نمایندگی شرکت پلی رود

فروشگاه خانی معتبرترین نمایندگی شرکت پلی رود می باشد و این شرکت بر اساس اصل رضایت مشتری فعالیت میکند. تمامی محصولات شرکت پلی رود در فروشگاه خانی با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر نمایندگی ها عرضه میشود. محصولات عرضه شده در فروشگاه خانی دارای گارانتی هستند و شما میتوانید از خدمات پس از فروش فروشگاه خانی نیز بهره مند شوید. محصولات پلی رود اتصال در فروشگاه خانی اصل  اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. برای سفارش محصول مورد نظر خود همین حالا با ما تماس بگیرید.

 021-66654300

نمایندگی شرکت پلی رود

شرکت پلی رود اتصال

واحد تولیدی تحقیقاتی پلی رود که هم اکنون جزء یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی اتصالات آبیاری و آبرسانی پلیمری در کشور و همچنین در خاور میانه محسوب میشود فعالیت خود را مدیون بیش از 30 سال سابقه در زمینه ساخت و تولید انواع قالبهای تزریق پلاستیک در کشور است که همواره با بهره گیری از بالاترین و آخرین تکنولوژی دنیا در زمینه های دستگاه ها و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی – ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه ها و مراک آموزشی – همکاری با اساتید دانشگاهی و واحدهای تولیدی با سابقه – سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور – مهندسین مشاور و طراحان داخلی و خارجی – شرکت و بازدید از اکثر نمایشگاههای تخصصی دنیا – مهدسین با تجربه – پرسنل فنی و کارآزموده و در نهایت مدیریتی با سابقه و هوشمند توانسته است با توسعه ممتد و برنامه ریزی شده هم اکنون با بیش لز 300000 متر مربع مجموعه تولیدی مدرن در یکی از بهترین شهرکهای صنعتی کشور واقع در طبیعت بکر و زیبای استان مازندران با دقیق ترین ماشینهای تزریق پلاستیک . . .

 021-66654300

فروش محصولات پلی رود اتصال در قم

شرکت پلی رود برای ان که تمامی مشتریان این شرکت به محصولات باکیفیت و اورجینال دسترسی داشته باشند تعدادی نمایندگی معتبر در سراسر ایران اتخاذ کرده است. یکی از بهترین نمایندگی های شرکت پلی رود فروشگاه خانی میباشد. در فرشوگاه خانی محصولات پلی رود با قیمتی بسیار ارزان تر از سایرنمایندگی ها به فروش میرسد. همچنین تمامی این محصولات داراری گارانتی و نشان استاندارد بوده و در بالاترین درجه کیفی قرار دارند. برای سفارش محصولات خود هم میتوانید با ما تماس بگیرید و هم به صورت تلفنی از مشاوره رایگان همکاران ما در خانی استور بهره مند شوید.

 021-66654300

فروش محصولات پلی رود اتصال در قم

لیست قیمت پلی رود

طیف محصولات تولیدی این شرکت بسیار وسیع و گسترده است به طوری که می توان تقریبا هر محصولی را از خانواده پلی اتیلن ها در محصولات این شرکت پیدا کرد. کاربری عمده این محصولات در کشاورزی و آبیاری تحت فشار است. عمده محصولات این شرکت در زمینه قالب های تزریق پلاستیک و پیچ ها و اتصالات پلی اتیلن هستند.

تعداد و تنوع محصولات این شرکت به 2000 می رسد. لیست قیمت پلی رود شامل بخش اصلی قیمت ها و محصولات تولیدی در حوزه آبیاری تحت فشار و صنعت است. با توجه به طیف گسترده و تنوع محصولات پلی رود، لیست قیمت حاضر تنها از هر محصول یکی را به عنوان نماینده طیف وسیع محصولات هم خانواده خود معرفی می کند.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت پلی رود و اطلاع از حداقل تعدا سفارش ها و همچنین اطلاعات فنی و قیمت سایر محصولات با ما تماس بگیرید.

محصولات پلی رود اتصال

شرکت پلی رود اتصال بزرگترین تولیدکننده و تأمین‌کننده لوازم و اتصالات پلی اتیلنی مورد نیاز در شبکه‌های آبرسانی، آبیاری، فاضلاب گاز، صنعت، پایپینگ شهری و ساختمانی و کشاورزی می‌باشد.

امروزه اتصالات پلی‌اتیلن در شبکه‌های آبرسانی، آبیاری، فاضلاب گاز، صنعت، پایپینگ شهری و ساختمانی و کشاورزی کاملاً شناخته شده‌اند و کاربرد آن‌ها در این پروژه‌ها بسیار رایج است. شرکت پلی رود کامل‌ترین مجموعه اتصالات پلی اتیلن را تولید می نماید. محصولات و اتصالات این شرکت شامل بخش های زیر می باشد:

    • اتصالات پیچی
    • اتصالات کمربندی
    • اتصالات دنده‌ای
    • اتصالات جوشی فشار قوی
    • اتصالات جوشی فاضلابی
  • اتصالات آبیاری قطره‌ای و شیرها  021-66654300

مقالات مرتبط :

نمایندگی شرکت کیز ایران در اصفهان

نمایندگی شرکت میراب در اصفهان

نمایندگی شرکت وگ امید گلستان

 

 

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها