انتخاب بهرتین مارک ساعت مچی مردانه در میان برندهای پر تعدادی که این محصول دارد کار بسیار سختی است. شاید سختی کار به دلیل تنوع بسیار زیاد بین ساعت‌هاست. برندهای متنوع با محصولات بسیار متنوع‌تر کار را برای انتخاب یک ساعت مچی مردانه خوب سخت می‌کند، اما ما سعی داریم تا نکاتی را برای خرید یک محصول خوب به شما بگوئیم و مقایسه ای نیز میان برندهای مختلف انجام دهیم.

برای اینکه راحت‌تر به جواب برسید اول یک نکته کلی را متذکر می‌شویم و بعد در ادامه توضیحات بیشتر خواهیم داد. در میان شرکت‌های سازنده ساعت معمولا ساعت‌هایی که ساخت کشور سوئیس هستند، بیشترین و بالاترین کیفیت را دارند. برای همین طبیعتا نسبت به ساعت‌هایی که در کشورهای دیگر ساخته می‌شود برندهای معروف‌تر و با کیفیت‌تری شناخته می‌شوند. بعنوان مثال ساعت‌های رولکس، امگا، پتک فیلیپ، ادوکس، تیسوت، سواچ و… که برندهای سوئیسی هستند به نسبت ساعت‌های کاسیو و یا سیکو کیفیت ساخت بهتری خواهند داشت. اما این بدین معنا نیست که برندهای غیر سوئیسی کیفیت ندارند.

بعد از برندهای سوئیسی برندهای ژاپنی کیفیت خوبی دارند و ساعت‌هایی با کاربرد زیاد هستند. مارک‌هایی مثل سیکو و کاسیو از جمله این ساعت‌ها هستند که سالهای سال است که در بازار جهانی مورد استقبال مردم هستند. در کنار برندهایی که کارشان ساخت ساعت است برندهای طراح هم حضور دارند که حوزه محصولات آنها منحصر یه ساعت نمی‌شود بلکه در صنعت مد و فشن نیز محصولاتی دارند. برندهایی نظیر آرمانی، اسپریت، پولو، کاوالی و… که علاوه بر تولید عطر و لباس و کفش و اکسسوری، ساعت نیز طراحی و تولید می‌کنند. ساعت‌های این برندها هم بسیار با کیفیت و با طراحی‌های خاصی صورت می‌گیرد. باتوجه به مطالبی که گفته شد، مشخص است که انتخاب یک مارک خوب سخت است.

اگر بخواهیم بگوئیم کدام مارک خوب است خب مسلما برندهای لاکچری مثل پتک فیلیپ، رولکس، ادوکس، اودمارپیگه، که ساعت‌های چند هزار دلاری دارند مارک‌های بسیار خوبی است ولی قیمت بسیار بالایی دارند و در همه جای دنیا بسیار گران هستند. اما اگر بخواهیم در رابطه با ساعت‌هایی صحبت کنیم که قیمت مناسب‌تری دارند و خرید آن برای بسیاری از افراد امکان پذیر است باید به سراغ برندهای غیر لاکچری برویم.

برندهایی نظیر تیسوت، سواچ، سیکو ساعت‌های خوبی هستند که در بازار ایران هم می‌توان آنها را پیدا کرد. تنوع بالا، قیمت مناسب، کیفیت ساخت فوق العاده خوب، از جمله ویژگیهای این برندهاست. اما در بین این برندها باز هم برند تیسوت به دلیل اینکه ساخت سوئیس است مارک خوبی برای خرید ساعت می‌باشد. البته کیفیت ساخت سیکو یا سواچ هم بسیار خوب است اما چون بحث بهترین مارک است، قطعا تیسوت از مارک‌های دیگر بهتر است.

اما برای خرید بهترین مارک ساعت مچی پیشنهاد میکنیم که حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا خدایی نکرد دچار ضرر و زیان نشوید. برای خرید ساعت مچی مردانه بهتر است حواستان باشد تا کالا به صورت قاچاق وارد ایران نشده باشد تا تحت گارانتی شرکت وارد کننده اصلی که مورد تایید خود کمپانی اصلی است باشد. برای همین حتما از جای معتبر خرید کنید.

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها