بهترین کارها برای انجام در پرث، استرالیا

پرث پایتخت استرالیای غربی است و یکی از متنوع‌ترین شهرهای دنیا در عرصه‌ی فرهنگی است. حدوداً 30 درصد ساکنان پرت در خارج از کشور متولدشده‌اند که دارای بیش از 200 ملیت هستند. این مسئله موجب شده است تا افراد زیادی از اقصی نقاط دنیا وارد شهر پرث شوند و لذت یک زندگی ناب را بچشند.

بهترین کارها برای انجام در پرث، استرالیا
بهترین کارها برای انجام در پرث، استرالیا

موضوعاتی در مورد شهر پرت

شهر پرت، از سواحل شنی نرم گرفته تا یک کلان‌شهر پررونق، پرت همه‌چیز برای شما دارد. پرت یک شهر استرالیایی است که می‌تواند بهترین‌ها را در هر دو زمینه به شما بدهد.

استرالیای غربی بزرگ است. این ایالت بزرگ‌ترین ایالت در استرالیا است؛ و یک‌سوم کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد. باوجوداینکه پرت مرکز ایالت است، اما کم‌تر از دو میلیون نفر در آنجا زندگی می‌کنند. پرت به‌عنوان یکی از زیباترین شهرهای استرالیا شناخته می‌شود.

شهر پرت، به‌عنوان ایزوله‌ترین شهر در دنیا شناخته می‌شود. به صورتی که نزدیک‌ترین شهر همسایه‌ی آن آدلاید است؛ که در حقیقت بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر از این شهر فاصله دارد. بااین‌حال، اجازه ندهید این مسئله شمارا دلسرد کند. هنگامی‌که شما زیبایی واقعی آن را ببینید، متوجه می‌شوید که مزایای بسیاری برای زندگی در پرت وجود دارد؛ و شما دیگر این شهر را ترک نخواهید کرد. اگر به دنبال یک سبک زندگی آرام و گرم با فضای زندگی شهری هستید، پرت شهر مناسبی برای شما خواهد بود.

جمعیت شهر پرث

پرث یکی از شهرهایی است که با افزایش جمعیت روبرو است. پرت در حقیقت چهارمین شهر بزرگ استرالیا است، اما در میان شهرهای بزرگ استرالیا نیز بیشترین رشد جمعیت را دارد. جمعیت شهر پرث استرالیا بر اساس تحقیقات سال 2022، به 2,093,000 نفر رسیده است.

البته این رشد سریع آن‌قدر خوب نیست و موجب ایجاد شکاف میان اقشار با درآمد کم و بالا شده است. علاوه ‌بر این، هجوم مهاجران اروپایی از ایتالیا، یونان، آلمان و بقیه‌ی نواحی در دهه‌های 1950 و 1960، نشان می‌دهد که پرث همواره از یک تنوع و پیچیدگی قومی و ملیتی بهره‌مند‌است.

آب‌وهوای شهرپرث

اواسط تابستان می‌تواند به معنای هوای گرم و آسمان آبی باشد اما این فصل با صاعقه و بادهای بسیاری نیز همراه است. دمای هوا در تابستان ممکن است به 40 درجه سانتی‌گراد در طول روز نیز برسد. گاهی اوقات، شهر پرث واقعاً گرم می‌شود که این گرما برای بعضی از افراد مسئله‌ساز است.

اگر تهویه هوا ندارید، خوابیدن در شب برایتان دشوار خواهد شد؛ اما بیشتر اوقات افراد با این دما سازگار می‌شوند و آن را تحمل می‌کنند. به خاطر گرما در تابستان، چشم‌انداز پرث بسیار خشک است، پس اگر به دنبال تپه‌های سرسبزی هستید، پس مکان خوبی را انتخاب نکرده‌اید. این افسانه که استرالیا در تمام طول سال گرم و خشک است نادرست می‌باشد!

مگر اینکه در قلمرو شمالی زندگی کنید. در اواسط زمستان حداکثر میانگین دمای روزانه در پرث 17 درجه سانتی‌گراد و حداقل درجه در شبانه 9 درجه سانتی‌گراد است. زمستان پرث ممکن است نسبت به انگلستان معتدل باشد و ممکن است در شب به منفی یک درجه سانتی‌گراد نیز برسد؛ اما بهار در پرث اکثراً خنک و دلپذیر است.

کار در پرت استرالیا

فرصت در شهر پرت خیلی زیاد است. اگر می‌خواهید در استرالیا ساکن شوید و شغلی را شروع کنید، پرت بهترین مکان برای شما است. صنعت‌کار در پرت در حال ترقی است. رقابت در شهر پرت کم‌تر از شهرهای مرکزی دیگر مانند سیدنی و ملبورن است. حقوق‌ها بالاتر از هر شهر دیگری در استرالیا است؛ و نرخ بالایی از دانشجویان بین‌المللی در این شهر، می‌توانند کارفرمایی را پیدا می‌کنند که اسپانسر آن‌ها شود.

محیط کار در پرت مشابه با بیشتر شهرها در تمام استرالیا می‌باشد. فضایی آرام و راحت برای کار در شهر پرت وجود دارد. این موضوع به شما این فرصت را می‌دهد که یک تعادل کار-زندگی خوب داشته باشید؛ و طبیعت غیررسمی موجود در محیط کار به شما این امکان را می‌دهد که احساس کنید که به‌طور عادلانه و برابر با کارمندان دیگر با شما رفتار می‌شود. در استرالیا طبیعی است که با همکاران خود براش نوشیدنی بیرون بروید؛ و روابط خوبی با همکاران خود ایجاد کنید. این‌که روسای شرکت‌ها هم در این نوشیدنی‌ها با شما همراه شوند، نیز موضوعی متداول است.

در حال حاضر در پرت برای اشتغال در بخش‌هایی مانند مراقبت‌های بهداشتی، گردشگری و ساخت‌وساز، کارهای بسیاری وجود دارد. اگر به دنبال راهی برای ماندن در این کشور زیبا هستید، برگزیدن شهر پرت ایده خوبی خواهد بود.

اقتصاد پرت استرالیا

پرث مرکز ایالت استرالیای غربی است که در حاشیه اقیانوس هند در منطقه آسیا و اقیانوسیه، یکی از مناطق اقتصادی در حال رشد و توسعه سریع جهان، مستقرشده است. شهر پرت استرالیا به‌طور پیوسته توسط “The Economist Intelligence Unit” در بین 10 شهر برتر جهان قرار می‌گیرد.

این شهر همچنین به‌عنوان یکی از مراکز تجارت، فرهنگ، آموزش، ورزش، تفریح، خرید و سرگرمی در استرالیا شناخته‌شده است. صنایع گوناگونی ازجمله خدمات علمی و فنی، مدیریت عمومی، مراقبت‌های بهداشتی و درمانی، کار در معدن و حرفه‌های وابسته به آن، ازجمله مشاغل محبوب و مورد‌نیاز در شهر پرث هستند.

هزینه‌های زندگی در پرث

بخش مهمی از مهاجرت به استرالیا آگاهی از هزینه‌های زندگی است. این امر مهم به شما کمک می‌کند تا بودجه خود را تأمین کرده و در حد توان خود زندگی کنید. دانستن متوسط ​​هزینه‌های زندگی در استرالیا قسمت مهمی از آمادگی مالی شما هستند.

اجاره یک اتاق‌خواب در خارج از مرکز شهر، به‌طور متوسط تقریباً 1000 دلار استرالیا در هرماه هزینه دارد. متوسط هزینه مواد غذایی ماهانه یک فرد در حدود 240 تا 500 دلار استرالیا است. هزینه ماهیانه یک خانواده چهار نفرِ به‌طور متوسط برابر با 6017 دلار استرالیا و هزینه ماهانه یک فرد مجرد ماهانه تقریباً 3068 دلار استرالیا است.

حمل‌ونقل عمومی در شهر پرث

شهر پرث دارای سیستم حمل‌ونقل رایگان اتوبوس‌رانی است. اتوبوس‌های شهر در رنگ‌های گوناگون در همه جای شهر تردد می‌کنند… البته پرث برای اطراف شهر قطار نیز دارد؛ بنابراین برای ساکنینی که کمی دورتر از مرکز پرث زندگی می‌کنند، بسیار خوب است. با استفاده از استفاده کشتی می‌توان از رودخانه سوان عبور کرده و از شمال به ضلع جنوبی شهر رفت. هر 20 تا 30 دقیقه یک‌بار کشتی برای جابجایی مسافران وجود دارند.

باوجود سیستم حمل‌ونقل عمومی فوق‌العاده، مردم در پرث فقط رانندگی با اتومبیل شخصی را دوست دارند. 33 درصد از ساکنان شهر با ماشین شخصی خود به محل کار می‌روند. برای کسانی که قصد مهاجرت به این شهر زیبا رادارند، پس از سه ماه فرصت گرفتن گواهینامه رانندگی وجود دارد. همچنین، این شهر دارا دو فرودگاه به نام‌های پرث و جانداکوت است.

پرث نه‌تنها پایتخت استرالیای غربی و چهارمین شهر بزرگ این کشور است بلکه در میان شهرهای بزرگ استرالیا نیز زودترین رشد را به خود اختصاص داده است. از کیفیت بالای زندگی گرفته تا تقاضای بالا برای کار، این شهر بندری و تاریخی، مکانی شگفت‌انگیز برای مهاجرت به استرالیا است. اگر شما هم قصد مهاجرت به این شهر زیبا را دارید می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب ما در ویزاپیک در تماس باشید.

منبع این مطلب

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها