اگر به دنبال بهترین ریموت فروشی تهران هستید، در ادامه با ما همراه باشید. تا بهترین ریموت فروشی تهران را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مشاوره رایگان و خرید ریموت درب پارکینگ، همین حالا با بهترین فروشگاه درب اتوماتیک تهران تماس بگیرید. 02155449212 – 09122552119

ریموت درب پارکینگ

جک درب پارکینگی معمولا دارای چند عدد ریموت فابریکی یا اصلی هستند که اگر به تعداد بیشتری ریموت درب نیاز باشد، میبایست آن را به صورت مجزا خریداری نمود. خرید ریموت فابریکی، مخصوصا مدلهای غیر ایرانی هزینه بالایی را در بر دارد اما بجای آن می توان از ریموتهای غیر اصلی استفاده نمود تا قیمت ریموتها را تا یک سوم کاهش داد.

از لحاظ کیفیتی ریموت های اصلی با ریموتهای غیر اصلی خیلی متفاوت نیستند و بیشترین تفاوت این دو بر سر طراحی آن میباشد.

در صورتی که از ریموت اصلی استفاده شود نیاز به هیچ قطعه اضافه ای نیست در غیر این صورت می بایست روی مدار کنترل جک برقی یه دستگاه رسیور نصب گردد تا ریموتهای غیر اصلی روی آن ست شود. پس از این کار می توان از تنوع ریموت غیر فابریک بهره برد و با توجه به سلیقه مصرف کننده محصول مورد نظر خود را دریافت نمود. ریموت درب پارکینگ می تواند دارای فرکانسهای مختلفی باشد اما در اکثر ریموتها فرکانس 433 مگاهرتز را دار هستیند.

پیشنهاد برای مطالعه: استعلام قیمت کرکره برقی دست دوم در تبریز

ریموت کرکره برقی

معمولا ریموت غیرفابریک جک پارکینگی با ریموت کرکره برقی سازگاری دارد و می توان از آن برای بالا و پایین کردن کرکره اتوماتیک استفاده نمود. ظاهر ریموت کرکره برقی با جک پارکینگی می بایست کمی متفاوت باشد. به این صورت که دکمه های بالا و پایین ، ایست و قفل کردن روی ریموت مشخص باشد تا کارکرئد هر دکمه قابل رویت باشد. اما ریموت درب پارکینگ بر روی اکثر کرکره برقی ها قابل ست کردن می باشد.

پیشنهاد ویژه: قیمت کرکره برقی دست دوم در تبریز

ریموت کنترل درب

ریموت کنترل وسیله ای الکترونیکی برای کنترل عملیات اجرایی یک دستگاه است.به طور معمول دستگاه های کنترل از را دور برای صدور فرمان از فاصله دور استفاده می شود. دو نوع ریموت کنترل موجود است:

  • ریموت کنترل های مادون قرمز infrared remote control(IR
  • ریموت کنترل های رادیویی radio frequency remote control(RF

ریموت کنترلر های مادون قرمز سیگنال پالسی حاصل از دیود مادون قرمز را به دستگاه مورد نظر می فرستند در صورتی که ریموت کنترلرهای رادیویی از امواج رادیویی استفاده می کنند .تفاوت عمده این ریموت کنترلرها رنج آن هاست. ریموت کنترلرهای مادون قرمز نیاز به یک مسیر مستقیم برای دریافت سیگنال دارند و برد آن ها در حدود چند متر است، اما ریموت کنترل های رادیویی برد بسیار بالایی دارند و نیاز به مسیر مستقیم ندارند و موانع روی برد آن ها بی تاثیر است.

ریموتهای قابل عرضه در فروشگاه تلوان  شامل انواع ریموت کنترل درب پارکینگ و ریموت کرکره برقی  می باشد. که جزء ریموتهای رادیویی ( RF ) هستن. ریموت های RF در چهار مدل عمده ریموت لرنینگ کد , ریموت هاپینگ کد , ریموت بلوتوثی و ریموت دیپ سوئیچی تولید می شوند.

انواع ریموتها درب پارکینگ

بر اساس فرکانس و کارکرد در حال حاضر چندین مدل ریموت در بازار ایران موجود است که با یکدیگر کمی متفاوت می باشند و بر روی یکدیگر ست نمی شوند. با شناخت هر کدام از این نوع ریموتها می توان ریموت مورد نظر خود را شناخت و در صورت نیاز دقیقا ریموت مورد نظر خود را خریداری کرد.

  • ریموت لرنینگ 433
  • ریموت لرنینگ 315
  • ریموت هایپینگ
  • ریموت دیپ سوئیچی
  • ریموت بلوتوثی

ریموت لرنینگ کد

این نوع از ریموت کنترل ها از آی سی EV1527 یا RT1527 یا FP1527 به عنوان اینکودر در مدار فرستنده بهره می برند. در ریموت های کد لرنینگ یا کد لرن آدرس یک کد ۲۰ بیتی است که می تواند ۱ میلیون آدرس یکتا را ایجاد نماید. در ریموت های لرنینگ کد، آدرس منحصر به فرد به صورت نرم افزاری در تراشه ۱۵۲۷ وجود دارد و شما نیازی به تنظیم سخت افزاری این آدرس نخواهید داشت. ریموت لرنینگ کد معمولا دارای فرکانس 315 و 433 مگا هرتز هستن.

ریموت لرنینگ 433

ریموت لرنینگ یا کد فیکس یک مدل ریموت است که فرکانس آن تغییر نکرده  و ثابت می ماند.ریموت با فرکانس 433 بیشترین مصرف را در بازار ایران دارد. شرکت بتا، دورپا، سیماران و همچنین چندین شرکت ایتالیایی که جک پارکینگی تولید میکنند از ریموتهای 433 بهره می برند.

ریموت لرنینگ 315

این مدل ریموت کاربرد بالایی در دزدگیر اماکن دارد. از ویژگی های مثبت این نوع ریموتها، آنتن دهی خوب در اماکن نویزی است. ریموت و رسیور این فرکانس برای جک پارکینگی نیز موجود میباشد. اگر مکانی ریموت با فرکانس 433 به سختی آنتن دهد می توان از ریموت درب پارکینگ با فرکانس 315 استفاده کرد تا نویز محیط تاثیری منفی روی کار ریموت ایجاد ننماید.

ریموت هاپینگ کد

ریموت  هاپینگ با امنیت بالا و غیر قابل کپی کردن هستن فرکانس این نوع ریموتها دائم در حال تغییر است و فقط به وسیله رسیور مربوطه قابل شناسایی میباشد. معمولا برای ست کردن ریموت های هاپینگ کد ابتدا می بایست درب رسیور را باز نمایید و کلید شناساندن ریموت را که به نام های LRN و یا Code پیدا کنید و ۲ ثانیه فشار داده و رها نمایید. یک عدد LED داخل رسیور روشن می شود.  پس بلافاصله کلید اول ریموت را ۲ ثانیه فشار دهید. LED رسیور با چند چشمک پذیرش ریموت را اعلام می نماید. و به اینصورت ریموت شما با رسیور ( دستگاه مرکزی ) ست شده است. مزیت این ریموتها نسبت به ریموتهای معمولی بیشتر بخاطر امنیت بالاتر و عدم امکان کپی آنها با ریموتهای بلوتوثی است.ریموتهای هاپینگ کد را نمی توان با ریموتهای بلوتوثی ست نمود و این مزیت دیگر ریموت هاپینگ میباشد زیرا در صورتی که ریموت خود را به شخصی امانت بدهید دیگر امکان کپی کردن آن را نخواهد داشت.

ریموت هایپینگ

کد در بسیاری از اماکن امنیت ریموتها برایشان اولویت اصلی می باشد. در این گونه جاها می توان از ریموت کد هاپینگ بهره برد. ریموتهای هاپینگ کد فرکانس متغیری دارند به این نحو که با هر بار فشرده شدن ریموت فرکانس آن تغییر می کند. اما به صورت کلی فرکانس این ریموتها یا روی رنج 433 یا 315 مگا هرتز می باشد. برای اضافه کردن ریموت روی جک در پارکینگ هاپینگ کد می بایست فقط از همان برند و به وسیله رسیور و یا مدار فرمان جک این عمل انجام پذیرد. پس می توان نتیجه گرفت که ریموتهای بلوتوثی را نمی توان با این ریموتها مچ نمود.

ریموت دیپ سوئیچی

ریموت دیپ سوئیچی تعداد آدرس های ریموت کنترل های فیکس کد معمولا ۸^۳ است که برابر ۶۵۶۱ آدرس یکتاست و همین موضوع خود ضعف امنیتی این نوع ریموت در برابر ریموت های کد لرن به شمار می رود که می توانند چیزی در حدود ۱ میلیون آدرس یکتا داشته باشند. برای افزودن ریموت جدید باید کاور ریموت را باز کنید و کد را به صورت سخت افزاری درون ریموت ایجاد کنید.

ریموت بلوتوثی

ریموت بلوتوثی نوعی از ریموت است که به راحتی میتواند با ریموت مورد نظر کددهی شود. یعنی میتوان با کنار هم قرار دادن ریموت لرنی و بلوتوثی فرایند کد دهی را انجام داد. باید به این نکته توجه کرد که تنها ریموت های هاپینگ اجازه کپی شدن را به ریموت بلوتوثی نمی دهند.به دلیل امنیت بالای ریموت هاپینگ. این قابلیت از روی این ریموت ها حذف و به ریموت های با امنیت بسیار بالا معروف هستند. باید توجه شود تا ریموت بلوتوثی ما خام باشد تا فرایند کد دهی صورت پذیرد. اگر با فشردن دکمه ریموت چراغ چشمک زن روشن شود یعنی این دکمه کد دهی شده است.

راهنمایی خرید ریموت درب برقی پارکینگ

ریموت تنوع زیادی دارد و قبل از خرید باید از نوع و فرکانس آن مطمئن شوید. برای این کار قاب ریموت را باز کنید و از روی ظاهر برد و عددی که روی آی سی و کریستال نوشته شده است به نوع آن پی ببرید.

اگر روی برد 8 عدد سوئیچ یا کلید کشویی قرار دارد ریموت شما از نوع دیپ سوئیچ می باشد و حتما باید همین نوع را انتخاب کنید. معمولا فرکانس این ریموت 433 می باشد.

اگر روی آی سی ریموت ev1527 نوشته شده باشد ریموت کدلرن است و می توانید ریموت جدید تان را از نوع کدلرن یا بلوتوثی انتخاب کنید. فقط باید دقت کنید فرکانس ریموت جدید با ریموت قدیمی یکسان باشد. اگر ریموت کدلرن بخرید برای تعریف کردن آن باید از دکمه لرن روی برد گیرنده کمک بگیرید و اگر ریموت بلوتوثی بخرید می توانید ریموت قدیمی را روی آن کپی کنید و استفاده کنید.

اگر روی آی سی HCS نوشته باشد ریموت شما از نوع هاپینگ کد است و ریموت جدیدی که می خرید حتما باید از نوع هاپینگ کد و هم فرکانس آن باشد. این ریموت به کمک دکمه لرن روی گیرنده اضافه می شود و با ریموت بلوتوثی نمی توان آن را کپی کرد. امنیت این ریموت بالاتر از سایر مدل ها است و نیاز به گیرنده هاپینگ کد دارد.

اگر دکمه A و B ریموت را فشار دهید و چراغ ریموت چشمک بزند و خاموش شود مدل بلوتوثی می باشد. در این صورت می توانید ریموت جدیدتان را از نوع کدلرن یا بلوتوثی انتخاب کنید. آموزش کپی کردن ریموت بلوتوثی را ببینید.

فروشگاه همتا پخش عمده و خرده ریموت در سطح کشور را به عهده دارد. همکاران گرامی لطفا جهت سفارش تعداد تماس بگیرید.

در ریموت های فیکس کد ؛ مکانیزم بدین صورت که برای دادن کد و برنامه، کاربر باید به قسمت مدار ریموت دسترسی پیدا می کرد. (این دسته ریموت ها امنیت پایینی برخوردارند و دیگر مورد استفاده قرار نمیگرند)

اما ریموت‌های کدلرن دارای امنیت بالاتری هستند. به این معنی که توسط شرکت یک کد 20 بیتی اتفاقی در حافظه آنها نوشته شده است. هر ریموت یک کد منحصربه‌فرد دارد و دو ریموت با کد یکسان وجود ندارد: بنابر این برای همگام کردن ریموت‌ها با گیرنده، گیرنده باید قادر باشد که کد هر ریموت را در خود ذخیره کند تا در مواقع درخواست، چک کند که آیا ریموت معتبر هست یا نه. این عمل را  اصطلاحاً لرن کردن می‌گویند. یعنی شما باید ریموت موردنظر خود را در گیرنده لرن کنید و برای همین هم به آنها ریموت‌های کدلرن می‌گویند.

در سیستم ریموت کد لرن شما می توانید یک ریموت ویژه خود داشته باشید! مثلا فرض کنید درب پارکینگ ، درب انبار و درب مغازه شما هر سه برقی هستند، شما می توانید برای هر سه یک ریموت داشته باشید و ریموت خود را در هر سه سیستم اضافه کنید.

ریموت های هاپینگ امنیت بسیار بالاتری داشته و مدار فرمان قدرتمندتری را دارا می باشند. فرکانس این نوع ریموت ها دائم در حال تغییر است و فقط به وسیله رسیور موبوطه قابل شناسایی می باشد. باید برای استفاده از رسیور های هاپینگ حتما از ریموت های هاپینگ استفاده شود

کد دهی ریموت های هاپینگ همانند ریموت های لرنی بوده و هر و باید توجه کرد که به هیچ عنوان قابلیت کد گرفتن از ریموت بلوتوثی را ندارند، معمولا قیمت ریموت و رسیور هاپینگ نسبت به ریموت و رسیور مدل های لرن ، دیپ یا بلوتوثی بالاتر میباشد.

برترین برندهای ریموت درب برقی

  • ریموت کمونلو Comunello
  • ریموت بتا
  • ریموت سیماران
  • ریموت bft
  • ریموت تابا
  • ریموت استیل ‌میت
  • النا
  • استیل میت
  • کوچی
  • هیوت
  • سایلکس
  • ورونا
  • ورتکس
  • ویتو
  • آنجی

ریموت کمونلو Comunello

مشخصات ریموت درب برقی برند کمونلو (Comunello) به صورت زیر است:

دارای دو کانال برای کنترل از راه دور است. فرکانس آن 92 MHZ است. در فضای باز برد و دامنه آن تا 100 متر هم می‌رسد.

ریموت بتا

ریموت بتا (BETA) از جمله ریموت‌های درب اتوماتیک است که سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است به صورتی که می‌توان گفت بیش از 50% ریموت کنترل‌های خریداری شده توسط مشتریان در ایران از این نوع است.

ریموت کنترل بتا (BETA) دارای دو مدل زیر است:

  • ریموت کنترل بتا (BETA) مدل Learning Code: که شامل مدل‌های 2006، 2007، 2013، 2016 است.
  • ریموت کنترل بتا (BETA) مدل Hopping Code: که شامل مدل‌های 2011 و 2012 است.

ریموت سیماران

ریموت درب برقی مدل سیماران از پرفروش‌ترین برندهای ریموت در ایران محسوب می‌شود. این ریموت با ظاهر یکسان در سری‌ها و مدل‌های مختلف و گوناگون تولید و عرضه می‌شود.

ریموت سیماران  ایرانی است که برای درب‌های برقی یا کرکره‌های برقی استفاده می‌شود و همچنین می‌تواند با برخی از دزدگیرها و قفل‌های برقی نیز سازگار شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله طريقه ست كردن ريموت درب پاركينگ سیماران خوانده شود.

ریموت bft

ریموت درب برقی برند bft دارای 2 مدل دو کانال و 4 کانال و از مقاومت در برابر ضربه و رطوبت برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ست كردن ريموت درب پاركينگ bft خوانده شود.

ریموت النا

ریموت درب برقی برند النا برای ارسال کردن فرمان باز نمودن درب پارکینگ از راه دور و به صورت بی‌سیم دارای برد مناسب است.

فرکانس این ریموت درب برقی 433/92 MHZ است.

ریموت تابا

ریموت درب کرکره‌ای برند تابا دارای یک روکش یا کاور محافظ پلاستیکی با چهار دکمه و دارای فرکانس 433 MHZ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد مقاله ست كردن ريموت درب پاركينگ تابا خوانده شود.

ریموت استیل ‌میت

ریموت درب برقی برند استیل‌میت جزء ریموت‌های آنتن‌دار درجه یک در بازار بوده و دارای فرکانس 433 MHZ است. برد این ریموت در فضای آزاد حدود 70 سانتی‌متر و در صورت باز شدن آنتن آن که 15 سانتی‌متر است، به 200 متر می‌رسد.

ریموت درب برقی برند استیل‌میت دارای قاب یا روکش پلاستیکی مشکی رنگ با چهار دکمه نقره‌ای رنگ A، B،  C و  D از جنس کروم است.

قیمت ریموت درب پارکینگ

اگر بخواهیم در مورد قیمت ریموت درب پارکینگ اتوماتیک بگوییم این مورد باید در نظر گرفته شود که ریموت ها معمولا در دو نوع ریموت اصلی و ریموت غیر اصلی در بازار وجود دارد که این موضوع بیشتر برای جک های پارکینگی خارجی صدق میکند. قیمت ریموت های اصلی معمولا به نسبت ریموت های غیر فابریک بالاست تا جایی که در خرید تعداد، بسیاری از رسیور و ریموت غیر اصلی استفاده میکنند.

بسیاری از مشتریان نیز به دلیل ارزان بودن و راحت ست شدن به ریموت های بلوتوثی روی می آورند که با بسیاری از ریموت های اصلی سازگاری دارند. اما تقریبا اکثر جک های پارکینگی ایرانی و موتور های ریلی ساخت داخل چیزی به عنوان ریموت اصلی ندارند و از هر ریموت هم فرکانس و بلوتوثی می توان استفاده نمود. استثناهایی مثل درب اتوماتیک پارکینگی محک و تابا در ایران از ریموت اختصاصی خود بهره می برند.

مرکز فروش ریموت درب پارکینگ در تهران

برای دریافت مشاوره از بهترین مرکز فروش ریموت درب پارکینگ در تهران همین حالا با ما تماس بگیرید. 02155449212 – 09122552119

قیمت ریموت کنترل

ریموت کنترل ها با توجه به کشور تولید کننده و تکنولوژی ساخت تغییر می کند. گرانترین ریموت ها معمولا ریموت هاپینگ کد می باشند.

منابع:

منبع: ریموت فروشی تهران

منبع: ست كردن ريموت درب پاركينگ یوتاب

منبع: ست كردن ريموت درب پاركينگ v2

منبع: ست كردن ريموت درب پاركينگ میلان

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها