اگر به دنبال آسان ترین روش نصب نرم افزار ادوبی پریمیر هستید باید به شما بگوییم بهترین جا را انتخاب کرده اید! در این مقاله به صورت جامع و به راحت ترین شکل ممکن نصب پریمیر را آموزش خواهیم داد، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

قبل از شروع اموزش نصب پریمیر باید بدانیم که کدام ورژن از این نرم افزار ممکن است به کارمان بیاید. همانطور که میدانید نرم افزار پریمیر چندیدن سال است که به عنوان یکی از برترین ها در ویرایش فیلم و ویدیو می باشد. این نرم افزار ورژن های متفاوتی داردذ که هرکدام بنا به سیستم و کارت گرافیکی سیستم شما متفاوت هستند.

به عنوان مثال اگر شما یک سیستم کامپیوتری و یا لپ تاپ متوسط دارید، نرم افزار پریمیر ۲۰۱۷ و یا پریمیر۲۰۱۸ برای شما مناسب خواهد بود. چرا که این نرم افزار برای رندر گیری و خروجی با کیفیت کار نیازمند به یک کارت گرافیکی قوی و همینوطر رم قوی می باشد.

پیشنهاد ویژه : دوره پریمیردر آموزشگاه آریا تهران بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران تحت نظر اساتید مجرب گرافیک و انیمیشن

Adobe Premiere Pro چیست؟

نرم افزار Adobe Premiere Pro یک نرم افزار ویرایش ویدئو است که توسط طراحان گرافیک حرفه ای برای کار با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. ابتدا در سپتامبر ۲۰۰۳ توسط Adobe Systems منتشر شد و اکنون بخشی از Adobe Creative Cloud است که توسط سیستم های Adobe راه اندازی شده است. آخرین نسخه آن Adobe Premiere Pro CC 2018 می باشد و با ویندوز ۷ یا نسخه های جدیدتر مایکروسافت ویندوز و Mac OS X یا نسخه های بعدی آن سازگار است. می توانید به www.adobe.com، وب سایت رسمی Adobe Systems برای نرم افزار Adobe Premiere Pro مراجعه کنید.

برای دانستن مزایا و معایب نرم افزار پریمیر پیشنهاد می شود مقاله : پریمیر چیست آریا تهران را مطالعه کنید.

مراحل نصب پریمیر

در اینجا نصب Adobe Premiere Pro بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود را به صورت گام به گام با روشی بسیار آسان و ساده مشاهده خواهیم کرد. پس بیایید مقاله خود را برای آموزش نصب Adobe Premiere Pro شروع کنیم.

سیستم مورد نیاز برای Adobe Premiere Pro

قبل از شروع نصب، بیایید سیستم مورد نیاز نرم افزار Adobe Premiere Pro را ببینیم.

  1. ویندوز
    برای سیستم عامل ویندوز ما نیاز داریم،

ما به حداقل پردازنده نسل ششم اینتل یا پردازنده نسل هفتم توصیه شده نیاز داریم.
سیستم عامل پیشنهادی مایکروسافت ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی است.
رم باید ۸ گیگابایت باشد.
باید کارت گرافیک داشته باشیم.
وضوح مانیتور باید حداقل ۱۲۸۰ در ۸۰۰ باشد و ۱۹۲۰ x 1080 یا بیشتر توصیه می شود.
اتصال به اینترنت در زمان ثبت نام و فعال سازی نرم افزار ضروری است.

پیشنهاد ویژه : آموزش افتر افکت در آموزشگاه آریا تهران بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران تحت نظر اساتید مجرب گرافیک و انیمیشن

  1. macOS
    برای macOS، ما نیاز داریم:

ما به حداقل پردازنده نسل ششم اینتل یا پردازنده سی پی یو نسل ششم توصیه شده نیاز داریم.
سیستم عامل پیشنهادی macOS نسخه ۱۰٫۱۳ یا بالاتر و حداقل سیستم عامل مورد نیاز macOS نسخه ۱۰٫۱۲ یا بالاتر است.
رم باید ۸ گیگابایت باشد.
وضوح مانیتور باید حداقل ۱۲۸۰ در ۸۰۰ باشد و ۱۹۲۰ x 1080 یا بیشتر توصیه می شود.
اتصال به اینترنت در زمان ثبت نام و فعال سازی نرم افزار ضروری است.
اکنون به مراحل نصب نرم افزار Adobe Premiere Pro می پردازیم.

اگر به دنبال خرید سیستم مناسب برای نرم افزار پریمیر هستید و نمیدانید سیستم مورد نیاز پریمیر چه ویژگی هایی را باید دارا باشد پیشنهاد میکنیم مقاله سیستم مورد نیاز پریمیر آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران را مطالعه کنید.

آموزش نصب و فعال سازی پریمیر ۲۰۲۰

اولین قدم در آموزش نصب پریمیر و فعال سازی نرم افزار پریمیر، دانلود پریمیر می باشد. شما برای نصب نرم افزار پریمیر ابتدا باید این نرم افزار ویرایش فیلم و ویدیو را دانلود کرده و سپس شروع به مراحل نصب آن کنید. برای دانلود پریمیر ابتدا به وبسایت soft98 رفته و طبق تصوری زیر نرم افزار کرک شده را دانلود کنید.

آموزش نصب پریمیر
آموزش نصب پریمیر

پس از دانلود نسخه portable نرم افزار پریمیر وارد پوشه مربوطه شده و روی فایل Set-up.exe کلیک میکنیم. در این مرحله باید بر روی set-up کلیک راست کرده و بر روی گزینه Run as administrator کلیک کنید تا مراحل نصب پریمیر آغاز بشود.

در مقاله ی تفاوت پریمیر و افترافکت تمامی ویژگی ها و کاربرد های این دو نرم افزار را به صورت جامع و کامل مورد بررسی قرار داده ایم پیشنهاد میشود حتما این مقاله را مطالعه کنید.

در این مرحله شما می‌توانید زبان نرم‌افزار و محل نصب نرم افزار را تغییر دهید
که پیشنهاد میشود به زبان پیش فرض و محل نصب پیش فرض را تغییر ندهید بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

در این مرحله شما پنجره پر شدن نصب نرم افزار پریمیر را به ۱۰۰% مشاهده خواهید کرد، در این مرحله دیگر این نرم افزار به طور کامل نصب شده و به راحتی میتوانید از آن استفاده کرده و فیلم های حرفه ای تدوین کنید.

مزایای یادگیری پریمیر

آیا میدانید امروزه به دلیل اینترنتی شدن ۷۰ درصد از امورد و همینطور گسترش برند ها و شرکت های تبلیغاتی یادگیری نرم افزار پریمیر یکی از پولساز ترین چیز برای شما و کسب و کارتان خواهد شد؟ تمامی شرکت ها و همینو.طر برند ها نیاز به یک تیزر تبلیغاتی دارند، پس دانستن کار با نرم افزار پریمیر بیشترین تاثیر را بر درآمد شما خواهد داشت.

Premiere Pro یکی از بهترین ابزارهای موجود برای ویرایش ویدیو است. …
می توانید چندین کلیپ ویدیویی را در یک آهنگ ویدیویی قرار دهید.
ایده آل برای پیرایش و چیدمان گیره ها.
ایجاد انتقال بین کلیپ ها آسان است.
حتی می توانید لایه های متنی ساده ایجاد کنید.

اگر به دنبال سریع ترین راه برای حل مشکل برعکس تایپ کردن فارسی در نرم افزار پریمیر هستید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله تایپ فارسی در پریمیر ۲۰۲۱ را مطالعه کنید.

چرا Premiere Pro را یاد بگیریم؟
Premiere Pro یکی از نرم افزارهای پیشرو در زمینه ویرایش ویدئو است. این یک برنامه مهم برای دانستن نحوه استفاده برای هر کسی است که می خواهد در صنایع تلویزیون، ویدئو یا فیلم کار کند. Learning Premiere Pro همچنین برای کسانی که ویدیو را به عنوان سرگرمی یا برای استفاده شخصی ویرایش می‌کنند مفید است، زیرا می‌توان از آن برای ایجاد فیلم‌هایی از بسیار حرفه‌ای با استفاده از فیلم‌های با کیفیت بالا تا فیلم‌های ابتدایی‌تر گرفته‌شده با دوربین تلفن استفاده کرد. هنگامی که ویدیوها با استفاده از Premier Pro ویرایش می شوند، می توانند تقریباً به هر صفحه یا فرمتی صادر شوند.

Premiere Pro را می توان در هر دو سیستم عامل مک یا ویندوز استفاده کرد و از طیف گسترده ای از فرمت های فایل پشتیبانی می کند. این به آن اجازه می دهد تا فیلم ها و تصاویر ثابت گرفته شده با استفاده از اکثر دستگاه ها را وارد کند. Premiere Pro همچنین می‌تواند برای افزودن صدا، تنظیم رنگ‌ها و درج عناوین و زیرنویس‌ها استفاده شود.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها