ماسک صورت چیست و چه کاربردی دارد و بررسی انواع ماسک های صورت را در ادامه این مقاله آموزشی مورد بررسی قرار می دهیم.

مشکلات پوستی نظیر انواع آکنه ها، لکه های پوستی، به وجود آمدن انواع چین و چروک‌ها و خطوط مختلف بر روی پوست صورت، مشکلات خشکی پوست و غیره از جمله موارد آزار دهنده ای است که باعث از بین رفتن طراوت و شادابی پوست صورت خواهد شد.

ماسک صورت یکی از راهکارهایی است که می‌تواند زیبایی و طراوت پوست را مجددا احیا نماید، ماسک صورت دارای انواع مختلفی از جمله ماسک های دست ساز، خانگی، ماسک های ارائه شده در کلینیک های زیبایی و غیره هستند که در ادامه مقاله ماسک صورت چیست هر یک را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

ماسک صورت

پوست صورت مانند سایر بخشهای بدن نیاز به یک سری ویتامین ها دارد تا بتواند همیشه طراوت و شادابی خود را حفظ نماید و این مورد قطعا تاثیر بسزایی در زیبایی صورت شما خواهد داشت.

با افزایش سن و ایجاد خشکی پوست به تدریج یکسری چین و چروک‌ها و خطوط مختلف در نواحی مختلف پوست صورت ایجاد می شود، و برای رفع مشکل پوست صورت نیاز به آبرسانی لازم و تامین یکسری ویتامین های مورد نیاز از جمله ویتامین های گروه B دارد.

ماسک صورت یکی از راهکارهایی است که می تواند با ایجاد کلاژن سازی و آبرسانی به سطح پوست مشکلات مختلف پوستی را برطرف نماید.

ماسک صورت علاوه بر برطرف کردن مشکلات پوستی، باعث سفت شدن پوست صورت، آبرسانی به سطح پوست، رفع افتادگی پوست، طراوت و شادابی پوست و همچنین رفع استرس و خستگی پوست صورت خواهد شد.

ماسک های صورت دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آنها می توانند برای برطرف کردن لکه های پوستی، آکنه ها، چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست صورت، رفع کردن جای جوش و همچنین تامین چربی مورد نیاز پوست موثر هستند.

در بخش زیر انواع مختلف بهترین ماسک های صورت را به شما معرفی می کنیم.

انواع ماسک صورت

انواع ماسک صورت، ماسک های صورت هر یک با توجه به نوع مشکلات پوستی دارای انواع مختلفی هستند.

در ابتدا ما یک دسته بندی کلی را برای انواع ماسک های صورت در نظر گرفته ایم که این دسته بندی کلی عبارت است از:

  1. ماسک های دست ساز یا DIY
  2. ماسک های تجاری
  3. ماسک های نیمه حرفه‌ای
  4. ماسک های کلینیکی

ماسک های صورت دست ساز ماسک هایی هستند که شما خودتان در خانه می توانید با استفاده از مواد مختلف که در ادامه در مورد آنها صحبت می کنیم این نوع ماسک ها را تهیه نمایید.

ماسک تجاری هم ماسک هایی هستند که در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر کشور عرضه می شوند.

ماسک های نیمه حرفه‌ای هم معمولا ماسک های صورتی هستند که در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند و البته قبل از استفاده از آن ها بهتر است که شما با یک متخصص پوست در این باره مشورت نمایید.

ماسک های کلینیکی هم که جز بهترین نوع ماسک های صورت هستند در کلینیک های زیبایی و تخصصی پوست توسط پزشکان مورد استفاده قرار می گیرند.

ماسک صورت معمولا با توجه به نوع پوست هر فردی (پوست های خشک، پوست های مختلط، پوست های چرب) توسط یک پزشک متخصص پوست تهیه می شوند و بر روی پوست صورت مراجعه‌کنندگان مورد استفاده قرار می گیرند.

اما ماسک های صورت با توجه به مشکلات خاص پوست صورت شما نیز دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه این موارد را به شما معرفی می کنیم.

برای مطالعه » آشنایی با روش درمان ماه گرفتگی پوست در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

انواع ماسک صورت متناسب با نوع مشکلات پوستی

معمولا ایجاد منافذ باز پوست بر روی صورت، زمینه را برای محل اجتماع انواع چربی ها و آلودگی ها بر زیر پوست صورت ایجاد می کند.

و با بسته شدن این منافذ مشکلاتی نظیر انواع آکنه، لکه های پوستی، خشکی پوست، ترک های پوستی و غیره برروی پوست صورت شما به وجود می آید.

که استفاده از ماسک های صورت در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

پیشنهاد ویژه>> راهکار های متفاوتی برای پاک کردن انواع تاتو وجود دارد که افراد می توانند از آن استفاده کنند. برای آشنایی با این راهکار ها به صفحه پاك كردن تاتو ابرو با دكلره مراجعه نمایید.

ماسک صورت برای رفع آکنه

آکنه ها یکی از ضایعه های پوستی هستند که باعث از دست رفتن زیبایی پوست صورت می شوند.

برای رفع آکنه شما می توانید از ماسک سفیده تخم مرغ استفاده نمایید.

و برای طرز تهیه این نوع ماسک صورت شما می توانید سه عدد سفیده تخم مرغ را از زرده آن جدا نمایید و درون یک ظرف بریزید و سپس با استفاده از یک همزن به خوبی هم بزنید.

بعد از آن سفیده تخم مرغ را بر روی پوست صورت خود بمالید و اجازه دهید که به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورت شما بماند.

در این تایم که سفیده تخم مرغ بر روی پوست صورت شما باقی مانده است شما می‌توانید با نوک انگشتان به آرامی پوست صورت خود را ماساژ دهید، برای این منظور مقاله ی کاربردی آموزش ماساژ صورت تکنیک های مختلف جهت ماساژ دادن صورت را به شما آموزش داده است.

ماسک صورت برای رفع لکه های پوستی

لکه های پوستی هم یکی دیگر از ضایعه های پوست صورت هستند که تاثیر بسزایی برای از بین بردن زیبایی صورت شما دارند.

جهت از بین بردن این لکه ها شما می توانید از ماسک زردچوبه و عسل استفاده نمایید.

و برای طرز تهیه این نوع ماسک صورت ابتدا ۳ قاشق غذاخوری عسل را به همراه یک قاشق غذاخوری زردچوبه با یکدیگر ترکیب نمایید و سپس درون یک ظرف بریزید و به خوبی هم بزنید.

خمیر به دست آمده را بر روی پوست صورت خود بمالید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند و سپس پوست صورت خود را با آب ولرم بشویید و با یک دستمال تمیز و بهداشتی خشک کنید.

البته شما می توانید با استفاده از راهکارهای مناسبی از ایجاد لکه های پوستی بر روی صورت خود جلوگیری نمایید.

چرا که وجود این لکه ها بسیار آزاردهنده می باشد و در این زمینه مقاله آموزشی علت لک صورت چیست راهکارهای مناسب را برای برطرف کردن این ضایعه های پوستی به شما ارائه داده است.

ماسک صورت برای از بین بردن منافذ پوست

در بخش های قبلی گفته شد که علت اصلی ایجاد ضایعه های پوستی منافذ باز پوست هستند، که این منافذ محل مناسبی برای نفوذ انواع آلودگی ها و چربی ها به زیر پوست شما می باشند.

برای از بین بردن این منافذ شما می توانید از ماسک بلغور جو دوسر و جوش شیرین استفاده نمایید.

طرز تهیه این ماسک صورت هم به این صورت است که ابتدا سه قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر را به همراه یک قاشق غذاخوری جوش شیرین ترکیب نمایید، و همانند روش های قبلی این محلول را بر روی پوست صورت خود بمالید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید.

در صورتی که پوست صورت شما به جوش شیرین حساسیت دارد شما می توانید از روغن های گیاهی استفاده نمایید.

که برای این منظور می توانید مقاله کاربردی بهترین روغن برای پوست صورت را مطالعه نمایید، که در این مقاله انواع روغن های گیاهی که دارای خواص مختلفی برای پوست صورت هستند به شما معرفی شده است.

توجه داشته باشید که اگر استفاده از ماسک صورت برای بستن این منافذ کار ساز نباشد، شما می توانید از روش های ارائه شده در کلینیک های تخصصی پوست برای ایجاد کلاژن سازی بر روی سطح پوست صورت خود استفاده نمایید.

روش هایی مثل هایفوتراپی صورت می تواند با ایجاد کلاژن سازی مناسب بر روی سطح پوست صورت شما جوانی و زیبایی را مجددا به پوست صورت شما بازگرداند.

همچنین اگر پوست صورت شما دارای چین و چروک های بسیار زیادی در اثر افزایش سن شده است و استفاده از ماسک های صورت برای برطرف کردن آنها کافی نباشد باز هم در این زمینه استفاده از متد های علمی می تواند به شما کمک کند.

مثلا اگر در ناحیه گردن شما دچار خطوط بسیار زیادی هستید استفاده از روش هایفوتراپی گردن در این زمینه به شما توصیه می‌شود که یک روش کاملا غیر تهاجمی و بدون درد می باشد.

به غیر از این روش متخصصین پوست می توانند از روش های دیگری مانند بوتاکس گردن هم استفاده کنند، چرا که تزریق بوتاکس می تواند موجب برطرف کردن انواع خطوط و چین و چروک ها بر روی نواحی مختلف پوست صورت شما شود.

در صورتی که شما در ناحیه پیشانی دچار چین و چروک و خطوط زیادی هستید و این موضوع زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار داده است نیز در این مورد هم استفاده از روش بوتاکس پیشانی می تواند در دستور کار پزشک قرار بگیرد.

یکی دیگر از نواحی صورت که بر روی زیبایی افراد بسیار تاثیر گذار است اطراف چشم ها هستند که معمولا ایجاد چین و چروک‌ها و خطوط مختلف در اطراف چشم هم بسیار آزاردهنده است.

برای رفع این مشکل هم اگر استفاده از ماسک های صورت تاثیرگذار نبود شما می توانید از روش هایفو دور چشم استفاده کنید، که این روش بدون نیاز به سپری کردن دوران نقاهت خاصی کاملا بدون عارضه و غیر تهاجمی می باشد.

در صورتی که اطراف چشم شما دچار سیاهی و گودی بیش از حد شده است هم معمولا متخصصین پوست از روش بوتاکس زیر چشم برای برطرف کردن مشکل استفاده می کنند.

توجه : برخی از کلینیک های پزشکی هم که دارای فیلر هیالورونیک اسید هستند، علاوه بر استفاده از روش های ذکر شده از روش تزریق فیلر زیر چشم برای رفع سیاهی و گودی اطراف چشم استفاده می کنند.

ماسک صورت برای کنترل چربی پوست

به طور کلی پوست صورت شما می تواند دارای سه حالت چرب، خشک، یا مختلط باشد.

برخی از افراد هستند که پوست صورت آنها دائما چرب می شود و این مورد بسیار آنها را اذیت می کند.

برای رفع این مشکل شما می توانید از ماسک یک عدد موز به همراه ۲ قاشق غذاخوری آب لیموی تازه و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون استفاده نمایید.

و یا می توان این مواد را در یک مخلوط کن بریزید و با یکدیگر مخلوط کنید و به اندازه نصف لیوان آب هم به آن اضافه کنید و خمیر به دست آمده را همانند روش‌های قبلی بر روی پوست صورت خود بگذارید و اجازه دهید که به مدت ۲۰ دقیقه بماند و سپس صورت خود را بشویید.

شما می‌توانید این کار را هفته ای دو یا سه مرتبه انجام دهید.

البته به یاد داشته باشید که اگر پوست صورت شما خشک است و برای آبرسانی و مرطوب کردن آن نیاز به چربی اضافی دارد، شما می توانید با مراجعه به یک کلینیک تخصصی پوست با استفاده از روش کاربردی تزریق چربی صورت علاوه بر آبرسانی و چرب کردن پوست صورت خود گونه های خود را نیز تپل و حجیم نمایید و همچنین پوست صورت خود را سفت کنید.

به غیر از گونه ها هم می توانید با انجام تزریق چربی به لب یکی دیگر از نواحی صورت خود را که در زیبایی صورت شما بسیار تاثیرگذار است را زیبا و خوش فرم نمایید‌.

ماسک صورت برای رفع خشکی پوست

برای برطرف کردن خشکی پوست نیز شما می توانید از ماسک صورت خیار به همراه دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا استفاده نمایید.

روش استفاده از این نوع ماسک صورت هم همانند روش های قبلی می باشد.

فقط با این تفاوت که ماسک ژل آلوئه ورا به همراه خیار را شما باید در مدت زمان بیشتری بر روی پوست صورت خود نگه دارید.

برای انجام آبرسانی مناسب به سطح پوست صورت سعی کنید که این نوع ماسک را به مدت ۴۵ دقیقه بر روی پوست خود بگذارید و هفته‌ای سه یا چهار مرتبه از آن استفاده کنید.

برای مطالعه » آشنایی با عمل زیبایی لیفت لب در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران

ماسک صورت برای رفع چین و چروک

چین و چروک های پوست صورت هم یکی دیگر از ضایعه های پوستی هستند که در اثر افزایش سن ایجاد می شوند‌.

برای برطرف کردن چین و چروک های پوست صورت شما می توانید سه عدد آووکادو به همراه دو قاشق غذاخوری عسل و دو قاشق غذاخوری پودر کاکائو را درون یک مخلوط کن بریزید و با یکدیگر ترکیب نمایید و سپس یک نصف لیوان آب را نیز به آن اضافه کنید و خمیر به دست آمده را بر روی پوست صورت خود قرار دهید و اجازه دهید که این ماسک صورت هم به مدت بیست دقیقه بر روی صورت شما باقی بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

استفاده از این ماسک می‌تواند هفته سه یا چهار مرتبه برای شما انجام شود.

اگر استفاده از این نوع ماسک برای رفع چین و چروک های صورت شما چندان کارساز نبود شما می توانید از روش های دیگری مانند فیشیال صورت هم استفاده نمایید، که عملیات کلاژن سازی و آبرسانی به سطح پوست شما سریعتر انجام شود.

البته بستگی به شرایط سنی شما در صورتی که میزان این چین و چروک ها افزایش پیدا کرده باشد که دیگر استفاده از این روش ها کارساز نباشد.

در این صورت پزشک می‌تواند از متدهای جدید حوزه زیبایی پوست مانند روش میکرونیدلینگ استفاده کند.

برای استفاده از این متد های جدید زیبای شما حتما باید به یک کلینیک تخصصی و مجهز پوست مراجعه کنید، به دلیل این که استفاده از این روش ها حتما باید تحت نظر یک متخصص پوست انجام شود.

ماسک صورت برای جوش

برخی دیگر از ماسک های صورت برای برطرف کردن جای جوش مورد استفاده قرار می گیرند.

در بخش زیر چند نمونه از ماسک های صورت که می توانند برای رفع جای جوش مورد استفاده قرار گیرند را به شما معرفی می کنیم.

  • ماسک زردچوبه و عسل
  • ماسک روغن درخت چای
  • ماسک صورت آلوئه ورا و چای سبز
  • ماسک صورت آووکادو و لیمو
  • ماسک قهوه
  • ماسک صورت پروبیوتیک
  • ماسک خیار

تمامی این ماسک های صورت را همانند روش های قبلی که توضیح داده شد می توانید استفاده نمایید و فقط ماسک قهوه و ماسک صورت پروبیوتیک را می توانید از داروخانه ها تهیه نمایید.

ضمنا قبل از استفاده از انواع ماسک های صورت برای از بین بردن جای جوش شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای مناسبی از به وجود آمدن انواع جوش ها بر روی پوست صورت خود جلوگیری نماید.

که در این زمینه می توانید مقاله آموزشی علت جوش روی چانه را مطالعه کنید، که در این مقاله علت به وجود آمدن انواع جوش را بر روی چانه و پوست صورت توضیح داده شده است.

همچنین برای از بین بردن انواع جوش های سرسیاه بر روی بینی مقاله آموزشی چگونه جوش های سرسیاه بینی را از بین ببریم نیز راهکار هایی برای حل مشکل به شما ارائه داده است.

ماسک صورت خانگی

ماسکهای صورت خانگی بسیار پرطرفدار هستند، به دلیل اینکه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از روشهای خانگی و کم خطر برای برطرف کردن ضایعه ها و مشکلات پوستی خود استفاده نمایند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای ماسک های صورت خانگی این است که طرز تهیه آنها بسیار راحت است، و از نظر هزینه هم نسبت به روش های ارائه شده در کلینیک های زیبایی استفاده از این روش های خانگی بسیار کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

در بخش قبلی چند نمونه از انواع ماسک های صورت خانگی و دست ساز را به شما معرفی کردیم، پخش زیر هم چند نمونه دیگر از ماسک های پرطرفدار خانگی که می‌تواند به آبرسانی سطح پوست شما کمک نماید را به شما معرفی می کنیم.

  • ماسک صورت موز
  • ماسک صورت سرکه
  • ماسک صورت شیر
  • ماسک صورت سس مایونز
  • ماسک صورت ماست خردل
  • ماسک لیمو برای صورت
  • ماسک ماست توت فرنگی برای صورت
  • ماسک صورت مخمر
  • ماسک پوست های جوان برای صورت

برای مطالعه » علت عرق کف دست چیست

طرز تهیه ماسک صورت خانگی ساده

طرز تهیه ماسک های صورت خانگی بسیار آسان و راحت می باشد، در بخش زیر ما یک ویدیو آموزشی برای شما قرار داده ایم که طرز تهیه ماسک صورت خانگی را به صورت کامل به شما توضیح می دهد.

شما می توانید این ویدیو را مشاهده نمایید و در صورتی که باز هم نیاز به سوال یا راهنمایی داشتید در انتهای این صفحه و در بخش نظرات می توانید سوالات خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی وبسایت مطب زیبایی ندای سلامت در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند و شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

البته بعد از مشاهده این ویدیو آموزشی در صورتیکه شما علاقه مند هستید که روش های مختلف برای چاق کردن و تپل کردن صورت را با آن آشنا شوید می توانید مقاله آموزشی چگونه صورتی چاق داشته باشیم را مطالعه نمایید.

ماسک صورت مردانه

یک باور بسیار غلط در جامعه ما وجود دارد و آن هم این است که استفاده از ماسک‌های صورت فقط مختص خانم‌ها می باشد.

در صورتی که مشکلات مختلف پوستی می تواند چه برای مردان و چه برای خانم ها به وجود آید، پس مردان هم می توانند از انواع مختلف ماسکهای صورت استفاده کنند.

به دلیل اینکه پوست صورت برخی از مردان ضخیم می باشد، پیشنهاد می کنیم که از ماسک هایی استفاده نمایند که میزان آبرسانی به پوست صورت آنها را به شدت افزایش می دهد، به عنوان نمونه ماسک خیار، و یا ماسک آلوئه ورا در این زمینه برای آقایان بسیار می تواند مناسب باشد.

برای مطالعه » پسوریازیس چیست

بهترین ماسک برای جوانسازی صورت

هدف اصلی از استفاده از انواع مختلف ماسک های صورت جوانسازی و زیبایی پوست صورت می باشد.

انواع ماسک های صورت با توجه به موادی که در آن ها استفاده می شود، می توانند انواع ویتامین های گروه A، B، C، و E را که جز ویتامین های ضروری برای جوانسازی پوست صورت هستند را وارد منافذ ایجاد شده در زیر پوست شما می کنند.

البته به غیر از ماسک های صورت استفاده از قرص هیرویت (با تشخیص و نظر پزشک) راه کار مناسبی است برای تامین ویتامین های گروه B، مخصوصا ویتامین B12 که تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد.

به همین دلیل در بخش زیر ما چند نمونه دیگر از ماسک های صورت را که می تواند به جوانسازی پوست صورت شما کمک نماید به شما معرفی می کنیم، که طرز تهیه این نوع ماسک ها نیز مانند سایر ماسک های صورت می باشد.

  • ماسک صورت روغن نارگیل
  • ماسک صورت هندوانه
  • ماسک صورت زردچوبه و شیر
  • ماسک صورت خیار
  • ماسک صورت آلوئه ورا ویتامین E
  • ماسک صورت چای سبز و سیب زمینی
  • ماسک صورت روغن بادام
  • ماسک صورت روغن آرگان
  • ماسک صورت روغن جوجوبا
  • صورت گلاب و بابونه
  • ماسک صورت روغن رزهیپ و یا همان روغن میوه گل رز
  • ماسک صورت روغن شیرین بیان
  • ماسک صورت عسل و خاک رس
  • ماسک صورت روغن زیتون

توجه داشته باشید که اگر شما علاوه بر زیبایی و جوانسازی پوست به دنبال راهکاری برای لاغری پوست صورت خود هم هستید می توانید مقاله آموزشی ماساژ با روغن زیتون برای لاغری را مطالعه نمایید.

چرا که یکی از خواص روغن زیتون علاوه بر جوانسازی پوست این است که می‌تواند موجب لاغری پوست صورت شما نیز شود.

عکس ماسک صورت

در بخش زیر می توانید عکس انواع مختلف ماسک صورت را مشاهده نمایید.

برای مطالعه » زیباسازی واژن بدون جراحی

سئوالات متداول در مورد ماسک صورت چیست؟

در بخش زیر برخی از سئوالات رایج و پرتکرار کاربران وب سایت مطب زیبایی ندای سلامت در مورد ماسک های صورت را پاسخ داده ایم، این بخش را مطالعه نمایید باز هم اگر سئوالی داشتید، در بخش نظرات سئوالات خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبان وب سایت سئوالات شما زیباجویان عزیز را پاسخ دهند.

ماسک صورت چیست؟

ماسک صورت یک متد زیبایی است که دارای انواع مختلفی می باشد که می تواند موجب پاکسازی پوست، رفع مشکلات پوستی، آبرسانی به پوست، ایجاد آرامش و رفع خستگی و افتادگی پوست شود.

مزایای ماسک صورت؟

پاکسازی پوست، آبرسانی به سطح پوست، ایجاد کلاژن سازی در سطح پوست، برطرف کردن مشکلات پوستی نظیر افتادگی پوست، آکنه، لک، جای جوش، ایجاد آرامش روانی و رفع استرس از جمله مهمترین مزیت های ماسک صورت است.

ماسک‌ صورت را باید هر چند وقت یک‌بار استفاده کرد؟

در صورتی که مشکلات پوست صورت جزیی باشد، می توانید هفته ای دو یا سه مرتبه از ماسک صورت استفاده نمایید، در غیر این صورت اگر می خواهید در زمان کمتری ماسک صورت تاثیرات خود را برای رفع مشکلات پوستی شما داشته باشد می توانید به صورت روزانه از انواع مختلف ماسک های صورت استفاده نمایید.

ماسک صورت را چه زمانی بگذاریم بهتر است؟

معمولا بهترین زمان برای قرار دادن انواع ماسک صورت بعد از استحمام است، چرا که در این زمان پوست شما کاملا تمیز است، و معمولا بعد از استحمام منافذ پوست شما نیز باز می شود و بهترین زمان برای جذب ویتامین های لازم و ضروری پوست شما است.

پیشنهاد ویژه » آشنایی با نحوه تزریق ژل به بینی در کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت

ویژگی ماسک های صورت؟

ماسک های صورت معمولا بسیار نرم هستند و زمانی که ماسک را برروی پوست صورت خود قرار می دهید احساس خیلی خوبی به شما منتقل می شود، و یکی دیگر از ویژگی های مهم ماسک های صورت این است که براحتی می توان آن ها را برروی صورت قرار داد، و به راحتی نیز می توان آن ها را از روی صورت برداشت بدون این که اثرات آن باقی بماند.

برای مطالعه » قوز قرنیه چیست

انواع ماسک صورت از نظر ساختاری؟

از نظر ساختاری ماسک های صورت را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  1. ماسک کلاسیک
  2. ماسک غیر کلاسیک

ماسک های غیر کلاسیک همین ماسک های خانگی و دست ساز هستند که شما می توانید در منزل آن ها را تهیه نمایید.

ماسک های کلاسیک هم مانند ماسک پروبیوتیک و یا ماسک قهوه که شما می توانید آن ها را از داروخانه ها و یا کلینیک های زیبایی تهیه نمایید.

منبع :

nedayesalamat.com/ماسک-صورت-چیست/

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها