مجموعه آموزشگاه حساب داری آریا تهران به عنوان یک مجموعه پیشرو ، در جهت بالا بردن سطح علوم کاربردی حسابداری ، در اقدام اخیر خود دوره آموزشی آنلاین حسابداری ویژه بازار کار را با ایجاد زیرساخت های حرفه ای برگزار می نماید .
نحوه برگزاری آموزش آنلاین حسابداری
آموزشگاه حساب داری آریا تهران با فراهم سازی جدید ترین تکنولوژی زیرساختی را برای شما عزیران فراهم کرده تا با بهترین کیفیت از هر نقطه ایران و یا حتی خارج از کشور آموزش ببینید .

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید با ثبت نام در دوره آموزش حسابداری مقدماتی از تخفیف های ویژه ما برخوردار شوید

حساب داری ویژه بازار کار
آموزش آنلاین حسابداری به صورت کاملا زنده و همزمان با دوره ی حضوری برگزار می گردد . بنابر این علاوه بر مزایایی که دارد ، هیچ تفاوتی از نظر کیفیت و مطالب با کلاس حضوری حسابداری نخواهد داشت .
در کلاس دوربین هایی وجود دارد که از بهترین زاویه تصویر استاد و تخته را با کیفیت Full HD برای شما نشان می دهد . و همچنین در بخش نرم افزار های حسابداری مانند : هلو ، سپیدار ، برلیان و … شما تصویر دسکتاپ رو با همین کیفیت خواهید داشت .
صدای استاد و افرادی که در کلاس حضور دارند نیز از طریق میکروفون هایی که در کلاس وجود دارد و بدون کوچک ترین تاخیر برای شما پخش خواهد شد .

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید با ثبت نام در آموزش نرم افزار حسابداری از تخفیف های ویژه ما برخوردار شوید

یکی از مهم ترین مواردی که در آموزش آنلاین وجود دارد ، پاسخگویی آنلاین به سوالات کارآموزان می باشد . برای اینکار بهترین روش ، مطرح کردن سوال به صورت صوتی است . زیرا تایپ زمان زیادی را در بر می گیرد و باعث از دست دادن مطالب کلاس خواهد شد . در جهت رفع این مشکل ، در کلاس بلندگو هایی وجود دارد تا هنگامی که کارآموز میکروفون خود را فعال نمود ، سوال ایشان برای استاد پخش شده و پاسخ را از همین طریق دریافت نماید.

حسابداری عالی
تجهیزات لازم برای شرکت در آموزش آنلاین حسابداری
آموزشگاه حساب داری آریا تهران امکان شرکت در آموزش آنلاین حسابداری را با حداقل تجهیزات ، برای کارآموزان فراهم نموده است …
موارد مورد نیاز جهت شرکت در آموزش آنلاین حسابداری :
* رایانه یا موبایل :
کارآموزان می توانند با هر سیستمی ( PC , لب تاب , موبایل , تبلت ) وارد کلاس آنلاین شوند . اما از آنجا که کارآموز در بخش نرم افزار نیاز به سیستم دارد و علاوه بر آن در مانیتور تصویر بزرگتر و واضح تر نمایش داده می شود ، پیشنهاد ما به کارآموزان استفاده از لب تاب یا PC می باشد …

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید با ثبت نام درآموزش حسابداری پیشرفته از تخفیف های ویژه ما برخوردار شوید
* اینترنت مناسب :
با توجه به اینکه ترافیک اصلی بر روی سرور های آموزشگاه حساب داری آریا تهران می باشد ، برای شرکت در دوره های آموزشی آنلاین داشتن اینترنت با حداقل سرعت ، کافی می باشد . ( اینترنت موبایل نیز کافی هست و کیفیت خوبی را برای شما فراهم می نماید . )
مزایای شرکت در آموزش آنلاین حسابداری
آموزش آنلاین حسابداری مزایای بسیار زیادی دارد که در زیر ، به سه مورد از مهم ترین آنها اشاره می شود :
۱ – استفاده از استاد و تجربیات ایشان بدون محدودیت جغرافیایی :
با استفاده از آموزش حسابداری به صورت آنلاین می توان در هر نقطه ای از ایران ” و یا حتی کشور های فارسی زبان همسایه ” از تجربیات و علم استاد مورد نظر بهره برد .
۲ – جلوگیری از هزینه های ایاب و ذهاب و اتلاف وقت :
شما عزیزان با شرکت در کلاس آنلاین ، هزینه و زمانی که برای رفت و آمد صرف می کنید را می توانید صرف انجام کار های روزانه خود کنید .
۳ – هزینه های کمتر نسبت به کلاس های حضوری حسابداری :
در آموزش آنلاین حسابداری می توان با بهره برداری از تمامی مطالب کلاس حضوری با هزینه ی کمتر استفاده نمود .

مباحث آموزشی در آموزش آنلاین حسابداری
دوره حسابداری ویژه بازارکار ( برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید … )
دوره حسابداری ویژه بازارکار بصورت تفکیکی ( تک درس )
آموزش آنلاین حسابداری صنعتی
آموزش آنلاین حسابداری پیمانکاری
آموزش آنلاین حسابداری بازرگانی خارجی ( اعتبارات اسنادی )
آموزش آنلاین حسابداری مالی
آموزش آنلاین حسابداری با اکسل

آموزش آنلاین  دوره حسابداری بازار کارحسابداری

آموزش آنلاین حسابداری اصناف
مشاوره آنلاین مالی
مشاوره آنلاین مالیاتی
و سایر خدمات که به صورت آنلاین هم قابل ارائه می باشد .
سوالات متداول :
آیا با کلاس آموزش آنلاین حسابداری میتوان حسابدار شد ؟
بله – همانطور که در قبل توضیح داده شد ، کلاس های حضوری به صورت آنلاین هم می باشد ، و در واقع اگر تمرینات مانند آن چیزی که استاد اشاره می نماید انجام شود حسابدار شدن دور از ذهن نیست .
حجم اینترنت مورد نیاز هر جلسه آموزش آنلاین حسابداری چقدر میباشد ؟
با توجه به بررسی‌های به عمل آمده ، برای هر ساعت آموزش حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ مگابایت اینترنت مصرف می شود . به طور مثال ، در حال حاضر هر گیگ اینترنت ، در اپراتورهای مختلف حدود ۶۰۰۰ تومان باشد . بنابراین مبلغ مصرفی هر ساعت آموزش آنلاین کمتر از ۳ هزار تومان خواهد بود .
آیا فیلم ضبط شده هر جلسه در اختیار کارآموز قرار میگیرد ؟
خیر – با توجه به اینکه فیلم های آموزشی به جای جزوه در اختیار کاراموزان قرار می‌گیرد ، بنابراین نیازی به ضبط کلاس های آنلاین وجود نخواهد داشت .
آیا می توان جهت اطمینان ، به صورت آزمایشی در کلاس آنلاین حسابداری شرکت نمود ؟
بله – چنانچه کارآموزی به صورت آزمایشی بخواهد در کلاس آموزش آنلاین حسابداری شرکت نماید ، می بایست با واحد آموزش تماس و ضمن هماهنگی اقدام به دریافت نام کاربری نماید . و به این صورت به عنوان کاربر میهمان ( موقت ) در یکی از کلاس های در حال برگزاری شرکت نماید .
آیا مدرسین آموزشگاه حساب داری آریا تهران همه دارای تجربه لازم هستند ؟
از آنجا که آموزش حسابداری در مجموعه آموزشگاه حساب داری آریا تهران صرفاً عملی و کاربردی می باشد ، لزوماً همکاران ما از حسابداران و مدیران مالی با تجربه در شرکت ها می باشند که همزمان با تدریس ، در حوزه حسابداری نیز شاغل می باشند .
آیا آموزش آنلاین حسابداری برای رده سنی خاصی طراحی شده است ؟
خیر – مخاطبین  آموزشگاه حساب داری آریا تهران می تواننداز هر سن ، شغل و موقعیت اجتماعی باشند . فارغ التحصیلان ، دانشجویان ، مدیران ، کارمندان و کلیه علاقمندان با هر هدف ، می توانند در این دوره آنلاین حضور یابند و از مباحث بهره مند گردند .
آیا آموزش اینترنتی مجازی از راه دور حسابداری با آموزش آنلاین تفاوت دارد ؟
آموزش آنلاین حسابداری یعنی ارتباط و تعامل دو طرفه مدرس و کارآموز بصورت همزمان . ولی در سایر آموزش های اینترنتی امکان ارتباط کارآموز با مدرس وجود ندارد . مانند پخش زنده تلویزیونی
اگر در حین آموزش اختلال به وجود آید ، تکلیف چیست ؟
همزمان با برگزاری آموزش آنلاین حسابداری پرسنل فنی نیز حضور دارند ، و به رفع مشکل کارآموزان می پردازند . هرچند طوری برنامه ریزی شده که این آموزش آنلاین هیچگونه مشکلی وجود نداشته باشد و در صورت بروز اختلال ، مدرس ادامه تدریس خود را متوقف نموده تا اختلال به وجود آمده برطرف گردد .
آیا در پایان دوره مدرک اعطا می گردد ؟
بله – پس از اتمام دوره و شرکت کارآموز در آزمون ، مدرک معتبر اعطا خواهد شد .
حداکثر چند نفر میتوانند در یک کلاس آنلاین شرکت داشته باشند ؟
برای دوره آموزشی آنلاین حسابداری محدودیتی وجود ندارد ، با این وجود هر دوره آنلاین حداکثر ۱۰ نفر تعیین شده است .

حسابداری ویژه اشتغال به کار
آیا دوره آموزشی آنلاین حسابداری دارای آزمون آنلاین می باشد ؟
بله – برای این که کارآموز علوم آموخته شده خود را محک بزند ، آزمون هایی به صورت آنلاین و مربوط به هر بخش آماده شده ، که از طریق واحد آموزش در اختیار کارآموز قرار می گیرد . که هم نتیجه آزمون و هم کلید آن بلافاصله پس از خاتمه آزمون ، در اختیار کاربر قرار می گیرد .
جزوه و ملزومات در آموزش آنلاین  دوره حسابداری پیشرفته ، چطور در اختیار کارآموزان می رسد ؟
در روش آموزشی آموزشگاه حساب داری آریا تهران ، به جای جزوه ، فیلم جلسات به کار آموز به صورت رایگان اعطا می گردد . و فیلم های آموزشی به اقتضای زمان آموزش به تدریج از طریق واحد IT جهت دانلود و به صورت اینترنتی برای هر کارآموز ارسال می گردد . همچنین نرم افزارها و سایر موارد نیز به همین شکل می باشد . فقط نرم افزار هلو و سپیدار به صورت فیزیکی و در صورت تمایل کارآموز به آدرس پستی ایشان ارسال می گردد .

پیشنهاد ویژه : شما میتوانید برای اطلاع از هزینه کلاس حسابداری با ما در تماس باشید 

نکته پایانی :
دوره های آنلاین مانند دوره‌های حضوری ، به صورت تضمینی برگزار گردد . منظور از تضمین در دوره این است که ، چنانچه کارآموز بدون غیبت در جلسات شرکت نماید ، در آخرین جلسه پس از اعلام می تواند ، هر بخش یا حتی کل دوره را به صورت رایگان تجدید نماید .

منبع: https://bestaccir.com

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها