موتور کرکره برقی سیماران

موتور کرکره برقی سیماران (Electric Cement Shutters Engine) امروزه کرکره‌هایی که در مجتمع‌های تجاری و مسکونی مورداستفاده قرار می‌گیرند اتوماتیک هستند و موتور آن‌ها با جریان برق کار می‌کند انتخاب موتور مناسب کرکره بسیار حائز اهمیت است و موتور باید با توجه به وزن درب و میزان تردد انتخاب شود

تا دچار آسیب و سوختگی نشود، موتورهای کرکره مختلفی در بازار وجود دارند که برخی از آن‌ها اروپایی برخی چینی و برخی ایرانی هستند که هرکدام قابلیت‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارند یکی از برندهای معتبر و پرفروش موتور کرکره، موتور کرکره برقی سیماران می‌باشد که از قدرت بالایی برخوردار است. در این نوشتار قصد داریم شمارا با انواع موتور کرکره برقی سیماران و قیمت آن آشنا نماییم.

انواع موتور کرکره برقی سیماران

کمپانی سیماران موتورهای کرکره خود را در دو نوع ساید و توبولار روانه بازار کرده است؛ درنتیجه هم برای مکان‌های پرتردد و درب‌های سنگین و هم مکان‌های کم تردد و درب‌های سبک می‌توان از این برند استفاده کرد. موتورهای ساید سیماران دارای وزن‌های ۵۰۰،۳۰۰ و ۸۰۰ کیلوگرمی هستند.

و هرکدام از این‌ها دارای دو مدل AC و DC می‌باشند تفاوت این دو مدل در این است که موتورهای AC از جریان برق متناوب و موتورهای DC از جریان غیرمتناوب استفاده می‌کنند؛

همچنین مقدار مصرف برق موتورهای DC کمتر از موتورهای AC است و سروصدای آن کم است و به‌صورت دقیق‌تر کار می‌کند اما معمولاً طول عمر موتور‌های AC بیشتر است، نکته دیگر اینکه در مدار فرمان موتورهای DC باتری ذخیره وجود دارد تا در صورت قطع برق UPS آن در را باز و بسته نماید اما موتورهای AC دارای مدار فرمان ساده و مجهز به سیستم خلاص کن دستی هستند.

نوع دیگر موتور کرکره برقی سیماران، موتورهای توبولار می‌باشند که به شکل استوانه‌ای و در اندازه‌های کوچکی ساخته‌شده‌اند. این موتورها نیز دارای توان و قابلیت جابه‌جایی درب‌های به وزن ۱۸۰،۱۳۰،۱۲۰،۱۰۰ و ۳۰۰ کیلوگرمی هستند.

مشخصات موتور کرکره برقی سیماران

موتور کرکره برقی سیماران یکی از برندهایی است که توسط کمپانی داخلی عرضه می‌شود و از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

موتورهای ساید این برند دارای ۴ لیمیت سوئیچ هستند و اندازه بزرگی دارند به همین دلیل مناسب درب‌ها و محیط‌ های بزرگ می‌باشند و حداکثر ارتفاع بالابرنده آن حدود ۶ متر است این موتورها در دو نوع UPS دار و بدون UPS در بازار وجود دارند، در مقابل موتورهای توبولار سیماران دارای اندازه کوچک و به شکل استوانه هستند.

و مناسب درب‌های سبک و محیط‌های کوچک می‌باشند این موتورها از UPS پشتیبانی نمی‌کنند و هنگام قطع برق می‌توان از سیستم خلاص کن دستی آن استفاده کرد. تمامی موتورهای برند سیماران دارای ۵/۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند و به همین دلیل می‌توان از دوام و کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کرد، سیم‌پیچ این محصولات نیز در دو نوع مسی و آلومینیومی می‌باشد که با توجه به نوع کرکره خود می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد.

انواع موتورهای کرکره برقی در تهران

در این مقاله اقدام به معرفی قیمت و قدرت انواع موتورهای کرکره برقی می نماییم علاوه بر آن شما می توانید برای دریافت قیمت هر کدام از آن ها وارد لینک زیر شوید.برای اطلاعات بیشتر درباره قدرت و قیمت انواع موتورهای کرکره برقی در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

باید بدانید که به طور کلی موتور های کرکره برقی در دو برند محبوب به فروش می رسند. اولین نوع آن ها موتور توبولار نام دارد که برای استفاده عموم و اغلب مردم کارایی دارد. طول عمر بالا و همچنین قدرت و قیمت مناسب و این که قابلیت نصب باطری را نیز دارا می باشند از ویژگی های آن است. که به صورت کامل در در بخش بعدی معرفی می شود.

برند دیگر محبوب موتور کرکره برقی موتور ساید می باشد که علاوه بر اینکه قدرت بسیار بالا تری نسبت به توبولار دارد برای مصارف صنعتی و یا کرکره های پارکینیگی که نیاز دائم به باز و بسته شدن را دارا می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع : https://beyram-kabir.ir/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها