خرید فوری و ارزان جم فری فایر و سی پی کالاف دیوتی

5/5
خرید الماس بازی موبایل

فری فایر (Free Fire) یکی از مهیج ترین و جذاب ترین بازی های اکشن-تفنگی و بر پایه زنده ماندن توسط استودیو 111داتس درسبک بتل رویال ساخته و منتشرشده است. در این بازی شما با هواپیمای جنگی وارد جزیره ای بسیار هولناک شده و با چتر مخصوص خود در این جزیره مهیب و ترسناک فرود می آیید، در ابتدای ورود به بازی شما 49 رقیب دیگر دارید که باید برای کشتن آن ها و رسیدن به هدف تلاش کنید. در واقع اگر می خواهید جایزه گیم را به دست بیاورید و به لول بالاتر برسید باید آخرین نفری باشید که جان سالم به در می برید.

در این بازی با کشتن هر نفر در Garena Free Fire می توانید محتویات کوله پشتی او را ببینید و اسلحه، نقشه یا هر چیز به درد بخور دیگری که پیدا کردید برای خود بردارید،  هر چقدر تفنگ شما قوی تر باشد شما می توانید راحت تر و با قدرت بیشتر دشمن را بکشید برای همین شما می توانید با خرید جم فری فایر به قوی ترین تفنگ ها و قابلیت های جذاب تری دست پیدا کرده و با قدرت تمام دشمن را از پای در آورید.

خرید سی پی در ایران
خرید سی پی در ایران

امکاناتی که خرید سی پی به ما می دهد

در بازی های مشابه فری فایر مثل پابجی موبایل، فورتنایت، کالاف دیوتی و دیگر برنامه ها با خرید الماس بازی موبایل بازیکنان قادر به آزاد کردن یک سری از ایتم های قفل شده می باشند. در ادامه به چندین مورد از این قابلیت ها درمورد بازی فری فایر اشاره خواهیم کرد.

8 شخصیت، نیکیتا – میشا – فورد – اندرو- کلی – اولیویا- آدم و حوا در فری فایر وجود دارد که هرکدام ویژگی های مربوط به خود را دارند و شما میتوانید متناسب با مرحله و میزان جم فری فایر (الماس فری فایر) شخصیت های بازی خود را انتخاب کنید. هرکدام از این شخصیت ها با توانایی های منحصر به فرد خود امکان برنده شدن شما را بیشتر میکنند. البته این ویژگی ها قابل ارتقاء هستند و شما میتوانید با استفاده از جم فری فایر ویژگی ها و قابلیت های شخصیت خود در بازی را ارتقا دهید.

همانطور که توضیح دادیم هدف تمامی بازیکنان در این بازی و گیم های مشابه آن بقا یا زنده ماندن است و در انتها کسی که زنده بماند برنده بازی خواهد شد. برای زنده ماندن شما نیاز دارید متناسب با مرحله ای که در آن قرار دارید سلاح های خود را به روزرسانی کنید و سلاح های پیشرفته را خریداری کنید و حریفان خود را میدان نبرد از بین ببرید. خرید سلاح های به روز و پیشرفته از طریق جم فری فایر امکان پذیر میشود.

همچنین الماس یا جم فری فایر به شما امکان میدهد علاوه بر سلاح، اسکین های مختلف ،حیوان خانگی و وسایل دیگر فروشگاه بازی را خریداری کنید. حیوانات خانگی نیز در فری فایر میتوانند برای بازیکنان مفید باشند و شما باید با توجه به قابلیت های آنها و همچنین نیاز خود آنها را انتخاب کنید تا بتوانند به شما در بازی کمک کنند. شما تنها میتوانید یک حیوان خانگی را همراه خود به نبرد ببرید بنابراین باید یک انتخاب صحیح داشته باشید.

مقایسه ی 3 مورد از قابلیت های کالاف دیوتی و فری فایر

فری فایر و کالاف بازی‌های پرطرفداری برای پلتفرم‌ موبایل هستند اما یک سری تفاوت‌های قابل توجهی بین این دو بازی وجود دارد.

ارز درون برنامه ای و الماس بازی

شما در بازی کالاف دیوتی می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به پیشرفت خود در بازی کمک می کنید اما در بازی فری فایر با خرید جم فری فایر به پیشرفت خود کمک خواهید کرد .

حالت ها (Modes)

بازی فری فایر سه بخش با نام های Battle Royale و TDM و Multipe Event دارد که سومین بخش در زمان ها و رویدادهای مخصوص به بازی می آید و همیشگی نیست. اما در طرف مقابل بازی کالاف دیوتی علاوه بر بخش های بالایی، بخش زامبی نیز را دارا می باشد.

تعداد بازیکن های بخش بتل رویال

دیگر 100 نفره بودن بازی های بتل رویالی تقریبا تبدیل به یک استاندارد شده است، اگر چه بازی های زیادی مثل لجندز (Apex Legends) که در این سبک هستند که از این قانون پیروی نمی کنند. فری فایر نیز از همین دسته است، چرا که فقط 50 نفر بازیکن را در هر بازی ساپورت می کند، به اینها بات ها (ربات های کامپیوتری که بازیکن آنلاین نیستند) را نیز اضافه کنید؛ اما در طرف مقابل بازی کال آو دیوتی موبایل 100 نفره است و کاملا با نقشه بازی همخوانی دارد.

 خرید الماس بازی های موبایل
خرید الماس بازی های موبایل

مزایای خرید جم فری فایر و سی پی کالاف دیوتی

از مهم ترین مزایای خرید جم فری فایر و خرید سی پی کالاف دیوتی، که پیش تر هم به آن اشاره کردیم، این است که شما می توانید هر کدام از عناصر بازی را که نیاز داشتید را خریداری کرده و استفاده کنید. با این کار سرعت انجام بازی و طی کردن مراحل بالاتر رفته و بازی به صورت بهتری به نفع شما پیش می رود و احتمال موفقیت شما در بازی بیشتر می شود.

اگر بخواهید به عنوان یک پلیر یا بازیکن حرفه ای بازی کنید و از سایر رقبا جلو بیفتید، به جم فری فایر و سی پی کالاف دیوتی  نیاز خواهید داشت. در حقیقت موفقیت در این بازی ها و شکست دادن رقیبان بدون داشتن الماس بازی موبایل امکان پذیر نیست.

پکیج های مختلفی از جم فری فایر، سی پی کالاف دیوتی و الماس های دیگر بازی ها در وب سایت های فروشگاه های موجود در زمینه خرید آیتم بازی های موبایل وجود دارد و شما با خرید هر کدام، شانس برنده شدن خود را افزایش خواهید داد. وبسایت تاپ جم شاپ یکی از امن ترین و معتبرترین فروشگاه های کشور می باشد که از نماد اعتماد الکترونیک برخوردار است.

از نظر تعرفه هم این سایت محصولات خود را با ارزانترین قیمت ممکن به مشتریان عرضه می کند. حتی درصورتی که در روند پرداخت مشکلی به وجود بیاید جای هیچ نگرانی نیست، چرا که در مدت زمان کوتاهی مبلغ پرداخت شده به شما برگردانده خواهد شد و سرعت واریز در این سایت بسیار بالاست.

در آخر اینکه یک وبسایت فروشگاهی امن اهمیت زیادی برای رضایت و راحتی حال کاربران خود قائل است و تمام تلاش خود را به کار می برد که در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی درخواست شما باشد. بنابراین شما می توانید به صورت کاملا ایمن جم فری فایر و سی پی کالاف دیوتی را با قیمتی ارزان از تاپ جم شاپ تهیه کرده و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

انتهای ریپورتاژ

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها