بالا رفتن آمار سرقت باعث شده است که این روز ها، حفاظت و نگهداری از اموال ارزشمند و قیمتی و همچنین اسناد و مدارک دغدغه بسیاری از افراد باشد. یکی از راهکارهایی که برای مراقبت بیشتر از این اموال وجود دارد خرید یک گاوصندوق خانگی متناسب با نیاز های شماست. اما عرصه رقابت بین برندهای تولید کننده گاوصندوق، بسیار تنگ است که در این مقاله قصد داریم شما را با گاوصندوق تراست Trust آشنا کنیم که یکی از بهترین برندهای حال حاضر دنیاست.

گاوصندوق تراست سیف

گاوصندوق های تراست سیف، ساخت شرکت کره جنوبی هستند که در زمینه تولید محصولات امنیتی شهرتی به هم زده است. البته قفل به کار رفته روی این گاوصندوق ها ساخت شرکت سامسونگ می‌باشد.

شرکت تراست، دست به تولید انواع مختلفی از گاوصندوق کرده است که از پرکاربردترین آن ها می‌توان به گاوصندوق های خانگی و گاوصندوق هتلی اشاره کرد.

گاوصندوق تراست سیفگاوصندوق تراست سیف

مشخصات گاوصندوق تراست

مشخصات سیف باکس تراست باتوجه به مدل آن متغیر است اما برخی از ویژگی ها و مشخصات در تمام محصولات تولید شده این برند مشترک هستند.

به طور مثال، تمام گاوصندوق های تراست نسوز هستند.

این گاوصندوق ها می‌توانند تا یک ساعت در برابر دمای ۹۴۵ درجه سانتی گراد دوام آورده و از اشیاء داخل محفظه محافظت کنند به طوری که کاملا سالم بمانند و هیچ آسیبی نبینند.

همچنین این گاوصندوق ها از آلیاژ فولاد ساخته شده اند و دارای زبانه های ضد سرقت می‌باشند.

قیمت گاوصندوق تراست

قیمت گاوصندوق های تراست بسته به اندازه و ویژگی ها و مشخصات آن ها متغیر است.

در ادامه، با برخی از مدل های پرفروش گاوصندوق های خانگی تراست سیف به همراه قیمت آن ها آشنا خواهید شد که شاید در تصمیم گیری به شما کمک کنند.

در گنجبان شما میتوانید انواع مختلف گاوصندوق را با قیمتی ارزان و مناسب خریداری کنید. تنوع محصولات گنجبان در مقایسه با گاوصندوق های تراست سیف بسیار بیشتر است و به همین دلیل شما میتوانید با هر بودجه ای بهترین گاوصندوق را خریداری کنید.

قیمت گاوصندوق تراستقیمت گاوصندوق تراست

مقایسه گاوصندوق تراست سیف و گاوصندوق گنجبان

شرکت بزرگ گنجبان با بیش از 35 سال سابقه در زمینه تولید و فروش گاوصندوق های گنجبان انواع مختلفی گاوصندوق را به بازار عرضه کرده است.

مدیریت گنجبان برای رفاه حال مشتریان محصولات خود را در رنج ها قیمتی متفاوت به فروش میرساند و شما میتوانید با هر بودجه ای برای خرید گاوصندوق اقدام کنید.

گاوصندوق های گنجبان در انواع گاوصندوق هتلی ، گاوصندوق آسانسوری ، گاوصندوق اداری و شرکتی ، گاوصندوق بانکی و گاوصندوق خانگی تولید میشود.

علاوه بر نکات گفته شده شرکت گنجبان گاوصندوق های خود را با خدمات تعمیر گاوصندوق با تخفیف ویژه برای مدت 2 سال به فروش میرساند و شما میتوانید با خرید گاوصندوق از خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

گاوصندوق دیجیتال خانگی تراست مدل TRS-20CF

این گاوصندوق یکی از مدل های بسیار پر فروش گاوصندوق های تراست است.

رمز گاوصندوق تراست TRS-20CF، دیجیتالی است که رمز دیجیتالی گاوصندوق تراست مدل TRS-20CF قابلیت رمز گذاری از ۳ تا ۸ رقم را دارد.

در صورتی که رمزی که وارد قفل دیجیتالی این گاوصندق می‌شود اشتباه باشد تا ۵ دقیقه امکان مجدد وارد کردن رمز وجود نخواهد داشت.

این گاوصندوق دارای یک چراغ جهت هشدار می‌باشد که هنگام ضعیف شدن باطری چشمک خواهد زد.

همچنین در مواقع ضروری، یا موقع تمام شدن باطری می‌توانید درب آن را با کلید مادر باز نمایید.

داخل گاوصندوق جهت بهبود دید، لامپ های ال ای دی کار گذاشته شده است.

این گاوصندوق با ابعاد ۲۰۰*۳۱۰*۲۰۰ یک گاوصندوق کوچک مناسب استفاده خانگی است و در حال حاضر با قیمت حدودی یک میلیون و هفتصد هزار تومان قابل خریداری می‌باشد.

گاوصندوق دیجیتال خانگی تراست سیف مدل TRS 20 CF دارای پوشش داخلی موکت هم رنگ با درب گاوصندوق است که باعث زیباتر شدن محفظه داخلی آن می‌شود.

اگر این گاوصندوق را از مراکز معتبر فروش گاوصندوق تراست خریداری کنید، یک دستورالعمل فارسی دریافت خواهید کرد که تمام آموزش های لازم جهت استفاده راحت تر از این محصول را به شما ارائه خواهد داد.

گاوصندوق نسوز رمز دار تراست مدل Trust Safe 40 CF

این گاوصندوق که با قیمت حدودی دو میلیون و هفتصد هزار تومان در حال حاضر در بازار عرضه می‌گردد ۱۶ کیلوگرم وزن دارد.

این مدل گاوصندوق، با ابعاد ۴۳*۴۰*۳۰ یک گاوصندوق خانگی محسوب می‌شود.

وقتی گاوصندوق سبک باشد، سارق می‌تواند آن را از منزل خارج کند تا در موقعیتی مناسب آن را رمزگشایی کند ولی در صورتی که گاوصندوق سنگین باشد این امکان وجود ندارد.

برای افزایش ایمنی این مدل گاوصندوق تراست که یک نمونه بسیار سبک محسوب می‌شود، امکان اتصال به دیوارهای اطراف و یا زمین با رول بولت فراهم شده است.

گاوصندوق نسوز رمز دار تراست مدل Trust Safe 40 CFگاوصندوق نسوز رمز دار تراست مدل Trust Safe 40 CF

گاوصندوق سیف باکس تراست سیف مدل EKLC30

این گاوصندوق، ۱۷ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن ۳۰*۳۸*۳۰ می‌باشد.

ضخامت ورق بدنه آن ۳ میلی متر و ضخامت ورق درب آن ۵ میلی متر است.

از ویژگی های این گاوصندوق قابلیت نصب از کف و از پشت صندوق با رول بولت به زمین و دیوارهای اطراف برای افزایش ایمنی و همچنین قابلیت دریافت ۲ رمز از ۴ تا ۸ رقم است.

به این تریتیب شما میتوانید از این گاوصندوق به عنوان گاوصندوق زمینی استفاده کنید و امنیت اشیا داخل گاوصندوق را افزایش دهید.

پشتیبانی قفل دیجیتالی این مدل از گاوصندوق تراست از دو رمز باعث میشود که در صورت فراموشی یک رمز بتوانید از رمز دیگر استفاده کنید و یا دو نفر بتوانند به صورت همزمان رمز های مخصوص به خود را روی گاوصندوق تعریف کنند.

قیمت این گاوصندوق در حال حاضر حدود پنج میلیون تومان می‌باشد.

گاوصندوق سیف باکس تراست سیف مدل MT30

قیمت این گاوصندوق در حال حاضر حدود ۴ میلیون تومان است.

در صورت خرید این گاوصندوق از مراکز معتبر می‌توانید از ۵ سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بهره مند شوید.

وزن این گاوصندوق ۱۴ کیلوگرم است که یعنی یک گاوصندوق کوچک ارزان مناسب استفاده خانگی می‌باشد که باید با رول بولت از کف و از پشت گاوصندوق به زمین و دیوار متصل شود تا امکان سرقت آن به صفر برسد.

می‌توانید روی این گاوصندوق دو رمز ۳ تا ۶ رقمی تعریف کنید و تعویض رمز در این مدل از گاوصندوق های تراست نیز بسیار آسان است.

ابعاد گاوصندوق تراست سیف مدل MT30، ۳۰*۳۸*۳۰ می‌باشد و ضخامت ورق بدنه آن ۲ میلی متر و ضخامت ورق درب آن ۴ میلی متر است.

این مدل گاوصندوق دارای یک کلید مادر برای باز کردن گاوصندوق در مواقع ضروری بدون نیاز به رمز است و همچنین درب آن قابلیت باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک را داراست.

اگر کلید گاوصندوق خود را گم کردید میتوانید با راهکار های گفته شده در مقاله باز کردن گاوصندوق کلیدی بدون کلید گاوصندوق تان را بدون کلید باز کنید.

پوشش داخلی گاوصندوق تراست مدل MT30 موکت و کاملا هم رنگ درب آن است که زیبایی خاصی به آن می‌بخشد.

برای آن که بتوانید موقع باز کردن درب گاوصندوق محتویات آن را به خوبی ببینید، لامپ های ال ای دی داخل محفظه به کار برده شده است.

نمایندگی فروش گاوصندوق تراست سیف

نمایندگی فروش گاوصندوق تراست Trust امکان خرید انواع گاوصندوق تراست همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش را در اختیار شما می‌گذارد.

مراجعه به نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش صندوق نسوز تراست، موجب می‌شود تا خریدی مطمئن داشته باشید و محصولی که خریداری می‌کنید به هیچ عنوان فیک و تقلبی نباشد.

همچنین در صورتی که خرید خود را از این مراکز انجام دهید می‌توانید با متخصصین مشورت کرده و بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

همکاران ما در گنجبان برای خرید بهترین گاوصندوق مناسب با نیاز و کاربرد شما آماده ارائه مشاوره رایگان به صورت شبانه روزی به شما عزیزان هستند.

اگر برای خرید گاوصندوق با ویژگی های مورد نظرتان سوالی دارید و یا درباره ویژگی ها و مشخصات و قیمت گاوصندوق های تراست سیف ابهامی برای شما وجود دارد میتوانید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع

برای ایجاد تبلیغات در سایت های خبری به صفحه رپورتاژ در وب سایت atgo.ir مراجعه نمایید.

ارائه خدمات تولید محتوا توسط بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

ارائه خدمات فیشیال صورت توسط بهترین کلینیک زیبایی تهران

ارائه خدمات لیفت ابرو در بهترین کلینیک زیبایی تهران

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین خبرها

اخبار استانها

پربازدید ترین خبرها

پربحث ترین خبرها