باد گرم کولر گازی

هدف ما از نوشتن این مقاله این است شما را بامشکل رایج کولر گازی باد گرم میزند یا علت خنک نکردن کولر گازی و…..، پس لطفا با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

تا بحال احساس کرده اید که بعد از مدتی کولر گازی شما به خوبی کار نمیکند و فضا اتاق شمارا به خوبی خنک نمیکند و باد گرم میزند حتما اول چیزی که به ذهنتان میرسد که کولر گازی شما به گازی شما به شارژ و سرویس کامل احتیاج دارد، هزارو یک دیل مختلف برای این سوال که چرا کولر گازی باد گرم میدهد یا چرا خنک نمی کند، میخواهیم با هم این موضوع را برسی کنیم پس با ما همراه باشید.

ما دلایلی داریم برای اینکه باد گرم کولر گازی درچه اثری صورت میگیرد؟

در صورتی که کولر گازی شما نیاز به تعمیرات دارد می توانید از صحفه تعمیر کولر گازی با خدمات تهران سریس کار در حوزه تعمیرات کولر گازی دیدن فرمایید

دلیل اول: نداشتن برنامه دقیق برای نگهداری و سرویس کولرگازی

اولین جواب ما برای علت باد گرم کولر گازی، نداشتن برنامه دقیق و منظم سالیانه برای برسی و سرویس کولر گازی شما است، بعضی از افراد فکر میکنند پس از اتمام نصب کولر گازی همیشه میتوان بدون نگرانی و ناراحتی از روی دادن مشکل کولر گازی از آن استفاده کرد، اما باید آگاه باشید که اولویت اول در کارکرد بهینه این کولرها برای یک برنامه کامل سالیانه برای نگهداری وسرویس آنها میباشد، نداشتن برنامه برای بازدید سرویس دوره ای کولر گازی باعث می شود.

ازی دیگر دلایل باد گرم کولر گازی می توان به وجود گرد و غبار بر روی تجهیزاتی مانند، مکانیکی و الکترونیکی کولر بنشیند باعث میشود هم باد گرم تولید کند و سرعت و عملکرد دستگاه را پایین بیاورد.

دلیل دوم :گرفتگی فیلتر هوا درون دستگاه

کثیفی فیلتر کولرگازی میتواند یکی دیگر از علت باد گرم کولر گازی باشد.

از جمله علل اصلی باد گرم کولرگازی این است که انواع ذرات معلق گرد و خاک در هوا موجود میباشد وبه فیلتر هوا کولر گازی چسبیده و باعث کثیفی میشود، همین موضوع باعث میشود تا فن کویل های خنک کننده جریان های هوا برفک بزند و به مرور زمان باعث مسدود شدن بیشتر هوا و باد گرم دادن کولر گازی میشود، برای رفع این مشکل میتوانید سریع فیلتر کولر گازی خود را تعویض کنیدو دستگاه خود را میتوانید با محلول آب و سرکه و یا محلول مایع و با برس بشویید.

چرا کولر گازی باد گرم میزند

چرا کولر گازی باد گرم میزند و علت خنک نکردن و باد گرم کولر گازی چیست؟

باید بدانید در جواب سوال چرا کولر گازی باد گرم میزند این مورد صحت دارد که، امروزه اکثر مردم درخانه هایشان از کولرگازی استفاده میکنند، به دلیل اینکه کولرهای گازی امروزه جزو محبوب ترین سیستم های خنک کننده جهان هستند که استقبال زیادی دارند و بسیاری از مردم در تابستان از آن استفاده میکند برخلاف اینکه اکثر مردم از کولر گازی انتظار خنک کردن دارد ولی برخلاف انتظار بعضی از مردم باد گرم میزند و محیط را خنک نمیکند،اینکه باد گرم زدن کولر گازی یک چیز عادیست سخت در اشتباه هستید باد گرم زدن کولر گازی یک چیز غیر طبیعی می باشد و این نشانه خوبی نیست بلکه نشان دهنده معیوب بودن یکی از قطعات کولرگازی میباشد که نیاز به عیب یابی یا تعمیر را دارد.

برای دریافت خدمات نصب کولر گازی میتوانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید و از خدمات ما با تخفیف ویژه بهره مند شوید و با نحوه نصب کولر گازی نیز بیشتر آشنا شوید.

علت باد گرم زدن کولر گازی یکی از اصلی ترین عیب های این دستگاه است که معمولاً در فصل تابستان این مشکل به وجود می آید. چه درصدی از کسانی که از کولر گازی استفاده می کنند با آن مواجه خواهند شد که عوامل گوناگونی برای به وجود آمدن این عیب دارد. قصد ما از نوشتن این مقاله این بود که شما را به طور کامل راهنمایی کنیم که دچار مشکل نشوید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر با باد گرم کولر گازی مواجه شده اید ابتدا در مرحله اول ریموت دستگاه را چک کنید و از روی حالت کول بودن دستگاه اطمینان داشته باشید.

اگر از این موضوع اطمینان کامل داشتید، سپس کولر گازی خود را خاموش نموده و موارد زیر را یکی بررسی نمایید. اگر شما در زمینه تعمیرات کولر گازی و عیب یابی تخصصی ندارید می توانید با شرکت میتوان با شرکت تهران سرویس تماس حاصل فرمایید همکاران ما شما را در این زمینه همراهی کنند و متخصص مربوطه را به محل اعزام کنند زیر را پیشنهاد می‌کنیم که این کار را انفرادی انجام ندهید زیرا باعث سوختگی بعضی از قطعات می‌شود و خسارت مالی زیادی را برای شما فراهم می کند.

معمولاً اصلی ترین علت باد گرم زدن کولر گازی عدم سرویس پنل خارجی کولر گازی می باشد.

کولر گازی هم مانند هر وسیله دیگری به برق و سرویس نگهدارنده نیاز دارد میتونم بگم که یکی از اصلی ترین مشکل باد گرم کولر گازی عدم سرویس هم این پنل می باشد معمولاً هنگامی که گرد و غبار بر روی تجهیزات الکترونیکی کولر و مکانیکی آن بنشیند باعث می شود کلا دقت این دستگاه را پایین بیاورد باعث تولید باد گرم شود بهتر است معمولاً به صورت دوره ای مداوم در اوایل فصل بهار و تابستان به شستشوی سرویس پنل خارجی یا همان کندانسور بپردازیم تا مجبور نشویم در یک روز بسیار گرم تابستانی به علت باد گرم کولر گازی در گرمای تابستان بمانیم تعمیرکار کولر گازی بیاید.

جدول ظرفیت کولر گازی بر اساس متراژدیگر از علت های باد گرم کولر گازی این است که شاید سوراخهای فیلتر پنل داخلی کولر گازی مسدود شده باشد یا بر اثر گرد و غبار کیپ شده باشد. به همین دلیل کولر گازی مسیر خروجی نداشته و باد گر تولید می کند و جریان هوا نسبت به قبل گرم تر و ضعیف تر می شود یکی دیگر از راه هایی که می توانید خودتان انجام دهید این است که تا قبل از این که با تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید می‌توانید به فیلتر های کولر گازی یک نگاهی بندازید چون میتواند کثیف شده باشد آن را کاملا بشویید شاید مشکل شما حل شود بعد از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری شود.

یکی از اصلی‌ترین دلایل باد گرم کولر گازی این است که کولر خود را سرویس نکردید و معمولاً کولر گازی باید مرتباً سرویس شود تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهد اگر برای کولر گازی خود وقت نمی گذارید بدانید که این مسئله می‌تواند مشکل ساز باشد برای جلوگیری از گرم شدن کولر و باد گرم کولر گازی به صورت مداوم کولر گازی خود را سرویس کنید. برای سرویس کولر گازی با ما تماس بگیرید.

اگر به کولر گازی خود اهمیت ندهید می‌تواند باعث سوختن یا موتور یا حتی کمپرسور شود پس پیشنهاد ما به شما این است که کولر خود را به صورت مداوم سرویس کنید تا از سوختن موتور و و باد گرم جلوگیری کنید زیرا تا هزینه اضافی برای شما برندارد‌.

یکی دیگر از علت باد گرم زدن کولر می‌تواند به تمام شدن گاز دستگاه اشاره شود اگر گاز دستگاه تمام شود کمپرسور قادر به خنک کردن محیط اطراف می باشد و این مسئله باعث می شود کولر گازی باد گرم منتشر کند با شارژ گاز کولر گازی می‌توانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید.

ممنون سایر دلایل گرمای باد کولر گازی مثل هرز شدن پروانه اپراتور یا حتی پاره شدن تسمه پروانه یا می تواند خرابی اورلود یا خرابی استارت باشد …..، چه می تواند سایر دلایل برای گرمای باد کولر گازی باشد برای تعمیر و چکاب کامل کولر خود می‌توانید افراد دارای تخصص در این زمینه مراجعه کنید که پیشنهاد ما به شما شرکت تهران سرویس می باشد برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید وب سایت تهران سرویس مراجعه نمایید.

منبع : بیرام کبیر

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها