خلاص کن موتور کرکره برقی

 خلاص کن موتور کرکره برقی خلاص کن موتور کرکره برقی

قبل از شروع مقاله باید به این نکته اشاره کنم که هنگام قطعی برق روش های دیگری نیز برای بالا بردن کرکره برقی وجود دارند که می توانید آن ها را در نوشته باز کردن کرکره برقی بدون برق مطالعه نمایید.

موتور های کرکره ای برقی معمولا دارای سیستم برق اضطراری هستند که باعث می شود در مواقعی که برق قطع می شود مشکلی نداشته باشید. اما در سایر کرکره های برقی یک خلاص کن تعبیه شده است که با کمک آن می توانید در هنگام قطعی برق نیز به صورت دستی درب را باز و بسته کنید.

در موتور های کرکره برقی مختلفی که در ایران وجود دارد، نوع این خلاص کن ها متفاوت است.

اهرم خلاص کن کرکره برقی

اهرم خلاص کن کرکره برقیاهرم خلاص کن کرکره برقی

موتور های توبلار کرکره های برقی دارای یک اهرم هستند که مخصوص زمان قطعی برق تعبیه شده است و با چرخاندن آن به سمت های راست و چپ می توانید کرکره برقی را بالا و پایین ببرید.

اگر چه کار کردن با این اهرم ساده و راحت است اما برای هرچه راحت تر بودن دست هنگام حرکت دادن اهرم می توانید از یک هندل و دستگیره برای اهرم استفاده کنید.

برای جلوگیری از استفاده افراد ناشناس از اهرم خلاص کن موتور توبلار کرکره برقی می توانید روی کرکره برقی قفل نصب کنید تا بدون باز کردن قفل نتوان آن را به صورت دستی پایین و بالا برد.

همچنین جدا کردن اهرم خلاص کن موتور توبلار کرکره برقی نیز می تواند یک راه حل باشد.

زنجیر خلاص کن کرکره برقی

زنجیر خلاص کن کرکره برقیزنجیر خلاص کن کرکره برقی

موتور های نوع ساید کرکره های برقی دارای یک زنجیر هستند که به عنوان خلاص کن کار می کند. چرخاندن این زنجیر ها در جهت حرکت عقربه های ساعت باعث بالا رفتن درب کرکره برقی و برعکس چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت کرکره برقی باعث می شود که درب به سمت پایین حرکت کند.

به جز زنجیر، موتور های ساید دارای یک ضامن نیز هستند که برای بالا و پایین بردن خیلی سریع درب کرکره ای برقی است و البته کار کردن با آن ساده نیست و بهتر است از زنجیر استفاده کنید.

آچار خلاص کن کرکره برقی

آچار خلاص کن کرکره برقیآچار خلاص کن کرکره برقی

در برخی از موتور های کرکره برقی، یک پیچ قرار داده شده است که تنها با کمک آچار مخصوص می توان آن ها را چرخاند و درب را به صورت دستی باز و بسته کرد. بدون آچار خلاص کن کرکره برقی امکان باز و بسته کردن این نوع درب کرکره برقی وجود ندارد و این موضوع باعث امنیت درب می شود.

شما می توانید برای دریافت پاسخ به پرسش های خود صفحه نصب کرکره برقی را مطالعه نمایید.

فیلم خلاص کن کرکره برقی

فیلم خلاص کن کرکره برقی به زودی در این قسمت قرار داده خواهد شد.

جمع بندی:

با داشتن اطلاعات گفته شده در این مقاله دیگر نگران ماندن پشت درب پارکینگ در هنگام قطعی برق نخواهید بود. در صورتی که با انجام دستور العمل های گفته شده همچنان مشکلی در باز کردن درب کرکره ای برقی به صورت دستی داشتید سوال خود را در قسمت نظرات مطرح نمایید.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها