چیزهایی که یک پسر باید داشته باشد

بسیاری از مردها به ۳۰ سالگی می رسند تغییرات عمده ای در زندگی خود ایجاد می نمایند و گاهی حسرت این را می خوردند که چرا برخی از کارها را انجام نداده یا بعضی از لباس ها را نپوشیده اند.

وسایلی که یک پسر نوجوان باید داشته باشد

از این رو، اگر هنوز زیر ۳۰ سال هستید شاید بد نباشد بدانید که یک آقای خوش‌تیپ و خوش‌پوش لازم است چه اقلامی را در کمد لباس های خود داشته باشد. در این مطلب، بیش از ۲۰ مورد را برایتان ذکر کرده ایم که هر مردی برای موقعیت های مختلف به آنها نیاز دارد.

کت و شلوار رسمی

هر مردی برای مراسم رسمی و جشن ها به یک دست کت و شلوار شیک و متناسب نیاز دارد و برای نداشتن آن هم نمی تواند هیچ بهانه ای بیاورد. اگر تاکنون این لباس رسمی را برای خود خریداری نکرده اید، در اولین فرصت این کار را انجام دهید.

کت تک

کت تک یا ژاکت کت مانند نیز از دیگر آیتم هایی است که آقایان باید برای مراسم نیمه رسمی در کمد خود داشته باشند. این کت ها را می توان با شلوار جین یا کتان پوشید.

ساعت لوکس

یک عدد ساعت لوکس برای موقعیت های خاص از دیگر مواردی است هر مردی باید داشته باشد. به این مفهوم که علاوه بر ساعت های معمولی که به طور روزانه استفاده می کند، یک ساعت گران قیمت را نیز برای فرصت های خاص کنار بگذارد.

کفش رسمی چرمی در دو رنگ مشکی و قهوه ای

شک نکنید که کفش چرمی خوش دوخت، ارزش هزینه کردن را دارد زیرا این کفش ها را می توانید در جلسات کاری، مهمانی ها و قرارهای ملاقات مهم بپوشید.

شلوارک

شلوارک هایی که جنس و طرح مناسبی داشته باشند و بتوان در بیرون از خانه هم از آنها استفاده کرد از دیگر البسه لازم برای آقایان محسوب می گردد.

یک جفت چکمه باکیفیت

از جمله لباس های لازم برای فصل های پائیز و زمستان، بوت و نیم بوت های باکیفیت هستند که باید حتما یک جفت از آنها را داشته باشید.

کفش تابستانه

کتانی های ظریف و سفید یا هر رنگ دیگری که مورد علاقه تان باشد را نیز به لیست ملزومات اصلی یک آقای زیر ۳۰ سال اضافه کنید.

کاپشن زمستانه

کاپشن کلاه دار از دیگر لباس هایی است که که هر مردی باید در کمد خود داشته باشد.

بارانی (کت زمستانه)

برای زمستان فقط کاپشن چرمی یا از جنس پوست کافی نیست و بهتر است یک دست کت پشمی بلند یا بارانی هم برای پوشیدن روی کت و شلوار داشته باشید که در روزهای سرد و بارانی از آن بهره بگیرید.

چتر

اینکه تا قبل از ۳۰ سالگی با خودتان چتر حمل کنید امری کاملا عادی و گاهی ضروری است اما پس از این سن شاید کمی غیرنرمال به نظر برسد.

ساک دستی

ساک دستی های بزرگ که می توان لوازم باشگاه را هم درون آن جا داد از دیگر مواردی است که بهتر است به لیست خرید خود اضافه کنید.

کیف دستی چرمی

حتی اگر از کوله پشتی یا از مدل های دیگر کیف استفاده می کنید، باید حتما یک عدد کیف چرمی دستی هم داشته باشید تا در مراسم های خاص از آن بهره بگیرید.

کیف پول چرمی

اگر تاکنون از کیف پول های معمولی استفاده می کردید، الان دیگر وقتش رسیده کمی تجدید نظر نموده و سراغ کیف های چرمی بروید.

کمربند چرمی بادوام

به جای خریدن کمربندهای ارزان یک نمونه گران قیمت خریداری کنید که لازم نباشد دایم دنبال نمونه های نو و سالم باشید.

پاپیون

در کنار کروات، باید پاپیون هم داشته باشید تا در عروسی ها و مهمانی ها کاملا شیک به نظر برسید.

شلوار جین تیره

تقریبا همه آقایان چند دست شلوار جین در کمد خود دارند، اما اگر رنگ سرمه ای تیره ندارید، حتما یک دست تهیه کنید تا با کفش های عسلی ست کرده و به خوش پوشی خود کمک کرده باشید.

تی شرت

در کنار تمامی تی‌شرت های دم‌دستی، یکی دو دست هم تی‌شرت گران قیمت داشته باشید.

کاپشن غیررسمی

سوئیشرت یا کاپشن غیررسمی نیز از دیگر اقلامی است که در کمد لباس های یک مرد زیر ۳۰ سال باید وجود داشته باشد.

پیراهن مردانه

پیراهن ساده و طرح‌دار نیز از دیگر ملزومات مردان است.

مایو شنا

یک مایوی شنای بلند که جنس خوبی هم دارد را حتما در کمد خود داشته باشید.

کروات

برای انواع پیراهن ها و کت و شلوارها باید کروات های متنوعی داشته باشید.

عینک آفتابی

یک عدد عینک آفتابی مناسب که به خوبی روی صورت شما می نشیند و شیک و اصل است نیز از دیگر مواردی است که باید در وسایل شخصی خود داشته باشید.

ویژگی های یک پسر خوب برای ازدواج

ازدواج یک تعهد جدی است که قرار است یک عمر به طول بیانجامد. تقریباً هر دختری آرزوی دارد که یک پسر خوب برای ازدواج پیدا کند و برای همیشه با او خوشبخت زندگی کند. اما این رویا برای همه دختران تحقق نمیابد. حتی گاهی تصمیمات نادرست پیامدهای بسیار بدی به دنبال دارد. یادتان باشد ازدواج و انتخاب همسر، به معنای انتخاب آینده است. پس باید با اطمینان گام بردارید. با وجود اینکه، شما هرگز از پسری که قرار است با او ازدواج کنید مطمئن نیستید، اما روشهایی وجود دارد که میتوانید خطر شکست در ازدواج را کاهش دهید.

شما همچنین باید یاد بگیرید که چگونه احساسات را کنار بگذارید و بر اساس واقعیات تصمیم بگیرید. با برنامه ریزی قبلی و تعیین مفهوم خود از مرد مناسب برای ازدواج، میتوانید یک ازدواج موفق و یک همسر ایده آل داشته باشید. اگرچه معیارهای هر فردی برای ازدواج متفاوت است، اما ممکن است شما ویژگی های یک مرد خوب برای ازدواج را نشناسید. به همین دلیل هدف ما از نگارش این مقاله، بررسی نشانه های پسر خوب برای ازدواج است.

1. مردی که یک شخصیت دلپذیر دارد

بهترین مشخصه یک پسر خوب برای ازدواج، شخصیت و متانت او است. فراموش نکنید که شخصیت یک نفر فراتر از ظاهر زیبا و فریبنده است. در واقع، این یک نکته مثبت است که همسر شما از جذابیت ظاهری برخوردار باشد. اما شما باید درباره رفتار و شخصیت او بیشتر بدانید. مرد خوب برای ازدواج مردی است که میداند چگونه به شما به عنوان یک زن و به یک انسان احترام بگذارد. یافتن این خصوصیات در یک مرد زمان بر است، زیرا مطمئناً در اولین ملاقات ها او سعی دارد شما را تحت تأثیر قرار دهد و شما بهترین رفتار ممکن او را میبینید. بهترین مرد برای ازدواج مردی است که با شما رفتاری راحت و در عین حال محترمانه دارد.

2. مردی که به استقلال رسیده است

یکی از خصوصیات یک مرد خوب برای ازدواج ؛استقلال؛ است. این استقلال میتواند مربوط به مسائل مالی باشد یا مسائل عاطفی و… که شما باید آن را بررسی کنید. مردی که در تمام جنبه های شخصیتی به استقلال رسیده باشد، قابل اعتماد است. چنین مردی میداند که چگونه مسئولیت های خود را انجام دهد. لذا هنگامی که تصمیم به ازدواج میگیرید، مطمئن هستید که میتواند از شما نیز مراقبت کند.

البته این بدان معنا نیست که پسرانی که هنوز با والدین خود زندگی میکنند و یا در جستجوی شغل بهتر هستند، برای ازدواج مناسب نیستند. فقط بهتر است کمی محتاط باشید. هر دوی شما باید برای یک زندگی مشترک آماده باشید و این آمادگی از قبل ایجاد میشود، حتی قبل از اینکه شما دو نفر با هم رابطه برقرار کنید.مرد ایده آل برای ازدواج

3. مردی که میتواند شما را بخنداند

به نظر بسیاری از دختران شوخ طبعی و بامزگی از جمله خصوصیات مرد ایده آل برای ازدواج است. در واقع این نکته مهمی است که همسرتان بداند چگونه شما را بخنداند و شما را از استرس و نگرانی دور کند. این از بهترین ویژگی های یک پسر خوب برای ازدواج است که وقتی با او هستید، از ته دل بسیار خوشحالید. او با شما مانند یک ملکه رفتار میکند و هر کاری از دستش بر میآید برای خوشحال شدن شما انجام میدهد. این کار به هر دوی شما این امکان را میدهد تا اعتماد متقابل را به روشی آسان تر ایجاد كنید. این احساس امنیت و شادی میتواند رمز ثبات زندگی مشترک و گذر از مشکلات باشد.ویژگی های مهم مردانه در ازدواج

4. مردی که به آینده شما فکر میکند، نه فقط به آینده مشترکتان

دیگر ویژگی مرد خوب برای ازدواج این است که به آینده شما فکر میکند. این نه تنها به آینده زندگی مشترک شما مربوط میشود، بلکه او به آینده شما به عنوان یک فرد مستقل اهمیت میدهد. او میداند که چگونه از شما برای رسیدن به آرزوهایتان حمایت کند و در دستیابی به اهداف مانع شما نخواهد شد. در اصل، بهترین مرد برای ازدواج کسی است که به شما اجازه رشد دهد. او باید این را پذیرفته باشد که شما انسان مستقل و کاملی هستید، و برای برآورده کردن نیازهای زندگی مشترک نیازی به تغییر ندارید. برای خواندن مقاله تشخیص دختر خوب برای ازدواج کلیک کنید.

5. مردی که به خانواده شما اهمیت میدهد

وقتی در یک رابطه جدی تر میشوید و تصمیم به ازدواج میگیرید، یکی از اهداف میان مدت شما شناخت خانواده های یکدیگر است. یک مرد مناسب برای ازدواج سعی میکند خانواده خود را  تشویق کند تا با شما رابطه برقرار کنند و بالعکس. او باید تمام تلاش خود را بکند تا آنها شما را به عنوان عضوی از خانواده بپذیرند. علاوه بر این میتوان گفت که از جمله مهم ترین ویژگی های یک مرد خوب برای ازدواج این است که باید به خانواده شما احترام بگذارد. در واقع او نه تنها باید برای شناخت آنها تلاش کند، بلکه شما را تشویق میکند تا رابطه خود را با آنها بهتر کنید. دلیلش این است که چنین مردی معتقد است خانواده واحد اصلی جامعه است. لذا ایجاد پیوند با آن یک اصل اساسی است. این نوع نگرش میتواند زمینه ساز یک زندگی موفق و شاد باشد.

6. مردی که برای خوشبختی و فردیت شما ارزش قائل است

یکی از بهترین خصوصیات یک مرد واقعی توجه به شادی و خوشبختی همسرش است. اگر چه ممکن است این مورد یکی از سخت ترین خصوصیات یک مرد ایده آل از نظر زنان باشد. به این دلیل که در حالی که اکثر پسرها نامزد یا همسرشان را دوست دارند، اما همه آنها به خوشحالی همسرشان فکر نمیکنند. همسر شما باید مایل به خوشبختی شما باشد و از آن حمایت کند، به شما اجازه دهد فردیت خود را حفظ کنید و اهداف و آرزوهایتان را دنبال کنید. یک مرد خوب هرگز نمیخواهد شما را محدود کند زیرا معتقد است وقتی شما احساس خوشحالی داشته باشید، عشقتان قویتر است و همین ابزاری خواهد بود تا شما دو نفر را کنار هم نگه دارید. مقاله بهترین سن برای ازدواج را حتما مطالعه کنید.

7. مردی که به شما احساس آرامش میدهد

برای انتخاب یک پسر خوب برای ازدواج کافیست احساستان را وقتی در کنار دوست پسر یا خواستگارتان هستید، تحت نظر بگیرید. اگر لازم نیست در کنار او محافظه کارانه رفتار کنید و میتوانید خود واقعیتان باشید، این فرد گزینه مناسبی برای ازدواج است. زیرا در مقابل چنین فردی خیالتان راحت است و فرقی نمیکند که جلوی او گریه میکنید یا داد میزنید. زیرا او همه این حالات خوب و بد شما را شناخته است … و هنوز هم شما را دوست دارد.

8. مردی که وفادار است

وفاداری را میتوان از اصلی ترین ویژگی های یک مرد خوب دانست. شوهر آینده شما باید به شما متعهد و وفادار باشد. او باید تنها به شما فکر کند و هرگز نباید نگران خیانت کردن او باشید. این اعتماد و اطمینان لازمه ی هر زندگی است که میتواند خوشبختی یا بدبختی شما را رقم بزند. برای خواندن مقاله مردان خطرناک برای ازدواج کلیک کنید.مردان مناسب برای ازدواج

9. مردی که شنونده خوبی است

نیاز به شنیده شدن یک نیاز مهم در اکثر خانم ها است. لذا از نظر بسیاری خانم ها، داشتن گوش شنوا از خصوصیات مرد خوب است. پس سعی کنید مردی که با او ازدواج میکنید به حرفهای شما گوش کند. در واقع منظور از گوش دادن، توجه تمام و کمال است. یعنی حتی اگر همسرتان موضوع صحبت های شما را دوست ندارد، اما باز هم به شما توجه کند و به شما اجازه دهد خودتان را تخلیه کنید.نشانه یک مرد خوب و باشخصیت چیست؟

10. مردی که شما را تصدیق میکند

تصدیق و قدردانی از همسر از خصوصیات مرد با شخصیت است. چنین مردانی همیشه سعی میکنند نقاط قوت شما را بیان کنند و به خاطر آنها از شما قدردانی کنند. مثلا سعی میکند در هر موقعیتی به شما بگوید که چقدر زیبا به نظر میرسید. یا میگوید که چقدر خوش شانس بوده که شما را دارد. او همیشه با افتخار در مورد شما با دوستانش حرف میزند زیرا میداند شما خاص هستید. این موضوع میتواند تا حد زیادی در اعتماد به نفس و آرامش شما نقش داشته باشد که  از شیرینی های ازدواج با مرد پخته و بالغ است.

حالا که با ویژگی های خواستگار خوب آشنا شدیم به راحتی میتوانید، تشخیص دهید که با چه مردانی نباید ازدواج کرد. و میتوانید با آگاهی بهتری برای آینده خود تصمیم بگیرید. درواقع مردانی که خصوصیات ذکر شده در بالا را دارند، گزینه های مناسبی برای ازدواج هستند. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، میتوانم بگویم که یک مشاوره ازدواج خوب میتواند بسیار مفید باشد و به شما راهنمایی هایی بیشتری ارائه دهد.

سوالات متداول

یک مرد خوب چه خصوصیاتی دارد؟

مردی که مهربان، شوخ طبع، وفادار است و به شما و خانواده تان احساس آرامش میدهد و شما را در رسیدن به اهدافتان همراهی میکند.

چگونه بفهمیم مردی مناسب ماست؟

کافیست احساستان خود را تحت نظر بگیرید. اگر لازم نیست در کنار نامزدتان محافظه کارانه رفتار کنید و میتوانید خود واقعیتان باشید، این فرد گزینه مناسبی برای ازدواج است. البته معیارهای دیگری هم وجود دارد که در متن به تفضیل شرح داده شده اند.

مرد ایده ال از نظر زنان چه مردی است؟

مردی که برای خوشبختی و فردیت شما ارزش قائل است و در کنار او آرامش داری

لوازم اکسسوری بهترین دوست مردان هستند و می‌توانند یک سبک ایده آل را برای مردان به وجود آورند. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات دقیقی درباره‌ی هر چیزی که یک مرد باید در کمد لباس خود داشته باشد، توضیح دهیم. در واقع با این شناخت مردان می‌توانند بهترین اکسسوری را که برای آن‌ها ضروری است با دقت بیشتری خریداری نمایند.

وسایلی که مردان دوست دارند

اکسسوری مردانه

مسلما وقتی که در مورد لوازم اکسسوری برای مردان صحبت می‌شود، در می‌یابیم که آن‌ها به اندازه زنان حق انتخاب ندارند. با این وجود برای مردان تعداد زیادی گزینه‌ها و سبک‌های خارج از عرف وجود دارد که هر کدام می‌تواند مورد پسندشان قرار گیرد. ابتدا بهتر است شما به موارد در دسترس توجه بیشتری کنید زیرا اکسسوری مردانه پیش از هرچیز یک محصول فوق العاده و کاربردی است حتی اگر تعداد محدودی از گزینه‌ها پیش روی مردان باشد. با موارد بسیار محدود نیز می‌توان بهترین سبک و استایل را ایجاد کرد پس زیاد هم نگران نباشید. بهتر است از اکسسوری برای برجسته کردن و اضافه کردن جزئیات به سبک خود استفاده کنید و این موارد را در لباس‌های روزمره خود به کار برید.

در این مطلب 6 اکسسوری بیان شده است که احساس می‌شود هر مردی باید آن را داشته باشد از کیف پول گرفته تا ساعت مچی و حتی عینک آفتابی.

با بپوش رو همراه باشید تا این موارد را به همراه یکدیگر بررسی نماییم.

کیف پول مردانه

کیف پول مردانه از جمله مهم‌ترین مواردیست که هر مردی باید با خود به همراه داشته باشد. شلخته بودن و استفاده از جیب برای نگه داری کارت‌های اعتباری یا پول نقد برای یک مرد چندان جالب به نظر نمی‌رسد و لذا می‌توان تنها با یک کیف پول از این مشخصه دوری کرد. کیف پول‌ها انواع مختلفی دارند که بهترین آن‌ها از نظر مردان کیف پول کلاسیک است. شما ابتدا باید مشخص نمایید که به دنبال کیفی برای نگه داری کارت‌های اعتباری خود هستید و یا سرمایه گذاری در کیف پول همه کاره را ترجیح می‌دهید. همچنین اندازه کیف پول نیز می‌تواند ویژگی مهم در این انتخاب باشد. مردانی که علاقه مند به استفاده از کیف پول مردانه هستند و تمایل دارند تا آن را در جیب خود قرار دهند نباید از این شاخصه غافل بمانند.

هر آن چیزی که چشم شما را جذب می‌کند مناسب نیست و بهتر است راهنمای خرید کیف پول مردانه را مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین کیف پول از نظر کارشناسان طراحی و مد را تهیه کنید.

مارک‌های مختلفی در بازار به تولید اکسسوری چون کیف پول می‌پردازند و لذا باید بررسی کرد که چه چیز کیف پول برای مردان اهمیت دارد. برخی قرار گرفتن کیف پول را در جیب شلوار مردانه خود ترجیح می‌دهند و برخی دیگر می‌خواهند با آن تمامی موارد مورد نیاز خود را حمل کنند. اگرچه بزرگ نمودن کیف پول آسان است اما آیا کاربرد آن برای حمل و جا به جایی محدود نمی‌شود؟ کیف پولی که شما برای دفتر کار خود انتخاب می‌کنید می‌بایست ویژگی‌های متفاوت‌تری نسبت به کیف پول مورد نیاز برای تفریح شما داشته باشد و همین انتخاب را برای مردان محدود می‌کند.

با این حال کیف پول، اکسسوری ضروری است که همه آقایان می‌بایست از آن استفاده کنند تا علاوه بر کمک به نگه داری پول و کارت‌های شناسایی و اعتباری بتواند بر استایل و سبک آن‌ها جزئیات بیشتری را بیافزاد و آن‌ها را منحصر به فرد نماید.

کیف مردانه

در کنار کیف پول، داشتن یک کیف مناسب برای حمل و جا به جایی اقلام مهم و ضروری نیز برای مردان الزامی است. امروزه هیچ کس نمی‌تواند از شارژ تلفن خود غافل شود به همین دلیل می‌بایست کیفی برای قرار دادن موبایل و شارژر خود به همراه داشته باشید. همچنین در روزی که قرار است به باشگاه روید یا به ورزش مورد علاقه‌ی خود بپردازید می‌توانید کفش‌های ورزشی خود را درون کیف قرار دهید. کیف‌های مردانه انواع مختلفی دارند و هر کس برحسب نیاز خود می‌تواند از میان آن‌ها انتخاب کند.

آیا شما از فن آوری اینترنت و استفاده از لپ‌تاپ در همه جا نیاز دارید؟ اگر شما فردی هستید که نمی‌توانید از لپ‌تاپ خود جدا شوید، بهتر است به انتخاب یک کیف مناسب برای این کار بپردازید. ممکن است با انتخاب کوله پشتی بخواهید از موارد متعددی محافظت کنید، با این حال برای نگه داری اقلام ضروری خود استفاده از کیف مردانه ضروری است.

برخی از کیف‌ها فضای بیشتری علاوه بر نگه داری لب تاب دارند که به شما اجازه می‌دهند تا سایر وسایل ضروری خود را در آنجا قرار دهید و برای کار‌های روزانه شما نیز مفید هستند.

با اینکه برند‌های مختلف دارای مجموعه‌ای متنوع از کیف هستند اما متناسب با نیاز هر فرد، باید یک کیف کاربردی انتخاب شود. استفاده از کیف‌های کتابی برای رفتن به دفتر کار ترجیحا بهتر است زیرا می‌توان علاوه بر لپ‌تاپ، پوشه‌ها و اسناد مهم را نیز در آن جای داد. معمولا این مدل از کیف‌ها دارای قسمت‌های مختلفی هستند که کاربرد آن‌ها بسته به نیاز هر فرد متفاوت است.

گاه لازم است وسایل ناهار و سایر تجهیزات ورزشی خود را نیز در طول روز با خود حمل کنید و لذا استفاده از کوله پشتی انتخابی مناسب است. در واقع با این کوله پوشتی مناسب می‌توان یک روز پر از هیجان را سپری کرد بدون آنکه نگران جا گذاشتن برخی از وسایل خود باشید.

دانشگاه، مدرسه و حتی محل کار و تفریح هر کدام یک کیف مجزا می‌طلبد که افراد می‌توانند متناسب با آن، این نیاز را برطرف کنند.

کمربند مردانه

معمولا کمربند‌های مردانه بدون توجه به فصل و زمان انتخاب می‌شوند و بهتر است هر مرد چند مورد از کمربند‌های مختلف را در کمد لباس خود داشته باشد. کمربند بافته شده برای ماه‌های گرم مناسب است زیرا آن‌ها برای سبک‌های روزمره مناسب بوده و می‌توان آن را به هر وسیله‌ای اضافه کرد و از طرفی برای سبک‌های رسمی نیز مناسب خواهند بود.

اگر به سبک‌های کلاسیک‌تر تمایل دارید پیشنهاد می‌شود تا از یک کمربند صاف و چرم استفاده کنید. این مورد برای مراسم رسمی مناسب خواهد بود. یک قانون اصلی وجود دارد و آن این است که شما همیشه باید کمربند خود را با رنگ کفش خود تطبیق دهید و این فرصت طلایی برای کلاسیک بودن سبک شما خواهد بود. به عنوان مثال اگر تمایل دارید تا یک کمربند قهوه‌ای بپوشید، بهتر است کفش‌های قهوه‌ای را نیز انتخاب کنید. این مورد برای کمربند سیاه و کفش سیاه نیز صدق می‌کند. مسلما پوشیدن این دو، مطابق با یکدیگر کار ساده‌ای است و برای کمربند‌های رنگی که برخی از مردان استفاده می‌کنند توصیه می‌شود رنگ سایر لباس‌ها همچون شلوار و یا پیراهن را با آن ست نمود.

برند اندرسون بیش از 50 سال است که کمربند‌های بی‌نظیری را می‌سازد و این به معنی آن است که مهارت در طراحی و تولید کمربند در این محصولات به وضوح دیده می‌شود. کمربند‌هایی که برای هر روز یا آخر هفته شما مناسب است می‌بایست سیاه یا قهوه‌ای باشد. در واقع با این انتخاب شما اطمینان حاصل خواهید کرد که با هر رنگ شلواری ست می‌شود. هر چند استفاده از کمربند کلاسیک برای لباس‌های شما در دفتر کار و موارد رسمی مناسب است اما کمربند‌های بافته شده نیز می‌توانند برای سبک‌های سنتی‌تر ایده آل باشند.

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی یکی از لوازم جانبی ضروری برای مردان به شمار می‌رود. از لحاظ علمی اثبات شده است که عینک آفتابی می‌تواند سبک مردان را به حداقل 60 درصد و حداکثر 100 درصد ارتقا دهد. هر چند که منابع غیر علمی و ستارگان هالیوود نیز به این نکته اذعان داشته‌اند. رابرت داونی جار و براد پیت هر دو مطلب مشابهی را در این مورد بیان کرده‌اند که در نوع خود نشان دهنده‌ی تاثیر عینک آفتابی برای مردان خواهد بود. بنابراین نمی‌توان از این اکسسوری مهم غافل ماند زیرا می‌تواند به بهترین نحو سبک افراد را بهبود ببخشد.

در حالی که ما نمی‌توانیم قول دهیم تا شما با استفاده از یک عینک آفتابی همانند یک ستاره هالیوود شوید اما این اطمینان را می‌دهیم تا با انتخاب یک عینک آفتابی کلاسیک بتوانید سبکی منحصر به فرد را برای خود ایجاد کنید. مارک‌هایی همچون ریبون و پلیس از برند‌های معروفی هستند که در بازار وجود دارند.

همه افراد می‌دانند که انتخاب یک عینک آفتابی با ظاهری اشتباه برای شما می‌تواند به جای ارتقا، موجب افول سبک شما شود. به همین دلیل انتخاب عینک آفتابی از میان مجموعه‌ای عظیم و درخور، با تمام اندازه‌ها کاری بس شایسته و مهم است که موجب افزایش کیفیت ظاهر شما خواهد شد.

در واقع شما با پیدا کردن یک عینک آفتابی مناسب و در خور خود می‌توانید یک سبک ایده آل را ایجاد کنید. عینک آفتابی خلبانی، با رنگ‌های مختلف و کلاسیک ایده آل‌ترین انتخاب‌ برای مردان به شمار می‌روند.

ساعت مردانه

آیا شما از آن دسته از مردانی هستید که همیشه دیر به سر کار خود می‌رسید؟ اگر چنین است، احتمالا وعده داده‌اید که با استفاده از کوک کردن ساعت خود بتوانید دیگر در این موقعیت قرار نگیرید و اگر شما استفاده از ساعت مچی را ضروری می‌دانید بهتر است این اکسسوری را با دقت انتخاب کنید. ساعت‌های مچی انواع مختلفی دارند که انواع دیجیتال آن برای سبک کلاسیک مردانه بیشتر استفاده می‌شوند.

کاسیو به عنوان یکی از رهبران بازار ساعت مچی تقریبا هفتاد سال است که ساعت‌های استثنائی را ارئه می‌دهد. ساعت‌های الکترونیکی دیجیتال یکی از گزینه‌های قابل اطمینان کلاسیک است که با نام این برند تجاری کلاسیک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با این حال اگر بسیاری از شما می‌توانید روی ساعت‌های با کیفیت سرمایه گذاری بیشتری بکنید، بهتر است خوب ببینید که دیگر برند‌ها چه کلکسیونی را در اختیار شما می‌گذارند. شرکت‌های سوئدی، سوئیسی و لارسون و جنیفر هر کدام برند‌های تجاری دارند که ساعت‌های کلاسیک و تماشایی را عرضه می‌کنند. اگرچه این ساعت‌ها گران هستند اما اعتماد به آن‌ها می‌تواند باعث ایجاد تفاوت و جذابیت سبک شما گردد.

لارسون و جنیفر نیز از برند‌های معروفی هستند که در سبک‌های گوناگون و حتی قیمت‌های مختلف، قطعا ساعتی مناسب و شایسته را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بحث انتخاب ساعت اگرچه بحثی مفصل است اما بهتر است توجه کنید که انتخاب ساعت به سبک و استایل شما نیز بر می‌گردد. بنابراین پیش از هر انتخابی بهتر است به این نکته دقت کنید که ساعت را برای چه مراسم و رویدادی استفاده می‌کنید. ساعتی که در یک مهمانی استفاده می‌شود مسلما تفاوت زیادی با ساعت سر کار شما و حتی جلسات رسمی دارد. در واقع انتخاب درست زمانی میسر است که شما پیش از هر چیز به سبک، استایل، موقعیت و زمان استفاده از آن توجه کنید و در این صورت می‌توانید، موفق گردید.

اگر اکسسوری‌ها را به ترتیب اولویت قرار دهیم، بی شک داشتن یک ساعت اولویت اول هر مردی خواهد بود. با وجود آنکه مردان چندان انتخاب متنوعی برای اکسسوری ندارند اما می‌توانند با یک ساعت ایده آل به جذابیت خود بیافزایند و حتی تفاوت بارزی را میان خود و دیگران ایجاد نمایند.

کلاه

استفاده از کلاه یک روش عالی برای معرفی رنگ و بافت به سبک افراد می‌باشد. البته موارد متعددی در این زمینه وجود دارد اما آنچه اهمیت دارد توافق در این رابطه است که همیشه سبک‌های کلاسیک برای استفاده از کلاه بهتر عمل می‌کنند. البته باید نوع مراسم و مکان برگزاری آن را نیز در نظر داشت. در واقع کلاهی که در زمستان استفاده می‌شود با کلاهی که در تابستان و فصل‌های گرم سال انتخاب می‌شود تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

استفاده از کلاه در زمستان یک ضرورت به حساب می‌آید. طراحی ساده و کلاسیک کلاه باعث می‌شود تا افراد با سبک‌های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. کلاه بنی یکی از انتخاب‌های عالی است که با الگوی ساده و رنگی خنثی گزینه‌ای مناسب برای استایل‌های مختلف مردان می‌باشد.

بسیاری از شما احتمالا فکر می‌کنید که کلاه بنی برای سبک‌های غیر رسمی بوده و از طرفی خسته کننده است اما باید بیان کرد که این کلاه قابل اطمینان‌ترین سبک حال حاضر برای مردان است. استفاده از کلاه مدرن، براق و شیک می‌تواند در انواع ظاهر و رنگ‌های مختلف کار کند و بنابراین اکسسوری جذاب و ضروری برای کمد لباس شماست.

راهنمای کلی بهترین اکسسوری مردانه

کیف پول: داشتن کیف پول کلاسیک برای هر مکان و هر فردی کاربرد دارد و بهترین انتخاب برای مردان خواهد بود.

کیف: باید در ابتدا فکر کنید که کیف را برای چه چیزی می‌خواهید استفاده کنید و سپس بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

کمربند: ابتدا باید لباس‌های مناسب را با یکدیگر ست کنید و در نهایت از کمربند مناسب و مطابق با دیگر رنگ‌های لباس خود استفاده نمایید. نکته مهم در این مورد آن است که همیشه باید رنگ کفش‌های شما با رنگ کمربندتان یکی باشد.

عینک آفتابی: ابتدا به چهره خود نگاه کنید و سپس چندین عینک را تست کنید. بعد از آن بهترین عینک آفتابی را قادر خواهید بود امتحان کنید.

ساعت: استفاده از ساعت مچی و سرمایه گذاری در آن می‌تواند بخش مهمی از نیاز افراد را تامین کند و از طرفی این اکسسوری ایده آل را می‌توان در همه‌ی سبک‌ها استفاده کرد.

کلاه: کلاه‌ها براساس شکل سر شما باید استفاده شوند. بنابراین اگر می‌خواهید بفهمید که کدام کلاه برای شما مناسب است ابتدا آن را روی سر خود امتحان کنید. با امتحان چند کلاه دقیقا خواهید فهمید که باید روی چه چیزی سرمایه گذاری کنید.

نکته آخر

لوازم اکسسوری یکی از روش‌های عالی برای معرفی رنگ، جزئیات و بافت لباس شماست. مهم نیست که تغییرات سبک شما چگونه است، شما همیشه می‌توانید چیزی را برای افزودن به سبک خود پیدا کنید. برای تکمیل سبک خود از یک عینک آفتابی و یک کلاه استفاده کنید. سبک‌های کلاسیک و رنگ‌های خنثی معمولا انعطاف پذیری بیشتری در این مورد دارند. رنگ‌های متنوعی را انتخاب کنید که متناسب با لباس‌های شما در کمدتان باشند. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می‌کنید بلکه مهم این است که اکسسوری مردانه را با دقت به سبک خود استفاده کنید. با این رویکرد بهتر خواهید توانست از میان انواع اکسسوری و لباس‌های خود، یک سبک ایده آل ایجاد نمایید.

چطور با کلاس باشیم

تست با کلاس بودن

چیزهایی که یک دختر باید داشته باشد

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها