رژگونه یکی از لوازم آرایشی است که خانم ها جهت آرایش گونه و رنگ دادن به آن استفاده می کنند. هرچند استفاده از رژگونه باعث افزایش جذابیت و زیبایی چهره می شود اما رنگ رژگونه انتخاب شده اگر از تناسب لازم با چهره برخوردار نباشد ممکن است نتیجه عکس به همراه داشته باشد و باعث نابهنجاری چهره فرد مصرف کننده شود. بنابراین در زمان خرید لوازم آرایشی علاوه بر کیفیت و برند رژگونه، انتخاب رنگ متناسب با چهره افراد مصرف کننده در اولویت قرار دارد تا عدم تناسب و ناهماهنگی رنگ ژل گونه باعث پریشانی چهره نشود. در ادامه برای آشنای بیشتر به معرفی بهترین برندهای رژ گونه بازار پرداخته می شود.

انواع رژ گونه از نظر ساختار و شکل به چند دسته تقسیم می شوند؟

رژگونه یکی از لوازم آرایشی پر کاربرد است که استفاده درست و اصولی از آن باعث برجسته شده گونه ها و افزایش زیبایی ظاهری می شود. لذا خرید رژگونه از برندهای شناخته شده و معتبر برای مصرف کننده می بایست در اولویت باشد تا علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری، مصرف آن در بلند مدت باعث آسیب رسیدن به چهره نشود.

 انواع رژگونه در برندها و رنگ های مختلف از نظر ساختار و شکل ظاهری به سه دسته رژگونه پودری، کرمی و مایع تقسیم می شوند که در ادامه به آن ها پرداخته می شود.

  •  

رژگونه پودری

رژ گونه پودری یکی از انواع رژ گونه در برندهای مختلف است که از ویژگی های آن می توان به مواردی مثل حفظ حالت طبیعی چهره، فید (Fade) شدن آسان با چهره و جذب باکیفیت در پوست های چرب اشاره کرد.

 رژگونه پودری در برندهای مختلف یک نوع مناسب برای افرادی است که پوست های چرب و مختلط دارند چون با کیفیت بهتری جذب پوست آنها شده و زیبایی و برجستگی گونه های آن ها را بیشتر مشخص می کند.

  •  

رژگونه کرمی

رژ گونه کرمی یکی دیگر از انواع رژ گونه است که در برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود می باشد. انواع رژگونه کرمی در برندهای مختلف یک گزینه مناسب و متعادل برای پوست های خشک یا نرمال است که استفاده از آن می تواند بازده مطلوبی به همراه داشته باشد.

از ویژگی های مناسب و منحصر به فرد انواع رژ گونه کرمی در برندهای مختلف جذب بهتر آن در پوست است که باعث رضایت بخش و دلنشین شدن گونه های فرد مصرف کننده می شود.

  •  

رژگونه مایع

رژ گونه مایع یکی از ماندگارترین و با دوام ترین انواع رژ در برندهای مختلف است که از دوام و ماندگاری بهتری نسبت به دیگر انواع رژگونه برخوردار می باشد.

از ویژگی های قابل ملاحظه رژه گونه مایع نسبت به دیگر انواع رژ گونه در برندهای مختلف آن است که به راحتی از چهره محو نشده و اثر آن به سرعت از بین نمی رود.

بنابراین این نوع رژ گونه در برندهای مختلف بهترین انتخاب برای زمان هایی است که فرد مصرف کننده تمایل دارد رژ گونه استفاده شده برای مدت طولانی تری دوام داشته باشد.

 لازم به ذکر است که انتخاب نوع مناسب رژ لب از نظر ساختار و برند می تواند در انتخاب و خرید لوازم آرایشی بخصوص خرید رژ گونه باکیفیت و معتبر موثر باشد.

بهترین برندهای رژ گونه از دید لیمونا

بهترین برندهای رژ گونه از دید لیمونا، رژگونه هایی هستند که از نظر کمیت و کیفیت در شرایط مناسبی قرار داشته باشند و استانداردهای بهداشتی و دارویی در آنها رعایت شده باشد.

 رژگونه های موجود در بازار به دو گروه رژگونه های ساخت داخل و خارج تقسیم می شوند. باید به این نکته توجه داشت که معمولا رژگونه های برندهای معتبر خارجی از لحاظ کیفیت و قیمت در سطح بالاتری نسبت به رژگونه های تولید داخل قرار دارند.

بنابراین وجود انواع برندهای رژگونه داخلی و خارجی در بازار این امکان را برای مصرف کنندگان مختلف فراهم می کند که خرید رژگونه متناسب با شرایط خود را در دستور کار قرار داده و نوع مقرون به صرفه آن را خریداری نمایند. در ادامه برای آشنایی بیشتر به برخی از برندهای شناخته شده رژگونه به اختصار اشاره می شود.

  •  

رژگونه لدورا ( Ldora)

رژگونه لدورا یکی از رژ گونه های نرم و سبک است که یک گزینه مناسب برای ایجاد درخشندگی طبیعی بر روی گونه ها می باشد. انتخاب رژگونه لدورا یک گزینه مناسب و منحصر به فرد در خرید لوازم آرایشی است به شکلی که بافت سبک و نرم آن باعث ایجاد پوششی صاف، مخملی و یکدست روی گونه ها می گردد.

رژگونه لدورا در مقایسه با رژگونه های همتراز از ماندگاری و دوام نسبتاً خوبی برخوردار بوده و کلاژن موجود در آن به حفظ خاصیت ارتجاعی، استحکام پوست و کاهش روند پیری آن کمک می کند.

 از ویژگی های رژ گونه لدوار می توان به وجود ویتامین E به عنوان یک ماده موثر و رادیکال آزاد اشاره کرد که باعث نرمی و احیای پوست می شود. تالکاست یکی دیگر از مواد موجود در رژ لب لدورا است که به نرمی و لطافت پوست کمک می کند.

 همچنین تالک موجود در این رژ گونه از تعرق پوست جلوگیری کرده و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست از التهاب و برافروختگی آن ممانعت می کند.

 بطور کلی از مشخصات منحصربفرد رژ گونه لدورا می توان به مواردی مثل براق بودن، داشتن وزن 18 گرم، رنگ آجری روشن، ترکیبات موثر کلاژن، تالک، ویتامین E و کد رنگ LB 22 اشاره کرد.

  •  

رژگونه فلورمار( Flormar)

رژگونه فلورمار یکی از رژ گونه های مطرح و با کیفیت بازار است که قدمت 40 سال داشته و ساخت کشور ترکیه می باشد. این نوع رژگونه ساختاری ظریف داشته و علاوه بر ایجاد جلوه های طبیعی در پوست از مقامت خوبی در مقابل تعرق و رطوبت برخوردار می باشد.

رژگونه فلورمار بافت ظریفی دارد به شکلی که استفاده از این محصول را برای مصرف کننده آسان می کند همچنین رژگونه فلورما از دوام و ماندگاری نسبتا خوبی برخوردار است. از ویژگی های رژ گونه فلورمار می توان به مواردی مثل مات بودن، رنگ پایه هلویی، وزن 6 گرم و کد رنگ 81 اشاره کرد.

رژگونه بروژوآ( Bourjois)

رژگونه بروژوآ یکی دیگر از انواع برندهای رژگونه شناخته شده و مطرح است که دارای فرمولاسیون خاص خود متشکل از رنگدان های طبیعی و عصاره گل رز است.

از ویژگی های رژ گونه برژوا می توان به مات بودن و بافت سبک و فشرده آن اشاره کرد به شکلی که استفاده از آن باعث طبیعی تر نشان دادن چهره می شود. رژگونه برژوا دارای بسته بندی شیک و چشم نواز، برس، آینه و ابعاد کوچک است به شکلی که مصرف کننده می تواند آن را به راحتی در کیف لوازم آرایشی خود جانمایی کند.

 بطور کلی از ویژگی ها و مشخصات روژگونه بروژوآ می توان به مواردی مثل بافت سبک و نرم، پوشش دهی مناسب، ساختار فشرده و شکیل برای جانمایی در کیف لوازم آرایشی، دارا بودن رایحه گل رز، داشتن برس، آینه و وزن 2.5 گرم اشاره کرد همچنین کد این رژگونه 10 و کشور سازنده آن فرانسه می باشد.

  •  

رژگونه گلدن رز مدل تراکوتا استارداست شماره 101

رژگونه گلدن رز یکی از انواع برندهای رژگونه است که به وسیله برند ترکیه ای گلدن رز تولید و عرضه می شود. رژگونه گلدن رز یک محصول باکیفیت است که با فرمولاسیونی ویژه و بهره گیری از رنگ بندی درخشان و براق باعث برجسته شدن گونه ها می شود.

از ویژگی های منحصربفرد رژ گونه گلدن رز می توان به مواردی مثل بافت سبک و نرم، رنگدانه های غنی، ماندگاری و دوام بالا، وزن 8 گرم و ایجاد نمای درخشان و زیبا در چهره اشاره کرد. کد رنگ این محصول 101 و همانطور که گفته شد در کشور ترکیه ساخته می‌شود.

در نتیجه:

در دنیا امروز خانم ها آر ایش صورت خود بیش از بیش توجه دارند، اما باید توجه داشته باشید که در استفاده از لوازم آرایشی باید دقت کافی داشته باشند تا از برندهای معتبر استفاده کنند تا دچار مشکلات گوناگونی در قبال لوازم آرایش بی کیفیت نشوند. توجه داشته باشید که هنگام خرید رژ گونه به نکات گفته شده دقت داشته باشید. ما در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی لیمونا https://limoona.com/ آماده ارائه مشاوره برای شما جهت خریدی ایده آل هستیم.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها