نمایندگی شرکت شیرود

شرکت شیرود تولیدکننده شیرآلات صنعتی در ایران است و تمامی محصولات این شرکت در فروشگاه خانی با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی های شرکت شیرود به فروش میرسد. فروشگاه خانی باافتخار معتبرترین نمایندگی شرکت شیرود در ایران است و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است. تمامی محصولات شیرالات صنعتی شیرود در فروشگاه خانی با قیمتی ارزان و مناسب به فروش میرسد و دلیل قیمت پایین تر فروشگاه خانی نسبت به سایر نمایندگی ها سود کمتر این فروشگاست. شما میتوانید برای خرید محصولات و شیرآلات صنعتی شیرود و بهره مندی از گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش همین حالا با ما تماس بگیرید.

 021-66654300

نمایندگی شرکت شیرود

شرکت شیرآلات صنعتی شیرود

صنایع شیرآلات شیرود در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد.

این شرکت قادر به تولید شیرآلات صنعتی از سایز ۲ اینچ تا ۱۶ اینچ می باشد.

این محصولات مطابق با استانداردهای تدوین شده بوده و آزمون های كنترل ابعادی ، ظاهری ، عملكردی ،

تست هیدرو استاتیك ، متالوگرافی ساختار چدن برای كلیه تولیدات در محل كارخانه انجام میگیرد.

فروش محصولات شیرود در قم

شیرآلات اغلب برای کنترل و نگهداری مایعات یا گازها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین از آنها برای انتقال مواد شیمیایی سمی ، نفت قابل اشتعال ، بخار با فشار بالا یا هوای فشرده که نباید در هر شرایطی اجازه فرار از آن را داشته باشد، کاربرد دارند. از نظر تئوری ، شیرآلات باید کاملاً ایمن باشد و پس از بسته شدن ، هرگز نباید اجازه دهد مایع یا گاز از آن عبور کند.

بعضی اوقات بهتر است یک سوپاپ خراب شود ، به طور عمدی ، از قسمت دیگری از سیستم یا دستگاه محافظت کند. به عنوان مثال ، اگر موتور بخار دارید که از یک دیگ بخار استفاده می شود و در آن بخار ایجاد می شود ، اما فشار ناگهان خیلی زیاد می شود ، شما نیاز به سوپاپ دارید تا باز شود ، اجازه دهید بخار فرار کند و فشار را با خیال راحت آزاد کنید. دیگ بخار فاجعه بار منفجر می شود. دریچه هایی که به این روش کار می کنند ، شیرهای ایمنی نامیده می شوند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که وقتی مایع یا گاز موجود در آنها به فشار خاصی برسد ، به طور خودکار باز می شوند (اگرچه بسیاری از سیستم ها و ماشین ها دارای شیرهای ایمنی هستند كه می توانند بصورت دستی برای همان منظور باز شوند)

 021-66654300

فروش محصولات شیرود در قم

کاربرد های شیرآلات دارای قدمت طولانی می باشد و از گذشته تا کنون در سیستم های لوله کشی مورد استفاده بشریت بوده اند. در دوران باستان به منظور  تزیین بناها، آبخورها، حمام ها و …  از مجسمه هایی به شکل شیر جنگل  استفاده می کردند و بر سر شیرآلات متصل می شدند و علت نام گذاری شیرآلات نیز به همین دلیل می باشد.

سفارش شیرآلات چدنی شیرود

اگر قصد سفارش شیرآلات چدنی شیرود را دارید پیشنهاد می شود که با متخصصین حوزه شیرآلات مشورت نموده و تمامی سوالات خود را در این راستا از آنها بپرسید و پس از کسب اطلاعات کافی در این زمینه اقدام به سفارش لیست خرید خود نمایید.

آهن سنتر فروشنده عمده آهن و شیرآلات مختلف می باشد و محصول مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار آهن فراهم می نماید.

 021-66654300

شیرآلات چدنی شیرود

فروشگاه خانی قادر به ارسال سفارشات شما به اقصی نقاط کشور از جمله استان ها و شهر های : آذربایجان شرقی ، تبریز ، مراغه ، مرند ، اهر ، آذربایجان غربی ، ارومیه ، خوی ، میاندوآب ، مهاباد ، اصفهان ، کاشان ، خمینی‌ شهر ، نجف‌ آباد ، اردبیل ، پارس‌ آباد ، مشگین‌ شهر ، خلخال ، البرز ، کرج ، کمال‌ شهر ، نظر آباد ، محمد شهر ، ایلام ، دهلران، ایوان ، آبدانان ، بوشهر ، برازجان ، بندر کنگان ، بندر گناوه ،

تهران بزرگ ، شهریار ، اسلامشهر ، دماوند ، فیروزکوه ، بومهن ، شمال ، جنوب ، شرق ، غرب ، چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد ، بروجن ، لردگان ، فرخ‌شهر ، خراسان جنوبی ، بیرجند ، قائن ، طبس ، فردوس ، خراسان رضوی ، مشهد ، نیشابور ، سبزوار ، تربت حیدریه ، خراسان شمالی ، بجنورد ، شیروان ، اسفراین ، آشخانه ،

خوزستان ،اهواز ، دزفول ، آبادان ، بندر ماهشهر ، زنجان ، ابهر ، خرمدره ، قیدار ، سیستان و بلوچستان ، زاهدان ، زابل ، ایرانشهر ، چابهار ، سمنان ، شاهرود ، دامغان ، گرمسار ، فارس ، شیراز ، مرودشت ، جهرم ، فسا ، قم ، قنوات ، جعفریه ، کهک ، قزوین ، الوند ، تاکستان ، آبیک ، کهکیلویه و بویراحمد ، دوگنبدان ، دهدشت ، لیکک ، کردستان ،سنندج ، سقز ، مریوان ، بانه ،کرمان ، سیرجان ، رفسنجان ، جیرفت ، کرمانشاه ، اسلام‌آباد غرب ، کنگاور ، جوانرود ، گیلان ، رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان ، لنگرود ،

گلستان ، گرگان ، گنبد کاووس ، علی‌ آباد کتول ، بندر ترکمن ، لرستان ، خرم آباد ، بروجرد ، دورود ، کوهدشت ، مازندران ، ساری ، آمل ، بابل ، قائم شهر ، مرکزی ، اراک ، ساوه ، خمین ، محلات ، هرمزگان ،بندر عباس ، میناب ، دهبارز ، بندر لنگه ، همدان ، ملایر ، نهاوند ، اسدآباد ، یزد ، میبد ، اردکان و حمیدیا می باشد.

مقالات مرتبط :

نمایندگی شرکت کیز ایران در اصفهان

نمایندگی شرکت میراب در اصفهان

نمایندگی شرکت وگ امید گلستان

 

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *