همه‌‌ی ما در خانه نیاز به سبد لباس داریم تا بتوانیم لباس‌‌های کثیف خود را داخل آن بگذاریم (قابل توجه برخی افراد که لباس را روی تخت و کف زمین رها می‌‌کنند!!) تا از هرج و مرج و شلوغی فضا جلوگیری کنیم و هم لباس‌‌های شسته شده را به مکان مناسب خود هدایت کنیم. برای اطلاع بیشتر و خرید پیشنهاد میکنم حتما تا انتها مقاله با ما همراه باشید

خرید سبد لباس

اکنون که متوجه شدید این وسیله تا چه حد می‌‌تواند کاربردی باشد و نکاتی برای خرید آن وجود دارد اجازه دهید این نکات را به دقت بررسی کنیم:

طراحی:

منظور از طراحی زیبایی ظاهری نیست! منظور شیوه‌‌ای است که سبد رخت طراحی و طبق آن ساخته شده تا کاربردی‌‌تر شود. مثلا انواع چرخدار سبب می‌‌شوند حمل و نقل این وسیله بسیار راحت‌‌تر از قبل شود ضمن اینکه در تعادل ایستادن وسیله نیز تداخلی ایجاد نمی‌‌کند. دستگیره‌‌ها طوری جزئی از بدنه ساخته شده‌‌اند که نه دست را اذیت خواهند کرد و نه احتمال کنده شدن آنها وجود دارد به عبارت دیگر کاملا ارگونومیک است. یا برخی نمونه‌‌ها به شکل تاشو طراحی شده‌‌‌‌اند تا در صورت عدم نیاز به آنها کاملا فضای کمی را اشغال کنند.

تهویه:

تهویه برای سبد لباس بسیار مهم است که این ویژگی از طریق سوراخ‌‌های ریز و درشت در بدنه عملی می‌‌شود. جریان داشتن هوا در سبد رخت سبب می‌‌شود لباس‌‌های چرک و یا شسته شده که مرطوب هستند بوی بدی به خود نگیرند و سریع‌‌تر هم خشک شوند.

بخش‌‌های مجزا کننده:

یکی از ویژگی‌‌های جذابی که می‌‌توانید هنگام خرید سبد لباسی به آن توجه کنید وجود بخش‌‌های مجزا کننده است تا بتوانید لباس‌‌های تیره، روشن، لباس‌‌هایی که باید با آب سرد شسته شوند و لباس‌‌هایی که باید با آب گرم بشورید را از هم جدا کنید.

مزایای خرید سبد لباس چرک

جا لباس چرک یکی از لوازم مهم و ضروری برای هر خانه ای هست که در عین حال که شاید افرادی اصلا به آن فکر نکنند و وسیله‌ی پیش پا افتاده ای به نظر برسد اما وجود آن در سرویس بهداشتی و حمام بسیار کاربردی هست و هر خانه ای مخصوصا خانواده های پر جمعیت بسیار مهم هست ، سبد رخت چرک فضای زیادی را اشغال نمیکند و این امکان را می دهد که تمام لباس های چرک در یک جا باشند و به صورت پراکنده در اتاق ها نباشد و به سادگی به شما نشان می دهد که چه زمانی لباس ها جمع شده است و نیاز به شستشو دارند .

یکی دیگر از مزایای استفاده از سبد رخت چرک این است که اگر لباس ها به صورت طولانی در سبد رخت چرک بماند لباس ها خاک و گرد و غبار نمی‌گیرند همچنین وجود لباس های کثیف و عرق گرفته اگر در سبد باشند فضای حمام یا سرویس بهداشتی را بد بو نمی‌کنند همچنین حمل و نقل لباس وقتی درون سبد لباس چرک باشند بسیار آسان هست .

اکنون به کسانی که قصد خرید سبد رخت دارند یا احیانا از خرید قبلی خود رضایت نداشته‌‌اند شدیدا توصیه می‌‌کنیم و البته با تضمین، که در صورت رعایت نکات گفته شده قطعا وسیله‌‌ای کاربردی و حتی تزئینی مناسبی را وارد خانه‌‌ی خود خواهید کرد که رضایت شما را کسب می‌‌کند.

سبد لباس ارزان

اگر تاکنون سبد خاصی برای قرار دادن لباس‌های خود یا سایر اعضای خانواده نداشته‌اید، بهتر است از الان به بعد به لیست خرید ماهیانه‌ی خود کریمی پلاستیک را هم اضافه کنید تا همه‌ی لباس‌ها یک جا متمرکز شوند. ما در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان کمک کنیم تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید. بالا بردن آگاهی شما دوستان در مورد خرید انواع وسایل خانه، باعث افتخار ماست. ما در تلاشیم که شما عزیزان با کمترین صرف وقت و هزینه به بهترین محصولات دست پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.

انواع سبد لباس

سبد لباس یکی از پر فروش ترین محصولات میباشد چرا که اکثر افراد و بانوان ، به سراغ خرید یک سبد لباس زیبا و جادار هستند تا بتوانند از آن استفاده‌ی کاربردی و مناسبی داشته باشند. برخی از مدل‌ها به گونه ای طراحی شده‌اند که دارای در هستند و به راحتی می‌توانید برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به بافت لباس؛ درب آن را بگذارید. برخی دیگر هم از جنس پلاستیکی و فاقد در می‌باشند که به عنوان سبد لباس حمام از آن استفاده میشود.

در قسمت زیر به انواع سبد لباس اشاره کردیم:

  • سبد لباس حصیری
  • سبد لباس پارچه ای
  • سبد لباس  پلاستیکی
  • سبد لباس تاشو
  • سبد لباس فلزی
  • سبد لباس دیجی کالا
  • سبد لباس چوبی

سبد لباس حصیری

سبد لباس حصیری یکی از انواع سبد لباس میباشد که جنس آن از حصیر است این سبد به زیبایی طراحی شده و مناسب با سلیقه بانوان میباشد .

سبد مخصوص لباس های کثیف یا جای رخت چرک وسیله ای است که برای جداسازی لباسهای کثیف از لباسهای تمیز استفاده می شود. این محصولات در طرح ها و اشکال مختلف موجود هستند و از بین آنها می توان مدل های مناسبی را برای دکوراسیون منزل انتخاب کرد.

سبد لباس کثیف یا سبد رخت چرک سبدی است که برای جدا کردن لباس های کثیف از لباس های تمیز استفاده می شود. این محصولات در طرح ها و اشکال مختلف موجود هستند و از آنها می توان مدل های مناسب دکوراسیون منزل را انتخاب کرد.

اگر کودک کوچکی در خانه دارید، بهتر است سبد لباس کودک را از بزرگسالان جدا کنید. کودکان لباس هایشان را خیلی زود کثیف می کنند و بهتر است لکه های لباس های خود را با بزرگسالان لمس نکنند.

باما همراه باشید تا شما را با انواع مختلف سبد لباس چرک آشنا و پرفروش ترین سبد رخت چرک حصیری و پلاستیکی زیبا در بازار را معرفی کنیم.

برای خرید سبد لباس حصیری و سبد حصیری با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت ها از بهترین و معتبر ترین فروشگاه همین حالا اقدام کنید.

سبد لباس پارچه ای

سبد لباس چرک پارچه ای بیشتر جذابیت ظاهری دارند این نوع از سبدها را می توان با پارچه های مختلفی تولید نمود.

برای استعلام قیمت سبد پارچه ای لباس با کارشناسان فروشگاه کریمی پلاستیک در ارتباط باشید.

سبد لباس  پلاستیکی

سبدهای پلاستیکی تنوع بسیار زیادی دارند و در مدل‌های مختلف دارای درب، بدون درب در طرح‌های مختلف ارائه می‌شود. سبد پلاستیکی از قیمت‌های مناسبی برخوردارند. 

قدیمی ترین نوع از سبدلباس همین سبد پلاستیکی لباس است که امروزه در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید و در بازار عرضه شده است. لازم به ذکر است یک سبد رخت چرک پلاستیکی چنانچه از پلاستیک باکیفیتی ساخته شود به مراتب از طول عمر بیشتری نیز به نسبت مدل های حصیری و چوبی برخوردار است.

سبدهای پلاستیکی برای قرار گیری در کمدهای کشویی کابینت حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب هستند،سبد پلاستیکی باید دارای حفرهای زیاد باشد تا به تمامی لباس هوا رسانی شود. در صورت که سوراخ های سبد کوچک باشند لباس های خیس خشک نشده و بوی خیلی بدی را داخل حمام پخش می کنند. 

برای استعلام قیمت سبد لباس پلاستیکی با کارشناسان کریمی پلاستیک در ارتباط باشید .

سبد لباس تاشو

اگر شما هم از آن دسته ، افرادی هستید که به سر و سامان دادن به وسایل و لباس هایشان اهمیت میدهند و در عین حال فضای کمی برای منظم کردن  لوازم خود دارند سبد رخت چرک تاشو پارچه ای بهترین انتخاب برای سازمان دادن و مرتب کردن وسایلتان است. این سبد لباس تاشو ساخته شده از پارچه سه لایه سیلک با اسکلت پی وی سی است که علاوه بر طراحی خلاقانه، ظاهر شیک و زیبایی نیز دارد و فضای خوبی را برای نظم دادن به انواع لباس، روسری، اسباب بازی و وسایل دیگر برای شما فراهم میکند.

از بهترین ویژگیهای این محصول قابلیت تاشو بودن آن است که براحتی در زمان استفاده میتوانید کیف و اسکلت ضربدری آن را باز کنید و به آسانی از این سبد برای لباس استفاده کنید و همچنین در زمان عدم نیاز به سبد جای لباس خیلی ساده آن را جمع کنید و به حالت مسطح در هر مکانی میتوانید قرار دهید.این سبد لباس تاشو خیلی سبک است و براحتی میتوانید آن را به هر نقطه ای حمل کنید.

برای استعلام قیمت سبد لباس چرک زیباسازان و سبد لباس تاشو با کارشناسان فروشگاه کریمی پلاستیک تماس بگیرید

سبد لباس فلزی

سبدهای فلزی یکی دیگر از سبد یا سطل لباس چرک میباشد که به محصولاتی گفته می‌شود که تمام یا بخشی از بدنه‌ی آن‌ها آن از جنس فلزی است سبد رخت چرک فلزی که جنس آن ها از استیل ساخته شده اند در برابر رطوبت مقاوم هستند و زنگ نمی زنند

سبد لباس دیجی کالا

برخی از مشتریان در زمان برقراری ارتباط با فروشگاه کریمی پلاستیک، درخواست خرید سبد لباس چرک دیجی کالا ،سبد پلاستیکی بزرگ دیجی کالا ، سبد پلاستیکی دیجی کالا ، قیمت سبد لباس پلاستیکی دیجی کالا و …. را دارند.

دراین جا لازم است به شما بگوییم که برندی به نام دی جی کالا در حوزه لوازم خانگی وجود ندارد، و این که برخی از کاربران نام برخی از لوازم خانگی را با پسوند دی جی کالا در گوگل سرچ می کنند، به عنوان مثال سبد حصیری پلاستیکی دیجی کالا،سبد لباس پارچه ای دیجی کالا به دلیل نام آشنا بودن و قدیمی بودن فروشگاه اینترنتی دی جی کالا در کشور ما است.

و در واقع این افراد به دنبال خرید اینترنتی و آنلاین محصول مورد نظر خود هستند.

فروشگاه کریمی پلاستیک هم به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی قدیمی در عرصه فروش لوازم پلاستیکی و لوازم آشپزخانه منزل فعالیت می کند.

و شما می توانید انواع مدل های سبد لباس را که در بخش های قبلی درمورد آن ها صحبت کردیم را به صورت آنلاین از فروشگاه کریمی خریداری نمایید.

سبد لباس چوبی

سبدهای حصیری و چوبی عمدتا دست ساز هستند ، سبد لباس چرک چوبی یکی دیگر از انواع جای لباس چرک میباشد که از لحاظ ظاهری و طراحی آن بسیار زیبا میباشد .

هوم کت از بزرگترین و پرفروش ترین برند های تولید کننده لوازم پلاستیکی خانه و آشپزخانه می باشد.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *