در تبریز که بتوانند صافکاری را بر روی این نوع خودروها انجام دهند کم است. تیم اتوصافکار یکی از بهتربن صافکاری‌های بدون رنگ jac در تبریز است و به صورت تضمینی کلیه عمیات صافکاری روی خودروهای جک شما را با تخصخص بالا انجام می‌دهد.

نمونه کار‌های صافکاری بی رنگی

برای مشاده نمونه کار‌های صافکاری بی رنگی ماشین های داخلی و خارجی وارد وب سایت اتوصافکار شود.

www. autosafkar.com

سوالات متداول در مورد صافکاری

صافکاری بدون رنگ چیست؟

صافکاری بدون رنگ یکی از انواع صافکاری است که امروزه کاربرد بسیاری دارد.در این روش بعد از انجام صافکاری نیازی به نقاشی نمیباشد.در نتیجه خودرو دچار افت قیمت نمی‌شود.

مدت زمان صافکاری بدون رنگ و با رنگ چقدر است؟

یکی از مسائل مهم در بحث صافکاری، مسئله زمان است. قطعا خدمات صافکاری بی رنگ در تبریز اتوصافکار نسبت به صافکاری با رنگ زمان کمتری میبرد. در واقع شاید این مدت زمان صافکاری با رنگ در یک جا از خدمات صافکاری بدون رنگ در یک جای دیگر کمتر باشد. پس این موضوع بیشتر مربوط به صافکار و متخصص خودرو است. ولی به صورت کلی صافکاری به روش بدون رنگ یا با دستگاه زمان کمتری میبرد. همچنین از عوامل دیگر در کار سرعت و دقت متخصص است. ما در اتوصافکار با کیفیت ترین خدمات را در سریعترین زمان به شما عزیزان ارائه میکنیم.

بهترین صافکار خودرو در تبریز کیست؟

مجموعه اتوصافکار یکی از بهترین صافکاری‌های تبریز است. در اتوصافکار ترمیم انواع ضربه و خط‌و‌خش بدنه خودروی شما با برترین و بهترین دستگاه‌های روز دنیا انجام می‌شود. پس از انجام کار به دلیل کیفیت بالای تیم صافکاری در این مجموعه متوجه تغییرات بدنه خودروی خود نخواهید شد.

قیمت صافکاری بی رنگ در تبریز چقدر است؟

یکی از سوالات دیگر در مورد صافکاری، قیمت این خدمات در شهر تبریز است. در شهر تبریز با توجه به بزرگی و تنوع خودرو و سطح مردم، قیمت های متفاوتی وجود دارد. اما به صورت کلی قیمت این دسته از خدمات به دو صورت تعیین میشود. اولین مورد تعیین کننده قیمت، میزان تخصص صافکار و کیفیت کار است. قطعا کسی که کیفیت کار پایین تری دارد، قیمت پایین تری را هم دارد. مورد دیگر تعیین کننده قیمت، نوع خودرو شما است. میزان قیمت صافکاری بستگی به نوع و جنس رنگ، بدنه و شاسی خودرو تعیین میشود. این دو مورد مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت هستند.

البته عوامل دیگری مثل وجدان کاری نیز بسیار دارای اهمیت است. متاسفانه بعضی از افراد به جیب مشتری نگاه میکنند و قیمت را اعلام میکنند. که اینکار اصولا غیر اخلاقی است و درست نیست. همچنین بالا شهر یا پایین شهر بودن هم در تبریز متاسفانه یکی دیگر از این عوامل است. البته ما در اتوصافکار بهترین کیفیت را با کمترین قیمت به مشتریان خود عرضه میکنیم. ما با حفظ اعتماد و اعتباری که نزد شما داریم به اینجا رسیده ایم. در اتوصافکار منصفانه ترین قیمت را در هر زمینه خدمات خودروی میتوانید دریافت کنید.

چه قسمت هایی از ماشین  می توانند صافکاری بدون رنگ شوند؟

خب خوشبختانه جواب به این سوال بسیار ساده است. باید به شما بگویم که تمامی اجزای خودرو قابلیت بدون رنگ در آمدن را دارند. در واقع هر بخشی از بدنه خودرو میتواند با صافکاری بدون رنگ در تبریز اتوصافکار تعمیر شود. همچنین میتوان بخشی از خودرو را با صافکاری پی دی ار در آورد و بخشی دیگر به روش سنتی.

اما برای اینکه همان میزان نیز از قیمت خودرو کم نشود، بهتر است آن قسمت تعویض شود. البته این موضوع نیاز به بررسی بیشتر توسط متخصصین اتوصافکار دارد. یعنی آن بخش از خودرو باید شرایط این را داشته باشد که شما این قطعه را تعویض کنید.

تفاوت صافکاری بدون رنگ و با رنگ؟

همونطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم ما دو نوع صافکاری داریم. اولین نوع صافکاری با رنگ یا به روش سنتی است. در این حالت متخصص یا صافکار خودرو به روش سنتی خودرو را صافکاری میکند. این روش معایب زیادی مثل کم شدن ارزش خودرو و رنگ داشتن خودرو را به همراه دارد. البته در مواقعی که چاره ای جز اینکار نباشد، بهتر است از این روش استفاده شود. روش دوم صافکاری بی رنگ یا همان pdr است. در این روش صافکار با استفاده از دستگاه های مخصوص کار صافکاری خودرو را انجام میدهد. صافکاری بدون رنگ در تبریز یکی دیگر از انواع صافکاری است که از ارزش خودرو کم نمیشود. هر صافکاری نیز توانایی انجام این را ندارد و ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند.

منابع:

منبع: صافکاری بدون رنگ در تبریز

منبع: هزینه صافکاری فرورفتگی درب خودرو

منبع:  هزینه صافکاری pdr

منبع: صافکاری pdr جنوب تهران

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها