لیزر پلاتینیوم یک انتخاب عالی برای مردان و زنانی است که می خواهند یک راه حل موثر برای از بین بردن موهای زائد خود داشته باشند.

لیزر پلاتینیوم  جدیدترین نسخه لیزر سوپرانو است و توسط طیف آلما که قدرت و انعطاف پذیری بیشتری دارد و برای پوست های بسیار سبک و موهای زائد سبک مناسب است.

لیزر پلاتینیوم کجا کاربرد داردلیزر پلاتینیوم کجا کاربرد دارد

همه چیز راجب لیزر پلاتینیوم

یک روش موثر لیزر پلاتینیومی است که در کلینیک های سراسر جهان استفاده می شود. به نوعی می توان گفت تنها روش بالینی اثبات شده برای لیزر موهای زائد است که بدون درد است. در این روش مو ها به راحتی را از بین می روند.

برای از بین بردن جای جوش روی صورت خود به لینک لیزر جای جوش مراجعه کنید.

لیزر پلاتینیوم به جای قرار دادن فولیکول های مو در معرض  انرژی زیاد که می تواند به پوست آسیب برساند، با گرم کردن تدریجی در دمایی که به اندازه کافی موثر باشد باعث آسیب به فولیکول های مو شده و از رشد مجدد آن و همچنین از آسیب رسیدن به بافت جلوگیری می کند.

همه چیز راجب لیزر پلاتینیومهمه چیز راجب لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست

دستگاه لیزر پلاتینیوم، دستگاهی نوین برای از بین موهای زائد است که بسیار موثر است و برای پوست و موهای مختلف و با انواع رنگ پوست مناسب می باشد.

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم به یک سیستم خنک کننده قوی مجهز است که به دلیل این قابلیت، سوختگی در پوست ایجاد نشده و انجام این عمل بدون درد می باشد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیستدستگاه لیزر پلاتینیوم چیست

ویژگی های لیزر پلاتینیوم

  • مناسب برای انواع پوست ( پوست های تیره و روشن)
  • مناسب برای انواع موهای نازک و زمخت
  • استفاده ی هم زمان از سه طول موج
  • بالا بودن ایمنی دستگاه
  • بیشتر حس ماساژ را روی پوست خود احساس می کنید به همین دلیل می توان گفت که بدون درد است.
  • روند درمانی بسیار سریع است.
  • در هر ناحیه از بدن می توانید از لیزر پلاتینیوم استفاده کنید.

ویژگی های لیزر پلاتینیومویژگی های لیزر پلاتینیوم

 ویژگی مهم سوپرانو آیس پلاتینیوم

در جولای 2016، آلما لیزرها سیستم جدید Soprano Ice Platinum را راه اندازی کردند.

این سیستم جدید انقلابی ترکیبی از سه طول موج در یک اپلیکاتور واحد است که همزمان با درمان عمق مختلف بافت و همچنین ساختارهای تشریحی درون غده های مو فعالیت می کند.

با ترکیب سطح جذب و نفوذ سه طول موج مختلف، همراه با پوشش درمانی و سوپرانو آیس پلاتینیوم به ایمن ترین و بهترین درمان حذف موهای زائد تبدیل شده است.

 ویژگی مهم سوپرانو آیس پلاتینیوم ویژگی مهم سوپرانو آیس پلاتینیوم

سه طول موج سوپرانو آیس پلاتینیوم عبارتند از :

فناوری Alex : طول موج 755 نانومتر جذب انرژی قوی تری را ایجاد می کند و آن را برای گسترده ترین انواع رنگ پوست و مو، به ویژه موهای رنگ روشن و ظریف ایده آل می کند.

فناوری TM : 810 نانومتر طول موج کلاسیک است که نفوذ عمیق تری در فولیکول مو و با داشتن قدرت متوسط به ​​بالا، سرعت تکرار زیاد درمان را سریع تر می کند.

فناوری YAG : طول موج 1064 نانومترعمیق ترین نفوذ را در فولیکول مو ایجاد می کند و آن را به یک راه حل مناسب برای انواع پوست های تیره تبدیل می کند.

مزایای لیزر با دستگاه پلاتینیوم

مقرون به صرفه :

یک روش مقرون به صرفه است، دلیل این امر این است که شما از سایر روش های درمانی که شامل اقدامات مختلفی مانند کرم های موبر، درمان موم، ریش تراش و سایر روش ها هستند، خودداری می کنید.

در حالی که لیزر برای از بین بردن موهای زائد نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید اما وقتی تمام هزینه های انجام شده را محاسبه کنید، خواهید دید که در واقع هزینه کمتری را نسبت به دیگر روش ها پرداخت کرده اید.

پوست نرم تر از قبل می شود :

هنگامی که شما لیزر با دستگاه پلاتینیوم را انتخاب می کنید، به دنبال روشی هستید که پوست شما را نرم تر از آنچه که قبلاً بود، شود.

روشی دقیق :

بدون هیچ تردیدی، ما در مورد یک روش کاملاً دقیق صحبت می کنیم که هیچ قسمتی را رها نمی کند.

باید گفت که از بین بردن برخی از موهای خاص همیشه کار ساده ای نیست.

برای مثال لب فوقانی، ابرو، خط بیکینی، خط مو یا بینی جزئی ازاین قسمت های خاص هستند که با لیزر پلاتینیوم به راحتی از شر موهای زائد این قسمت ها خلاص می شوید.

نیازی به صبر برای رشد مو نیست :

آنچه که این روش را از سایر روش ها متمایز می کند این است که با سوپرانو آیس پلاتینیوم نیازی نیست که صبر کنید تا برای لیزر مو در جلسات بعدی موها رشد کنند. این کار حتی قبل از اینکه موی شما از زیر پوست رشد کند، انجام می شود.

هیچ جای زخم یا سوختگی به جا نمی ماند :

از بین بردن موهای زائد با لیزر پلاتینیوم بسیار مفید است چرا که هیچ زخمی بر جای نمی گذارد و هیچ عوارض جانبی دردناکی ندارد.

در دستگاه هاس قدیمی نیز اگر مراقبت های لازم انجام شود عوارضی ایجاد نمی شود اما چند روز بعد از لیزر ممکن است جای سوختگی یا زخم ایجاد شود.

و اگر فرد مراقب نباشد، می تواند جای زخم های جدی ای را روی پوست خود ایجاد کند. با این حال، هنگامی که ما در مورد لیزر پلاتینیوم صحبت می کنیم،  این قول را می دهیم که هیچ جای زخمی ایجاد نخواهد شد.

از مزیت های گفته شده می توان نتیجه گرفت که لیزر پلاتینیوم از موثر ترین روش های درمانی است که می توانید در دنیای رفع موهای زائد مشاهده کنید. بنابراین، به شما پیشنهاد می کنیم که آن را امتحان کنید.

مزایای لیزر با دستگاه پلاتینیوممزایای لیزر با دستگاه پلاتینیوم

معایب لیزر با دستگاه پلاتینیوم

  • تورم خفیف در اطراف فولیکول های مو
  • ممکن است تغییرات رنگدانه ای رخ دهد ، به ویژه در افرادی که پوست تیره تری دارند، البته این تغییرات موقتی هستند.
  • کمی قرمز پوست ایجاد می شود که خیلی زود از بین می رود.
  • تحریک موقتی که منجر به تاول یا پوسته پوسته شدن در بافت پوست می شود.

معایب لیزر با دستگاه پلاتینیوممعایب لیزر با دستگاه پلاتینیوم

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیزر پلاتینیوم

یک تکنولوژی بسیار مهم این لیزر فن آوری خنک کننده است. همانطور که از نامش پیداست، این ویژگی باعث می شود که این روش درمانی بدون درد باشد.

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیزر پلاتینیومتکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیزر پلاتینیوم

نظرات درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم

با توجه به ویژگی هایی که قبل تر در مورد دستگاه لیزر پلاتینیوم گفته شد، امروزه بسیار مورد توجه خانم ها و آقایان با انواع رنگ پوست و مو قرار گرفته است.

نتایج خوشایند لیزر پلاتینیوم باعث شده که بسیاری این دستگاه را برای انجام عمل لیزر انتخاب کنند و به راحتی و بدون درد از شر مو های زائد راحت شوند.

نظرات درباره دستگاه لیزر پلاتینیومنظرات درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا دایود

دیود لیزر در مقایسه با سایر لیزرها با قدرت کمتری کار می کند و ارزان ترین دستگاه برای تولید خروجی لیزر است.

دیود هر دو طول موج کوتاهتر و بلندتر از خود ساطع می کند ، بنابراین دارای جذب خوب ملانین است و به عمق پیازهای مو نفوذ می کند. طول موج های طولانی تر نیز خطر آسیب به پوست را کاهش می دهد.

دیود لیزر پرتوی واگرا بیشتری تولید می کند، مشکل گرمایشی اساسی دارد و برای راه اندازی گلوله های بزرگ لیزر به جریان درایو بالا نیاز دارند.

بیماران با پوست تیره معمولاً به درمان های بیشتری احتیاج دارند. همچنین هنوز یک فناوری نسبتاً جدید است و هنوز مقدار مناسبی از داده ها برای ارزیابی نتایج طولانی مدت آن وجود ندارد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا دایوددستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا دایود

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا الکساندرایت

دستگاه الکس یا الکساندرایت بر روی انواه پوست و مو موثراست اما نتایج محدودی در مورد موهای بلوند و قرمز دارد. معمولا خنک سازی با عامل خنک کننده یا انجماد هوا فراهم می شود.

این دستگاه لیزر موهای زائد دارای طول موج کمی طولانی تر از برخی از رقبای خود دارد (البته نه به اندازه Nd: YAG) که باعث می شود در طیف وسیعی از رنگ پوست، از جمله پوست های زیتونی قابل استفاده باشد.

می تواند سطح وسیع تری از پوست را در زمان تقریباً کمی لیزر کند، با وجود طول موج طولانی، جذب ملانین در آن بالا است، بنابراین خطر تغییر رنگ و سوختگی در تمام پوست وجود دارد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا الکساندرایتدستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا الکساندرایت

لیزر پلاتینیوم در چه مواردی مناسب نیست

لیزر پلاتینیوم  برای هر نوع پوستی از جمله پوست های برنزه نیز مناسب است (به مدت 1 هفته پس از لیزر نباید در معرض آفتاب قرار بگیرید).

از آنجا که لیزرها رنگدانه ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار می دهند، موهایی با رنگ زنجبیلی، سفید یا خاکستری تحت تأثیر لیزر قرار نمی گیرند.

هرچه ملانین موجود در مو بیشتر باشد، تأثیر درمان نیز بیشتر است. موهای بسیار ریز (موهای ولوس) نیز ممکن است بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد با لیزر نباشد زیرا موهای فاقد چگالی کافی ممکن است حاوی ملانین کافی برای نتیجه موثر نباشد.

افراد زیر سن 18، مشتریانی که آکوتان مصرف می کنند یا طی 6 تا 12 ماه گذشته آکوتان مصرف کرده اند، مشتریانی که روزانه به طور منظم آنتی بیوتیک مصرف می کنند، خانم های باردار یا خانم هایی که قصد بارداری دارند نمی توانند از لیزر پلاتینیوم استفاده کنند.

افرادی که دچار آفتاب سوختگی شده اند،کمتر از 1 هفته قبل از لیزر برنزه مصنوعی انجام داده باشند و سابقه تبخال در ناحیه درمان داشته باشند باید به مدت 3 روز و یک روز قبل از عمل لیزر از دارو های ضد ویروس استفاده کنند.

مراجعه کنندگانی ک به صرع ، ویتیلیگو ، دیابت نوع 1، سابقه اسکار کلوئید یا لوپوس و مشتریانی که در حال حاضر از هر دارو یا مکمل گیاهی استفاده می کنند که ممکن است باعث حساسیت شود، حتماً باید تحت نظر پزشک این روش از بین برنده مو های زائد را انجام دهند.

لیزر پلاتینیوم در چه مواردی مناسب نیستلیزر پلاتینیوم در چه مواردی مناسب نیست

فیلم معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم Platinum

برای چگونگی کار دستگاه لیزر پلاتینیوم  و آگاهی بیشتر در این زمینه  می توانید فیلم  معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم Platinum را مشاهده فرمایید.

فیلم مربوطه بزودی در این بخش منتشر خواهد شد.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها