در این مطلب تخصصی، قصد داریم ابتدا انواع دستگاه های کره گیری را به لحاظ کاربری و استفاده، دسته بندی و معرفی کنیم. سپس دستگاه کره گیری مناسب با هر شغل و کسب و کار را مورد بررسی قرار خواهیم داد. به این ترتیب در انتهای این مقاله، شما قادر خواهید بود تا بهترین دستگاه کره گیری مناسب با نیاز کسب و کار خود را انتخاب کنید.

پیش از خرید دستگاه کره ساز بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • دستگاه حتما از نوع پرس سرد باشد (تا خاصیت دانه های ورودی حفظ گردد)
  • ظرفیت ورودی دانه، بالا باشد (میزان دانه وارد شده به دستگاه در ساعت)
  • سرعت عمل دستگاه بالا باشد
  • قطعات ساخته شده دستگاه با کیفیت باشد (آلیاژ قطعات بررسی گردد)
  • اندازه دستگاه متناسب با محل استفاده آن باشد
  • دستگاه خدمات پس از فروش داشته باشد (گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه را از فروشنده بپرسید)
  • قابلیت کره گیری از دانه های مختلف را داشته باشد (بادام زمینی، پسته، بادام شیرین و سایر دانه های روغنی)
  • قیمت مناسب داشته باشد و قیمت و کیفیت آن متناسب باشد
  • کره تولید شده طعم و مزه عالی داشته باشد
  • قابلیت تغییر در شکل ظاهری کره تولیدی را داشته باشد (کره خامه ای یا کرانچی و غیره)
  • قابلیت تولید محصولات متنوع را داشته باشد

انواع دستگاه کره گیری :

●       دستگاه کره گیری صنعتی

دستگاه کره گیر صنعتی، حرفه ای ترین و بهترین دستگاه کره گیر برای استفاده در صنایع بزرگ مواد غذایی، مانند گروه صنعتی مینو، درنا، آوند، باراکا و غیره به شمار می رود. این دستگاه به دلیل تولید کره با سرعت بالا و حجم بسیار زیاد، مناسب ترین گزینه برای کسب و کارهای بزرگ و متوسط است. قیمت دستگاه کره گیر صنعتی نسبت به سایر مدل ها بیشتر است، چرا که آلیاژ به کار رفته در آن علاوه بر خاصیت ضد زنگ و قابلیت شستشوی بسیار آسان تر، دارای استحکام بسیار بالا نیز هست.

ظرفیت ورودی دانه های روغنی در آن، از یک تا سیصد کیلوگرم در ساعت می باشد.

●       دستگاه کره گیری کارگاهی

چنانچه قصد خرید دستگاه کره گیری برای کارگاه خود را دارید، این مدل بهترین گزینه است. دستگاه کره گیری مغزیجات که در صنایع متوسط و کوچک کاربرد دارد، دارای آلیاژ محکم و قابل شستشوی آسان بوده و قطعات آن از بهترین مواد ساخته شده است. این دستگاه ها ظرفیت ورودی دانه از یک تا صدوبیست کیلوگرم را دارند، و در تولید کره جزء دستگاه های با سرعت و حجم بالا محسوب می شوند.

●       دستگاه کره گیری فروشگاهی

فروش دستگاه کره گیری برای مغازه و فروشگاه نیز رونق زیادی دارد. برخی از فروشگاه های کوچک و بزرگ برای جذب مشتریان بیشتر، به بالا بردن تنوع محصولات خود روی آورده اند. شیرینی فروشی ها، قنادی ها و بسیاری دیگر از کسب و کارها، این روزها برای تولید محصولات ارگانیک و متنوع و جهت خودکفا شدن در زمینه تولید محصولات، اقدام به خرید و استفاده از دستگاه های کره گیری کرده اند. قیمت دستگاه کره گیری بر اساس نوع و مدل آن متفاوت است. معمولا انواع فروشگاهی آن قیمت ارزان تر و پایین تری دارند.

●       دستگاه کره گیری عطاری

اگر قصد خرید دستگاه کره گیر برای عطاری خود را دارید این گزینه مختص شماست. این دستگاه ها با ظرفیت ورودی یک تا چهل کیلوگرم در ساعت، بهترین انتخاب برای عطاری ها و کسب و کارهای کوچک تا متوسط است. این روزها عطاری ها و عصاری ها می دانند که با داشتن دستگاه هایی برای تولید محصولات متنوع گیاهی، کسب و کار بسیار پر رونق تری خواهند داشت. قیمت دستگاه کره گیر برای عطاری ها هم نسبت به سایر مدل ها ارزان تر و کمتر است. این دستگاه ها در مدت زمان کوتاهی بازدهی بسیار بالا برای مغازه داران خواهد داشت.

یکی از شرکت های بسیار معتبر در زمینه فروش دستگاه های صنایع غذایی، گروه صنعتی کاراپرس می باشد. شرکت کاراپرس، تامین کننده ماشین آلات صنایع غذایی، واقع در تهران می باشد و ارسال به تمام نقاط ایران و همینطور سایر کشورها را دارد. برای مشاوره و خرید دستگاه کره گیری (و بسیاری محصولات متنوع دیگر) کافیست با شرکت کاراپرس تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش این شرکت با دقت و حوصله تمام، در راهنمایی خریداران محترم، آماده به خدمت می باشند. به این ترتیب شما می توانید مناسب ترین دستگاه با دلخواه ترین بودجه، جهت کسب و کار خودتان را تهیه فرمایید.

منبع : https://karapress.ir/buttermachine/

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها