در این بخش شما می توانید ادامه فیلم های آموزش طراحی سایت با وردپرس را مشاهده نمایید، در ادامه این ویدئو های آموزشی آموزش کار با افزونه ووکامرس برای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی، و آموزش کار با صفحه ساز المنتور جهت ساخت قالب وردپرسی قرار داده شده است.

بعد از آنکه شما فیلم های مقدماتی آموزش طراحی سایت را در صفحه آموزش طراحی سایت مشاهده کردید، در این بخش میتوانید با مباحث پیشرفته طراحی و راه اندازی وب سایت آشنا شوید.

در این بخش نحوه راه اندازی و پیاده سازی یک قالب حرفه ای با کمک افزونه های صفحه ساز وردپرس به شما آموزش داده می‌شود.

و همچنین در این بخش شما می توانید باید با کمک افزونه ووکامرس یک فروشگاه اینترنتی را برای خود راه اندازی نمایید.

جهت آموزش خرید فیلم آموزش وردپرس ویدئوی زیر را مشاهده نمایید :

از طریق لینک زیر می توانید فیلم های رایگان دوره مقدماتی وردپرس را مشاهده نمایید.

آموزش طراحی سایت

آموزش ساخت قالب وردپرسی

یکی از مهمترین مباحثی که در این ویدئو های آموزشی به شما ارائه می‌شود، نحوه ساخت و پیاده سازی یک قالب وردپرس کم حجم و زیبا با رعایت تمامی استاندارد های UX، UI و رعایت مباحث مربوط به سئو ی محتوا می باشد.

در این ویدیو های آموزشی ما سعی کرده ایم که به صورت ساده و مختصر آموزش را جلو ببریم که حتی افرادی که هیچ گونه آشنایی با این مباحث ندارند، بتوانند بعد از مشاهده این ویدیو های آموزشی اقدام به طراحی و پیاده سازی وب سایت با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس نمایند‌.

با توجه به اینکه در این ویدیو آموزشی ما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرده‌ایم در صورتی که هر گونه آپدیت جدیدی برروی وردپرس و افزونه های کاربردی آن انجام شد، ویدیو های آموزشی جدید تر را ما به این بخش اضافه می کنیم.

البته نکته دیگری که لازم است یادآور شویم این است که در این ویدیو های آموزشی ما سعی کرده ایم که صرفا افزونه‌های مهم و ضروری وردپرس را توضیح دهیم، چرا که بسیاری از افزونه های وردپرسی علی رقم این که یک امکان و قابلیت به سایت ما اضافه می کنند، باعث اضافه شدن یکسری سورس های اضافی به صفحه ما خواهند شد و سرعت سایت را کند خواهند کرد.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها