فصل پاییز در میان تمامی فصل ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و تمامی شاعران، نویسندگان و جهانگردان سراسر کشورهای خارجی، از این فصل به عنوان زیباترین فصل یاد کرده اند. تا جایی که اخوان ثالث، شاعر نام آشنای ایرانی، پاییز را پادشاه فصل ها دانسته است.

در این فصل گرما از طبیعت دور می شود و سفر کردن به مناطق معتدل می تواند بسیار لذت بخش باشد. تورهای پاییزی خارجی زیادی به صورت هوایی و زمینی در این فصل توسط آژانس های مسافرتی برگزار می شوند که می تواند تا حد بسیار زیادی زحمت تدارکات سفر را از دوش شما بردارد و ذهن شما را معطوف به زیبایی های مقصد کند.

 در این مقاله قصد داریم به بررسی تورهای خارجی پاییز بپردازیم و مناسب ترین مقاصد خارجی در این فصل زیبا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

(مجری اصلی تور پاییز خارجی این سایت می باشد:

https://faragasht.com/foreign-autumn-tour/ )

هند در پاییز

کشور هند یکی از آرام ترین، زیباترین و بهترین کشور های آسیایی در دنیا است. طبیعت این کشور بسیار زیبا و خارق العاده است. کشور هندوستان به عنوان پایتخت 72 ملت در دنیا نیز شناخته می شود و از این نظر نیز بسیار غنی است.

خرید تور هند پاییز به شما امکان دیدار از انواع جاذبه های تاریخی و هنری را می دهد. هندوستان دارای قصر های مجلل، معابد بسیار معروف است و همچین می توانید به بازدید از موزه ملی بپردازید که در نوع خود بی نظیر است، موزه ای که در آن می توانید عکس ها و نقاشی های جالبی را ببینید و همچنین از فضای تاریخی که هندوها را به نمایش می گذارد دیدن کنید.

ایتالیا در پاییز

اگر بخواهیم یکی از مهم ترین و محبوب ترین مقاصد خارجی را به شما سفر دوستان عزیز معرفی کنیم، بدون شک نام ایتالیا همانند یک نگین خواهد درخشید. کشور ایتالیا با داشتن انواع جاذبه های تفریحی، تاریخی، هنری و همچنین انواع غذاهای بی نظیر یک مقصد جذاب تمام عیار است که در فصل پاییز می تواند مقصدی رویایی برای شما دوستداران سفر باشد. جالب است بدانید ماه اکتبر اوج جشنواره های غذا و نوشیدنی در کشور ایتالیا است.

 می توانید با مراجعه به آژانس های مسافرتی به هرکدام از شهرهای این کشور بی نظیر که می خواهید سفر کنید و از حال و هوای شاعرانه و در عین حال شاد ومفرح این کشور نهایت لذت را ببرید. یکی دیگر از جشنواره های بسیار معروفی که در کشور ایتالیا در فصل پاییز برگزار می شود فستیوال قارچ ها، شاه بلوط ها و شکلات است. در فصل پاییز می توانید حتی با پیاده روی ساده در کوچه و خیابان های شهر های ونیز، رم و میلان و … زیبایی بی نظیری را مشاهده کنید.

تور پاییز روسیه
تور پاییز روسیه

روسیه در پاییز

شاید با دیدن اسم کشور روسیه در بین مقاصد پاییزی کمی تعجب کنید. کشور روسیه دارای آب و هوای بسیار سردی است. اما تور روسیه پاییز به دلیل جاذبه های توریستی فراوانی که دارد همواره یکی از مقاصد مهم برای برگزاری تورهای خارجی پاییز است.

بخشی از خاک کشور روسیه در آسیای شمالی قرار دارد و بخش دیگر آن در اروپای شرقی واقع شده است. آب و هوای روسیه بسیار متغیر است ولی برای دوست داران سرما می تواند مقصد بسیار جذابی در فصل پاییز در قالب تور مسافرتی باشد.

توجه داشته باشید که در فصل پاییز هزینه تور به خصوص برای مسکو و سنت پترزبورگ، در مقایسه با دیگر فصل ها پایین تر است و می توانید با مبلغ به مراتب ارزان تری به این کشور زیبا سفر کنید.

بلغارستان در پاییز

کشور بلغارستان یکی دیگر از کشور های اروپایی است که مقصد بسیار مناسبی در فصل پاییز است. صومعه های معروفی در این کشور واقع شده انت. از شهرهای معروف این کشور شهر وارنا را می شود اسم برد که بعد از ظهرهای بسیار دل انگیزی دارد و می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 اواخر ماه اکتبر گرمای هوای این کشور رفته رفته از بین می رود و این مکان را به مکانی بسیار مناسب برای تورهای پاییزی تبدیل می کند. در طول فصل پاییز همانند بسیاری از کشور های اروپایی دیگر، جشنواره های غذا و نوشیدنی بسیار متنوعی در تور وارنا پاییز برگزار می شود که می تواند جاذبه ی بسیار هیجان انگیزی برای دوست داران سفر به شمار آید.

مالزی در پاییز

از قاره اروپا فاصله بگیریم و به قاره آسیا سفر کنیم. کشور مالزی با داشتن گونه های جانوری و گیاهی بی نظیر و خاص خود مکانی بسیار مناسب برای سفرهای پاییزی است. تمامی آژانس های مسافرتی کشور مالزی را در بین مقاصد خود در فصل پاییز قرار می دهند. این کشور دارای آب و هوای گرم و مرطوب است، لذا در فصل پاییز می تواند مقصد بسیار مناسبی باشد.

از جمله جاذبه های تور مالزی می توان به: مراکز خرید مدرن مالزی، طبیعت بکر و سواحل بسیار زیبای آن اشاره نمود. جاذبه های این کشور به حدی متنوع هستند که هر گردشگر با هر نوع سلیقه ای می تواند تفریحی متناسب با سلیقه خود انتخاب کند.

تایلند در پاییز

به جرات می توان گفت که کشور تایلند یکی از بهترین مقاصد برای تورهای خارجی ویژه پاییز است. این کشور دارای جزایر بسیار زیبا و منحصر به فرد است که زیبایی آن می تواند نظر هر بیننده را به خود جلب کند. کشور تایلند همانند کشور مالزی دارای جاذبه های بسیار متنوعی است و می توان در آن جا مطابق با هر نوع سلیقه ای تفریحی یافت. در این کشور می توانید سنت و مدرنیته را توامان تجربه کنید.

در برخی از مکان های کشور تایلند می توانید معابد بسیار زیبا و سنتی که دین های متنوع را ترویج می دهند مشاهده کنید و با کمی فاصله گرفتن از آن ها می توانید به بخش مدرن این کشور بروید. ماه نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به این کشور است.

تور پاییز وان
تور پاییز وان

ترکیه و ارمنستان در پاییز

یکی از نزدیک ترین مقاصد خارجی که می توان برای سفر در فصل پاییز انتخاب نمود، کشور ترکیه و کشور ارمنستان است.

خوشبختانه بسیاری از آژانس های مسافرتی تورهای مسافرتی به کشور ترکیه و ارمنستان را به صورت زمینی و هوایی برگزار می کنند.

از جمله شهرهایی که می توان به صورت زمینی و با اتوبوس به آن ها سفر نمود می توان به شهر وان ترکیه در قالب تور وان پاییزی و ایروان ارمنستان در قالب تور ارمنستان پاییزی اشاره نمود.

تور هوایی به این کشورها نیز در تمامی ایام سال انجام می شود. برای همین است که همیشه تور استانبول و تور ارمنستان هوایی همیشه برای ایرانیان پرطرفدار و لذت بخش است.

پیشنهاد ویژه پاییزی سفر به شما

تا به اینجا با چند مقصد مهم توریستی آشنا شدیم، اما خوب است بدانید که در فصل پاییز اکثر شهرها و کشورهای دنیا زیبا و جذاب هستند و سالانه تعداد زیادی مسافر، به دیدار و گشت و گذار می پردازند.

پیشنهاد می کنیم که شما هم حتما یکی از تورهای خارجی را با مجری اصلی تورهای خارجی آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر امتحان کنید. بدون شک لذتی فراموش نشدنی در فصل های مختلف سال (پاییز، زمستان، بهار، تابستان و حتی نوروز) خواهید برد.

انتهای رپورتاژ

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها