گاوصندوق خرم جاه اولین تولید کننده ها در ایران می باشد که در سال ۱۲۹۷ فعالیت خود را در تهران آغاز کرد. شرکت خرم در سال ۱۳۲۵ فعالیت خود را در زمینه تولید صندوق نسوز بیشتر کرد و مدل های جدید گاوصندوق را به بازار ایران عرضه نمود. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره معرفی گاوصندوق خرم به همراه ارزان ترین قیمت گاوصندوق در گنجبان به شما ارائه دهیم.

معرفی گاوصندوق خرم

گاوصندوق خرم

امروزه گاوصندوق جزو نیازهای اساسی هر خانه و شرکت و فروشگاهی می باشد.

گاوصندوق کاربردهای مختلفی دارد و از آن به عنوان گاوصندوق خانگی و گاوصندوق بانکی و گاوصندوق اداری و شرکتی و غیره استفاده می شود.

گروه تولیدی گاوصندوق خرم دارای گواهینامه بین المللی CE می باشد که از سال ۱۳۰۰ فعالیت خود را در ساخت انواع گاوصندوق شروع کرده است.

گاوصندوق خرم به عنوان صندوق نسوز گاوصندوق ضد سرقت در ایران شناخته شده و توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

 

گاوصندوق خرم

گاوصندوق خرم در مدل های مختلفی تولید می شود و می توان از آن برای کاربردهای مختلفی مانند گاوصندوق کشویی و یا گاوصندوق زمینی استفاده کرد.

از ویژگی های گاوصندوق خرم می توان به وزن کم آن اشاره کرد که به راحتی قابل حمل می باشد و در صورتی که بسته جابجایی گاوصندوق را داشته باشید می توانید به راحتی آن را جابجا کنید.

اگر شما از انواع سنگین وزن گاوصندوق خرم استفاده می‌کنید و قصد حمل گاوصندوق را دارید می توانید از خدمات همکاران ما در شرکت گنج باند بهره ببرید تا به راحتی و با کمترین هزینه کار حمل گاوصندوق شما را انجام دهند.

ویژگی گاوصندوق خرم

یکی از ویژگی هایی که به آن اشاره شد و وزن کم گاوصندوق خرم می‌باشد که جابجایی آن را بسیار ساده کرده است.

این موضوع از امنیت گاوصندوق خرم کاسته زیر دزدها  و سارقان به راحتی می‌توانند گاوصندوق خرم را به سرقت ببرند. به همین دلیل توصیه می شود که گاوصندوق خرم را با استفاده از پیچ های مخصوص به زمین فیکس کنید و امنیت آن را بالا برده و می‌توان از آن به عنوان امن ترین گاوصندوق خانگی استفاده کرد. به این ترتیب شما می توانید یک گاوصندوق زمینی برای خود ایجاد کنید.

ویژگی گاوصندوق خرم

ما در شرکت گنجبان انواع گاو صندوق های گنج بان را در طرح ها و رنگ های متفاوت به شما عرضه می کنیم و شما میتوانید مدل های مختلف گاوصندوق زمینی و ارزان ترین گاوصندوق را از ما بخواهید.

خرید گاوصندوق چرم سوپر خرم

گاوصندوق چرم سوپر خرم بدنه محکمی دارد و طبق اصول جهانی طراحی شده است. بدنه گاوصندوق چرم سوپر خرم از یک لایه اسفنج به یک لایه چرم پوشانده شده است و در آن از ورقه‌های فولاد مقاوم و محکم استفاده شده است.

این گاوصندوق خرم در طرحها و رنگهای متفاوتی ساخته شده و می‌تواند جلوی زیادی به محیط پیرامون شما بدهد.

از ویژگی های گاوصندوق سوپرخرم می توان به زیبایی در طراحی آن استفاده از چرم طبیعی در ساخت گاوصندوق اشاره کرد.

منبع : بیرام کبیر

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها