گاوصندوق دیجیتال امروزه یکی از محبوب ترین نوع گاوصندوق می باشد که به دلیل داشتن امنیت بالا و همینطور کمتر جا گیر بودن آن نیسبت به دیگر گاوصندوق ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این نوع گاوصندوق یکی از به روز ترین و با امینت ترین گاوصندوق ها میباشد که معمولا رمز آن به صورت لمسی بوده و فراموش کردن آن دردسر های زیادی خواهد داشت، فراموشی رمز گاوصندوق دیجیتال یکی از پرتکرار ترین جستجو ها در رابطه با گاوصندوق در گوگل می باشد که در این مقاله سعی داریم تمامی راه های تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال را به صورت گام به کام با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم آموزش تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال

برای تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال راه های بسیار زیادی وجود دارد که ما در ادامه به بررسی این راه ها و ترفند ها میپردازیم، در این قسمت فیلم آموزش تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال را برای شما عزیزان قرار داده ایم امیدواریم این ویدیو برای شما مفید بوده باشد.https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/cSEbq/vt/frame

قبل از شروع بررسی نحوه تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال بیایید کمی با این نوع گاوصندوق و کاربرد آن بیشتر آشنا بشویم، گاوصندوق دیجیتال دارای صفحه نمایشگرجهت رویت رمز وارد شده می باشد که در صورت واردکردن رمز اشتباه بعد از ۳ بارپشت سرهم بمدت ۳ دقیقه رمز نمی پذیرد. این نوع گاوصندوق مجهز به سیستم قفل شونده درب صندوق در صورت ورود رمز و باز نکردن درب پس از ۴ ثانیه ( مدلهای دیجیتال و اثر انگشتی ) می باشد که همین امر باعث محبوبیت زیاد این نوع گاوصندوق شده است،  همینطور گاوصندوق های دیجیتال در برابر ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد آتش سوزی دراین هنگام درجه حرارت داخل گاو صندوق به ۱۶۰ درجه مقاوم هستند و دیگر نیازی نیست نگران سوختن اسناد و مدارک ارزشمند خود در آتش سوزی باشید. حال که با گاوصندوق دیجیتال آشنا شدیم بیایید نحوه تغییر رمز این گاوصندوق و همینطور فراموشی رمز گاوصندوق دیجیتال را بررسی کنیم.

نحوه تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال
نحوه تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال

نحوه تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال

گاهی ممکن است بخواهید رمز گاوصندوق خود را به دلیل مسائل امنیتی و همینطور پس از خرید آن عوض کنید که البته این کار یکی از راه های افزایش امنیت گاوصندوق می باشد که بهتر است پس از خرید گاوصندوق دیجیتالی خود حتما رمز آن را به یک رمز جدید که فقط خودتان از آن آگاه باشید تغییر دهید تا با این کار خیال خود را از امنیت گاوصندوقتان راحت کنید.

بسیاری از افراد بر این باورند که از آنجا که گاوصندوق دیجیتال از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و در بیشتر موارد از حس گر های لمسی برای ایجاد رمز در آن استفاده میکنند، تغییر رمز این نوع گاوصندوق دشوارخواهد بود  اما در این بخش ما یکی از راهکار های بسیار آسان را در خصوص تغییر رمز گااوصندوق دیجیتال در اختیارتان قرار داده ایم:

یک رمز 6 رقمی که از قبل انتخاب کرده اید و اطمینان دارید که آن را فراموش نمی کنید  وارد کرده و سپس دکمه ستاره (*) را از روی صفحه کلید رمز گاوصندوق دیجیتال خود بزنید.

اکنون به همین اسانی و در کمتر از چند ثانیه میتوانید رمز جدید خود را وارد کرده و رمز قبلی را تغییر دهید.

چگونه رمز گاوصندوق دیجیتال را عوض کنیم
چگونه رمز گاوصندوق دیجیتال را عوض کنیم

چگونه رمز گاوصندوق دیجیتال را عوض کنیم

اگر تا اینجای مقاله نتوانستید متوجه بشوید که چگونه رمز گاوصندوق دیجیتال را عوض کنیم در این بخش یکی دیگر از راه های تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال و همینطور راهکار برای فراموشی رمز گاوصندوق را برای شما عزیزان آموزش داده ایم.

وش دوم برای تغییر رمز گاوصندوق دیجیتالی در مواقع فراموش كردن رمز گاوصندوق ديجيتال این است که ابتدا دکمه ریست (Reset) را از داخل گاوصندوق بزنید و سپس رمز 6 رقمی جدید را از طریق صفحه کلید گاوصندوق وارد نموده و دکمه مربع (#) را انتخاب کنید.

میتوانید برای تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال روی صفحه نمایش دکمه Again را دوبار فشار داده و رمز را بار دیگر  وارد کنید و در نهایت دکمه مربع را بزنید.

در این صورت رمز گاوصندوق شما تغییر خواهد کرد.

نحوه تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال کاوه

همانطور که در قسمت بالاتر نیز گفته شد دو راه برای تغییر رمز وجود دارد که نحوه تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال کاوه نیز همانند دو راه بالا امکان پذیر می باشد، به طوری که شما برای تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال خود میتوانید با انجام یکی ایز دو روشی که پبیش تر به آن ها اشاره شد اقدام به تغییر رمز گاوصندوق خود کنید. یکی از روش های تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال کاوه دکمه ریست می باشد که با فشار دادن این دکمه در صفحه کلید و وارد کردن رمز جدید خود میتوانید رمز قبلی را تغییر داده و یک رمز جدید برای گاوصندوق دیجیتال خود بگزارید

البته میتوان گفت نحوه تغییر رمز گاوصندوق کاوه کمی وقت گیر از از تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال دیگر می باشد چرا که به دلیل امنیت بسیار بالای این نوع گاوصندوق نیاز به صرف زمان بیشتر نسبت به سایر گاوصندوق ها می باشد.

روش تغییر رمز قفل گاوصندوق variable
روش تغییر رمز قفل گاوصندوق variable

روش تغییر رمز قفل گاوصندوق variable

برای تغییر رمز گاوصندوق variable از آنجا که این سری از قفل ها پس از بازدید نهایی در کارخانه  بر روی 25-50-25 تنظیم می شوند برای بازگشت قفل به این سه عدد  باید اقدامات زیر را به ترتیب انجام بدهید:

صفحه شماره گیر را چهار بار به سمت چپ بچرخانید و زمانیکه عدد 25 با اندیس مرکزی در یک ردیف قرار گرفت، دیگر به چرخاندن صفحه ادامه ندهید و بایستید.
در مرحله دوم صفحه شماره گیر را سه بار به سمت راست بچرخانید و زمانیکه عدد 50 با اندیس مرکزی در یک ردیف قرار گرفت، دیگر به چرخاندن صفحه ادامه ندهید.
در ادامه صفحه شماره گیر را دو بار به سمت چپ بچرخانید و زمانیکه عدد 25 با اندیس مرکزی در یک ردیف قرار گرفت، دیگر به چرخاندن صفحه ادامه ندهید.
اکنون صفحه شماره گیر را آنقدر به آرامی به سمت راست بچرخانید، تا خود آن متوقف شود، در این مرحله رمز قفل گاوصندوق variable تغییر پیدا کرده و به حالت اول کارخانه برگشته است.

همینطور برای تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال، 3 عدد دلخواه را انتخاب کنید و حواستان باشد که آخرین عدد انتخابی شما نباید عددی مابین 0 تا 20 باشد. به عنوان مثال: 23-76-42.

هزینه باز کردن گاوصندوق دیجیتال بدون خرابی
هزینه باز کردن گاوصندوق دیجیتال بدون خرابی

هزینه باز کردن گاوصندوق دیجیتال بدون خرابی

هزینه باز کردن گاوصندوق دیجیتال بدون خرابی به صورت متغیر می باشد، گاوصندوق دیجیتال کاوه یک برند آشنا در تولید گاوصندوق است که به دلیل کیفیت بسیار بالا و همینطور امنیت زیادی که دارد به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین گاوصندوق ها در ایران تبدیل شده است.

گاوصندوق دیجیتال کاوه در انواع مختلفی مانند گاوصندوق های سنگین، گاوصندوق های سبک و گاوصندوق تک لایه و خزانه و درب دیواری تولید می شوند که به دلیل استفاده از بهترین نوع قفل گاوصندوق از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

از آنجا که باز کردن گاوصندوق راه های بسیار زیادی دارد و همینطور بسیاری از افراد ممکن است حین باز کردن گاوصندوق دیجیتال به محصول صدمه وارد کرده یا باعث خرابی قفل گاوصندوق شوند، بازکردن گاوصندوق دیجیتال بدون خرابی یکی از مهمترین چیز ها طی این پروسه می باشد.

فروشگاه گاوصندوق سیف باکس شاپ یکی از برترین ها در بازکردن رمز گاوصندوق و همینطور تغییر رمز گاوصندوق دیجیتالی و تعمیر گاوصندوق می باشد که همواره با توجه به قیمت و هزینه کم و به صرفه آن باعث می شود دیگر نگران خراب شدن قفل گاوصندوق خود حین تغییر رمز نباشید.

راهنمای تغییر رمز گاوصندوق کاوه

در این بخش راهنمای تغییر رمز گاوصندوق کاوه را برای شما عزیزان مرحله به مرحله قرار داده ایم:

باز کردن گاوصندوق با تخریب حاشیه درب گاوصندوق و زبانه قفل که در  این روش باید محل اتصال درب با حاشیه گاوصندوق و همچنین محل اتصال زبانه قفل به گاوصندوق را تخریب کنید که در این صورت می توانید درب را باز کنید یا به عبارت دیگر درب گاوصندوق را جرا کنید.

برای اجرای این کار بهتر است از ابزار های مناسب مانند چوب استفاده کنید، همینطور شما باید با چوب و یا پوتک به لولای درب گاوصندوق ضربه های محکم و متعدد واردکرده و بعد از چند ساعت  که شیار ها و فاصله هایی بین درب گاوصندوق و بدنه را مشاهده خواهید کرد. در اینجا باید از یک ابزار دیگر مانند یک دیلم استفاده کرده و دوباره باچوب به ضربات خود به گاوصندوق ادامه دهید تا بتوانید درب گاوصندوق را خم کرده و در نهایت باز کنید .

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها