در بسیاری از وب سایت ها شما گزینه ای را مشاهده می کنید برای ثبت نام کاربران و ورود کاربران به بخش پنل اختصاصی مربوط به خودشان، در وب سایت های وردپرسی معمولا از یک سری پلاگین ها برای بخش ثبت نام کاربران استفاده می کنند.

اما نصب این پلاگین ها بر روی وب سایت های وردپرسی گاها ممکن است سایت شما را دچار مشکلاتی نظیر افت سرعت سایت، افزایش حجم پایگاه داده، و ایجاد یک سری سورس کد های اضافی در وب سایت شما خواهد شد.

همچنین بسیاری از پلاگین های ثبت نام کاربران در سایت های وردپرسی دارای پیچیدگی هایی هستند که معمولاً این موارد زیاد خوشایند کاربران نیست و اکثر کاربران دوست دارند که فرایند ثبت‌نام آنها در وب سایت های مختلف در کمترین زمان و به آسانی انجام شود.

به همین دلیل متخصصین شرکت دیجیتال مارکتینگ ATGO یک پلاگین بسیار کاربردی و User Freindly ساخته اند که به راحتی بر روی وبسایت شما نصب می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق آن فقط با وارد نمودن یک شماره تماس و پیامک تاییدی که برای آنها ارسال میشود در وب سایت شما ثبت نام کرده و به پنل مدیریت وب سایت ورود نمایند.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با قابلیت های بهترین افزونه ثبت نام کاربران آشنا شوید.

بهترین افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

بهترین افزونه ثبت نام کاربران در وردپرس و وب‌سایت‌های مختلف مانند سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و غیره ساخته شده اند و وب سایت هایی که به صورت صفر تا صد با کد نویسی ساخته شده اند، افزونه ای است که نحوه ثبت نام کاربر در آن به آسانی انجام شود و هر کاربری با کم ترین سطح آشنایی با کامپیوتر و وب سایت به راحتی بتواند در سایت شما ثبت نام کند.

در بسیاری از وب سایت های معتبر و شناخته شده اگر دقت کرده باشید از کاربر اطلاعاتی مانند نام و شماره تماس را دریافت می کنند که به راحتی بتوانند ثبت نام نمایند و یا حتی قابلیتی در نظر گرفتند که کاربر از طریق حساب خود در گوگل و یا فیسبوک بتواند به راحتی در یک وب سایت ثبت نام کند.

مانند وب سایت Reddit.com یکی از وب سایت های معتبر در زمینه تولید محتوا است و قدرت دامنه این وب سایت می باشد، بسیاری از افرادی که در زمینه تولید محتوا و سئو فعالیت دارند از این وبسایت برای تولید مقاله و بک لینک سازی استفاده می کنند.

اما اگر همین الان به این سایت مراجعه نمایید به راحتی با شماره تماس و یا با حساب اکانت گوگل خود در کمترین زمان ممکن بدون این که وقت شما گرفته شود می توانید ثبت نام کنید.

افزونه ثبت نام کاربران هم که همکاران ما ساخته اند دقیقاً به همین شکل عمل می کند.

در ادامه در قالب یک ویدیوی آموزشی نحوه عملکرد افزونه ثبت نام کاربران را به شما معرفی کرده ایم.

برای مطالعه » افزونه چیست

افزونه ساخت فرم ثبت نام حرفه ای در وردپرس

پلاگین عضویت کاربران در وردپرس با یک پنل کاملا حرفه ای طراحی شده است، این افزونه از انواع پنل های پشتیبان پیامکی پشتیبانی می کند.

فرمت ساخت این پلاگین به گونه ای است که فرم ورود و فرم عضویت در آن یکی است، و خود افزونه تشخیص می دهد که کاربر چه زمانی در وب سایت ثبت نام کرده و چه زمانی به عنوان کاربر جدید به عضویت وب سایت شما درآمده است.

برای مطالعه » وردپرس چیست

عملکرد افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

نحوه عملکرد پلاگین ثبت نام کاربران در وبسایت را در قالب ویدیوی زیر نمایش داده شده است، این پلاگین بر روی سک وب سایت آموزشی نصب شده است، که شما می توانید در بخش زیر بات طرز کار این افزونه آشنا شوید.

برای مشاهده عملکرد این پلاگین به لینک زیر مراجعه نمایید :

افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

برای مطالعه » مهم ترین افزونه های وردپرس

قیمت افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

قیمت در نظر گرفته شده برای افزونه ثبت نام کاربران در وبسایت ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

در صورتی که شما قصد خرید پلاگین ثبت نام کاربران از وبسایت Atgo را داشته باشید متخصصین این شرکت این افزونه را در کمترین زمان بر روی وبسایت شما نصب خواهند کرد.

برای مطالعه » آموزش تنظیمات وردپرس

خرید افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

با توجه به دموی ارائه شده از بهترین افزونه ثبت نام کاربران در وبسایت اگر که علاقمند به استفاده از این افزونه هستید می توانید از طریق لینک زیر برای خرید افزونه عضویت کاربران در وب سایت اقدام نمایید.

جهت خرید بهترین افزونه ثبت نام کاربران در وردپرس به وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت قسطی

فرم ثبت نام وردپرس بدون افزونه

اگر تمایل دارید که بدون نیاز به نصب هیچ افزونه ای در وب سایت وردپرسی خود قابلیت ثبت نام کاربران را فراهم کنید، این پلاگین که صفر تا صد آن به صورت کاملا بهینه و حجم بسیار کم طراحی و ساخته شده است می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

با نصب این پلاگین کاربردی و حرفه ای هیچگونه مشکل فنی در عملکرد وب سایت شما بوجود نخواهد آمد.

برای مطالعه » آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

ثبت نام در وردپرس بدون ایمیل

بسیاری از کاربران زمانی که می خواهند در یک وب سایت ثبت نام کنند تمایل دارند که تنها با نام و شماره تماس خود سریعا بتوانند به پنل کاربری خود دستری پیدا کنند.

از آن جا که بسیاری از کاربران ممکن است هیچگونه حساب کاربری در گوگل و یا در یاهو نداشته باشند، بهتر است که افزونه فرم ثبت نام برای آن ها بدون وارد کردن ایمیل باشد.

و از آن جا که در کشور ما ممکن از طرح صیانت فضای مجازی هم اجرا شود، که در این صورت کاربران ایرانی دیگر امکان دسترسی به حساب google و Yahoo را ندارند، پس بهتر است فرم ورود و ثبت نام کاربران بدون وارد کردن ایمیل کاربران میسر باشد.

برای مطالعه » آموزش نصب وردپرس

امکانات افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

تیم برنامه نویس شرکت Atgo تمام تلاششان متمرکز بر این موضوع بوده است که پلاگین عضویت کاربران در وبسایت به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده تا نحوه ثبت نام کاربر در وبسایت در کمترین زمان و بدون هیچگونه دردسر و مشکلی انجام شود.

امکانات در نظر گرفته شده برای افزونه عضویت کاربران در وبسایت عبارت است از :

  • طراحی کاربری بسیار ساده و آسان
  • پشتیبانی از انواع درگاه های پنل پیامکی
  • فرم ورود و ثبت نام در این plugin یکی است
  • امکان استفاده رایگان از قابلیت محدودیت محتوا و ReCAPTCHA
  • ایجاد و طراحی فرم های مختلف عضویت و ورود
  • امکان محدود کردن محتوا بر اساس نقش کاربران
  • امکان ایجاد فرم های متعدد
  • امکان ثبت نام کاربران تنها با وارد کردن نام و شماره تماس و یا اکانت گوگل
  • امکان اضافه کردن استایل های CSS سفارشی
  • امکان تعیین و ویرایش نقش کاربران مختلف
  • راه اندازی آسان و سریع
  • نصب آسان و سریع بر روی انواع وبسایت ها

برای مطالعه » افزونه چند زبانه کردن سایت وردپرسی

نحوه نصب افزونه ثبت نام کاربران وردپرس به چه صورت است

برای نصب کردن پلاگین عضویت کاربران در وب سایت، از آنجا که این افزونه به صورت کاملا بهینه سازی شده و با حجم بسیار سبک با زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده است، متخصصین شرکت Atgo بعد از این که شما سفارش خرید این پلاگین را در این وب سایت ثبت کردید، بلافاصله افزونه را بر روی وبسایت شما بدون هیچ مشکلی نصب خواهند کرد.

البته شما می توانید ویدیوی آموزش نصب پلاگین عضویت کاربران را از همکاران ما دریافت نمایید و نصب این افزونه را خودتان در وبسایت انجام دهید.

و در صورت بروز هر گونه مشکل هم اصلاً نگران نباشید چرا که این پلاگین به مدت یک سال پشتیبانی رایگان دارد.
و در صورتی که شما پلاگین عضویت کاربران را بر روی وبسایت خود نصب کردید و دچار هرگونه مشکلی شد  همکاران ما مشکل آن را بدون دریافت هیچ هزینه ای برای شما برطرف خواهند کرد.

برای مطالعه » افزایش حجم آپلود در وردپرس

برای مطالعه »

معرفی افزونه های ثبت نام کاربران در وردپرس

در این بخش تعداد دیگری از افزونه هایی که به شما کمک میکند تا شما امکان ثبت نام کاربران در وبسایت وردپرسی را داشته باشید به شما معرفی می‌کنیم و مزایا و معایب استفاده از این افزونه‌ها را هم مورد بررسی قرار می دهیم.

برای مطالعه » Crm چیست و چه کاربردی دارد

افزونه Digits :

افزونه Digits یکی از پلاگین هایی است که برای عضویت کاربران در وردپرس شما می توانید از آن استفاده نمایید.

از مزایای این پلاگین باید گفت که پنل کاربری بسیار آسانی را برای کاربران وبسایت شما فراهم کرده است که به راحتی می توانند در وبسایت ثبت نام کنند.

برای مطالعه » افزایش سرعت سایت وردپرس

ما این پلاگین به دلیل حجم بالایی که دارد زمانی که بر روی بسیاری از وب سایت های فروشگاهی وردپرسی نصب می شود و از آنجا که این وبسایت ها خودشان با وجود افزونه های مانند افزونه ووکامرس دارای حجم سنگین هستند، معمولاً کاربر باید مدت زمان زیادی را منتظر بماند تا بتواند فرایند ثبت نام خود را در وبسایت تکمیل کند.

پست در مورد یکی از معایب اصلی افزونه Digits باید گفت که عملکرد سرعت وب سایت شما را مختل خواهد کرد.

برای مطالعه » افزونه ووکامرس چیست

افزونه Theme My Login :

پلاگین یکی دیگر از پلاگین های کاربردی وردپرس است که همانند افزونه Digits باعث اضافه کردن یک سری سورس کد های اضافه به وب سایت وردپرسی شما خواهد شد.

و البته طراحی فرم کاربری آن به گونه ای است که شما نیازمند این هستید که به کاربران خود آموزش دهید تا بتوانند برای ثبت‌نام با این پلاگین کار کنند.

برای مطالعه » تفاوت قالب آماده با قالب اختصاصی چیست

افزونه Admin Custom Login :

این افزونه یکی دیگر از افزونه مختص ثبت نام کاربران در وب سایت است که امکان سفارشی سازی صفحات ورود و فرم های ثبت نام و عضویت را برای شما فراهم می کند.

البته همانند دیگر پلاگین های آماده حجم بسیار سنگینی دارد و دارای یکسری بانکهای خطا می باشد که علاوه بر کند شدن سرعت وب سایت می‌تواند باعث ایجاد حفره های امنیتی در وب سایت شما شود.

افزونه هایی که در مورد آنها صحبت کردیم بالاترین آمار نصب را در بین کاربران دارند و البته افزونه های بیشماری در وردپرس هستند که برای ثبت نام کاربران در سایت می توانند به شما کمک کنند و این امکان را به وب سایت شما اضافه کنند.

این پلاگین های آماده اگرچه قیمت آنها ارزان است اما مشکلاتی نظیر کندی سرعت و ایجاد یک سری باک های امنیتی را در وبسایت شما به دنبال دارد.

در زمانی که شما بخواهید از نسخه‌های جدید این افزونه‌ها استفاده نمایید مجبور به پرداخت هزینه هستید.

به همین دلیل توصیه می‌شود که برای ایجاد امکان ثبت نام کاربران در وب سایت از یک پلاگین اختصاصی و کدنویسی شده استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه » دریافت خدمات ویژه پشتیبانی سایت

سخن پایانی

امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا سئوالات خود را در بخش نظرات در انتهای این صفحه وارد نمایید، تا تیم پشتیبان ATGO در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

مطالعه سایر مقالات مرتبط برای افزایش آگاهی و تسلط بر سیستم مدیریت محتوای وردپرس :

آموزش قراردادن نوشته در وردپرس

دسته بندی در وردپرس

برگه ها در وردپرس

آموزش پیشخوان وردپرس

تبدیل برگه به نوشته در وردپرس

بخش رسانه در وردپرس

سیستم مدیریت محتوا چیست

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

برچسب در وردپرس

html چیست

سئوالات متداول در مورد افزونه ثبت نام کاربران وردپرس ؟

بهترین افزونه ثبت نام کاربران وردپرس ؟

بهترین افزونه ثبت نام کاربران در وب‌سایت‌های مختلف مانند سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و غیره ساخته شده اند و وب سایت هایی که به صورت صفر تا صد با کد نویسی ساخته شده اند، افزونه ای است که نحوه ثبت نام کاربر در آن به آسانی انجام شود و هر کاربری با کم ترین سطح آشنایی با کامپیوتر و وب سایت به راحتی بتواند در سایت شما ثبت نام کند.

خرید افزونه ثبت نام کاربران وردپرس ؟

برای خریداری افزونه ثبت نام کاربران وب سایت وردپرسی، دراین صفحه برروی لینک خرید افزونه کلیک نمایید.

قیمت افزونه ثبت نام کاربران وردپرس ؟

قیمت در نظر گرفته شده برای افزونه ثبت نام کاربران در وبسایت ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

مزیت افزونه ثبت نام کاربران وردپرس نسبت به دیگر افزونه ها ؟

یکی از مزیت های بسیار مهم بهترین افزونه ثبت نام کاربران در وردپرس نسبت به دیگر افزونه ها مانند افزونه digits این است که پلاگین ثبت نام کاربران شرکت atgo به ساده ترین حالت ممکن طراحی شده است، در این پلاگین بخش ورود و ثبت نام ادغام شده است تا دیگر کاربران برای ورود و ثبت نام در وب سایت های مختلف دچار سردرگمی نشوند.
بسیاری از کاربرانی که با محیط وب سایت زیاد آشنایی ندارند تفاوت بین بخش ثبت نام و ورود را در ب سایت نمی دانند، به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم که در بهترین پلاگین ثبت نام کاربران وردپرس این دو بخش را ادغام نماییم.

فرم ثبت نام وردپرس بدون افزونه ؟

به دلیل مشکلات عدیده ای که بسیاری از افزونه های وردپرسی ممکن است که در وب سایت شما بوجود آورند، مشکلاتی نظیر کاهش سرعت بارگذاری صفحات، بالا رفتن حجم صفحات، افزایش تعداد requests ها در وب سایت و غیره، بسیاری از افراد به دنبال پلاگین هایی هستند که صفر تا صد با زبان های برنامه نویسی و به صورت کاملا بهینه ساخته شده اند.
بهترین افزونه ثبت نام کاربران وردپرس هم صفذ تا صد با زبان برنامه نویسی php ساخته شده است، و هیچگونه مشکلی برای وب سایت شما بوجود نمی آورد.
این پلاگین کاربردی با تضمین قطعی توسط شرکت atgo به شما ارائه می شود.

منبع :

atgo.ir/افزونه-ثبت-نام-کاربران-وردپرس/

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها