شیرآلات صنعتی

برای پاسخ به سوال شیرآلات صنعتی چیست شما باید بدانید این شیر های صنعتی بیشتر برای منحرف کردن جریان و تغییر فشار های سیالات و مایعات و گاز ها مور استفاده قرار میگیرند.انواع شیر های صنعتی باتوجه به کاربرد شان و تفاوت هایی که در ساختارشان دارند به دسته های مختلفی طبقه بندی میشوند. در این صفحه تلاش کرده ایم تا انواع ولو و شیر صنعتی را همراه با کاربرد برای شما توضیح دهیم. اگر قصد خرید شیرآلات صنعیت را دارید فروشگاه خانی بزرگترین نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی در خاورمیانه و ایران است که تمامی محصولات خود را با قیمتی ارزان و کیفیتی بسیار بالا عرضه میکند. برای بهره مندی از خدمات ما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید و از مشاوره متخصصین ما در حوزه بهترین شیرآلات صنعتی در بازار ایران بهره مند شوید.

مشخصات شیرآلات صنعتی

ساختار کلی شیر صمعتی به گونه ای است که دارای یک بدنه بوده و که این بدنه میتواند فشار سیال را تحمل کند. کارکرد اصلی شیر صنعت برای تغییر جهت جریان سیالات و فشار آن ها میباشد. به طور کلی مشخصات شیرآلات صنعتی به گونه ای است که 5 وظیفه اصلی را برعهده دارد. گاهی شیر باید نقش مسدود کننده مسیر را ایفا کند که به ان ها شیر های مسدود کننده گفته میشود. وظیفه اول شیر های باز و بسته کردن مسیر عبور سیالات میباشد. وظیفه دوم شیر های صنعتی کنترل جریان و سرعت سیالات میباشد. معمولا شیر های با ضامن و کروی و کشویی این وظیفه را بر عهده دارند.

وظیفه سوم شیر های صنعتی تغییر جریان سیال در جهت های مختلف میباشد. به این شیر های شیر های چند جهته گفته میشود. وظیفه چهارم شیر های صنعتی کنترل دو مرحله ای میباشد.  به این معنی که اگر دو شیر بسته باشند جریانی نخواهیم داشت و اگر دو شیر باز باشند جریان عبوری خواهیم داشت اما اگر یک شیر باز و دیگری بسته باشد جریان عبوری از شیر دیگر کم میشود. وظیفه پنجم شیر صنعتی ترکیب دو سیال میباشد. در این حالت شیر ها باید به حالت T مانند به هم وصل شوند. بیشتررین بهره گیری و کاربرد این نقش از شیر های صنعتی برای رسیدن به دمای مورد نظر در سیالات میباشد.

ولو چیست

کاربرد اصلی ولو در لوله کشی میباشد. لغت انگلیسی آن Valve  میباشد که در فارسی به عنوان شیر یا شیرآلات ترجمه شده است. ولو در صنایع لوله کشی برای وصل و قطع جریان استفاده میشود که کاربرد دیگر آن برای تنظیمات مربوط به دما و فشار و جریان سیال و سطح مایعات است.

اجزای شیرآلات صنعتی

شیرآلات از اجرای زیادی تشکیل شده اند که هر قسمت از ساختار شیر برای برعهده گرفتن وظیفه ای تعبیه شده است. در این قسمت اجزای شیرآلات صنعتی را برای شما به طور جامع توضیح داده ایم.

  • بدنه شیر صنعتی Body Valve

بدنه شیر صنعتی برای محافظت و نگهداری اجزای داخلی تعبیه شده است. تفاوت بدنه های شیر ها در نوع اتصالات آن ها میباشد. برای مثال اننتهای بدنه میتواند برای اتصالات فلجی {Flange} یا رزوه ای {Threaded} یا جوشی {Butt Welded Or Socket Welded} مناسب باشد. تولید انواع بدنه شر ها باید متناسب با کاربرد و دما و فشار مورد نظر باشد.

قیمت شیرآلات صنعتی

قیمت شیرآلات صنعتی با توجه به مدل و برند تولید کننده متنوع میباشد. در صورتی که شما این محصولات را مستقیما از تولید کننده انواع شیرآلات صنعتی خریداری کنید میتوانید از کیفیت و اصالت کالا مطمئن باشید اما دسترسی به تولیدکننده شیر های صنعتی کاری دشوار است و هر برند شیر های صنعتی خاص خود راتولید میکند و شما نمیتوانید به کارخانه تمام برند ها سر بزنید.

عاقلانه ترین کار برای خرید شیر های صنعتی این است که این محصولات را از مرکز فروش شیرآلات صنعتی در شهر تان خریداری کنید. شما میتوانید در هر شهری برای خرید اینترنتی شیرآلات صنعتی تمام برند ها با فروشگاه خانی تماس بگیرید و از قیمت شیرآلات صنعتی متناسب با کاربرد و برند مورد نظرتان مطلع شوید.

فروش شیرآلات صنعتی

فروشگاه خانی با افتخار با بیش از 15 سال سابقه در زمینه خرید و فروش شیرآلات فولادی و فلنج و … در خدمت شما عزیزان برای ارائه مشاوره رایگان خرید شیر های صنعتی میباشد. فروشگاه خانی در سال های 1399 و 1398 و 1397 به عنوان بزرگترین و معتبرترین نمایندگی فروش شیرآلات صنعتی در تهران شناخته شده است که امروزه شما میتوانید محصول مورد نظر خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از ما خریداری کنید.

تمام محصولات موجود در بورس شیرآلات صنعتی در تهران در فروشگاه ما موجود است و شما میتوانید این محصولات را با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی های فروش خریداری کنید.

دلیل قیمت پایین شیر های صنعتی در خانی استور سود کمتر و رضایت هر چه بیشتر مشتریان مان است.

شما اگر تولید کننده شیرآلات صنعتی در ایران هستید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا محصول خود را با قیمت مناسبی به ما بفروشید. ما خریدار شیرآلات صنعتی در سراسر ایران هستیم.  برای اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت انواع شیرآلات با ما تماس بگیرید.

بازار شیرآلات صنعتی

مراکز خرید و فروش شیرآلات صنعتی در سطح ایران مشغول به فعالیت هستند اما بعضی از آن ها به دلیل نا آگاهی مردم از قیمت شیرآلات خارجی و ایرانی این محصولات را با قیمتی گزاف به فروش میرسانند.

در بازار شیرآلات صنعتی شما باید به دنبال مرکز فروشی باشید که سابقه درخشانی در این زمینه داشته باشد و بتواند برای انواع محصولات خود خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه کند. ما بهترین شیرآلات صنعتی در بازار ایران را در فروشگاه خود گردآوری کرده ایم و تمام محصولات خود را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مانند تعمیر شیرآلات و غیره  عرضه میکنیم.

شما میتوانید برای اطلاع از لیست قیمت محصولات شیرآلات صنعتی با ما تماس بگیرید و از شرایط ویژه ما برای خرید شیر های صنعتی مطلع شوید.

آشنایی با انواع شیرآلات صنعتی

شیر پروانه ای گیربکسی

شیر پروانه ای گیربکسی یا باترفلای ولو گیربکسی برای قطع و وصل جریان و همچنین برای تنظیم جراین سیال مورد استفاده قرار میگیرد.بیشترین کاربرد شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی در صنعت نفت و پتروشیمی است. این شیر در دسته شیر های ربع گرد بوده که برای تنظیم جریان مایعات غلیظ کاربرد زیادی دارد. با چرخش 90 درجه ای شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی از حالت قطع جریان به وصل جریان تغییر حالت میدهد. طراحی این شیر به گونه ای است که شما میتوانید آن را هم برای سسیتم های کم فشار و دمای پایین مورد استفاده قرار دهید و هم از آن ها در سیستم های پرفشار با درجه حرارت بالا استفاده کنید.

شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی در حین کار کردن افت فشار کمی ایجاد میکند و به همین دلیل در سیستم های مانع افزایش فشار کاربرد زیادی دارد.

ساختار شیر پروانه ای گیربکسی

شیر پروانه ای گیربکسی دارای یک دیسک است که از آن برای باز و بسته شدن جریان سیال استفاده میشود.دیسک 90 درجه قابلیت چرخش دارد که اگر اهرم شیر پروانه ای را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید میتوانید آن را باز نمایید. در صورتی که شیر پروانه ای گیربکسی میراب باز باشد دیسک در حالت موازی با خط لوله قرار میگیرد و به همین دلیل افت فشار زیادی در سیستم ایجاد نمیشود. در این شیر صنعتی از آب بندی الاستومری استفاده شده است. شما میتوانید برای خرید انواع شیرآلات صنعتی با همکاران ما در فروشگاه خانی تماس بگیرید و از شرایط ویژه فروش محصولات ما مطلع شوید.

اجزا شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی

  • بدنه شیر پروانه گیربکسی که از جنس چدن ، فولاد، استیل و آلومینیوم و برنز است. جنس بدنه باتوجه به کاربرد این محصول و دما و فشار سیستم تعیین میشود.
  • دیسک شیر پروانه ای گیربکسی از جنس چدن ، آلومینیوم و فولاد و استیل است.

  • لاستیک آب بندی
  • گیربکس شیر پروانه ای گیربکسی در دو نوع حلزونی و پیچی در بازار عرضه میشود. در نوع حلزونی آن دو چرخدنده وجود داشته که با چرخاندن فلکه، دسته میتواند نیروی وارد شده را به دیسک منتقل کند.
  • هندویل شیر پروانه گیربکسی
  • شفت شیر پروانه گیربکسی به صورت چهارگوش یا دایره ای تولید میشود.
  • سیت شیر پروانه ای گیربکسی

تفاوت شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی و ویفری

در شیر پروانه ای فلنجدار گیربکسی همتان طور که از اسمش مشخص است از فلنج برای اتصالات استفاده میشود. در این شیر دو قسمت گوشواره مانند یا سوراخکاری شده است که این قسمت به ثابت ماندن شیر کمک شایانی میکند. از مدل های ویفری برای اتصال فلنج های شیر پروانه ای استفاده میشود. اگر برای خرید شیر پروانه ای گیربکسی با تردید رو به رو هستید حتما از تجربه یک متخصص استفاده کنید تا بهترین و مناسب ترین شیر پروانه ای را خریداری کنید. از طریق تماس با مشاوران ما میتوانید با خیال راحت مناسب ترین شیر را متناسب با کاربردتان خریداری کنید.

شیر فلکه آتش نشانی

شیر فلکه آتش نشانی آریا کوپلینگ دارای استاندارد های BS EN 672-2 ، DIN 14461-3 وISO 5208 بوده و با بالاترین کیفیت تولید شده است. این شیرفلکه ها طول عمر زیادی داشته و میتوانند تا فشار 50 بار مقاومت داشته باشند. شیرفلکه های آتش نشانی آریا کوپلینگ دارای 3 سال گارانتی بوده و شما باخرید این محصول از فروشگاه خانی میتوانید از خدمات پس از فروش و نصب نیز بهره مند شوید. برای خرید سایز مناسب شیر فلکه آریا کوپلینگ حتما از نظر یک متخصص بهره بگیرید زیرا هر گونه اشتباه در انتخاب سایز میتواند در سیستم شما اختلال ایجاد کند. برای انتخاب سایز مناسب کاربردتان میتوانید از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

شیر فلکه آتش نشانی برنجی

شیر فلکه آتش نشانی در جنس های مختلف تولید میشود که یکی از محبوب ترین شیرفلکه های آتش نشانی نوع برنجی آن میباشد. با توجه به استفاده گسترده از شیر فلکه آتش نشانی برنجی در صنعت تاسیسات باید در نظر داشته باشید که برای تهیه این محصول به گونه ای عمل کنید، که محصول با کیفیت، در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب به دست شما برسد. جهت انجام این کار نیاز است که با همکاران ما در فروشگاه خانی تماس بگیرید تا از شرایط ویژه خرید شیر آتش نشانی و انواع شیرآلات صنعتی مطلع شوید.

شیر حوضچه ته خطی هندلی

شرکت فارس شیر با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید شیر ته خطی آهنی توانسته بسیار موفق عمل کند و رضایت 100% مشتریان را جلب کند. انواع شیر هندلی ته خطی فارس شیر قابل مقایسه با نمونه های خارجی است و این محصولات با قیمتی ارزان تر به فروش میرسند. انواع شیر حوضچه ته خطی هندلی فارس شیر مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید شده است و از آن ها در صنایع کشاورزی و آبیاری استفاده میشود.

شیر حوضچه ته خطی مهرآب

یکی دیگر ار برند های معتبر در زیمنه تولید شیر حوضچه هندلی ته خطی (انتهای خطی ) شرکت مهرآب است. این شرکت با بیش از 10 سال سابقه شیر هندلی های باکیفیتی را روانه بازار ایران کرده است. این شرکت برای فروش شیر های هندلی نمایندگی های مجازی را اختیار کرده است که یکی از معتبرترین آن ها فروشگاه خانی است. شما یمتوانید برای خرید شیر هندلی (انتهای خط) با ما تماس بگیرید و از شرایط ویژه فروش شیرآلات صنعتی ما بهره مند شوید.

ویژگی شیر ته خطی هندلی

شیر های حوضچه هندلی ته خطی در سایز های 4 و 5 و 6 و 8 و 10 اینچ تولید میشوند و شما میتوانید از آن ها برای برداشت آب در کشاورزی استفاده کنید. جنس شیر هندلی انتهای خط از چدن نشکن بوده و شما با خرید این محصول از فروشگاه خانی میتوانید شیر انتها خط هندلی را با 2 سال گارانتی و خدمات نصب با تخفیف ویژه بهره مند شوی

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها