افراد زیادی به دنبال یک شبه پولدار شدن می باشند و برای این کار به دنبال راه هایی برای پیدا کردن گنج می باشند. گنج های زیادی از زمان های قدیم زیر زمین دفن مانده که پیدا کردن آنها نیاز به علم باستان شناسی و تلاش بسیار نیاز دارد، اما می توان با استفاده از دعای یافتن گنج زودتر به نتیجه رسید.

ذکر مجرب برای یافتن عتیقه و زیرخاکی

از علمای صوفیه نقل است که برای یافتن دفینه در صبح یکشنبه آخر ماه قمری این دعا را بر کاغذ تمیز نوشته و در محلی که گمان دفینه می رود پرتاب نماید. هر کجا فرود آمد محل دفینه است.

همچنین اگر آنرا همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود و سه بار آیة الکرسى مبارکه را بخواند و با وسیله آهنی دایره ای بر زمین رسم کرده و داخل آن دایره نشسته و چمبره زند و مشتی خاک برداشته و این دعا را بر آن ۱۹ مرتبه بخواند و سپس آن خاک را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود. محل گنج بر وی مکشوف گردد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرّحیم. وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ إِلا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّهٍ فِی ظُلُمَاتِ الأرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلا فِی کِتَابٍ مُبِینٍ(۵٩انعام)اَللّهُمَّ اَحرسنی مِنْ شَرِّالجنّ واحفَظنی مِن مَسِّهِم یاحفیظُ فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًاوَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ(۶۴یوسف)

اگر به دنبال ایجاد محبت بین دو معشوق از راه دور یا زن و شوهر هستید روی لینک دعای طلسم محبت بین زن و شوهر کلیک کنید.

سوره جن را ۳بار بخوانید و سوره شمس را ۳بار و سوره فتح را ۳بار و آیت الکرسی را ۳ بار و آخر سوره حشر را ۳ بار و بعد از قرایت آیه باید بگویید توكلو يا خدام هذا الأيه و دلوني وخذوني علي مكان الخبيه او كان دفينه او كنز والله انزل كتاب الحق رب العرش العظيم والله كن فيكون وبارك الله فيكم وعليكم.

سپس به ذهن خودتان نگاهی کنید  «رجوع کنید و بهتر هست چشمانتان را بببنیدید و  خود را سعی کنید به خواب ببرید.

هر شخصی که اینکار را انجام می‌دهد برایشان احساس مانند علائم خواب الودگی ظاهر می شود و قدرت تکمیل ندارد و برایت خادمی نازل می شودو به گوش تو میگوید چه می خوای برایت می‌گوید یا بگو گنجی از گنجهای خدا را در علم روحانی اگر عمل را انجام دهید.

لینک دعا ی زیر را برای دانلود و استفاده ایشان قرار داده ام و در نظر داشته باشند.

که در کتاب اصلی آن که نسخه خطی آن می باشد، گفته شده است

که باید این دعا را در روز پنج شنبه هنگام غروب بنویسید و سپس به گردن یک خروس سفید آویزان کرده است.

و آن را در محلی که گمان می کنید گنج در آنجا می باشد، رها سازید،

خروس پس از مدتی بر روی جایی که دفینه وجود دارد.

رفته و می ایستد و در همانجا بانگ سر خواهد داد .

به گفته نویسنده آن کتاب ، شک نکنید که آنجا محل دفینه است و می گوید این کار امتحان شده ، و جواب هم داده است.

فقط در پایان استدعا دارم.

اگر کسی به این موضوعات اعتقاد داشت و رفت و موفق شد.

لااقل شیرینی ما یادش نره!! و حتما به بنده هم با دلیل اعلام نماید.

تا من هم کاسه کوزه ام را بقول بعضی ها جمع کنم و بروم دنبال یک شغل بهتر!!

اصلا شاید هم، رفتم تو صنف دعا نویسی و رمالی!!

برای گرفتن فال ابجد با اسم مادر روی طالع بینی از روی اسم مادر کلیک کنید.

بهترین دعا برای یافتن گنج

سوره حمد را ۳ بار بخوانید و استغفار را ۱۲۵ بار يا هادي يا مهدي يا لطيف يا خبير اهدني و ارني في منامي ما يكون من أمر كذا و كذا بحق اسمك اللطيف الخبير السريع القريب المجيب و ۲۵ بار این را و من آياته أن تقوم السماء إلى تخرجون به تعداد ۷ بار در هنگام خواب پاکیزه بوده خواهید دید. شک نکنید.

البته روشهای کشف مکان گنج و دفینه زیاد بوده و اغلب با جیوه , گندم , خردل , استخدام موکل , شاخه بعضی گیاهان یا درختان و نوشتن بعضی آیات و طلسمات روی آن , تخم مرغ , برگ کاغد و حتی در خواب و بصورت الهامی و ….می شود پیدا کرد لیکن روش ها و دستورالعمل عای عملی بصورت کامل در کتاب طلسم نامه ذکر گردیده است.

برای دسترسی به انواع متن انگیزشی و عاشقانه به مقاله متن انگیزیشی کوتاه مراجعه کنید.

دعا برای پیدا کردن گنچ

از علمای صوفیه نقل است که برای یافتن دفینه در صبح یکشنبه آخر ماه قمری این دعا را بر کاغذ تمیز نوشته و در محلی که گمان دفینه می رود پرتاب نماید. هر کجا فرود آمد محل دفینه است.

همچنین اگر آنرا همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود وسه بار آیات الکرسی مبارکه را بخواند و با وسیله آهنی دایره ای بر زمین رسم کرده و داخل آن دایره نشسته وچمبره زند و مشتی خاک برداشته و این دعا را بر آن ۱۹ مرتبه بخواند و سپس آن خاک را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود. محل گنج بر وی مکشوف گردد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرّحیم. وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الأرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلا فِی كِتَابٍ مُبِینٍ (٥٩انعام) اَللّهُمَّ اَحرسنی مِنْ شَرِّالجنّ واحفَظنی مِن مَسِّهِم یاحفیظُ فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًاوَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ (٦٤یوسف)

برای به دست آوردن گنج

«از قبیل: پول—طلا—-یاقوت—عتیقه هاي قیمتی و باید در روز پنج شنبه هنگام غروب …» به گردن خروس سفید بیاویزید. خروس به جایی که در آنجا گنج مخفی شده هست می‌رود و بانگ می‌کند. تجربه شده هست. دعایی که به گردن خروس باید بیندازید:

بسم الله الرحمن الرحیم اهدنا الصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین و لا حول و لا قوة الا باالله العلی العظیم

دعا برای یافتن محل دفینه از علمای صوفیه نقل هست که برای یافتن دفینه در صبح یکشنبه آخر ماه قمری این دعا را بر کاغذ تمیز نوشته و در محلی که گمان دفینه میرود پرتاب نماید. هر کجا فرود آمد محل دفینه هست.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها