برای خرید گاوصندوق تکنو صنعت با قیمت مناسب، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید، همچنین می توانید برای خرید انواع گاوصندوق نسوز و ضد سرقت تکنو صنعت به وب سایت safekaveh.com نمایندگی اصلی گاوصندوق تکنو صنعت در ایران مراجعه نمایید.

قیمت گاوصندوق تکنو صنعت

قیمت گاوصندوق تکنو صنعت با توجه به فاکتورهایی مانند جنس، ابعاد، وزن، حجم، نوع قفل ضد سرقت و متریال به کار رفته در گاوصندوق محاسبه می شود، فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه به عنوان نمایندگی معتبر گاوصندوق تکنو صنعت قیمت نهایی تعیین شده برای این محصول را با توجه به نرخ اتحادیه گاوصندوق فروشی های تهران تعمین و در بازار عرضه می کند، شما می توانید برای استعلام قیمت صندوق های نسوز و ضد سرقت تکنو صنعت با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید و اگر احیانا قیمت این محصولات گران بود و با بودجه شما همخوانی نداشت، در این صورت می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق ارزان گاوصندوق های خانگی و اداری را با ارزان ترین قیمت و با گارانتی معتبر خریداری نمایید.

نمایندگی گاوصندوق تکنو صنعت

همیشه وقتی شما می خواهید یک هزینه زیاد بابت خرید صندوق های نسوز و ضد سرقت صرف نمایید، با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت نسبتا بالای مدل های مختلف گاوصندوق، بهترین راه کار این است که شما از نمایندگی معتبر گاوصندوق تکنو صنعت خرید خود را انجام دهید، به این دلیل که نمایندگی های معتبر هر نوع گاوصندوقی، محصول مورد نظر شما را بدون واسطه و با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهند، ضمن این که خدماتی نظیر گارانتی، خدمات پس از فروش و غیره را نیز در اختیار شما قرار خواهند داد، در حال حاضر فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه نمایندگی گاوصندوق نسوز تکنو صنعت و گاوصندوق حیدری را در تهران بر عهده دارند.

آدرس نمایندگی گاوصندوق تکنو صنعت

آدرس نمایندگی فعال گاوصندوق تکنو صنعت در تهران عبارت است از: خیابان مولوی باغ فردوس ، خیابان رئیس عبداللهی ،خیابان پیرمرادی کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳ تهران – میدان قیام بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹ می باشد، برای خرید راحت تر نیز شما می توانید با مراجعه به وب سایت safekaveh.com خرید اینترنتی خود را با خیالی آسوده و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهید، نمایندگی معتبر گاوصندوق تکنو صنعت و نمایندگی معتبر شرکت گاوصندوق ایران کاوه تمامی محصولات خود را در اسرع وقت به اقسا نقاط تهران ارسال خواهد کرد، ارسال تمامی محصولات هم به صورت رایگان انجام می شود.

گاوصندوق گاوصندوق تکنو صنعت دست دوم

از آن جا که در ساختار تمامی صندوق های ایرانی و خارجی از ورقه های فولادی نسوز استفاده می شود، و برخی از قطعات بکار رفته در پروسه ساخت مدل های مختلف گاوصندوق وارداتی هستند، بنابراین با افزایش قیمت دلار در بازار قیمت این محصولات نیز افزایش پیدا می کند، به همین خاطر بسیاری از مردم شاید توانایی خرید صندوق های نو را نداشته باشند، اما اصلا نگران این موضوع نباشید، نمایندگی اصلی شرکت سیف کاوه صندوق های دست دوم گاوصندوق تکنو صنعت را با گارانتی معتبر و قیمت ارزان تر در اختیار شما قرار می دهد، برای خرید صندوق های دست دوم و کار کرده تکنو صنعت شما می توانی با شماره تلفن های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

گاوصندوق تکنو صنعت یا کاوه

گاو صندوق های مدل تکنو صنعت به تازگی جایگاه خوبی را در بازار ایران بدست آورده اند، و جنس و متریال آن ها از کیفیت بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است، اما از نظر کیفیت گروه صنعتی کاوه در بازار ایران و همچنین در بازار های جهانی حرف اول را می زند، صندوق های نسوز و ضد سرقت کاوه از نظر گرید امنیتی با شرکت های شناخته شده و مطرح جهانی نظیر شرکت گاوصندوق ژاپنی aiko، شرکت کره ای بامیل و شرکت نیکا سیف رقابت می کنند، پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید یک گاوصندوق باکیفیت را دارید حتما سری به صفحه گاوصندوق کاوه بزنید و در این صفحه لیست قیمت محصولات گروه صنعتی کاوه را مشاهده نمایید.

ویژگی های گاوصندوق تکنوصنعت

مشخصات فنی یک گاوصندوق باکیفیت ممکن است بسته به نوع و کاربرد آن متغیر باشد. اما در کل، برخی از مشخصات مهمی که در یک گاوصندوق باکیفیت مورد نظر قرار می‌گیرند عبارتند از:

مقاومت در برابر حرارت:

مدت زمان مقاومت در برابر حرارت: این مشخصه نشان می‌دهد گاوصندوق تا چه مدت می‌تواند در برابر حرارت مقاومت کند. مثلاً یک گاوصندوق ممکن است بتواند در مدت زمان خاصی مانند 30 یا 60 دقیقه مقاومت در برابر آتش داشته باشد.
دمای مقاومت:

درجه حرارت مقاومت:

نشانگر این است که گاوصندوق چه دمایی را می‌تواند تحت آن مقدار حفظ کند. مثلاً برخی گاوصندوق‌ها به مدت معینی در دماهای بسیار بالا مقاومت دارند.

مقاومت در برابر دود:

درجه مقاومت در برابر دود: این مشخصه نشان می‌دهد گاوصندوق چه مقدار از ورود دود به داخل جلوگیری می‌کند.

مقاومت در برابر آب:

درجه مقاومت در برابر آب: برخی گاوصندوق‌ها مقاومت خوبی در برابر آب دارند. این ویژگی مهم است به خصوص در مواقعی که آب برای اطفای حریق استفاده می‌ شود.

قفل‌ ها و امنیت:

نوع قفل: گاوصندوق‌های باکیفیت از قفل‌های امنیتی پیشرفته برخوردارند که سطح امنیت را افزایش می‌دهند.

جنس بدنه:

گاوصندوق‌های با کیفیت از مواد مقاوم به حرارت و ضدآتش تشکیل شده‌اند، اغلب از جنسهای فلزی مثل فولاد.

ابعاد خارجی:

ابعاد گاوصندوق برای اطمینان از اندازه مناسب و مکان‌گذاری آسان در مکان مورد نظر مهم هستند.

وزن:

وزن گاوصندوق می‌تواند تاثیری بر انتخاب مکان نصب و همچنین انتقال آسان گاوصندوق داشته باشد.

سیستم ردیابی:

گاوصندوق‌های پیشرفته ممکن است دارای سیستم ردیابی جهت نظارت در زمان واقعی بر مکان و وضعیت باشند.

قابلیت‌های اتصال به شبکه:

برخی از گاوصندوق‌ها از اتصال به شبکه‌های اینترنت و ارسال اطلاعات به سرورها برای مدیریت از راه دور پشتیبانی می‌کنند.

همچنین، مطالعه استانداردهای مربوط به گاوصندوق‌ها و اطمینان از اینکه محصول انتخابی با استانداردهای ملی یا بین‌المللی مطابقت دارد، نیز مهم است، در بین صندوق های ایرانی گاوصندوق تکنو صنعت و گاوصندوق سدید کاوه دارای نشان استاندارد UL و نشان استاندارد CE اروپا هستند.

گاوصندوق خانگی تکنو صنعت

در فروشگاه سیف کاوه هم صندوق های اداری و سازمانی تکنو صنعت عرضه می شود و هم صندوق های نسوز و ضد سرقت خانگی تکنو صنعت، طبیعتا گاوصندوق های خانگی تکنو صنعت از آمار فروش بسیار بالاتری برخوردار هستند و شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق خانگی لیست کامل صندوق های خانگی و ضد سرقت تکنو صنعت را مشاهده نمایید و در این صفحه به صورت آنلاین می توانید با کارشناسان خبره گاوصندوق ارتباط برقرار نمایید و مشاوره تخصصی خرید گاوصندوق باکیفیت را از آن ها دریافت نمایید.

گاوصندوق ضد سرقت تکنو صنعت

گاوصندوق ضدسرقت یا گاوصندوق امنیتی یک نوع صندوق فلزی است که برای حفاظت از اشیاء ارزشمند در برابر سرقت طراحی شده است. این گاوصندوق‌ها دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار بالا هستند تا در مقابل تلاش‌های ناخواسته برای دسترسی به محتوا مقاومت کنند. برخی از ویژگی‌های اصلی گاوصندوق ضدسرقت عبارتند از:

مقاومت در برابر نیروی فیزیکی:

گاوصندوق‌های ضدسرقت از مواد فلزی مقاوم برای مقابله با حملات فیزیکی مانند تخریب، حفر، یا برش با ابزارهای قدرتمند ساخته شده‌اند.

قفل‌های پیشرفته:

این گاوصندوق‌ها از قفل‌های پیچیده و ایمنی برخوردار هستند که باعث افزایش میزان امنیت می‌شوند. این قفل‌ها ممکن است شامل قفل‌های دیجیتال، کلیدهای الکترونیکی، یا سیستم‌های قفل مکانیکی باشند.

مقاومت در برابر حرارت:

گاوصندوق‌های ضدسرقت معمولاً دارای مقاومت در برابر حرارت هستند تا در مواقع حریق نیز بتوانند محتوای داخلی را حفظ کنند.

تست‌ها و استانداردها:

محصولات ضدسرقت ممکن است تحت تست‌ها و استانداردهای مختلفی مثل استانداردهای UL (Underwriters Laboratories) یا استانداردهای اروپایی برای امانت و امنیت محصولات مورد آزمایش قرار گیرند.

پنهانی و مخفی بودن:

گاوصندوق‌های ضدسرقت ممکن است دارای طراحی‌هایی باشند که از دیدگان دیگران پنهان می‌شوند و در مکان‌های مخفی یا غیرقابل دسترس قرار گیرند.

اعلان‌ها و هشدارها:

برخی از گاوصندوق‌ های ضدسرقت دارای سیستم‌های هوشمند هستند که در صورت تلاش برای دسترسی غیرمجاز یا حمله، هشدارها و اعلان‌های به مسئولین امنیتی ارسال می‌کنند.

مقاومت در برابر سرقت الکترونیکی:

برخی از گاوصندوق‌های مدرن دارای سیستم‌های محافظتی در برابر حملات الکترونیکی هستند تا از دزدان الکترونیکی و هکرها محافظت کنند.

مقاومت در برابر آب:

گاوصندوق‌ های ضدسرقت ممکن است مقاومت خوبی در برابر آب داشته باشند تا از آسیب به محتوا در صورت استفاده از آب برای اطفای حریق جلوگیری کنند.

هر گاوصندوق ضدسرقت ممکن است ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد، بنابراین انتخاب یک مدل مناسب بسته به نیازها و استفاده مورد نظر شما مهم است.

گاوصندوق اسلحه تکنو صنعت

شرکت تکنو صنعت برای مراکز نظامی و اسلحه خانه ها نیز گاوصندوق های چند طبقه مخصوص نگهداری انواع سلاح را تولید می کند، شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق اسلحه لیست کامل صندوق های نگهداری سلاح شرکت تکنو صنعت را به همراه کاتالوگ عکس و قیمت این محصولات را مشاهده نمایید.

شرکت تولید گاوصندوق تکنو صنعت

شرکت تولید گاوصندوق تکنو صنعت با استفاده از دانش به روز متخصصین تولید و ساخت صندوق های نسوز خانگی تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین گاوصندوق را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد، قیمت های تعیین شده برای صندوق های نسوز و ضد سرقت سدید نیز با توجه به نرخ اتحادیه گاوصندوق فروشی تهران تعیین و محاسبه می شود، البته شرکت تولید گاوصندوق تکنو صنعت برای راحتی مشتریان محصولات خود را به صورت اقساطی نیز در بازار عرضه می کند.

نحوه خرید گاوصندوق تکنو صنعت به چه صورت است؟

برای خرید گاوصندوق تکنو صنعت شما هم می توانید به صورت آنلاین و یا خرید اینترنتی اقدام به سفارش این محصول نمایید، که برای انجام خرید اینترنتی صندوق سدید راه های ارتباطی موجود در وب سایت در اختیار شما مشتریان می باشد.

و در صورت نیاز به راهنمایی هم جهت سفارش آنلاین گاوصندوق تکنو صنعت تیم پشتیبان سیف کاوه به صورت تمام وقت پاسخگوی شما می باشد.

در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید با مراجعه حضوری به شرکت سیف کاوه اقدام به خرید این محصول نمایید.

نکته » در صورتی که قصد مراجعه حضوری را داشتید، باید به آدرس تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳ و یا به آدرس، تهران، میدان قیام، بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹ مراجعه نمایید، که این آدرس شعبه دوم نمایندگی انحصاری شرکت گاوصندوق تکنو صنعت در تهران است.

در صورتی که امکان مراجعه حضوری را به فروشگاه مرکزی گاوصندوق تکنو صنعت را دارید، باعث افتخار ماست که به صورت حضوری پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

در غیر این صورت اصلا جای نگرانی نیست، چرا که در فروشگاه مرکزی گاوصندوق تکنو صنعت امکان خرید اینترنتی و ارسال محصول به سراسر ایران وجود دارد.

ضمن این که مرکز فروش گاوصندوق تکنو صنعت در تهران دارای شعبات و نمایندگی های فعال در سایر شهر ها، از جمله کرج، اصفهان، قم، تبریز، اهواز، و غیره است.

سایت رسمی گاوصندوق تکنو صنعت؟

وب سایت safekaveh.com تنها وب سایت رسمی فروش و عرضه گاوصندوق تکنو صنعت در ایران می باشد، که مجوز رسمی از شرکت تکنو صنعت را دارد، و تمامی محصولات این شرکت را به صورت نقد و اقساط و با ضمانت نامه معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

منبع » وب سایت beyram-kabir.ir

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها