گاوصندوق هتلی، فروش انواع گاوصندوق هتلی، جهت مشاهده مشخصات، ویژگی ها، و مدل های مختلف سیف باکس هتلی ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

در بخش زیر تصاویر مربوط به صندوق های هتلی را برای شما قرار داده ایم، تا در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، با دیدن تصویر زیر مدل مورد نظر خود را جهت خرید گاوصندوق هتلی انتخاب نمایید.

البته در برخی از مدل ها مربوطه قیمت درج نشده است، که باید جهت اطلاع از قیمت محصول با فروشگاه گاوصندوق ارزان طباطبایی تماس بگیرید.

مشاده تصاویر مربوط به صندوق های هتلی با مراجعه به لینک زیر :

گاوصندوق هتلی

گاوصندوق هتلی یکی از محصولات بسیار پرطرفدار در بین افرادی که دارای هتل هستند می باشد.

فروشگاه طباطبایی که نمایندگی رسمی فروش انواع صندوق های ایرانی و خارجی و گاوصندوق دیجیتال در تهران می باشد، و با ارائه بهترین گاوصندوق هتلی به مشتریان خود نیاز آنها را در این زمینه برطرف می‌کنند.

بسیاری از هتل های معروف تهران مانند هتل استقلال، هتل المپیک و دیگر هتل های مطرح در شهر تهران وجود دارد که از گاوصندوق های هتلی  فروشگاه طباطبایی استفاده می‌کنند، ضمن اینکه این فروشگاه محصولات خود را به صورت نقد و اقساط و با ارائه گارانتی معتبر دو ساله به مشتریان خود ارائه می دهد.

به همین دلیل است که محصولات این فروشگاه بسیار پرطرفدار می باشند و سالیان سال است که فروشگاه طباطبایی مشتریان خود در سراسر شهر تهران خدمت‌رسانی می‌کنند شما عزیزان اگر قصد خرید صندوق هتلی را دارید بهتر است با همکاران ما در این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

قیمت گاوصندوق هتلی

قیمت گاوصندوق هتلی در فروشگاه طباطبایی مطابق با نرخ اتحادیه انجمن فروش SafeBox هتلی در تهران مصوب می‌شود، به عنوان قیمت گاوصندوق کاوه در این مجموعه مطابق با نرخ اتحادیه فروشگاه های SafeBox هتلی در تهران تعیین می شود.

اما از آنجا که فروشگاه طباطبایی نمایندگی رسمی صندوق های ایرانی و خارجی در تهران است، بهترین قیمت گاوصندوق هتلی را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

شما عزیزان اگر قصد دارید در جریان جزئیات قیمت صندوق هتلی قرار بگیرد بهتر است در این زمینه از طریق لینک زیر قیمت درج شده برای SafeBox هتلی را استعلام نمایید.

و توصیه ما به شما عزیزان هم این است که قبل از خرید هر نوع محصولی حتما با متخصصین مربوطه در این زمینه مشورت کنید تا در نهایت بهترین انتخاب را برای خرید انواع مدلهای SafeBox هتلی داشته باشید.

با توجه به نوسانات بازار ارز ما از درج قیمت صندوق هتلی در سایت فروشگاه طباطبایی خودداری کرده ایم.

که ممکن است شما زمانی که به سایت مراجعه می‌کنید و قیمت صندوق هتلی را ملاحظه می کنید، از زمانی که بخواهید مراجعه کنید به فروشگاه، قیمت ها دچار تغییر و تحول شود.

به همین دلیل است که ما امکانی را در فروشگاه اینترنتی طباطبایی فراهم کرده ایم که شما عزیزان برای اطلاع از قیمت و هزینه صندوق هتلی در این مجموعه می توانید به صورت ۲۴ ساعته با توجه به شماره تلفن های درج شده در سایت با همکاران ما تماس بگیرید، و در جریان آخرین قیمت ها قرار بگیرید.

یکی از بهترین برندهای سیف باکس هتلی دیجیتال، برند گاوصندوق آیکو است.

مشخصات گاوصندوق هتلی

این محصول دارای رنگبندی متنوعی است و شما می توانید این محصول را با رنگبندی های قرمز، آبی، زرد، سفید، مشکی، طوسی و دیگر رنگ ها خریداری نمایید.

البته اگر رنگبندی خاصی مد نظرتان هست می توانید صفارش دهید، تا محصول مورد نظر با رنگبندی مورد نظر شما ساخته شود.

جنس و آلیاز مورد استفاده در صندوق های هتلی از فولاد نسوز است، و این محصولات دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش سوزی دارند، بویژه در مدل های گاوصندوق دکوراتیو، گاوصندوق دیپلمات، گاوصندوق دیواری، گاوصندوق بانکی، گاوصندوق خرم، گاوصندوق نیکا، گاوصندوق گنجینه که از آلیاز فولاد نسوز استفاده شده است.

این محصول دارای رمز دیجیتال می باشد، و دارای امنیت بالایی است، بویژه در گاوصندوق الکترونیکی این محصول که امنیت مطلوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

و جهت استفاده در مکان های خاص می توان از گاوصندوق اثر انگشتی هتلی استفاده کرد.

همچنین در صورتی که شما برای استفاده در مکان هایی مثل طلافروشی ها و صرافی ها بخواهید این محصول را تهیه کنید باید از گاوصندوق طلافروشی ، و گاوصندوق آسانسوری استفاده نمایید.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قابلیت ارتقا و به روز رسانی
  • درجه امنیت بالا و قابل قبول
  • کارآیی بالا و چند منظوره
  • قابلیت سفارشی سازی
  • قیمت بسیار مناسب

گاوصندوق هتلی با گارانتی معتبر

فروشگاه طباطبایی برای تمامی محصولات خود از جمله صندوق های هتلی 2 سال ضمانت نامه معتبر به همراه 5 سال خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است.

که این برگه ضمانت نامه به هنگام خرید محصول به شما ارائه می شود، و مشتریانی که می خواهند از خدمات پس از فروش محصول استفاده کنند باید این برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه دارند و در زمان مورد نیاز آن را به همکاران ما در فروشگاه طباطبایی ارائه دهند.

نمایندگی گاوصندوق هتلی در تهران

فروشگاه صندوق هتلی تنها نمایندگی رسمی فروش انواع صندوق های ایرانی و خارجی از جمله سیف باکس هتلی در تهران است.

البته این فروشگاه به غیر از صندوق های هتلی محصولات دیگری مانند گاوصندوق اسلحه مخصوص پادگان ها، گاوصندوق روستیک، گاوصندوق ایگل، گاوصندوق لوسل ، گاوصندوق سدید که خود دارای انواع سف باکس هتلی است را به مشتریان خود ارائه می دهد.

انواع گاوصندوق هتلی

صندوق های هتلی دارای انواع مختلفی هستند، که توسط شرکت های مختلف ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شوند.

انواع گاوصندوق هتلی عبارتند از :

  • گاوصندوق هتلی کاوه
  • گاوصندوق هتلی نیکا
  • گاوصندوق هتلی سدید
  • گاوصندوق هتلی سایروس
  • گاوصندوق هتلی دیجی کالا
  • گاوصندوق هتلی گنجبان
  • گاوصندوق هتلی آرکا
  • گاوصندوق هتلی آریا
  • گاوصندوق هتلی گنجینه
  • گاوصندوق هتلی بامیل
  • گاوصندوق هتلی آیکو
  • گاوصندوق هتلی ایگل
  • گاوصندوق هتلی روستیک
  • گاوصندوق هتلی لوسل

در ادامه به بررسی هر یک از این گاوصندوق های هتلی می پردازیم.

گاوصندوق هتلی کاوه

گاوصندوق هتلی کاوه یکی از صندوق های هتلی است که با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گارانتی معتبر ارائه می شود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه نمایید.

ضمن این که جهت مشاهده محصولات صندوق هتلی کاوه شما می توانید به صفحه دسته بندی شرکت کاوه مراجعه کنید، که در این صفحه انواع محصولات این برند معتبر ایرانی، به همراه SafeBox هتلی را می توانید مشاهده نمایید.

گاوصندوق هتلی نیکا

صندوق های هتلی نیکا ساخت کشور کره جنوبی هستند، که یکی از محصولات پرطرفدار خارجی در بازار ایران محسوب می شوند.

و دلیل آن هم عمدتا قیمت مناسب این محصولات است، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد گاوصندوق هتلی نیکا به صفحه گاوصندوق نیکا مراجعه نمایید.

و جهت مشاهده دیگر محصولات این شرکت کره ای به صفحه دسته بندی نیکا مراجعه کنید، که دراین صفحه سایر محصولات این شرکت به همراه صندوق های هتلی قرار داده شده است.

گاوصندوق هتلی سدید

گاوصندوق هتلی سدید یکی دیگر از محصولات ایرانی می باشد که به مشتریان خود گاوصندوق های هتلی را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر محصول ارائه می دهد.

شما می توانید جهت مشاهده و آشنایی با این محصولات به صفحه گاوصندوق سدید مراجعه کنید.

همچنین جهت مشاهده ویژگی ها، مشخصات فنی و قیمت گاوصندوق هتلی سدید به صفحه دسته بندی محصولات سدید مراجعه نمایید.

گاوصندوق هتلی سایروس

گاوصندوق هتلی سایروس هم مانند سایر برند های ایرانی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به فروش می رسد.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با این محصولات به صفحه گاوصندوق سایروس مراجعه کنید.

و جهت مشاهده سایر محصولات این برند باید به صفحه دسته بندی سایروس مراجعه نمایید، که دراین صفحه تمامی اطلاعات مربوط به این محصولات از جمله مشخصات فنی، قیمت و غیره درج شده است.

البته برخی از این محصولات دارای قیمت نیستند که شما باید جهت استعلام قیمت این محصولات با تیم پشتیبان وب سایت safekaveh.com تماس بگیرید.

گاوصندوق هتلی دیجی کالا

گاوصندوق های هتلی دیجی کالا، محصولاتی هستند که در فروشگاه اینترنتی دی جی کالا به فروش می رسند.

این محصولات شامل تمامی برند هایی هستند که تا به این جا در مورد آن ها صحبت کردیم.

برای مطالعه » گاوصندوق مخفی

گاوصندوق هتلی گنجبان

شرکت گنج بان یکی دیگر از شرکت های قدیمی و معتبر ایرانی است که در زمینه تولید انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت اداری، خانگی، دیجیتالی، و هتلی فعالیت می کند.

فروشگاه طباطبایی یکی از نمایندگی های شرکت گنج بان در تهران است که شما می توانید جهت مشاهده محصولات این شرکت به صفحه گاوصندوق گنج بان مراجعه نمایید.

گاوصندوق هتلی آرکا

دراین بخش می خواهیم یکی دیگر از برند های ایرانی را به شما معرفی نماییم، شرکت گاوصندوق آرکا هم دارای محصولات مختلفی از جمله صندوق های سبک وزن هتلی است.

با مراجعه به لینک مربوطه شما می توانید محصولات سبک وزن و دارای وزن مناسب که جهت استفاده در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند را مشاهده نمایید.

گاوصندوق هتلی آریا

شرکت آریا سیف هم در زمینه تولید و عرضه صندوق های هتلی فعالیت می کند، جهت مشاهده محصولات شرکت آریا سیف شما می توانید به صفحه گاوصندوق آریا مراجعه نمایید.

محصولات آریا سیف با نام برند تجاری Aria Safe در بازار ایران عرضه می شوند.

گاوصندوق هتلی گنجینه

شرکت گنجینه مهر پارس یکی از بهترین شرکت های ایرانی در کنار برند های معتبری مثل کاوه، سدید، ایران کاوه، و گنج بان محسوب می شود.

در صورت مراجعه به صفحه گاوصندوق گنجینه و مشاهده محصولات با کیفیت این برند معتبر قطعا شما هم از مشتریان پر و پا قرص این شرکت خواهید شد.

گاوصندوق هتلی بامیل

شرکت کره ای بامیل سیف یکی از برند های خارجی است که محصولات خود را با برند تجاری BAMIL در بازار ایران عرضه می کند.

برای مشاهده تمامی محصولات شرکت بامیل سیف به صفحه گاوصندوق بامیل مراجعه نمایید.

گاوصندوق هتلی آیکو

در صورتی که بین برند های خارجی به دنبال با کیفیت ترین صندوق هتلی از نظر امنیت و کیفیت هستید شرکت ژاپنی آیکو هم می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

محصولات ساخت کشور ژاپن از نظر کیفیت و کارایی در حوزه های مختلف معرف حضور شما هستند، برای دیدن صندوق های هتلی شرکت آیکو به صفحه گاوصندوق آیکو مراجعه کنید.

گاوصندوق هتلی ایگل

شرکت ایگل سیف هم یکی از برند های کره ای است که در بازار ایران محصولات این شرکت به فروش می رسند.

یکی از برند های ارائه شده توسط شرکت ایگل صندوق های هتلی سبک و کوچک هستند، که برای مشاهده محصولات این برند شما می توانید به صفحه گاوصندوق ایگل مراجعه نمایید.

گاوصندوق هتلی روستیک

اگر برای خرید صندوق های هتلی به دنبال برندی هستید که بهترین رتبه را از نظر گرید های امنیتی داشته باشد، طبق گفته کارشناسان این حوزه صندوق هتلی روستیک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزییات و ویژگی های محصولات این شرکت هم می توانید به صفحه گاوصندوق روستیک مراجعه نمایید.

گاوصندوق هتلی لوسل

آخرین برندی که تولید کننده صندوق های هتلی می باشد، برند لوسل است.

البته محصولات شرکت لوسل از نظر قیمت گران تر از محصولات دیگر شرکت ها هستند، دلیل این موضوع هم طراحی خاص و منحصر به فردی است که شرکت لوسل برای تولید صندوق های هتلی در نظر گرفته است.

اگر تمایل دارید سیف باکس هتلی لوسل را در طرح ها و مدل های مختلف مشاهده نمایید به صفحه گاوصندوق لوسل مراجعه نمایید.

سخن آخر

امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، در انتهای این صفحه می توانید نظرات خود را پیرامون این مطلب با ما در میان بگذارید.

و هر سئوالی داشتید و یا اینکه نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید در همین بخش سئوالات خود را وارد کنید، تا کارشناسان فروشگاه گاوصندوق هتلی در سریع ترین زمان ممکن به سئوالات شما پاسخ دهند.

ضمن این که فروشگاه سیف باکس طباطبایی علاوه بر فروش انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی، خدماتی مثل تعمیر گاوصندوق، حمل گاوصندوق، تعمیر و فروش قفل گاوصندوق، باز کردن گاوصندوق های قدیمی و جدید، ساخت گاوصندوق را به مشتریان خود ارائه می دهد.

مطالعه مقالات مرتبط با این صفحه در وب سایت بیرام کبیر :

مرکز فروش گاوصندوق هتلی

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق هتلی

در بخش زیر برخی از سئوالات متداول کاربران وب سایت safekaveh.com را در مورد گاوصندوق هتلی قرار داده ایم، این سئولات جز رایج ترین سئولات کاربران این وب سایت است.

شما بخش زیر را مطالعه نمایید بازهم اگر سئوالی پیش آمد، و یا نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، در بخش نظرات انتهای همین صفحه وارد نمایید، تا همکاران ما در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

قیمت گاوصندوق هتلی ؟

برای استعلام قیمت گاوصندوق هتلی به لینک بالا مراجعه نمایید.

مشخصات گاوصندوق هتلی ؟

این محصول دارای رنگبندی متنوعی است، جنس و آلیاز مورد استفاده در گاوصندوق های هتلی از فولاد نسوز است و این محصولات دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش سوزی دارند، این محصول دارای رمز دیجیتال می باشد

گاوصندوق هتلی با گارانتی معتبر ؟

شما می توانید گاوصندوق هتلی را با 2 سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

انواع گاوصندوق هتلی

گاوصندوق هتلی کاوه، گاوصندوق هتلی نیکا، گاوصندوق هتلی سدید، گاوصندوق هتلی سایروس، گاوصندوق هتلی دیجی کالا از جمله معروف ترین برند های گاوصندوق های هتلی در بازار هستند.

مرکز فروش گاوصندوق هتلی در تهران ؟

فروشگاه گاوصندوق هتلی معتبرترین مرکز فروش انواع صندوق هتلی در تهران است، که شما می توانید محصولات این فروشگاه معتبر را با قیمت مناسب و ضمانت نامه معتبر، به همراه خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

فروشگاه طباطبایی طرف قرارداد با سازمان نیروهای مسلح، بیمه تامین اجتماعی، سازمان آموزش و پرورش، سازمان بهداشت و درمان، سازمان راه و شهرسازی، وزارت نفت،بانک تجارت، بانک ملی، بانک صادرات، بانک سپه، بانک قوامین، بانک ملت، بانک شهر، بانک کشاورزی، بانک سامان، و غیره در تهران است.

که شما می توانید تمام گاوصندوق های هتلی ایرانی و خارجی را به صورت نقد و اقساط از این فروشگاه خریداری نمایید.

خدمات فروشگاه گاوصندوق هتلی شامل چه مواردی است ؟

علاوه بر گارانتی معتبر، و خدمات پس از فروش که پیش تر در مورد آن صحبت شد، در فروشگاه طباطبایی خدمات دیگری مثل نصب گاوصندوق هتلی در محل، حمل و جابه جایی محصول، تعمیرات تخصصی درب و بدنه گاوصندوق هتلی، و همچنین تعمیرات تخصصی قفل گاوصندوق هتلی به مشتریان ارائه می شود.

که خدمات حمل و جابه جایی و همچنین نصب گاوصندوق هتلی در محل به صورت رایگان است.

و تعمیرات تخصصی گاوصندوق هتلی هم اگر به صورت جزیی باشد تکنسین های این مجموعه هزینه ای را از مشتریان خود دریافت نمی کنند، اما اگر نیاز به تعویض برخی از قطعات، و تعمیرات تخصصی تر باشد، به عنوان مثال تعویض قفل یا درب گاوصندوق هتلی، هزینه آن توسط شرکت طباطبایی در تهران دریافت می شود.

منبع :

safekaveh.com/گاوصندوق-هتلی/

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها