اهمیت خرید روبالشی چیست؟

 بهترین روبالشی کدام است؟

 داشتن یک روبالشی مناسب و هم سایز با بالش شما اهمیت زیادی دارد. روبالشی باعث می‌شود که دیگر آلودگی‌ها به بالش نفوذ نکند و دوام آن را بالاتر می‌برد. همچنین هنگام کثیف شدن دیگر نیاز به شستن بالش نیست و با شستشوی روبالشی کارتان بسیار راحت‌تر می‌شود. البته هنگام خرید باید به مرغوب بودن و قیمت مناسب روبالشی نیز توجه کرده تا خرید مطمئنی را تجربه کنید. فروشگاه خواب رویایی یکی از فروشگاه‌های کالای خواب بوده که همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین و مرغوب‌ترین کالای خواب رضایت مشتریان را جلب نماید. اگر قیمت روبالشتی برایتان اهمیت دارد، بهتر است آن را از فروشگاهی تهیه کنید که این محصول را با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهد.

ملزومات خرید روبالشی

روبالشتی یکی از مهم‌ترین کالاهای خواب است و روی سلامت پوست و موهای شما تاثیر بسزایی دارد. همچنین اگر بالش شما روبالشی نداشته باشد، در معرض آلودگی‌های زیادی قرار می‌گیرد. از این رو اگر بخواهید بالش را به طور مداوم شستشو دهید، خراب می‌شود و دیگر قابل استفاده نیست چرا که الیاف و پنبه موجود در بالش هم با شستشو از بین می‌رود. بنابراین داشتن روبالشی از ملزومات هر کالای خواب است. شما با خرید روبالشی باکیفیت می‌توانید هر زمانی که بخواهید آن را شستشو دهید.

روبالشی چیست؟

روبالشتی کاوری از جنس پارچه است است که روی بالش کشیده می‌شود. با این‌کار از ورود آلودگی‌ها به داخل بالش می‌توان تا حد زیادی جلوگیری کرد. در نتیجه الیاف درون بالش سالم باقی می‌ماند. جنس روبالشی‌ها معمولا پنبه‌ای، ساتن، حوله‌ای، ابریشمی و نخی است که با توجه به سلیقه تان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید از نظر قیمت، روبالشی ساتن و مخمل قیمت بالاتری نسبت به پلی استر و نخی پلی استر وجود دارد.

انواع روبالشی از نظر پارچه

روبالشی انواع متفاوتی دارد و با توجه به نیازتان می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. قبل از خرید بهتر است با انواع روبالشی آشنا شوید.

 رو‌بالشی مخملی

این جنس پارچه نسبت به سایر پارچه‌های روبالشی، نرم‌تر و لطیف‌تر است که اکثر عروس خانم‌ها آن را می‌پسندند. چرا که شستشوی این مدل بسیار راحت بوده و همچنین دوام بسیار بالایی دارند.

روبالشی نخی

در فصل تابستان اکثر افراد تمایل دارند از روبالشی نخی استفاده کنند، زیرا هنگام خواب سر و گردن به هیچ عنوان عرق نمی‌کند به‌ همین دلیل یک خواب راحت بدون احساس گرما را تجربه می‌کنید. همچنین جنس این روبالشی بسیار سبک بوده و شستن آن راحت است و قیمت مناسبی هم نسبت به سایر جنس‌ها دارد.

روبالشی ابریشم

روبالشتی ابریشم یکی از انواع محبوب روبالشتی است که از جنس ابریشم ساخته شده است. ابریشم یک پارچه بافته شده از الیاف نازک و لطیف کرمانه است که از کرم حشره ابریشم تولید می‌شود. روبالشتی ابریشم به عنوان یک انتخاب مناسب برای افرادی که به دنبال یک روبالشی با ظاهر شیک و لوکس هستند و به لطافت و نرمی در خواب علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود. همچنین، برای افرادی که به مشکلات پوستی مثل حساسیت یا خشکی پوست دارند، این مدل می‌تواند گزینه مناسبی باشد، زیرا ابریشم خاصیت آرامش‌بخش بر روی پوست دارد.

روبالشی پلی استر

این جنس پارچه در بین مردم عموما با نام پارچه پلاستیکی شناخته شده است. شاید هنگام خواب احساس خوشایندی نداشته باشید و سرتان عرق کند. در صورتی که به پارچه پلی استر علاقه دارید، ترکیب پلی استر و نخ می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. دوام پارچه ترکیبی از ‌پارچه پلی استر به تنهایی بالاتر است.

روبالشی پنبه‌ ای

هنگام استفاده از این پارچه اصلا حساسیت ایجاد نمی‌شود، چرا که رطوبت را کاملا به خودش جذب می‌کند. به دلیل وجود مواد اولیه طبیعی در این پارچه، هوا کاملا در آن جریان دارد و پس از شستشو به اتوکشی نیازی ندارید.

روبالشی روکش تنسل

این پارچه از نوعی گیاه طبیعی ساخته شده است که آن را به عنوان رو‌بالشی ضد حساسیت نیز می‌شناسند. همچنین این پارچه کاملا با طبیعت سازگار بوده و هیچگونه آلرژی برای انسان ایجاد نمی‌کند. پارچه تنسل بسیار لطیف و صاف است و برعکس پارچه‌های پشمی باعث خارش و بوی بد بالش نمی‌شود.

روبالشی روکش بامبو

این پارچه شباهت بسیار زیادی با پارچه تنسل دارد. چرا که در ساختار هر دو پارچه از الیاف طبیعی استفاده شده است و زمانی که از این پارچه برای روبالشی استفاده می‌کنید، خواب آرامش بخش و راحتی پیش رویتان قرار دارد.

روبالشی با پارچه تترون

اصلی‌ترین ماده اولیه پارچه تترون، ویسکوز و پلی استر است که با درصد یکسانی از هم ترکیب شده‌اند. روبالشی تترون کلکسیونی از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد است به همین دلیل هم طرفداران زیادی دارد. اگر به راحتی، لطافت، سبکی، خنکی و ضد حساسیت بودن روبالشی خود اهمیت می‌دهید، این پارچه یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان محسوب می‌شود. با وجود دوام بالای پارچه تترون، می‌توانید هر زمانی که بخواهید آن را شستشو دهید بدون آن‌که این پارچه ذره‌ای خراب شود. البته توجه داشته باشید که این پارچه قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

روبالشی ساتن

اگر به سلامت پوست و مویتان اهمیت می‌دهید می‌بایست خرید روبالشی ساتن انتخاب اولتان باشد. چرا که این پارچه کم‌ترین جذب آلودگی به خود را دارد. همچنین از دوام خوبی هم برخوردار است.

انواع روبالشی از نظر دوخت

علاوه بر این‌که روبالشی از لحاظ پارچه انواع مختلفی دارد، از نظر دوخت نیز دارای انواع متفاوتی است که توجه به آن‌ها شما را در امر خرید راهنمایی می‌کند.

روبالشی زیپ دار

این نوع رو‌بالشی معمولا دارای زیپ پلاستیکی است که به راحتی باز و بسته می‌شود و هنگام شستشو دردسر کم‌تری دارد. این روبالشی دارای دو نوع دوخت ساده و دور دوزی است که نوع دور دوزی شده زیباتر به نظر می‌رسد.

روبالشی سردوز

اغلب خانم‌های خانه‌دار روبالشی‌های خود را به روش سردوز می‌دوزند. دوختن یک لبه روبالشی و سردوز کردن لبه آن و یا تا زدن یک طرف دیگر پارچه به داخل، تمام مراحلی است که باید برای دوختن این روبالشی طی شود.

روبالشی پاکتی

این مدل به دلیل نوع دوخت آن، مانع از ورود آلودگی به بالش می‌شود. برای خارج کردن بالش و شستشوی روبالشی فقط کافی است یک طرف دیگر روبالشی را کنار زده و آن را خارج‌ کنید. اگر راحتی خارج کردن روبالشی برایتان مهم است، این نوع محصول را انتخاب کنید.

روبالشی دور دوزی

روبالشی دور دوزی شده یکی از بهترین و شیک‌ترین انواع روبالشی است. دوردوزی این کالا به اندازه سه سانتی‌متر بوده که آن را شکیل‌تر می‌کند. به همین دلیل هم اکثر افراد از این محصول برای مهمانی‌های خاصشان استفاده می‌کنند.

ویژگی منحصر به فرد روبالشی های مرغوب

با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که روبالشی‌ها دارند، می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید و از خریدشان لذت ببرید.

  • نرم و لطیف بودن
  • چروک نشدن
  • رنگ پس ندادن
  • شستشوی راحت
  • دوام بالای پارچه
  • خرید از فروشگاه معتبر
  • عدم ایجاد حساسیت
  • زیبایی و رنگ‌بندی خاص و جذاب

خرید بهترین روبالشی

همانطور که می‌دانید خرید روبالشی از نظر بالا بردن دوام بالش اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین باید نکاتی را قبل از خرید در نظر داشته باشید. این محصول از نظر جنس پارچه انواع مختلفی مانند ساتن، مخملی، پلی استر، نخی و ابریشمی دارد. همچنین می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان‌ نوع دوخت روبالشی که زیپ دار، سر دوز و پاکتی است را انتخاب کنید. تمامی این محصولات با قیمت بسیار عالی در فروشگاه خواب رویایی موجود است.هنگام خرید روبالشتی باید به لطیف و ضد حساسیت بودن پارچه دقت داشته باشید تا سلامت پوست و مویتان تضمین شود و پس از خرید محصول دچار مشکل نشوید.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها